Fason De Viv
United States
Reviews (12)
Customer service has been great, new app and they are hands on with the help. great team.
Developer reply ·
Hi there, I hope this message finds you well! Thank you for taking the time to leave us a 4-star rating.Thank you for your positive feedback regarding our customer service and the new app! We are delighted to hear that you have had a great experience. Our team works hard to ensure that our customers receive the best support possible, and it’s wonderful to know that our efforts are making a difference. We are also excited about the new app and are continuously looking for ways to enhance its functionality and user experience. Our goal is to ensure that you have a positive and trouble-free experience with us. We aim to provide a 5-star experience every time. And your feedback plays a crucial role in achieving this goal. Also, If you have time you can feel free to edit your rating anytime. 😊💜 Thank you once again for your kind words! All the Best, SEOAnt Support Team of Channelwill
it should have shopify margin calculator feature
Developer reply ·
Thanks for your review. This is a great idea and something we've already earmarked as an upcoming feature. Please continue to share ideas on how price tips and features could be improved to be useful to your store.
new using the app support been great but the app setup keep having issues that i have to keep reaching out to support
Developer reply ·
Thank you for your feedback, and we’re really glad to hear you’ve had a positive experience with our support team. We’re sorry, though, for the repeated setup issues you’ve encountered, that’s not the smooth start we want for you. We’ve already followed up privately to review your widget configuration and make sure everything stays stable going forward.
They charged me after I deleted the app and I was on a free trial waiting for my refund
Developer reply ·
Hey, I'm Balint, co-founder of Love Loyalty. We've checked and you started the 14-day free trial on August 21st which lasted until September 4th. You have only uninstalled the app on September 14th, 10 days after your free trial ended, that's why you were charged. Nevertheless we offer 30-day money back guarantee on all our paid plans so I'm happy to issue a full refund for you. Please get back to the email we sent to arrange the refund.
The app has been uploaded, and then I deleted it in 15min and why did I get charged a full subscription cost ????
I use this app and customer service wow so friendly and helpful wow I just started using it and running my first giveaway and he walk me through everything. I love it so far cause the customer service is so helpful.
New to the app but customer chat is an awesome and fast response. cant wait to explore more features
STILL LEARNING HOW TO USE. I WISH YOU CAN ADD PHOTOS OF THE AFFILIATE. LIKE I SAID IDK IM STILL LEARNING HOW TO US