← Merchants

20.O2

United Arab Emirates

Reviews (6)

★★★★★
Shopify

The App was to heavy and made my sore too slow the Files where about 780KB and it renders every time your page gets refresh and also it doesn't reload on background it gets load with the website itself that makes website slow. Hello! My name is Pia, and thank you so much for taking the time to leave us a review. I’m sorry to hear that it wasn’t working as expected with your store. We would appreciate the opportunity to look into this issue further. I have sent you a message via WhatsApp and email, and I hope you will have a moment to chat with me soon. :)

on CWILL(Trustoo) Product Reviews · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

I am very disappointed with my experience. I installed this app to add product options to my Shopify store. Some of the features I needed were only available on the Advanced Plan, so I accepted the free trial to test them. After spending time setting everything up, I realized the app was not suitable for my store and decided to switch back to the free plan. Unfortunately, there was no clear option to downgrade or cancel the paid plan. I then forgot to remove the app and was later charged for a service that I never actually used. When I contacted support and explained the situation, I requested a refund, but my request was refused.

Developer reply ·

Hi, Thank you for sharing your feedback. We are sorry that your experience did not meet your expectations. We would like to clarify the situation. You installed YMQ Product Options on May 16 and started the Advanced Plan trial to test the premium features. After the trial period, the app remained installed, and the subscription continued. When you contacted us on June 19 regarding the charge, we reviewed your account and offered a partial refund based on the actual usage period. We understand that you may have expected a different cancellation experience, and we apologize if the downgrade/cancellation process was not clear enough. We have taken your feedback seriously and are working to make this process easier for merchants. I am the team manager, and I personally followed up with you after your review to help resolve this issue. We have also offered to process a full refund as a gesture of goodwill. If you have received our message, please reply to us anytime, and I will personally handle your refund request. We truly appreciate your feedback and hope we can make this right. Best regards, YMQ Support Team

on Ymq Product Options, Variants · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Worst app after installing it stuck on Plan Select option even i have selected free plan it doesnt allow me to do the setup. Update: Team has reachout to me and was very helpfull and the Issuse was resolved. Thank You.

Developer reply ·

Sorry again for the frustrating first experience Saara, and thank you for reporting this issue. We identified the problem and have already fixed it. The issue was caused by a recent Shopify platform change that unexpectedly affected the app setup flow for some stores. We’ve also reached out directly by email to make sure everything is now working correctly for you. We’re a small two person team and genuinely appreciate you bringing this to our attention so we could resolve it quickly for all affected merchants. If you have any more questions let me know. We are always here to help. Jon contact@relentlessapps.com Relentless Apps

on Variant Option Product Options · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

App is good but worst customer Support. they take ages to reply for any support.

on Snap Cart Drawer Cart Upsell · About 11 hours using the app
★★★★★
Shopify

Taylor was very helpfull. i am beginer dint know anything about the app he has guided me from start to finish and also made a video with step by step guide that helped me alot. thanks.

Developer reply ·

Thank you for the great review! Reviews like yours motivate us to work hard and continuously improve.

on Appstle Loyalty Program Reward · About 23 hours using the app
★★★★★
Shopify

Great customer service.

on Pumper Bundles Quantity Breaks · About 3 hours using the app