← Merchants

Del Bello's Designs

United States

•••••••.com

Domain and emails come from public search results and may be outdated. Terms of use

Reviews (10)

★★★★★
Shopify

Love this app, and the customer service is awesome!

Developer reply ·

Thank you so much for your laconic and so inspiring review! We're always happy to assist further, thanks a lot for using and enjoying Lably that far.

on Product Labels & Badges—Lably · 11 days using the app
★★★★★
Shopify

I have used the legacy version for six years. This new change is horrific. Like others, it is impossible to export or copy the exact code into the new version and it be the exact template. I do not have hours and hours to filter through the html coding to figure out what in the world is going on. And, no, I am not interested in paying an enormous fee each month simply to print invoices or packing slips. Just shameful.

Developer reply ·

Hi there. Thank you for sharing your feedback. I understand that you are having a few issues with your migration. Pease review the Shopify Help Center documentation here: https://shopify.link/18NL. You can also get in touch with our team through live chat here: https://shopify.link/YWD7. -Mac, Shopify Support

on Shopify Order Printer · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Super easy to import existing reviews from Shopify and super easy to set up! Very impressed! Thank you!

on Audien ‑ Ali & Product Reviews · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

Super easy to use! Very effective!

on Hextom: Countdown Timer Bar · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

I have used Smile for several years and have been very satisfied. I recently had a billing concern and contacted customer service. I was extremely satisfied with the resolution to my concern, including the professional customer service received.

Developer reply ·

Thank you for your feedback. We do appreciate it and take it onboard. I've emailed to see if there is anything we can do to fix this situation and offer some alternative ideas. We look forward to speaking with you. David Merchant Success team lead

on Smile: Loyalty Program Rewards · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

To date, this app has been the experience yet. No, it is not perfect but no third-party apps are. I've tried a lot of them. It is very refreshing to be able to actually make contact with support very quickly. I find that so many apps do not offer any type of phone support and chat is not available in a timely fashion. With Etsy Integration, support has been absolutely fantastic. Darpan is very knowledgable and eager to resolve issues when they happen. I most definitely recommend this app. The support is top-notch.

on Etsy Integration ‑ DPL · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

This app is excellent and so very easy to use! I contacted them to help with placement of this section and they immediately took care of my request. I highly recommend this app! Customer service is over the top! Great job!

on Testimonials Master · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

I started using Route in August 2020. I have been very pleased with their services. Due to major delivery issues through the USPS stemming from COVID and other factors, Route has replaced several lost packages which has kept my customers very happy. I have had no issues in getting claims processed extremely quickly. The only suggestion that I can make is coming up with a solution as to when orders are edited on a merchant's end. My customers are always wanting to add or remove items from their orders. If the customer has already selected the Route protection in their order and request that additional items be added to the order, Route goes by the initial order created should the order have to be replaced or refunded. This area needs some help. I will continue using Route as my customers have enjoyed having peace of mind.

Developer reply ·

Hi there, Thanks so much for your review! We are so happy that you and your customers have enjoyed the peace of mind Route package protection brings. Additionally, we greatly appreciate your valuable feedback regarding post purchase order editing & Route protection. As Route is calculated on the cost of the items in the order, our current system is unable to automatically recalculate Route protection when an item is added or modified post purchase. If an edit needs to be made, merchants can simply cancel the original order (pre-fulfillment) and recreate with the customer’s edits and add Route. Again, thanks so much for partnering with us. We greatly appreciate having you on board & look forward to working with you in the future. Your feedback regarding original order edits has been passed onto our team. However, should you run into any future questions feel free to reach out to us at merchantsupport@route.com. All the best, Jordan, Customer Service

on Route ‑ Protection & Tracking · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Customer service is superb. They are so very helpful and quick to respond. However, BEWARE. Just as with many of the other third party apps that offer FREE services, once you begin using their apps, get ready to get hit with monthly RECURRING fees. Let me share an example, I just clarified with the developer that if I sign up for the monthly back in stock alerts to have the ample amount of monthly alerts needed, would I continue to be charged on a monthly basis if I no longer needed the alerts. Meaning, I have no out of stock items in my shop and therefore would not need the back in stock alerts. They responded saying that I would be billed monthly regardless until I opted to switch back to the free plan. This is how they get you. I am currently looking for another option but it appears all third party apps behave this way and is extremely unappealing to me.

Developer reply ·

Thank you for taking the time to leave us your review, and I am sorry to hear that you had a bad experience. The service that we provide is a subscription service very similar to all other subscription services where in you are charged for the usage of the application regardless of how much you have used the application. You are also charged for the service till the time you choose to downgrade your plan or you choose to uninstall our application. Our terms of service is very clear and we do not lock you into our service for any period of time. You have the option of uninstalling the product at any time so you don't get charged when you uninstall or downgrade to the free tier.

on Swym Back in Stock Alerts · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

My customers love using this Wish List! It is highly utilized. The only recommendation to the app developers is to find a way to have older abandoned lists removed or have the items removed from the wish lists after a specific item is purchased on the wish list. Items are not automatically removed and they build up the free quota very quickly. Other than these issues, the app works great!

on Swym Wishlist Plus · 11 months using the app