← Merchants

NZ Diver

New Zealand

Reviews (8)

★★★★★
Shopify

not worth the effort of installing it does nothing it advertises the so called free trail is worthless

Developer reply ·

Hi there, Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your experience hasn't been positive so far. There may have been some misunderstanding about the app's setup or trial features, and we'd love the opportunity to help. We've reached out to you via email and hope to better understand your concerns, walk you through the process, and work toward a solution together while you're still within the free trial period. We look forward to hearing from you. All the best, Promer team

on Promer AI Ads: Meta Ads & UGC · 12 minutes using the app
★★★★★
Shopify

useless app really not worth the effort

on Pinterest · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

blocks everythig guuess it does keep bots out even blocked me from the website . if it blocks all traffic wjhat is the point of having a website

on Country Blocker Fraud Securify · About 11 hours using the app
★★★★★
Shopify

This Ap is a Scam i down loaded it to try took me less than an hour to realise that it is a junky poorly code ap and i removed it a Free 14 day trail yes a Free trail that i deleted in less than an hour and these scammers charged my account $14.95 why would anyone trust a company so blatant in their fraud and disrepect to the customers than try their ap A free 14 day trail does not Cost $14.95. A 14 day free trail is free and only a scam orgainisation would charge you Stay away at all costs

Developer reply ·

Hi NZ Diver team, My name is Sharky, Team Supervisor here at Wholesale Pricing Now. I apologize for the issues you've encountered while using our app. I've processed a full refund for the charge, you should see that back in your bank account shortly. I also sent a separate email to sales@nzdiver.com in an attempt to possibly turn this experience around. I hope you give us another chance to make things right. I look forward to hearing from you soon. Respectfully yours, Sharky Team Supervisor - Wholesale Pricing Now

on Wholesale Pricing Now: B2B · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

does not function Hi there, the app works perfectly fine :)! Sadly you didn't contact our support team before leaving a review.

on Smart Price Match Popup · 9 days using the app
★★★★★
Shopify

Scam : advertised 14 day trial upon installing wants a NON REFUNDABLE payment upfront Scam : advertised 14 day trial upon installing wants a NON REFUNDABLE payment upfront Scam : advertised 14 day trial upon installing wants a NON REFUNDABLE payment upfront

Developer reply ·

Hi, We have checked your account and confirm that you did not authorize the App. We confirm that no charges have been sent to your account. Our support team has sent an email to you as well in this regard. Please reply to us so that we can address your concerns.

on Cartly Abandoned Cart Recovery · 3 minutes using the app
★★★★★
Shopify

after a misunderstanding, my issue was resolved their support team are a credit and thank them fo the time and effort they put in to resolve my concerns

on Inventory Management ‑ Assisty · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

this is a scam app the sms messages to not send they claim they converted sales that are non existant . they promise refunds and never refund everything about this nigerian style scam is a lie. STAY CLEAR FROM THIS APP Hi, I'm extremely sorry that you've had a bad experience with our app. We responded to all your emails with evidence that your messages were being delivered. Also, like our team told you, the sales reporting is automated and not something that we can manipulate from our end. Regarding the refund - our team has been in touch with you over email. Best, Appregator Team

on SuperSMS.AI ‑ AI SMS Marketing · 13 days using the app