Rogue Lab
Canada
Reviews (6)
The forms are great. The UI could use some improvement and a few more features, but overall I'm a fan. The customer support is excellent also.
Do not use shipstation if you plan on adding new products to your store on a regular basis. It seemed amazing until I found out that they require you to manually add information for every product you have such as weight, value, customs info and more...all info that was already added to shopify in the first place creating twice the amount of work. The workaround they gave me was to create a spreadsheet and re-import that every time I add a new product. Ridiculous.
Overall good app but lacking a lot in terms of visual customization. You need to add code to change the colors of simple things like the "write a review" and "submit" buttons, the email templates aren't very nice to look at either. But customer support has been good so far.
Rom was the best! He was extremely helpful and patient with me. I used this to sync my shopify with OneSass. Using this app made it quick and easy.
Horrible customer service and support. Features of the app would lock up and not work, such as simply scrolling in the editor. Rather than fix the problem, I was told by 3 different people to just avoid using those features. Not worth your money.
Developer reply ·
Thank you for leaving a review for us. We really value your opinion and this helps us to know what we are doing and gives us more encouragement to improve PageFly better and better. We are always looking forward to your more suggestions and recommendations and we hope that we can help you anytime you need so feel free to contact us if you have any further questions or need help. PageFly | Kate - Customer Success Manager
Very expensive for lack of customization options such as having no photo carousel. Ugly and not very intuitive user interface. There are better free options
Developer reply ·
This was very unusual. You have been our customer for over 9 months now and yet you didn't even contact us before leaving this review. Our app clearly stated that you can create only two different types of galleries using the app- Grid and Masonry. Carousel is basically a slider and not a gallery. This is like expecting a fish to climb a tree We contacted you but you haven't replied in 24 hr. We have tried to keep the app reasonably priced following a motto that “The app shouldn't be priced more than the lowest-cost product most merchants are selling”. This is really heartbreaking. You are suggesting that the hours we have put in features, CDN and tutorials are worth nothing. And as far as customisation is concerned, I am certain that our app is providing the most customisation options. Be it effects, borders, box-shadow, custom CSS you can do it all from within the app. We even take customisation requests from users and help them out if the request is something only we can do from our end. We have lazy load on images, a reliable and fast CDN without any hacks like storing images in themes. We have our own paid service provider. Any app with half our features is available for almost double the price or more. Thanks Dave