Raydin
United States
Reviews (8)
It's really good, and I really like it. For some reason, my blog posts aren't generating when I decide to have it generate an image as well, but the support team is very responsive, and they help fix issues!
Best customer service I've ever had. I really like what they provide overall. Fionnula has been very helpful.
Hello. I will change this review once this problem is fixed. I cannot contact your support at all. I have been trying for almost two weeks with no response. The 24-hour chat has no response and the emails I have sent have not received a response. My problem is that 40% of my orders are listed as pending and that should not be the case. In Shopify there is a courier listed but for some of the orders the courier shows up as N/A in ordertracker. I do need this problem fixed and a response would be great.
Developer reply ·
Hello, we apologize for the inconvenience you’ve faced in reaching our support team. Kindly consider opening a new live chat ticket within the app, and we’ll promptly address your concerns. Thank you for choosing Ordertracker.
So far this app is very useful for what I want to do in regards to affiliate marketing!
Completely surpassed my expectations!! Quite literally works in seconds. This was the app I was looking for! I was stuck at 34 speed and had no idea why. All the other apps I downloaded were helping with one part of the SEO, but not the overall. Did some research and the Java script jargon made no sense. Then I went back to looking for another app. So glad I downloaded this app, seriously!
Full transparency, I had an initial not-so-pleasant experience with the app. But they fixed my problem. If you have any issues, just communicate and it will get fixed. Appreciate the customer service! Dorina has been great!
Developer reply ·
Hi "Raydin", We’re sorry to hear that you weren’t satisfied with our service. We want to assure you that our team is already taking actions to resolve the issue. As of now, we have already offered a solution and hopefully, we will make it right for you 🙏🏻 Please also contact us at dorina@autods.com We will be glad to help you with any concerns you have. AutoDS Team
I already really like this app! Outstanding customer service and it is super easy to navigate. With just starting out, it's not easy finding an easy to navigate app with Greta features. This has been a great addition to my store!