← Merchants

QuikCamo

United States

••••••@••••••.com ••••••@••••••.com ••••••@••••••.com

•••••••.com

Domain and emails come from public search results and may be outdated. Terms of use

Reviews (16)

★★★★★
Shopify

This saves a lot of time and helps us track inventory and sales by integration with QuickBooks. Snyder software can also be used to import orders from eBay, Etsy, Amazon, and for an extra fee, Walmart.com. I used to use Webgility, but switched for this more affordable option for our small business doing 1000 or less orders per month. I would recommend it.

on Synder for QuickBooks & Xero · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

The customer service is great. They helped me get all the important things set up during the trial period. They were willing to accommodate for my seasonal business and gave me a discount and support even though I wasn't able to sign a year contract. It is easy to set up flows to reach customers with relevant messages. It integrates well with Shopify. Hi, QuikCamo. Thanks for this great feedback! We're happy to hear our Emotive team helped you get set up during the trial period and accommodated your seasonal business needs. Glad to know you find it easy to set up flows and that our integration with Shopify works well for you. Thanks for being a part of Emotive! 😊

on Emotive: SMS Marketing · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

I use this app to create surveys, upsell, and give discount codes. It has helped me get tons of sales and is super affordable (free up to a certain amount of sales). UPDATE #1 12/1/21 They now have a funnel option that rocks! This is a MUST if you want to have a successful Shopify store. They also have world class customer support. We've increased our AOV by $59 since adding the post-purchase funnels. UPDATE #2 10/26/23 Ash was super helpful and went the extra mile to help me make sure the new post purchase funnel options were working properly. I highly recommend this app for it's functionality, pricing and customer service

Developer reply ·

We appreciate your feedback 🙏We hope you'll get many upsells!😎

on ReConvert post purchase upsell · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

We were using hot jar but this app is much better. When I had a quesiton about how to figure out how to see the email addresses, Jolie Nguyen was able to help me in a timely manner. There is a lot of potential in this app for improving our stores conversion and seeing how the various customers who are coming to the website are engaging with our content, formatting, offers buttons, videos, information, copy and other things like finding bugs, sticking points, etc. We are gaining more insight into our paid traffic, so it's definitely worth using this technology.

Developer reply ·

Thank you so much for your 5-star rating! We're so glad that our app has helped to improve your store conversion, and that you found Jolie's help and support timely and helpful. We are always striving to improve our customer experience, and your feedback is greatly appreciated!

on MIDA Replay, Heatmap & Insight · 10 days using the app
★★★★★
Shopify

It works better than the Google Shopping app by Shopify with a lot more integration and features. The support team is very helpful.

on Simprosys Google Shopping Feed · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Tons of features in this app for 1 low price and it reduced a lot of the work that I was doing manually with image size. Updating/customizing image alt text isn't as easy as I was envisioning it to be.

on SEO King · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

I used the app to compress my images and it worked well. It also pre-loaded pages to make the user experience faster.

Developer reply ·

Hello QuikCamo, Thank you so much for your review. Hope all things are well on your end. We are happy that the app helps. :) Please do not hesitate to contact us if there is anything we could help with. Have a nice day. Best regards Giraffly Team

on SEOWILL‑ Page Speed Optimizer · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Customer support is world class! The user interface is nice and easy to use. Legit FREE. No hidden paid services. Great app for shipping at a discount.

on AfterShip Shipping + Labels · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

This a great app because it gives the business the ability to refund customers without losing any money. The customer has the option to pay for insurance that will "Kover" the cost of the product for the retailer while allowing the customer to get their money back.

on Seel Worry‑Free Purchase · 19 days using the app
★★★★★
Shopify

This is a great idea for an app! It automatically (or you can do it manually) inputs all of your orders from Shopify and other platforms like Amazon, Etsy and eBay right into QuickBooks as a sales receipt or however you want. Webgility occasionally has connection and syncing errors but the support team is very knowledgeable and helpful. Kanishk and Shahji have been 2 support team members that have been 5 star reps. If you want to have great accuracy and automate a major time sucking task in QuickBooks, you should definitely try Webgility.

on Webgility ‑ QuickBooks Online · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

HIGHLY RECOMMEND! Get this app, it is a no brainer! It adds the trust factor that new customers need to buy on a random website! Even if you're an established brand, it's a great option/service to give your customers because of all of the craziness going on with shipping these days and theft of products on doorsteps. It costs you nothing and the customer has a choice to pay a minimal fee to get incredible protection, so you have nothing to lose. The app is not perfect, but they're trying to provide a great product that they're constantly improving as much as they can within the confines of Shopify's rules, are always very helpful and have great customer support. Give them a try and be patient if things aren't perfect right away. I've had Route since Summer 2020 and have definitely seen a boost in conversions and believe that Route contributed significantly to that increase in conversion.

Developer reply ·

Hello, Thank you so much for the wonderful review! We couldn’t be happier to hear how much you have been loving working with Route. We know so many unexpected things can arise during shipping and we’re here to turn those experiences around for both you and your customers! It sounds like you have everything you need to for success but should you have any future questions, please don’t hesitate to reach out to our team at https://help.route.com/hc/en-us. Our team is here to help! Have a wonderful week, Holly, Customer Support

on Route ‑ Protection & Tracking · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

I really like that you can get picture and video reviews and that the price is only $15/month. You can also connect to Google shopping. You can provide coupons to motivate customers to write reviews. Great customer support helping me with some issues! Highly recommend.

on Judge.me Product Reviews App · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

Very useful app for upselling and cross-selling on product pages. I have used the popup after adding to cart which is my favorite feature. You can customize everything to match your brand colors. You can A/B test different offers which is great for optimizing. It's not a perfect app, but I've seen them working hard to improve it and make it better.

Developer reply ·

Thank you for the 5-star review! We're glad the upsell popup, customization options, and A/B testing are helping your store. We appreciate your feedback and are continuously improving the app. In case of further queries, please contact us at support@helixo.co or via our in-app chat. We are always happy to help you. – Helixo Support Team

on UFE Cross Sell & Upsell Bundle · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Easy to use, customize to the theme colors of our brand, and edit the cookies link to our privacy policy. That is something I didn't realize at first was that you have to add your own link for the cookies. Or maybe that's not a requirement to be GDPR compliant? I did anyway just to be safe, but just know that even though the Cookies link looks like a link, it is NOT a link to any cookies policy. Thank you HulkApps for making this amazing free app! REALLY appreciate it and hope to use one of your paid apps soon! Need some good upsell, cross sell, and a way to show commonly bought together items on product pages...

Developer reply ·

Hi there! Thanks for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; We agree with what you said about linking one's Cookie Policy that is associated with the store, and not any template you find online. Nevertheless, we're glad you are considering utilizing other HulkApps to your store and we look forward to seeing you again.

on Hulk GDPR Cookie Consent Bar · 26 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I am so glad I found this app to help my pages load faster! Thanks for providing this great service!

on Booster Page Speed Optimizer · 21 days using the app
★★★★★
Shopify

Great customer service. I needed help putting in the code b/c my store liquid code wasn't as straightforward as the example Loox gives. They had someone contact me w/in 5 days and fixed in! Uploading reviews is super quick and reviews are live on the site w/in seconds.

on Loox ‑ Product Reviews App · 20 days using the app