Pixies Gardens
United States
Reviews (11)
The mail i used in this app got blocked and closed without any prior notice or proper reason, when i reach out the support then the guy from theri team Enzo V. kept saying that our backend team confirmed for security reason my account will remain closed, I kept asking the reason for the same by also providing the main credential that i used to login, but still no support from their end and not proper reason for the account closure. This is really unacceptable as the user of this App I have all the rights to know what cused my account getting blocked and closed. I have mailed them last yesterday regarding for the same asking the reason but now i got no reply from them. I hope this negative review will open their eyes and they start to take their users issue more seriously. Thanks
Developer reply ·
Hi there, thank you for reaching out and bringing this to our attention! We apologize for this experience - our team has reached out to you in your recent ticket and informed you that access to your account has been reinstated. If you have further questions, please don't hesitate to reach out to us there and have a great rest of your week!
The Google & YouTube app for Shopify works well for basic setup, but there is a major limitation with enhanced conversions and Google Ads tracking. The conversion value sent to Google Ads includes only the product subtotal and does not include shipping and tax. Because of this, the actual order value is underreported, which results in a lower ROAS in Google Ads, especially for stores with higher shipping or tax amounts. There is currently no clear option in the app to switch conversion value from subtotal to total order value. This creates confusion for advertisers who rely on accurate revenue tracking and ROAS optimization. The app is good for beginners, but advanced advertisers will need GA4 or GTM workarounds to track the real total purchase value. It would be great if Google adds an option to include shipping + tax in conversion value or clearly documents this limitation inside the app.
I'd like to give the special thanks to TINA and ROSSIE a big shoutout to them as they both helped alot at the time of onboarding and get everything done on behalf of me the support they provide was extraordinary and i really appreciate their efforts, yes while onboarding i got bumped into the issue but these guys get it fixed with their tech team on high priority, A big shoutout to their tech team also that they resolved the bug on the fly, I highly recommened this app to other merchants and for having badge, labels this is perfect app, Thanks once again and Appreciable work.
My experience with this and it's support has been great, I got connected with one of their team member named Van for the duplicate reviews issue and she helped a lot and resolved my issue on the fly, she is sucha a lovely lady and also a great support team member, Thanks a ton to Van to resolve my issue and make things work smooth for me.
A great customer support and Siddharth is a great person to resolve my issue on the fly
I'd really like to appreciate this app for syncing products between my 2 stores of the shopify. And the on-boarding process with the support team is really seamless and easy. The support team is always available to help their customer and on top of that they do the everything from there end, which many of the support guys don't. It was really very good experience with synkro so far. Their app, their support and everything. Looking forward to work more with the synkro team. Cheers to them
I used this app, I am happy with this, all good features and most preferable app. Step by step guidance and excellent support. Specially thanks to Reinier D. who has always been ready to assist me ever. Thanks, Budyy.
Nice app and fulfills all my needs. Team is super helpful, set-up the app for me and arranged demo call, And that all for free.
Using it for 2 months now, have given me good ROI so far. Must have app for any store, definitely will recommend it to others as well.
I have tried all the app of this category. Glad i found it. Team is supportive as well helped me setup the app in just 2 minutes.
Best and most recommended app. Search is working in much smoother way that client perspective beneficial. Thank you so much.