DTYStore
United States
Reviews (11)
Why did you deploy your code change, but wipe out all of our code on the live theme? This is not a good support
Terrible support and responsiveness to questions and requests. Push you to the managed services, and if you don't... They will direct you back to chat support, which is not ideal; I am now looking for other options. Just disappointed in it.
Great app. Very responsive with support time and would recommend this app.
Great app. Very responsive with support time and would recommend this app.
Great app. Very responsive with support time and would recommend this app.
Excellent support in customizing their app to match our website's design and functions.
Developer reply ·
Thanks so much for your review!
Lack of support for the business-critical tools. I hope they respond promptly to our questions.
Developer reply ·
We apologize for the confusion and inconvenience! Thank you for your patience while we sorted this out. Since this review was posted, we’ve had a meeting together, implemented theme updates, and worked on the requested development to improve your setup. If your experience has improved, we would truly appreciate it if you could consider updating your review to reflect the current status. Hoping to hear from you soon, Kind regards, Rebeka from the RS team:)
Updated on 09/17: Very disappointed with the borken promise and commitment. Just like thousand other agency that doesn't care about you when you are just a small business or starting out. I know my review doesn't make any different but at least I can share my experience so other can be careful and tripple check your decision. Josip and the team at Lebesgue are great. We were searching for a solution to promote our website on Google and Meta for some time. None of the agencies could help us launch our site. We found Josip and Lebesgue through the highly recommended partner. Josip jumped right in to show us Lebesgue and offer a completely free, in-depth website audit, preparing us for the grand launch on Google and Meta. We are excited to see how this will help our site reach the next milestone. Will continue to update our journey with Lebesgue... Hi, thank you for taking the time to share your experience. We’re sorry to hear you feel disappointed. Our mission at Lebesgue is to help merchants grow by focusing on the marketing strategies and tactics that drive conversions and improve MER, while staying up to date with the latest industry insights. This applies equally to all merchants, including those on a free plan. In your case, we went beyond the app itself by reviewing your accounts, joining calls, and providing detailed guidance on campaign setup. That’s why we were disappointed to read the suggestion that we don’t support early-stage businesses – supporting them is central to our mission, and something we demonstrated here. We appreciate your feedback and wish you success as you continue to grow your store.
Please do not try this app. Request a full refund and uninstall due to a lack of prompt support and follow-up. We had their other app as well, and tried to get help with the bottom nav for the mobile site, but we still cannot get anyone. Will find a new solution...
Excellent support from Anthony! He's taking his time to get on the call and walking us through the app and settings. Best support we ever had. We have all the DJP Digital apps for our site and are using both Canonical and Sitemap to ensure our SEO is on point. Thanks, Anthony!!
Developer reply ·
This is wonderful to hear! We are incredibly proud of Anthony and his commitment to delivering excellent support. Taking the time to get on a call is part of our commitment to your success. We're glad to see you're leveraging the Canonical and Sitemap apps to keep your SEO sharp. Thank you for being a valued customer!
Great knowledge of the product and willing to help with many questions. I really like the app with all the features that would provide a great experience for our customers