← Merchants

Happy Valley

Australia

Reviews (7)

★★★★★
Shopify

This app is a gamechanger especially if you have lots of products. Can't recommend it enough!

on Back In Stock,Notify Me: Kbite · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Totally deceptive conduct. Offered a 20% marketing discount then refused to honour it. Contacted them to highlight this is unethical and didn't bother to respond or fix

Developer reply ·

Hi Chris, This is Rossie from DECO team here. Firstly, I sincerely apologize for the delay, your email arrived very early in the morning here (2 AM my time), so I wasn't able to reply right away. - I understand this may have caused some frustration for you. 😭 I've now sent you a detailed resolution in our email thread. Could you check and review it? 💕 Thank you for your understanding! Best, Rossie from DECO team

on DECO Product Labels & Badges · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

The app has so many bugs. Customer support has no idea how to fix issues which generic response. They charge a premium for an app that is not premium. The app has completely stopped working on my website and I have no idea why. They're say they are sorry in response to this review, a generic response rather than fixing important issues.

Developer reply ·

Thank you for your review. We are extremely sad to see you had such a disappointing experience with our app! We indeed currently have a bug related to Draft products in our system which affects your store and we can assure you our team is currently working on it. The last thing we want is for our responses to leave an impression of generic ones. We are truly sorry we made you feel like we do not look into your case individually. We promise to do better! As for the app not working in your store for a period of time, as we see we addressed this problem via email too and we hope the solution we implemented helps you! Thank you again for your honest feedback and for staying with us! We sincerely appreciate it and will fix the bug as soon as we can. Best wishes, Searchanise team

on Searchanise Search & Filter · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

The app is good when it works, it's been over a month and my issue is still not fixed after been assured it was going to be fixed. The communication from this company is woeful, I have to constantly chase them up and still no update. Look at other 1 star reviews to see similar issues. Off to Shopify to put in a complaint.

on Appikon ‑ Back In Stock · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

I cannot recommended this app enough. It's made a huge difference to our business and how we appear in Google thanks so much!

Developer reply ·

I love to hear this. Thanks for leaving a review. - Ilana

on Ilana's JSON‑LD for SEO (TM) · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Amazing customer service! Mady helped configure the app to work with our current theme, thanks so much!

on JustViewed ‑ Recently Products · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

I wish I used this app from day one. It makes all my emails consistent and professional and it really helps my business. I highly recommend it!

on Orderly Emails ‑ Templates App · 27 days using the app