← Merchants

The Blingspot Studio

Pakistan

Reviews (10)

★★★★★
Shopify

The new price change of orders limit in the store is really unjust specially for old customers - who have good data populated with this app, Not Recommended for long term users as they keep increasing pricing +100% and you will regret once you have populated your data with them. Had been their customer since 2017 and frankly app doesn't worth the price now.

on Fera Product Reviews App · Almost 7 years using the app
★★★★★
Shopify

DOESN"T WORK AT ALL - Seems like a scam - no live support - also seem they got fake last few reviews The setup wasn’t fully completed from your side. As soon as we received your email, we responded within a few seconds, but we haven’t heard back since. check this screenshot : https://drive.google.com/file/d/1I2uIbZIw1cLG0HOqUJucAsubF6sbI8zm/view?usp=sharing We also requested collaborator access to help you with the setup, but haven’t received a response yet. Could you please reinstall the app and grant us collaborator access so we can assist you with the setup?

on Traffic Police · 22 minutes using the app
★★★★★
Shopify

First of all it slows down the website loading significantly - second they keep on increasing the fee and refuse your the service even though you are subscribed to prior Paid service agreement - uninstalling the app soon - And yes ZERO support!

Developer reply ·

I'm sorry that you feel upset. You have been using GetButton since 2018 and the price was always $2.99 for you even after the price increases for new customers, which happened just once in the last 5 years. I have checked the tickets and we have been answering all your emails =( As for the slowing down, the button works asynchronously and loads after every other content loads on your page. You haven't contacted us regarding this matter. Please reply to my email. Alex.

on GetButton: WhatsApp, FB & More · About 6 years using the app
★★★★★
Shopify

Labels are not showing the even after choosing the to show the price in the print and there is no way around it and no solution to be found

Developer reply ·

Hi there. Thank you for taking the time to leave your feedback. I'm sorry to hear that you're experiencing some trouble with the Retail Barcode Labels app. If you haven't done so already, I'd encourage you to connect with our Live Support so we can take a closer look into the issue: https://bit.ly/2AWw5VA. - Blair, Shopify Support

on Retail Barcode Labels · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

After using this app over a month, i would rate it as 1 star or below as a matter of fact - the labels randomly changes sizes without even you knowing and it costed us aot of sales recently as the labels across all the products were covering literally the whole product images - not letting customer view the actual product image - and it only happened only on mobile devices. would not recommend this app - get a better option out there if you can

Developer reply ·

Thank you so much for such a valuable review. It has been our pleasure to help you out so far. If you might need any further support, don't hesitate to contact us again at sales@bsscommerce.com and our agents will be right there. Wish your business all good!

on TA AI Product Labels & Badges · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Mindblowing good app !still exploring the app - the team has done a wonderful job with best customer support that replies in seconds LIVE!

on Inventory Management ‑ Assisty · 29 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Using this app for a while - helped increase my order value without any load on my checkout - plus Very good customer Support too!

on UpCart Free Gift & Progress · 22 days using the app
★★★★★
Shopify

Great App and its AI really helps boost sales and ease the customers journey to right products. Also they have a great support team - I had issue with my 2.0 theme update and they resolved it within hours.

Developer reply ·

Thanks for the fabulous 5-star review! We know you will see many upsells with our app. Our support team is always here to help too!

on LimeSpot AI Bundles & Upsells · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Awesome App - great to use - great support with fast response time. Also Pricing is very reasonable in comparison to all other apps on store.

on Way2Enjoy Image Optimizer · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Very Good app - this is a must app for every store! Loving it - Thank you Sales Pop up ‑ Social Proof Team!

on SP Sales Pop up Social Proof · 3 months using the app