← Merchants

Flashbak Shop

United Kingdom

Reviews (5)

★★★★★
Shopify

Nice idea. We'd dearly love it to work. But it doesn't work properly. The print quality is very good and people in shipping are great. And they always respond to queries. But the app can be very frustrating and very very very time consuming. To make it work we need three tabs open and to flick to and fro. We'd welcome any suggestions for reliable, high quality alternatives...

Developer reply ·

Sorry we were having some issues, we have fixed all known bugs now, so if you could please retry we are confident you will be happy.

on creativehub: Sell Art Prints · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

A win. We needed a solution to bulk editing. I reached out for advice. Justin answered quickly. He knew what to do, made no false promises, and kept it simple. It worked. Finally an app that does what it says it will do. (And we'd tried plenty of duds.) Very good. Nice one.

on Vela | AI, optimization & more · About 13 hours using the app
★★★★★
Shopify

Be more useful if it didn't reduce image resolution when resizing to a degree so low that pictures look dull and flat. Not all that good. Just paying for automator, which is free on the mac. Asked a question from support but got no reply.

on Hextom: Bulk Image Edit & SEO · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

Re their reply: We did not look for a discount. They offered one! We agreed and asked or nothing other than a refund. Why? Because the app was rubbish. Shopify arranged the refund. Avoid this app! The app promises a refund. But after weeks of waiting still no refund. Just told to 'hold on'. Shopify agreed to refund. But then the app makers charged me again! Please avoid this app. After days of waiting, talking to support, waiting and waiting and waiting and it is still not fully working. Glitchy. And unconvincing. Support is largely clueless. Every time we try to load an item the app logs us out and asks if we want to install it. Support says wait. 9 hours later --- still waiting. Avoid this app. A total waste of time and money. It is not fit for purpose. Dire. no stars! Update: it gets worse. I sell prints. The app says it replicates everything on my site and in shopify. Wrong. It does not show sizes. So no-one can see how large the print is. The app people did not tell me that before I paid. Everything about this app is disappointing. It has taken them 7 days to tell me that latest error. 7 days of talking and asking questions. Really bad form. and the info drips out only after they have taken your money.

Developer reply ·

Hi there, It is painful that we were not able to meet your requirements. You were charged for the app because you have chosen a paid plan and using the app. We have refunded your amount through Shopify and got confirmation that you received the same too. As per the conversation between you and our support, we found that you were looking for a discount. Our team member asked you for a timeframe to discuss with the team, and you disconnected. We also tried to reach you but always got a negative response from your end. We will look to work with you shortly. Thanks, Team CedCommerce.

on Etsy Integration ‑ CedCommerce · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Lazy support - cut and paste emails. The onus on you to do all the running. And import problems. Don't bother.

Developer reply ·

Sorry to hear that you haven't had a great experience with the app - our Support team is always here to help, and are all dedicated folks who make sure their correspondence is tailored specifically for each of our merchants. It sounds like they are in touch with you and working to resolve any issues you have getting up and running.

on Sellbrite · 23 days using the app