MAG: Form Builder
by MyAppGurus · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (63)
A Very useful and easy-to-use form builder. Setting up forms is straightforward, and there are plenty of customization options available, The support team is also responsive and helpful.
Developer reply ·
Thank you for your review and trusting us.
The app is very user-friendly and makes it easy to create and manage forms. The setup process was simple, and everything worked smoothly without any issues. Overall, a reliable and useful app that I would definitely recommend
Developer reply ·
Thank you for your review and trusting us.
This app has made creating and managing forms much easier for our store. The interface is simple to understand, and the setup was quick and hassle free. Overall, a dependable app with great features and a smooth user experience.
Developer reply ·
Thank you for your review and trusting us.
Really impressed with how simple and effective this app is. Creating forms is quick and straightforward, and the overall experience has been smooth A great tool with useful features and excellent ease of use
Developer reply ·
Thank you for your review and trusting us.
Great app with a clean and intuitive interface It has been easy to set up and provides all the features I need for creating forms Very convenient and reliable - I’ve had a great experience using it
Developer reply ·
Thank you for your review and trusting us.
the app is easy to use and offers a smooth experience for creating and managing forms. The Setup is straightforward, and the features work reliably for my needs. Overall, a useful app with great functionality and a simple interface
Developer reply ·
Thank you for your review and trusting us.
My forms stopped sending me email notifications that a form had been submitted. I emailed their support multiple times on support@myappgurus.com and never got any response. I also used their chat option to leave a message saying to email me and also never got any response. I don't like to leave 1-star reviews, but I am fed up with the lack of support.
Developer reply ·
We sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused by the delayed responses and notification issues you experienced. Our team has been actively working on improving the platform stability, restoring email notification services, and strengthening our support process to ensure better reliability moving forward. We truly value your feedback, as it helps us improve both our app and customer support experience. The issue has been prioritized by our technical team, and we are continuing to monitor and enhance the service to prevent similar situations in the future. Thank you for your patience and understanding, and we genuinely appreciate the opportunity to improve.
This was easy to use and set up for someone without any website or form experience. Any issues were met quickly when contacting customer support!
I wasted a lot of time with this app. At one point, I couldn't save any changes anymore. So much work for nothing... It's user-unfriendly in some places, especially with longer forms containing 20 or more questions. Otherwise, it's very simple and logically structured. But at one point, I couldn't save anymore. The file seemed to be corrupted. And this happened while the app was running. After a week of customer service being unable to help, I had to delete the app and choose a new one. I wasted a lot of time and have dissatisfied customers as a result.
Developer reply ·
We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you experienced while using our app. We truly understand how valuable your time is, and we’re sorry that this issue affected your work and customers. Please know that we have addressed the reported issues, and our team is fully ready to provide you with any additional support you may need. If you’re willing to give us another opportunity, we’d be happy to assist you personally and ensure a smooth experience.
After trying a few different form builders which had limited customization, I was really pleased to find this one. I was able to build exactly the form I needed. When I wanted a custom colour change to the automated emails the form generates, I contacted customer support and they made the change for me straight away. Thanks for your great customer service!
This app is easy to use, very user friendly.
Developer reply ·
Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found our app easy to use and that it allowed you to create your form without any limitations on the fields. We take pride in providing fast and efficient support services. If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out.
It’s a great App which has allowed me to build a custom jewellery form for my clients to complete. Which has enabled me to capture information from my clients in one simple way so that I can create their custom piece
The app is very easy to use and simple to work with. It meets most requirements in terms of integration and automation. The team's response to chat requests is phenomenally fast. I had a conflict with the font and a second time a question. Both were resolved within minutes. This is a great service.
Great customer service and form works perfectly.
very helpful customer service! Helped me in a fraction of the time that I was expecting, and it was seamless! Thank you
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
Awesome app! Meets our needs perfectly, plus the support staff is top-notch! I highly suggest this app for your contact and registration form needs.
Fantastic support team! They were quick to respond to all my questions and helped with every request I had. The level of support I received was top-notch. The forms are also super easy to set up, making for a positive experience. Highly recommend!
Developer reply ·
We're thrilled to hear that you find our app straightforward and effective in its function! It's our pleasure to provide an app that meets your needs and expectations. Do not hesitate to share any additional feedback and suggestions, as your input helps us continually improve our service. Regards, MyAppGurus Team
Great App - lots of options and simple integration into my shopify store. When we had a technical issue, it was responded to in under 5 minutes and the problem was resolved in under 20 minutes. Highly reccommend!
Developer reply ·
We're thrilled to hear that you find our app straightforward and effective in its function! It's our pleasure to provide an app that meets your needs and expectations. Do not hesitate to share any additional feedback and suggestions, as your input helps us continually improve our service. Regards, MyAppGurus Team
A very good app for different types of forms. I love that they have a free plan too. As a non profit organization that's very helpful. Also the customer service is very good. If you face any problems they help you with it. My only complaint is that there's no export option on free plan. But I understand it but as a non profit organization you want to save money where you can save it.
Developer reply ·
Thank you so much for your wonderful review and for choosing our app to support your nonprofit organization! We’re thrilled to hear that you’ve found our app helpful and that our customer service has been able to assist you whenever needed. We understand the importance of keeping costs low for nonprofits, so as a token of appreciation for the valuable work you’re doing, we’d like to offer the export feature on the free plan just for your organization! Please reply to our email, and we’ll enable it for you right away. Thank you again for your support and for all the great work you’re doing.
Great support from the team. The app is highly functional, would recommend to all!
Developer reply ·
We're thrilled to hear that you find our app straightforward and effective in its function! It's our pleasure to provide an app that meets your needs and expectations. Do not hesitate to share any additional feedback and suggestions, as your input helps us continually improve our service. Regards, MyAppGurus Team
Excellent experience !!
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
I signed up for a free plan, installed the app, and set up the form, and everything was running smoothly at first. However, without any prior notice, the app suddenly stopped working. I only found out because users began informing me that they were unable to submit their forms. It turns out the company decided to eliminate the free plan without any warning. This abrupt change caused a lot of inconvenience and disruption, as we relied on this app for our operations. The lack of communication and sudden termination of the free plan left us scrambling to find an alternative solution, leading to frustration and a loss of trust in the company's reliability. The answer was: We have curated new plans for you, please upgrade to the plan. Terrible.
Developer reply ·
We sincerely apologize for the inconvenience caused by the recent changes to our pricing. We understand your frustration and want to make it right. Our team lead has also reached out to ensure all your concerns are addressed. If you have any further issues or suggestions, please let us know. We value your feedback and look forward to supporting you and your business now and in the future.
Created My forms in minutes, had one small issue but Ashu helped. UPDATE: not even two weeks later I was sent a email claming based on feedback from customers like me it is more beneficial to remove the free basic tier and they are charging two different price plans. I was given one day notice about it. The inconvenience of having to set this up only for them to contact me out the blue and say this is just not good.
What a simple-to-use app! The customer team is fantastic!
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
Great App and even better customer service. I have generated a form to receive CV's for work candidates and MAG has been a great decision. Easy to set and clean layout. Recommend it!
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
Easy app and top support
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
All in one website. Dont do much things create a form . Simple .easy .no code
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
Recently use this app ..One of the best form builder .user friendly and easy to use ..no coding required ..best support help
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
great app
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
My Experience has been amazing with the application no bugs were faced it is very versatile
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
Very good, you can customize the form controls.
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
I am very satisfied with this app. I was looking for a product request form to place on to a webpage and through this app I managed to display on the store. I also needed to contact the customer service, the issue was solved fast, reliable and I received a feedback of the cause. I am rating 5 stars this app because it is a good app with good customer service and fits my needs.
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
Their app is tottaly free and their support theme is awsome. They help us with customized CSS code for the form.
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
Honestly, one of the easier apps out there to use and more importantly, responsive support team! Their guide given is super clear and we have no issues using this app so far! Perfect
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
El soporte fue muy atento en resolver todas las respuestas que tuve. Aplicación fácil de utilizar.
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
not showing on front side
Developer reply ·
First of all, I'd like to apologize for any inconvenience you may have experienced while using our form builder app. We value our merchants' satisfaction and strive to provide the best possible service. Unfortunately, our team was on holiday last week, which resulted in a delay in providing you with the quick and high-quality support you deserve. Could you please share your specific requirements with us so that we can assist you more effectively? Once again, I apologize for any inconvenience this may have caused.
This app is very helpful, easy to use and customer support is very supportive.
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
Had issues immediately after installing it did not even bother to reach out to anyone as from reading the previous reviews there wasn't much help
Developer reply ·
Thanks for sharing your feedback. We apologize for any inconvenience you may have faced. To better understand your specific issues and ensure they are addressed promptly, we would greatly appreciate any additional details or suggestions you can provide. Sorry & Regards.
- The app incorporates all essential features, making it easy to get started. Anticipating further enhancements. - The support team efficiently resolves my issues. Optimizing the chatbot would be a valuable addition.
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
I don't get what the hype is... upon setting up the forms I encountered so many difficulties - 1. all of my answered checkboxes are not showing in submissions 2. did not receive email upon checking and entering admin configure email 3. there's no submission complete message. all my answers were erased after clicking "Submit". There should be a thank you message afterward. Spoke to cs but they have a hard time understanding me just keep repeating the same thing... So disappointed and a waste of time.
Developer reply ·
I apologize for any inconvenience you may have encountered while utilizing our form builder application. Ensuring our merchant's satisfaction is of utmost importance to us, and we are committed to delivering the highest level of service. We have carefully reviewed your requirements and are here to assist you with any issues you may be facing. Feel free to reach out to us via the live chat on the app dashboard, and we will promptly address and resolve any errors you are experiencing. I sincerely regret any inconvenience this may have caused and appreciate your understanding.
supporting sistem good
Developer reply ·
We're thrilled to hear that you find our app straightforward and effective in its function! It's our pleasure to provide an app that meets your needs and expectations. Do not hesitate to share any additional feedback and suggestions, as your input helps us continually improve our service. Regards, MyAppGurus Team
Great add on. Super easy to use and support is super quick to help.
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
Easy Installation, responsive and helpful support team - Thanks for such a valuable app!
Developer reply ·
We're thrilled to hear that you find our app straightforward and effective in its function! It's our pleasure to provide an app that meets your needs and expectations. Do not hesitate to share any additional feedback and suggestions, as your input helps us continually improve our service. Regards, MyAppGurus Team
Very nice service. They even helped me in customization of form with providing the HTML and CSS code
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
App is amazing, no problems so far!
Developer reply ·
We're thrilled to hear that you find our app straightforward and effective in its function! It's our pleasure to provide an app that meets your needs and expectations. Do not hesitate to share any additional feedback and suggestions, as your input helps us continually improve our service. Regards, MyAppGurus Team
I have had some great parts of this app and some frustrating parts, but the people who work for the app were able to fix my issues. For this, I’m giving this app 5 stars again. They were able to fix the initial horrendous look for the responses and now the responses look great.
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
broken. does not work anymore. do not bother...
Developer reply ·
Thank you for sharing your thoughts and rating our Form Builder App! Your feedback is highly valued as we work towards constant improvement for an enhanced customer experience. If there's anything specific we can assist you with or improve upon to make our app work even better for you, please don't hesitate to let us know. We're here to ensure you get the most out of our app!
So happy with the app and the service from the support team! Amazingly quick response time, I had my changes sorted within an hour of adding the app. I also found that I had to add an element to the form, then go back out, then back into that element before my edits would save. But overall, the form looks excellent and it was FREE! Completely brilliant.
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
Amazing App! Easy and with efficient technical support!
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
Can't believe this app is free and also the online support is amazing, like others have mentioned, was looking to apply some custom CSS and the support folks were straight on it explaining what to do! All the options you could possibly want for a form are here, color picker, ranger selector, drop downs, email, text boxes, and many more. Highly recommended!
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
For a free app, this form building is great. It has all the options you'd expect (and a couple unexpected) and it's easy to use. The support staff was very responsive via a chat interface which is nice. There are some things lacking from this app but it's free so I can't complain. It certainly will meet your needs for basic functionality.
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
Full of bugs, not responsive, many options don't work correctly, layout is not well aligned, some field have incorrect default options. Service doesn't answer at all. Looks like it has never been tested. I'm so disappointed and frustrated because I lost many hours setting this form up and now I need to start over with another app. Showed it to a professional dev. He couldn't believe how cheap it is.
Developer reply ·
First of all, I'd like to apologize for any inconvenience you may have experienced while using our form builder app. We value our merchants' satisfaction and strive to provide the best possible service. Unfortunately, our team was on holiday last week, which resulted in a delay in providing you with the quick and high-quality support you deserve. Could you please share your specific requirements with us so that we can assist you more effectively? Once again, I apologize for any inconvenience this may have caused.
Fast support, straight to the point. They helped me perfectly with my problem were i needed to find the place to add some CSS code to the forum.
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that our customer service team was friendly and helpful in assisting you with the issue you reported. We strive to ensure our customers have the best experience with our app and we are thrilled to have remedied this issue. We appreciate your feedback and we thank you for your patience and continued loyalty.
I have used the form on my website. It's easy to use and also the support provided by jaydeep chaurasia was great
Developer reply ·
Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found our app easy to use and that it allowed you to create your form without any limitations on the fields. We take pride in providing fast and efficient support services. If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out.
Simple and very effective form builder. The guide was very clear and any issue I had, customer support was there and quick with solutions. If you're looking for a free alternative to some off these over complicated apps, this is your best pick.
Developer reply ·
Thank you, SureOptix, for your valuable feedback! We are delighted to learn that you found our app user-friendly and that it enabled you to create your form without any field limitations. We take pride in delivering prompt and efficient support services. Should you have any additional questions or require further assistance, please feel free to contact us. We are always here to help!
Thank you Ajay, you were a great help in personally handling our store. Looking forward in working with you in the future.
Developer reply ·
Hi there, Firstly, we sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced while using our service. We always strive to provide the best service to our customers; however, sometimes unexpected issues arise that are beyond our control. During our conversation on the support chat, we informed you that the specific feature you requested is not currently available in our app. However, we do offer a state drop-down option within another feature or we can do customization for you. If you have any further queries or require any assistance, please feel free to reach out to us. We are more than happy and ready to help you. Please let us know your query, and we will be ready to assist you.
Great app that make the job! and very nice support that help with css code :) very recommend for how need easy and fast form page with custom filed
Developer reply ·
Thank you for your feedback! We greatly appreciate hearing that our app was user-friendly and enabled you to create your form without any field limitations. We strive to deliver fast and efficient support services and take pride in assisting our users. If you have any additional questions or require further assistance, please feel free to contact us. We're here to help!
Used there form builder app, very easy to use and customise exactly how I wanted. I had an issue because I'm using a specific theme where all the pages are linked so adding the theme to one page added it to all but I got in contacted with them and over a google meet call they solved this for me very quickly. Great customer service thanks
Developer reply ·
Thank you for your feedback lewis! We're glad to hear that you found our app easy to use and that it allowed you to create your form without any limitations on the fields. We take pride in providing fast and efficient support services. If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out.
how can i integrate mail to this form for getting enquires details from the customer in store for the distributor form
Developer reply ·
Thank you for sharing your review, IKONIC. Based on our understanding, it seems that you are looking for email configuration options in the admin panel. We are pleased to inform you that we have recently added this feature, allowing you to configure email settings according to your preferences. We kindly request you to share your response so that we can further assist you with any additional queries or requirements. If you need any support or have any queries, please feel free to drop an email to support@myappgurus.com. Additionally, we have implemented a live chat feature where we can provide you with quick support. Please share your query if you have any; we are happy to help you.