AI ‑ Easy Ads for Facebook Ads
by Easy Ads · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (300)
I’m really impressed with AI Easy Ads, not only because the platform is excellent and very easy to use, but also because their customer service is outstanding. The support team is extremely responsive, professional, and genuinely helpful. They took the time to understand my situation and handled everything quickly and professionally. The platform itself is also very well designed and makes creating and managing ads much easier. It’s a great tool for e-commerce businesses, especially if you want to save time and simplify your advertising process. Excellent platform and excellent customer service. Highly recommended!
I had an issue with being charged even though I did not run any ads with the app. However, Millenni from the Easy Ads support team was very responsive and helpful throughout the refund process. She handled my request quickly and professionally. I really appreciate her support and assistance.
The Customer Support team is very helpful. I wasn't able to lauch the campaign due to some technical problem but their executive connected with me and helped in resolving the problem. They also gracefully extended my free trial.
e abbastanza facile da usare vediamo i risultati
Quick response, immediate refund and much more, really appreciate the team and their services. bundles of thanks
Easy setup , launch didn't take long, customer support was excellent
Amazing customer service and great communication. The agents were prompt in addressing and resolving the issue on the ads. Keep up the good work.
These people are soo good, talking about their customer service amazing..
Hi jamol.co.in, Thank you so much for your 5-star rating! We truly appreciate your support and are grateful that you chose Easy Ads. If you ever have any questions or need assistance, we're always here to help. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Manager Easy Ads Team
Gut und einfach. Sehr empfehlenswert. Hallo SaltSixteen, vielen Dank für Ihre tolle 5-Sterne-Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie Easy Ads als gut und einfach zu bedienen empfinden. Genau das ist unser Ziel: eine unkomplizierte Lösung zu bieten, mit der jeder erfolgreich Anzeigen erstellen kann. Vielen Dank für Ihre Empfehlung und Ihr Vertrauen in Easy Ads. Wir wissen Ihre Unterstützung sehr zu schätzen! Mit freundlichen Grüßen, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Manager Easy Ads Team
The support team at Easy Ads is outstanding. They are extremely responsive, professional, and genuinely care about helping their customers. Whenever I had a question or needed assistance, they were quick to provide clear guidance and effective solutions. What impressed me most was their patience, cooperation, and willingness to go the extra mile to ensure everything was working smoothly. Their excellent customer service made the entire experience stress-free and enjoyable. I highly recommend Easy Ads to anyone looking for a platform backed by a knowledgeable, friendly, and highly supportive team. Keep up the great work! Hi Ordinary Pakistan, Thank you so much for your kind words and for taking the time to leave us such an amazing review. We're delighted to hear that you had a positive experience with our support team. Providing responsive, professional, and personalized assistance is something we truly care about, so it's incredibly rewarding to know that our efforts made your experience smooth and stress-free. Your recommendation means a great deal to us and motivates our entire team to continue delivering the best possible service. Thank you for choosing Easy Ads. We truly appreciate your trust and support. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Manager Easy Ads Team
It’s by far the easiest way to create high-performing Meta ads, and the support is outstanding. I first used this app last year when Meta introduced major updates. It helped me understand how to build a proper advertising funnel, and I learned a lot from it. This year, after Meta rolled out another round of changes, I installed it again—and the results have been even better than before. The app has improved significantly, and my campaigns are performing much better with the new setup. What really sets this team apart is their dedication. They genuinely care about their users' success. They regularly reach out by email to check if you need help, offer to review your campaigns, and provide valuable suggestions to improve your ads. That level of proactive support is something you rarely see. I'm truly satisfied with both the app and the team behind it. Highly recommended to anyone serious about running successful Meta ads.
great interaction with support team and helped a lot
Developer reply ·
Hi lunara ink, Thank you so much for your wonderful review. I'm thrilled to hear that you had a great interaction with our support team and that we were able to help. Providing friendly, responsive, and reliable support is one of our top priorities, so your feedback truly means a lot to us. Thank you for your trust in Easy Ads. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Manager Easy Ads Team
I had a great experience with the customer support team. They were very helpful, responsive, and took the time to answer all of my questions clearly. They resolved my issue quickly and made the whole process smooth and stress-free. I'm very satisfied with the support I received and would definitely recommend this app.
Developer reply ·
Hi THE SOL CONCEPT, Thank you so much for taking the time to share your experience with Easy Ads. I'm thrilled to hear that our support team was able to answer all of your questions clearly and resolve your issue quickly. Making the support experience smooth, responsive, and stress-free is exactly what we strive for every day. Your kind words and recommendation truly mean a lot to our entire team. Thank you for placing your trust in Easy Ads. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Manager Easy Ads Team
Great service from EasyDDS! Fast processing, accurate fulfillment, and very user-friendly platform. Everything runs smoothly and efficiently. I’m very satisfied!
the support team is great they are given to me a good guidance
It took a while to really figure this app out. Once you do it's a huge help. I've actually upgraded to pro so I can run multiple funnel ads. I've been working with Quissel from easy ads to maximize it's effectiveness. It's a service included.
Developer reply ·
Hi Extreme Strike Mafia Lures, Thank you for sharing your feedback, and we’re sorry for the frustration this caused. We want to let you know that we have already escalated this case to our development team, and they have reviewed your account to ensure everything is working correctly. If you decide to give Easy Ads another try, you’re very welcome to reach out to us first. Our ad experts can personally review your ad settings with you before you start running campaigns to make sure everything is properly set up for strong performance and high ROAS. We’re here to support you anytime and help you get the best possible results. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab | Customer Success Specialist Easy Ads Team
it is the worst app overall once downloaded can not cancel it
Developer reply ·
Hi CHAAK DESIGN, Thank you for taking the time to share your feedback. We'd like to clarify that uninstalling the Easy Ads app from your Shopify store automatically cancels the subscription, and there is no separate cancellation process required. We also reached out to you to better understand the issue and help resolve it, but we haven't received a response yet. Our support team is always happy to assist and make sure everything is sorted out as quickly as possible. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Specialist Easy Ads Team
I would need help I had the aap from my Shopify store but did not run any ad still I have been charged 3838.28 to pay kind request to help with the process of refund it will nice since I did not use any service only installed it would be kind enough of you Tarun me through the process store name is Riverblend
Developer reply ·
Hi Riverblend, Thank you for sharing your feedback, and we're sorry for the confusion regarding your subscription. We've contacted you directly and investigated your account. We found that the app remained installed on your Shopify store for more than the 7-day free trial period. As a result, the free trial expired, and the subscription automatically transitioned to the paid plan according to Shopify's billing system. However, we also confirmed that you did not use the app or run any ads. As a one-time exception, we offered you a full charge reversal to ensure you received your money back. We always strive to treat our merchants fairly and understand that billing situations can sometimes be confusing. If you have any further questions or need additional assistance, please don't hesitate to reach out; we're always happy to help. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab | Customer Success Specialist Easy Ads Team
Yea I really appreciate you about your help that you did and thank you soo much for guiding me step by step all proceeds.
I received my first sale after running EasyAds. The setup was simple and easy to understand. It helped me start advertising my products without much technical knowledge. I am still testing and learning, but getting a sale has given me confidence to continue. Looking forward to seeing more results as I optimize my store and ads.
Developer reply ·
Hi VYRA, Thank you so much for sharing your experience with Easy Ads. We're thrilled to hear that you received your first sale and that the setup process was simple and easy to follow. One of our main goals is to make online advertising accessible to store owners, even without extensive technical knowledge, so it's great to know Easy Ads helped you get started with confidence. Getting that first sale is an exciting milestone, and we're delighted to have played a part in your journey. As you continue testing, learning, and optimizing your store and campaigns, we hope to help you achieve even more success and grow your business further. Thank you again for your trust and support. We’re excited to be part of your advertising journey and look forward to celebrating many more successes with you. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Manager Easy Ads Team
Excellent app and top-notch service Managing ad campaigns used to take up so much of my time, but this app makes everything simple and stress-free. The automated setup works flawlessly, and my sales have already seen a great boost. Highly recommended
Developer reply ·
Hi KGS Store, Thank you so much for sharing your experience with Easy Ads. We're delighted to hear that Easy Ads has helped simplify your advertising efforts and save you valuable time. Our goal is to make running ad campaigns as easy and stress-free as possible, so it's incredibly rewarding to know that the automated setup has been working seamlessly for you. We're especially excited to hear that you've already seen a boost in sales. Helping merchants achieve real business growth is what motivates our team every day, and your success is the best feedback we could receive. Thank you again for your trust, recommendation, and support. We look forward to continuing to help you grow your business and achieve even greater results in the future. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Manager Easy Ads Team
Their customer support is very good and supportive.
Developer reply ·
Hi TECHMOPK, Thank you so much for your kind words about our customer support team. We're delighted to hear that you found our support helpful and responsive. Providing excellent service and ensuring our users have the assistance they need is one of our top priorities, so your feedback means a lot to us. We truly appreciate your trust in Easy Ads and are grateful to have you as part of our community. If you ever need assistance or have any questions, we're always here to help. Thank you again for your support! Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Manager Easy Ads Team
I would like to express my sincere appreciation for the incredible support I received from Ouissal at Easy Ads. She spent several hours helping me throughout the entire setup process and was extremely patient, professional, and knowledgeable. Every time we had a call, she stayed with me for around 30 minutes or more, guiding me step by step and making sure I understood everything clearly. What impressed me the most was her dedication. She used screen sharing, answered every single question I had, and never made me feel rushed. No matter how many details I asked about, she was always willing to help and find the best solution. As someone launching and managing an online store, having support like this makes a huge difference. Thanks to Ouissal, I was able to set up my campaign properly and feel much more confident moving forward. Excellent customer service, exceptional patience, and a truly helpful attitude. Easy Ads is lucky to have someone like Ouissal on their team.
Developer reply ·
Hi Leonardé, Thank you so much for your incredibly kind and thoughtful 5-star review. It was truly a pleasure working with you throughout the setup process, and I'm delighted to hear that the guidance and support helped you feel more confident moving forward with your campaigns. At Easy Ads, we're committed to making advertising as simple and accessible as possible, and providing personalized support is a big part of that mission. I'm glad the screen-sharing sessions, detailed explanations, and step-by-step guidance helped answer your questions and made the process easier for you. Your kind words about the support you received mean a great deal to me. Helping merchants succeed and feel confident with their advertising is one of the most rewarding parts of my role. Thank you again for your trust, patience, and support. I wish you continued success with your online store, and please know that I'm always here if you need any assistance in the future. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Manager Easy Ads Team
Ita amazing its help me to setup quick ads with professional looks. thanks
I like Easyads, it's very simple to use and the technical team is very responsive.
Developer reply ·
Hi Éclairage Déco, Thank you so much for your amazing 5-star review and for taking the time to share your experience with Easy Ads. We’re truly happy to hear that you find EasyAds simple to use and that our technical team has been very responsive and helpful throughout your experience. Providing clear, fast, and reliable support is something we take great pride in, so your feedback truly means a lot to us. We also really appreciate your kind words about the overall experience with the app. Our goal is always to make things as smooth and effective as possible so merchants can focus on growing their business with confidence. Thank you again for your trust and recommendation. We’re grateful to have you with us and wish you continued success with your business. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Manager Easy Ads Team
j'aime cette aplication il nous faciliter de vente nos service
Thanks for the great support. The app is easy to use and very helpful for creating Facebook and Instagram ads quickly. Good experience overall!
Developer reply ·
Hi Poke-Geek, Thank you so much for your wonderful 5-star review and for sharing your experience with Easy Ads. We're delighted to hear that you find the app easy to use and helpful for creating Facebook and Instagram ads quickly. Our goal is to make advertising as simple and effective as possible, so it's great to know that the app is helping you achieve that. We also truly appreciate your kind words about our support team. Providing a smooth experience and responsive assistance to our users is always a top priority for us. Thank you again for your trust and support. We're grateful to have you as part of the Easy Ads community and wish you continued success with your advertising campaigns. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Manager Easy Ads Team
Easy Ads has been a great addition to my Shopify store. The app is easy to set up and use, even without much advertising experience. It helps simplify the process of creating and managing ads, which saves a lot of time. I’ve also had a positive experience with the support team—they’ve been responsive, helpful, and professional whenever I’ve needed assistance. Overall, it’s a useful app for Shopify merchants looking for a simple way to run and manage their advertising campaigns.
Developer reply ·
Hi diamond online store, Thank you so much for your fantastic 5-star review and for taking the time to share your experience with Easy Ads. We're delighted to hear that the app has been a valuable addition to your Shopify store and that you found the setup process simple and user-friendly, even without extensive advertising experience. We're also grateful for your kind words about our support team. Providing responsive, professional, and helpful assistance is something we take great pride in, and your feedback means a lot to us. Thank you again for your trust and support. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Manager Easy Ads Team
I am starting this app with a 4-star rating because the setup process was incredibly easy and the customer service has been excellent. I recently switched from a much more expensive alternative that cost nearly four times as much and was packed with unnecessary bells and whistles. As a startup, I was spending way too much money, so I decided to scale back to the basics and find a comparable, budget-friendly solution. This application fits that need perfectly. It offers plenty of room for a business to grow, allowing you to add specific funnels as you scale—and even if there is an additional cost for those funnels, it is well worth it. The only reason I am not giving it 5 stars yet is simply because it is too early in the game to judge performance. I need to see how effectively this AI program actually delivers traffic and pushes my advertisements. Once I start seeing heavy promotion translating into solid sales, I will gladly update my review to 5 stars. For anyone just starting out, I highly recommend utilizing this program and building from there.
Excellent support and a very useful app for Shopify stores. The Easy Ads team responds quickly and genuinely tries to help with every issue. Their customer service experience has been smooth and professional. The app made ad management much easier for me, and I appreciate the continuous support. Definitely recommended for e-commerce store owners.
Previously, we were able to consistently generate orders, but suddenly one day all the ads were taken down. Relisting them didn't work, and after that, the performance became very poor.
I had several problems with the Easy Ads app at the beginning — the ads were not working properly and I experienced a lot of bugs. I contacted support and I was really impressed by the help I received, especially from Ouissal. She was extremely professional, patient, and always available to help. She even scheduled a Google Meet call with me to make sure everything was fixed correctly and that I understood every step. What I appreciated the most is that she kept following up with me afterward to be sure everything was still working perfectly and that I had no more issues. Nowadays it’s rare to find this level of customer support and care. Thank you so much, Ouissal, for your effort and amazing service. Really appreciated!
I had an amazing experience using the Easy Ads app. It truly helped me grow my business and improve my sales results. The platform made it much easier to run effective ads, target the right audience, and scale campaigns successfully. I started seeing better engagement and stronger sales performance after using their services. What impressed me the most was how simple and user-friendly everything is, even for someone who is not an expert in advertising. The support team is also excellent — very responsive, professional, and always ready to help whenever needed. Thanks to Easy Ads, I was able to improve my overall business performance and reach more customers efficiently. I highly recommend this app to anyone looking to grow their business, increase sales, and run high-performing ads with great support behind them.
Developer reply ·
Hi Z H Zara's, Thank you so much for your amazing review and kind words. We’re truly happy to hear that Easy Ads has helped you grow your business, improve your sales performance, and reach the right audience more effectively. It’s especially great to know that you found the platform simple and user-friendly, and that our support team was able to assist you throughout your journey. Your feedback means a lot to us, and we’re grateful for your trust and recommendation. Wishing you continued success and even greater results with your campaigns. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Manager Easy Ads Team
It took some time to initially setup and get it all to work correctly but the support seemed to always be available to assist and find resolutions to issues. Now we've had it running for perhaps around 9 months or more and are seeing excellent ROAS and still playing with some changes regularly, helped by the support team offering advise and information about some unknown, to me, Do's and Don't on Meta.
Developer reply ·
Hi Brute Status, Thank you so much for your wonderful review. We’re really pleased to hear that Easy Ads has been delivering strong ROAS for your store and that our support team has been helpful throughout your journey. We truly appreciate your trust and feedback. Wishing you continued success and growth. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Manager Easy Ads Team
Not what they advertise it. They have no idea of how indian markets perfor, How our sector works. Just waste of funds and nothinng
Developer reply ·
Hi Indian Draping Company, Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear about your experience, and we appreciate the opportunity to address your concerns clearly. App Experience & Performance Easy Ads is designed to simplify ad creation and campaign setup through automation. However, results can vary depending on factors like product-market fit, store setup, creatives, and overall conversion optimization. We also understand your concern regarding performance in your niche and market. We do have hundreds of users actively running campaigns in the Indian market across different sectors, with varying results depending on their setup and execution. Billing & Shopify Integration Regarding billing, Shopify handles all app subscriptions and payments directly. We do not have access to your payment details or the ability to charge users ourselves. Support & Next Steps We’re sorry the experience did not meet your expectations. Our team is available to review your setup in detail and help identify improvements if you’d like to give it another try or optimize performance. We appreciate your feedback; it helps us continue improving the platform. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab | Customer Success Specialist Easy Ads Team
I don't have hours to spend in the Meta Ads Manager, and this app makes the setup incredibly fast. The automated funnel actually works—I saw my first retargeting sales within a week. Highly recommend if you’re overwhelmed by the technical side of Facebook ads.
Easy Ads makes my life easy and has also saved me thousands in digital marketing consulting fees and saves me a lot of time. I'd recommend to any online store owner who's still starting out. Their professional marketing team even contacts you to advise on your ads and do site audits of your store to see where you can improve in order to make your ads deliver even better.
It simply doesn’t do what it claims. If you have a large catalog, it only cycles through about six products—and you don’t even get to choose which ones. It feels like the app just promotes whatever it wants. I did make two sales, but the return doesn’t justify the cost. I’m spending more than I’m making, which defeats the entire purpose. Support is just as frustrating. When they can’t answer your questions, they shift the blame to your store—even after you prove them wrong. The final straw was being told to “go watch videos on how to improve your store’s performance.” My store doesn’t have performance issues—the app just doesn’t deliver. At the end of the day, this is a weak product that overpromises and underdelivers.
Developer reply ·
Hi Mayhem Haus, Thank you for your feedback and for taking the time to share your experience. We’re really sorry to hear that it didn’t meet your expectations, and we appreciate the opportunity to clarify a few points. Product Selection & Catalog Visibility: Our support team carefully reviewed your ads and shared a video with you showing that your campaigns were running with your full product catalog, not limited to only a few items. The app does not restrict or selectively choose products on its own. Campaign Results & Return on Investment: Based on the data we reviewed together, we suggested focusing on improving your website conversion rate to help strengthen performance. You had 57 clicks but 32 product views, which suggests some users left before the page fully loaded. You also had 7 add-to-carts, 1 initiated checkout, and 2 purchases, indicating some drop-off during checkout that could be optimized. Support Experience: We’re truly sorry if any part of our communication felt unhelpful; that was never our intention. Our goal is always to support you in getting the best possible results. We’re here for you anytime if you’d like us to take another look and help further. Warm regards, Easy Ads for Facebook Ads
sekava, täynnä piilokuluja.
Developer reply ·
Hi Knotify, Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We would like to clarify that Easy Ads for Facebook Ads does not include any hidden charges. All pricing details and app subscriptions are clearly displayed and fully managed through Shopify’s billing system, ensuring complete transparency for all users. We understand that pricing or billing terms can sometimes be confusing, and if anything is unclear, our team is always available via live chat to explain all charges and assist you immediately. We also have hundreds of users successfully using our app to launch and manage campaigns with no issues, and we are always committed to providing clear and professional support. Please feel free to contact us through live chat or email at easyadsapp@gmail.com so we can review your concerns and help resolve them quickly. Best regards, Easy Ads for Facebook Ads
not every app is for everyone, i could work out it myself i'm not the tech expert. but one thing i loved was the support team help in getting my refund back which was charged. love the support i will definitely try to come back once i learn more about the app and how to work it out thanks again
Works well for us. Support team has always been helpful and resolution oriented. Most recent interaction with Ouissal from their team was no exception. She sorted us out with an issue with Meta in a precise and effective manner.
tres facile comme demarche je la recommande fortement maintenant on attend les résultats
I’m genuinely not exaggerating when I say this: Easy Ads has made a real difference for my store. I’ve already started seeing better results and actual sales growth. What truly sets them apart is their support. I’ve never dealt with a team this patient and helpful. They don’t just explain how the app works — they go much further. They helped me improve my store overall, from pricing and promotions to layout and general strategy. It honestly feels like I hired a full team rather than just installed an app. I finally feel supported, and no matter how many questions I asked (even the obvious ones), they were always kind, responsive, and encouraging. Highly recommended.
Un service client hors norme : Ouissal est tout simplement incroyable ! Je tiens à partager mon expérience exceptionnelle avec EasyAds, et plus particulièrement avec Ouissal. Pour être honnête, je n’ai jamais vu un service client d’une application Shopify se donner autant de mal pour la réussite d'un utilisateur. Ouissal a été extraordinaire : elle s'est connectée directement à mon ordinateur pour prendre le temps de tout vérifier avec moi. Elle m’a accompagné pas à pas, à chaque étape, sans jamais compter ses heures. C’est bien plus qu’un simple support technique, c’est un véritable coaching personnalisé. Ce qui m’a le plus marqué : Une compréhension immédiate : Elle a tout de suite cerné ma niche (Travel Tech) et mes besoins. Elle ne donne pas de conseils génériques ; ses recommandations étaient précises et parfaitement adaptées à mes produits. Une compétence technique rare : Au-delà de sa grande bienveillance, c’est une experte. La communication est fluide, elle comprend tout du premier coup et sait rendre les choses simples. Une disponibilité exemplaire : Nous avons passé un long moment ensemble pour que tout soit parfait. Elle est d'une serviabilité et d'une patience que l'on ne trouve nulle part ailleurs. Grâce à son aide et à son professionnalisme, nous avons lancé notre premier tunnel avec une totale confiance. Après ces quelques jours de tests, je vais sans aucun doute passer à l'abonnement Pro pour en déployer plusieurs autres. Un immense merci à Ouissal pour son engagement et bravo à EasyAds d'avoir une personne aussi compétente et dévouée dans son équipe. Je suis impatient de fêter ma première vente grâce à vous ! >>> Vous pouvez y aller les yeux fermés.
I had a very poor experience with EasyAds. The app had persistent errors and was not usable at all. Despite this, I was still charged, and even after uninstalling the app, billing issues remained. I tried contacting the developer via live chat, but received no response. Very disappointing support and lack of accountability. I do not recommend this app.
Developer reply ·
Hi STITCHWEST, Thank you for taking the time to share your feedback. We strive for a seamless experience, and we’d like to address each of your points in detail: App Errors & Technical Resolution We want to inform you that the persistent error you encountered was immediately escalated to our development team once identified. We are pleased to confirm that the issue was fully resolved. To ensure you were kept in the loop, our team reached out to you via multiple contact channels to provide updates so you could get back to using the app successfully. Billing & Shopify Integration Regarding the charges you mentioned, it is important to clarify that Shopify handles all billing for all apps on their platform, including Easy Ads. We do not have any access whatsoever to your payment information, nor do we have the ability to charge you directly. Refund Process & Support While we don't control the initial billing, we are fully committed to your satisfaction: Refund Eligibility: We can issue a charge reversal or a full refund depending on your specific case and our refund policy. How to Proceed: Please reach out to us via our live chat on our app or website. We would love to immediately review your account and issue a full refund if you are eligible. Our goal is to be as accountable and transparent as possible. We apologize for any delay you experienced in our live chat previously; we are here now and ready to prioritize your request. Thank you again for giving Easy Ads a try and for helping us improve. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Specialist | Meta Certified Ad Expert Easy Ads Team
worst app gp manually
Developer reply ·
Hi Velminea Fasyon, Thank you for sharing your feedback with us. We are truly sorry to hear that your experience with Easy Ads didn't meet your expectations, and we appreciate the opportunity to make things right. We would like to address your concerns and provide an update: 1. Our Investigation & Outreach: Immediately after receiving your feedback, we reached out to you directly to investigate the specific issues you encountered. Our goal is to understand exactly where the app fell short for you so we can provide a personalized solution. 2. Ensuring a Better Experience: We have taken your comments to heart and have already implemented steps to ensure your experience, and that of all our users, is significantly improved. 3. Our Commitment to Your Success: At Easy Ads, we truly love helping our users get the best experience and results possible. We remain fully available to continue our conversation via email and help you reach your advertising goals. Please check your inbox for our latest message so we can assist you further. Thank you again for your feedback; it is essential in helping us build a better experience for all our users Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Specialist | Meta Certified Ad Expert The Easy Ads Team
Everything seems to be working Great so far. Great communication and service. Now let's see the results. :-)
I installed this app, but I uninstalled it later. Still, it keeps charging me $19 every month. This is a total fraud. No one should use it — I’ve had a very bad experience.
Developer reply ·
Hi WalkShalk, Thank you for sharing your feedback. We’d like to clarify the situation and address your concerns regarding the billing and technical experience: Billing & Shopify Management: Kindly note that Shopify handles all billing for all apps on their platform, including Easy Ads. We do not have any access whatsoever to your payment information or the ability to charge you directly. This is a standard process across the Shopify App Store. Refunds & Support: We can, however, issue a charge reversal or a full refund depending on your case and eligibility. To resolve this immediately, please contact us via our live chat on our app or website. We would love to check your issue and issue a full refund if you are eligible. We hope this clears up the miscommunication, and we look forward to assisting you. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Specialist | Meta Certified Ad Expert Easy Ads Team
Customer service is utter crap . still waiting for a refund . ap was not even used for 30min
Developer reply ·
Hi Retrofitters, Thank you for taking the time to share your feedback — we truly appreciate it. We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations, and we’d like to address each of your concerns in detail: App usage and setup: You mentioned that the app was not even used for 30 minutes. We noticed that you installed the app five times this month. The first time, your free trial expired, and after the second installation, you moved to a paid subscription. These factors may have affected your experience with the app. Customer service and refund: Just to clarify, Shopify manages all billing directly. If the app isn’t fully uninstalled before the trial ends, Shopify will automatically issue the first invoice. This is a standard process across all apps on the Shopify App Store. We’ve already processed your refund, as ensuring our customers’ satisfaction is always our top priority. Our team also reached out to you via WhatsApp to make sure you received it. We’d be happy to schedule a quick call to confirm that you received your refund and address any remaining questions. This call is completely free and will allow us to ensure everything is resolved. We hope this clears up any confusion, and we’d be more than happy to assist you with any other questions or concerns you may have. Thank you again for your feedback and for giving Easy Ads a try. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Specialist | Meta Certified Ad Expert Easy Ads Team
Update - I have been using this for about 2 weeks now and yes!! I have made 3 sales and yes I know you all are thinking only 3 I am just starting my own online store and I have tried everything and so far this app has been amazing all I do is let it do its think and pay the ad spend as soon as I can I will be upgrading so I run more then one ad at a time because so far I love it and my ad spend is so much cheaper to then if I do it on my own This is Day 3 and it’s been good I have not made any sales yet but the set up was easy for sure and the price is great too I’m going to keep trying for 6 months because it takes 6 months for marketing to work- I will keep updating my review -- Update since I made the first post today I made my first sale and I have only been using this for 3 days I have used it for a month and mad 3 sales so far
Simply comparing with my own google ads and pinterest ads. Spent more than 1k and getting a 3 conversion is funny. Just time consuming. 2nd chance is my fault that I tried a year ago. Guys no one need this go with chatgpt can give better results than this. Wish can drop a screen shot of their funny system 1 week 2k usd spend. and really doesn't understand how shopify supports us on these kind of dummy products
Developer reply ·
Dear Trending Silver Gifts, Thank you for sharing your feedback with us. We value all customer experiences, even when they fall short of expectations. As the Marketing and Communication Manager at Easy Ads, I wanted to personally address your concerns regarding your experience with Easy Ads. First and foremost, I want to extend my sincerest apologies for any frustration or disappointment you may have experienced as a result of your funnel. Upon reviewing your case, it appears that there may have been some misalignment in targeting and expectations. As mentioned by our support agent, the US market can be highly saturated, which can impact the effectiveness of ads, particularly if not properly targeted. Additionally, our primary focus at Easy Ads is on optimizing for sales rather than simply driving traffic. This approach may result in higher conversion costs but is ultimately aimed at delivering tangible results for our clients. Furthermore, the ad spend of 1K is not recorded on our end. Can you please share this with us? We appreciate your patience and understanding in this matter. Should you wish to discuss your campaign further or explore alternative strategies, please do not hesitate to reach out to me directly via the live chat on our app. Thank you once again for bringing this matter to our attention. Kindest regards, Maria Chanaoui Marketing and Communication Manager Easy Ads
Great Support,timely response with details Data .100%supportive Great team.
I am rarely disappointed with an app. But when my average CAC is $5-13 at most and this app after $300 can only get 3 sales? Pathetic. The set-up was a red flag, it's dated and ignores Metas newest tech. With that said, it ate up my budget without issue. I feel entitled to a refund on my budget, and this app should exit the app store.
Developer reply ·
Hi Bewilderment, Thank you for taking the time to share your feedback — we truly appreciate it. We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations, and we’d like to address each of your concerns in detail: 1. Setup experience You mentioned that the setup felt outdated. Easy Ads is designed to make campaign creation simple and beginner-friendly, but we’re continuously working to improve the interface and user experience. Our development team is already implementing updates that align with Meta’s latest best practices and design standards. 2. Meta’s newest technology Easy Ads fully integrates with Meta’s latest conversion APIs and campaign objectives. However, performance can still vary based on the data available in your catalog, your target audience, and product pricing. 3. Campaign performance and ad spend You mentioned that you spent around $300 and got 3 sales. While we understand how disappointing that feels, please note that the campaign only ran for 3 days — which isn’t enough time for Meta to gather sufficient data and optimize performance. Meta’s learning phase usually requires at least 7 days or 50 conversions before stabilizing results. Also, we don’t recommend starting with a very high daily budget when your campaign is still in the learning phase. It’s best to start smaller, allow Meta to learn and optimize, then scale gradually once performance improves. 4. Refund request Regarding your refund concern, Easy Ads doesn’t have access to or control over your ad spend — all charges go directly through Meta Ads. We’d love to review your setup together to understand what may have caused the performance issues and share practical recommendations to improve your results. Would you like to join a quick call with me to investigate why that happened? This call is totally free and will help us go through your setup step by step. Thank you again for your feedback and for giving Easy Ads a try. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Specialist | Meta Certified Ad Expert Easy Ads Team
My ad campaign only started today and I've already had my first sale - I hope it will be the first of many. Ouissal gave me invaluable support when I was setting the Easy Ads app up and has been very attentive generally, offering great advice on how best to get the most from the campaign.
not good apps and not real time support. Only AI Support
not a good app please save money don't try thank me later they charge me in free trial after convincing me in Whatssp they charge me 19.$ I can't post screen shot other wise I will surely Moroccan girl oulad missal scame me to for free trails
Developer reply ·
Hi Bohovastara, We’re sorry to hear about your experience, but we want to clarify that you were fully refunded immediately after reaching out to our team. We made sure you received your full refund and confirmed it with you. We take transparency and customer satisfaction seriously, which is why your issue was resolved promptly. We wish you the best moving forward. Best regards, The Easy Ads Team
Update 10/8/25 Updating my review after outstounding follow up and customer service from Ouissal. They have got me all set up with my 1st ad running. Process much smoother than the first. …………………………. Wish I could give 0 stars. Horrible customer service. 48 hours wasted whiles ads were in “Review” I finally reach out via chat. After told different issues. Like my ads and copy were not good enough!? excuse me? Thought that is what the service is for. Then said the issue was the audience I chose….. then finally they say it’s a meta issue!? So another hour wasted on chat!! Don’t waste your time like I did. Go try Outfy. They are free ads and already getting traffic. Was very excited to see what this service could add to that but too bad.
I TAKE THEIR 10 DAY TRAIL AND USED FOR JUST 1 DAY AND THEY SEND ME A BILL AFTER MONTH WHEN I ALREADY CANCELL SUBSCRIPTION FROM MY TRAIL PERIOD . one of the scam app , please do not use
Developer reply ·
Hi Selfie Beauty, Thank you for sharing your feedback. We’re truly sorry to hear about your experience, and we completely understand how frustrating it can feel to be charged after a trial period. Just to clarify, Shopify manages all billing directly. If the app isn’t fully uninstalled before the trial ends, Shopify will automatically issue the first invoice. This is a standard process across all apps on the Shopify App Store. We’ve already processed your refund, as ensuring our customers’ satisfaction is always our top priority. We also reached out to you via WhatsApp to make sure you received it. We hope this clears up any confusion, and we’d be more than happy to assist you with any other questions or concerns you may have. Best regards, The Easy Ads Team
El servicio al cliente es muy eficiente. Solo pido que creen tutorials en español para obtener una población mayor.
High Charges Zero Result Worst Experience Ever.
Developer reply ·
Hi BlackBole, Thank you for sharing your feedback. We’re sorry that your experience didn’t fully meet your expectations, and we’d like to address the points you mentioned. Results & Engagement: During the first 7 days of your campaign, your store received over 1,100 product views and 13 orders, with an average cost of just 5 BDT (≈0.041 USD) per click. These results show that the app was able to drive engagement and conversions at a low cost right from the start. Post-Click Performance: Our team identified that the main area affecting overall results was in the post-click journey. We shared guidance on opportunities to optimize conversions further after users reached your store. Support & Guidance: Our team is always available to provide support and help maximize campaign performance. We’d be happy to guide you through all the features of the app to ensure a smoother and more effective experience. We understand that the full potential of the app may not be immediately visible, and we’d love the opportunity to help you explore it fully. Your feedback is extremely valuable and helps us continue improving both our support and app features for all users. We hope you’ll consider giving the app another try, and our team will be ready to assist you every step of the way. Best regards, The Easy Ads Team
Today is my first day on easy ad and I hope it will be grateful for me
Quissal help me connect my fb manager, Pixel, and Ads account. She made the process extremely simple and was very professional throughout the experience. Great app!
the worst app in the world . very low custmerservice. not rekommanded. WARNING!
Developer reply ·
Hi N&L E-com Store, Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your experience with the app did not meet your expectations. Sometimes, results may not fully reflect the app’s capabilities if it’s only used for a brief period. We always recommend exploring the app over the full trial period to experience all features and support options and get the most accurate results. We truly value your input, as it helps us improve both our support and the app itself for all users. Our team is always available to assist anyone who wishes to fully explore the app’s capabilities and maximize their results. Best regards, The Easy Ads Team
We installed Easy Ads twice and used it for around 2 months and 1 month separately, but the results were disappointing – ROAS stayed below 0.50. When we run ads directly on Meta, we consistently get a minimum of 2 ROAS. The support team also didn’t provide a clear plan to improve performance
Developer reply ·
Hi A&A Luxury Clothing, Thank you for sharing your experience. We completely understand your frustration! It’s great to hear that your Meta campaigns are performing well with a ROAS of 2. The reason Easy Ads may have shown lower ROAS in your case is that, while the app is successfully bringing qualified traffic to your store, conversion also depends heavily on the product page and checkout experience. Even high-performing Meta campaigns can face challenges if visitors hesitate to purchase once they reach the page. The good news is that Easy Ads offers advanced automation and targeting, which can outperform manual campaigns once the page experience is optimized. Simple improvements like faster loading, trust signals, clearer product photos, and a streamlined checkout can make a significant difference in turning clicks into purchases. We’d love for you to give Easy Ads another try. We can guide you step by step to optimize your pages and campaigns, helping you maximize your ROAS and get the best results possible. Your success is our priority, and we’re here to make it happen! Warm regards, The Easy Ads Team
hiç bir faydası yok kendi açtığınız reklamlar daha iyi getiriye sahiptir. hiç bir şekilde ilgilenmiyorlar.
FANTASTIC Support team. Great help from Quissal who stayed with me until all questions were answered and i had the ads running. Easy ads is easy to set up just problems on face book payments etc. Big THank You.
I’ve had a great experience using Easy Ads for Facebook. The setup is simple, and the interface is beginner-friendly, making it easy to launch campaigns in just a few clicks. The automated ad creation saves a lot of time, and the targeting options are smart and accurate. I also appreciate the helpful customer support, which responds quickly to queries. If you’re looking for a hassle-free way to run Facebook ads and get good results without spending hours tweaking campaigns, this app is definitely worth trying.