← Merchants

SHAPERLUV

Italy

Reviews (14)

★★★★★
Shopify

Super innovative and professional app. What I like about them is that, unlike other apps that create their software and then stop updating it, Intelligems keeps adding new features that make A/B testing easier and improve performance. Not to mention, their support is very fast and highly skilled. Great experience, and we'll keep using them to improve our website.

on Intelligems: A/B Testing · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

Hands down best cookie app ever! Their support is incredible. Not only do they answer in a matter of minutes (seriously) but also they're extremely skilled. With other apps you might experience the support team being inexperienced, waiting long hours to get answers from their developers but here, they go ahead and execute the necessary actions to fix the issues immediately. No wonder their rating is 5 Stars. 10/10.

on Avada GDPR Cookie Consent · 29 days using the app
★★★★★
Shopify

Amazing experience so far! Just had a call with Tarik Selimovic and Adel Rovcanin, and I am really happy with their support. Excited to use CartHook. I'm sure such a powerful app will be a great addition to our efforts in increasing our AOV.

on CartHook Upsell · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

This app is truly amazing. It is such a lifesaver if you don't have a developer or don't know any coding. It has so many sections to choose from and they integrate perfectly without any problems. The sections are affordable and look so good. 10/10. SUPER APP!

on Section Store: Theme Sections · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

An easy and useful application, Boo from the support team was super friendly! GG

Developer reply ·

Thanks so much for your lovely review and your support! Please don't hesitate to contact us if you need any more help. Have a great day! Boo - PageFly Team

on PageFly ✦ AI Page Builder · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

This app is truly underrated! It has some really amazing functions with incredible support. They're answering in no time and provide full solutions to your needs. It is well made and runs so smoothly that you'd think it is integrated into your theme, rather than a third-party app. We're very satisfied with the app so far and can't recommend it enough. 10/10!

on Veeform ‑ Product Quiz Builder · About 12 hours using the app
★★★★★
Shopify

Really good app, liked it right away. Provides lots of customization options and the support is amazing, special thanks to Nitin. Truly satisfied with it. 10/10.

on AfterShip Order Tracking · About 3 hours using the app
★★★★★
Shopify

This app is absolutely fantastic! It works smoothly and doesn't even look like a third-party app but rather like is part of the theme. But the best part is their customer support which answers within seconds and is always available for your requests, they'll provide the best support and make sure that your request has been fully satisfied. I've installed several apps in this niche and this one is truly superior to all others. 10/10 Recommended!

Developer reply ·

We are so much appreciated for your high estimation and these pleasant worm feedback towards our product. Really happy to assist you further with anything related to the app, and of course will definitely be improving all it's functionality more and more, to allow you get the best result. Thank you very much for that inspiration!

on Geolocation & Markets—Selecty · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

This app is truly fantastic, I can't recommend it enough! Starting from the functions of the app to customer support. The app operates smoothly and is very fast, it doesn't even look like a third-party app but more like is integrated into the theme, that's how fast it is. After, we have customer support which is absolutely phenomenal! It answers in no time and makes sure to fix everything. It provides a lot of customization options and if needed, they even provide you with their developer to do some custom changes. Tried several apps in this niche these days and none is near to this. 10/10!

on Monster Cart Upsell+ Free Gift · About 3 hours using the app
★★★★★
Shopify

The app is very well made with features that function smoothly. The only negative factor is customer support which is almost nonexistent on their platform. They answer after days and when they do, they can't help you, then make you wait for the developer who answers but doesn't do anything, so you end up spending a week waiting for a specific customization that never arrives.

Developer reply ·

Foremost: sorry that you had a bad experience with our customer support. You contacted us on a Saturday, and I was on a private trip, so I couldn't look into the matter on the weekend. I replied on Monday that I will look into your case asap, which I did on Tuesday, but you already uninstalled the app. We're sorry, but sometimes it takes a business day until we can look into more complicated things. If you are still interested in a solution, we would be happy to have you back.

on Pennywise ‑ Bundles & Bogo · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

This app is absolutely fantastic and their customer service is just incredible! The app offers a lot of options for all your needs, starting from quantity breaks to bundles and packs. It definitely helps you increase the revenue and create a super good-looking visual appearance on the store's design. I had several questions for the support and they helped me in an instant, fixing all my problems. Can't recommend it enough!

Developer reply ·

Your review made our day! 🤩We're delighted you found the setup seamless and enjoyed the variety of bundle options! Our speedy customer service is here to assist whenever you need 🫡 Thanks a million!

on MBC Mix and Match Bundles App · About 3 hours using the app
★★★★★
Shopify

They're literally stealing money with their plans. Our store got charged $400 last month for a plan we didn't choose.

Developer reply ·

Hey, Rotem from the Loox team here. While I understand it's stressful to get a charge you weren't expecting, the plan and its pricing were presented and approved by your team and no money whatsoever was taken without prior approval of the plan's terms. Apps on Shopify in general, can only charge for their app if the merchant explicitly chooses and approves payments for that subscription. Since our plans are designed to scale with you, they include additional charges that are based on your usage of the system each month. The charges you are referring to are usage fees which were triggered through the use of the system as mentioned in the subscription's terms. We completely understand that costs are a big part of every merchant's decision about which apps to use and we've built Loox to provide a great return on investment on all of our plans. I’ve reached out to you personally to explain the situation further and to find a resolution with you.

on Loox ‑ Product Reviews App · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Amazing app, with an amazing customer support. I'm using it for several months already on all my stores and it really leveled up the overall customer experience. Very easy to set up and super effective. The customer support is always on touch, making sure to help in any possible way. Overall 10/10 experience, can't recommend it enough!

Developer reply ·

Thank you so much for taking the time to leave us a review! I’m thrilled to hear that you're enjoying our app and finding it valuable for your needs. Erikas | Co-founder of Kaching Appz

on Kaching Bundles App & Upsells · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Amazing app with an amazing customer support. Had some concerns about the design and the customer support helped me immediately. Now the app looks incredibly good on the website and I'm sure it adds a lot of value for the visitors on my store. Recommended!

Developer reply ·

It's fantastic to know that the design now looks incredibly good on your website, and we appreciate your confidence in the value it adds for your store visitors. If you ever have more questions or need further assistance, feel free to reach out. We're here to ensure your experience with our app continues to be top-notch. Thanks for recommending us!

on Estimated Delivery Date ‑ ETA · About 15 hours using the app