Wave Connect Instagram TikTok
by Growave · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (126)
The app works well allowing our brand to pull IG photos to our website showcasing how pieces are styled. We wish we could showcase additional photos in a carousel, but like the feature we are able to use.
Developer reply ·
Dear Amanda, Thank you so much for your thoughtful review! 🥰 We’re really happy to hear that the app is helping your brand showcase styled pieces through Instagram ✨. We completely understand your wish for a carousel feature — it’s a great idea, and we’ve shared your feedback with our product team for future improvements. If there’s anything else we can assist with, please don’t hesitate to reach out. We're always here for you! 🤗 Warm regards, Growave Support Team
The app doesn't work on my store! We have contacted them for several times but get no reply! Poor service...
Developer reply ·
Hi, the team at Women Angel and Colin, We appreciate you taking the time to provide us with your thoughts. Even when the feedback is unfavorable, it provides us the chance to enhance our services, thus we value hearing from our clients. We deeply regret any trouble or inconvenience you may have faced. We want every customer to have an excellent experience with our business, so we sincerely apologize if we didn't live up to your expectations. To make things right, we would like to offer any solution to make you change your decision. Please reach out to us so that we can further discuss how we can resolve this matter to your satisfaction. Once again, we apologize for any inconvenience caused and appreciate your feedback. We value your business and are committed to improving our services based on customer input. Sincerely, Aziz from the Support team.
Excellent support. A good support system is very important when choosing an app. Excellent display style when tapping on Instagram posts. I love this app very much.
Developer reply ·
Hi, keycabins and Team, Thank you so much for your valuable time and for your amazing feedback. We are glad to know that we were able to provide good help. It motivates our team to move forward and improve the quality and service of our app. 🙏🏻 In case you have questions or queries, please feel free to reach out. We are always here to assist you. 🥰
Unbelievably unethical and fraudulent business practices. We signed up for the app last year (It was a different logo with a different title). It was $4.99/month, as it is still advertised in the app store. We looked at our bill this month and realized we had been charged $49/month for the last few months! When I chatted with the app developers about this claim they said we upgraded the account to a new level in June and that they can't do anything about it since they cannot access our billing account. We have 2 instagram galleries, why would we have ever upgraded our account? The answer is we did not. It seems this app was acquired and they just put the current users in new plans without any warning or approval. Now we are out $150 dollars for an app that was supposed to be $15 for that same time period.
Developer reply ·
Hi team at SKORDO, Please accept our apologies for such a negative experience with our app. And I hope that I can change your mind in a better way! 🙏🏻 Please let me note that recently we launched our new interface for the app dashboard and after that, we changed our pricing plan for the Instagram app and now we have only one Pro plan for $4.95. However, we're not able to change the plan instead of you and we don't have any permission to do that. Since it can be done only by the owner of the store. I’d love the opportunity to discuss your concerns further with you. I’m hopeful this will give you a chance to share any part of your story that wasn’t told before as well as offer some resolution from our side on how we can help make things right between us. If there are other ways I can help, please let me know! Thank you again for taking the time out of your day to give us this feedback, we can’t fix the past but you have my personal commitment to improving the situation. Until then, please accept my sincerest apologies on behalf of everyone on the team. 🙏🏻 Sincerely, Head of Support Department
The team have been super helpful in making adjustments to the app for me and super quickly. Could not be more impressed!
Developer reply ·
Hi team at Cult Mia, Thank you for taking the time and leaving kind words. Providing the best experience with our app is our main priority. Your warm words truly have melted your hearts. ✨ In case you have questions or queries, please feel free to reach out. We are always here to assist you in a best way. 🥰
I use this app on my storefront to feature an Instagram feed. There was an issue with displaying the feed to which I reached out for support. Alex was my point of contact & communicated with me right away, being able to get the developers to fix the issue. Great communication & support.
Developer reply ·
Greetings of the day team at Swimline,🤩 You have our sincerest gratitude for leaving us a cosmically cool review. It has been a pleasure taking care of your site. We appreciate your trust, and we’ll do our best to continue to give you the kind of service you deserve.💐🤍 Thanks again and have a magnificent day!
Really incredible app and superb support. I spoke to other apps that offered similar features for $500 a month!
Developer reply ·
Greetings of the day team at Bravado Designs USA❤️, We are sending you a token of love and much appreciation for your time and for sharing your precious thoughts. We are pleased to know that we were able to provide good help. If there is anything more for which you may require our help, don’t hesitate to contact us🙏🏻.
This application is awesome! It is very intuitive, so it is easy to use. In addition, the feedback is very fast when you experience discomfort.
Developer reply ·
Hello there team at nO aUTHORITY sHOP, Thank you very much for taking the time to share your review. It means the world to us since we make every effort to deliver the best product and effective support❤️. We are over the moon to know that your experience is comfortable and easy here at Shop Instagram Feed & UGC. We will never let our beloved merchants feel discomfort, we are here to go beyond and above to fulfill requirements and support when needed. We deeply appreciate that you have chosen us 🙏🏻🤗.
We have been using this app on our website ilovetunics.com and very happy with how it's going. Customer Service is phenomenal! they have accommodated every single request of ours with a smile and promptly. The app works great and cross promotes insta = Two thumbs up from our side
Developer reply ·
Heeey, team at I Love Tunics, thanks a lot for taking the time to leave us your amazing review. 😍 Our team always goes above and beyond to provide good customer service and fulfill queries in a timely manner, and we are so pleased that we hit the mark for you! ✨ Great to see how the shoppable gallery perfectly fits your store, making it easier for customers to purchase your beautiful products. It was a pleasure to work with your team and we look forward to many years of fruitful cooperation with you. 💖
This application is extremely recommended ! exactly what I have looking for, the support team are very responsive and quickly for any issue. Absolutely amazing application to be honest!!! This is the best decision I have ever made with Shopify applications
Developer reply ·
Words can not describe how much we are grateful to you for leaving such an insightful review team at KUALA STYLE 🙏🏻❤️, Know that you brought common gesture to an uncommon level and made our day. We feel so lucky to have you on the list of our beloved customers and we will go above and beyond to meet your expectations and keep the consistency. Thank you so much for sharing your thoughts, your opinion is very important to us. I'd like to remind you if you need any assistant we are just one email away 💌😘.
This app can help you to achieve some cool stuff. We are using it to promote our paintings, especially to showcase combinaison as to help clients taking their decisions. We create an menu item with a link to the page and clients like the fact that can just click on the tag and buy..like on IG but without exiting the website. On an admin side, I like you can configure the app to auto publish everything or only tagged products. In our case, we only want to publish pictures of our IG that show 2 products or more together and it is very easy to manage. The support is also very efficient. They helped with he design of the page but also to tweak some text . The app is flexible and you can translate all text without paying any extra.
Developer reply ·
Dear team at Eyefood Factory France, we are incredibly grateful that you took the time out to leave us this lovely review! 😇 It is beyond pleasing to see how our Shoppable Instagram app is helping you to promote your beautiful paintings. 😍 A separate page with your Instagram gallery indeed makes it a lot easier for your customers to find items they saw on your Instagram, and purchase them just within a few clicks. ✨ We are so thrilled that you are taking the most out of our app and find it flexible & very easy to manage. In any cases, we’re always there and ready to assist you! Thank you, once again for your kind words. We look forward to serving you again.💖
We are using the app for a while now and we love it. The customer service is very responsive and helpful if we need any assistance! Highly recommend
Developer reply ·
Thank you so much for finding the time and leaving such a sweet review! 😍 We are beyond grateful that you chose us to assist you along the journey of The Beauty Corp UK to humankind beautification. Having a customer like you is a pleasure for us, and your trust helps our team get better and better every day. We too will always try our best to help you grow even more! 😇
Great and polite customer service that goes the extra mile with step by step screenshots on what to do! (: Just take note that they don't work on weekends so no one would replying to you until Monday!
Developer reply ·
Greetings of the day team at So Not Size Zero, Allow us to express our earnest and sincerest gratitude to you for taking your time to leave such a magnificent review. 🥰🙏🏻 Thank you for noticing our efforts to deliver excellent and efficient assistance. We constantly try hard, only for our customers. We also admire your ability to see and point to the field which we must improve. We are indebted to you for your support and contribution to our achievement and growth. We assure you that we are putting all forces to have the support 24/7 however we hope that we will succeed to do it more efficiently in the near future. 🤞🏻🥳 Million thanks and hope to see more glorious years ahead of us.
Too many issues with this app. Customer service only replies when a negative review is left. Products do not load and their developer messed up by page by deleting all of our tags from 2019. Deleting app!!!. I do not recommend it.
Developer reply ·
Hi team at AMEKANA.COM Thank you so much for taking the time to leave a review regarding your recent experience. We are disheartened to hear that we have disappointed you at some point and we deeply apologize for this inconvenience. 🙏🏻😞 We are sorry for not being prompt at the response when you reached out for assistance due to the time zone difference. It has always been a pain for us. We truly would love to take the opportunity to speak with you further and put an effort to rectify the situation. Normally it is not typical of us and we are ready to go above and beyond to resolve the issue and gain your faith back. We have sent you emails personally and strongly hope to hear from you soon❤️ Thank you and have a great day!
Great app & service form the team! Looking forward to utilising my online store with this app and the features it has.
Developer reply ·
Hi LUV, thank you so much for taking the time to write us this lovely review! 😍 We are so happy that you’ve experienced a great service from our team and loving our app so far. So pleasing to see how you are taking the most out of our app, making your gallery shoppable. ✨ Once again, thanks for the positive feedback. We will look forward to serving you again. 💖
Support is great and fast to response! Instagram feed works great and has multiple custom options. Also it's easy to create custom instagram galleries using specific hashtags.
Developer reply ·
We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-star review, Southshore Fine Liners! 🌟 Happy to see that you are loving multiple options and how the Instagram feed works. Please don’t forget to also tag your products on photos, so your customers could easily purchase them right from the gallery. We always try our best to perform good & fast customer service, and to us it means a lot when our beloved customers are satisfied with it and compliments it. 💕
This app does exactly what we need it to and there customer service is fast and very helpful. I recommend!
Developer reply ·
Thank you for taking the time to share your experience with us!😊 We work hard on our functionality and it is so pleasing to hear that our efforts resonated with you. Thank you for trusting us!💖
This app has worked very well for us. The ability to convert view to sales with the Shop capabilities is terrific. And their support has been prompt and friendly.
Developer reply ·
Thanks, KEYPER, LLC for sharing your feedback 😊 Our team is delighted to see our purpose being fulfilled! We strive to offer best performing features and bring value to your store. Boosting sales and enhancing shopping experience is our main priority. Thanks for choosing us💕
Excellent service and communication, especially from Tattu Kachieva and Tim Khud. My Parallax theme had to be updated twice and the instagram feed broke as a result. Sure enough, they repaired everything within a day. I highly recommend Shop Instagram Feed & UGC!
Developer reply ·
Haven & Co. Thanks for such motivational review! Our team members will be excited to know you’ve mentioned them. 🤩 Our files need to be reintegrated properly in case of switching themes. We try our best to make this process quick and smooth, so it doesn’t affect the shopping experience for your customers. Also, we can embed beautiful gallery to any page you want and adjust styles to your preference :)
Great app, so far! I just started using it and it looks awesome on the site. The developers were very patient and helpful in getting it set up just right, both on the desktop and mobile. I'm hoping that it will increase sales as well.
Developer reply ·
Thanks for a lovely review!💗 So happy you liked how our app looks on the site! It means our efforts resulted in a beautiful decoration of your store. As the name suggests, Shop Instagram Feed & UGC is aimed to increase sales and earn customers trust through UGC. We are sure you will see positive results very soon. Btw, you can track progress in Analytics section.
Great app, i can easily create multiple galleries and place it anywhere in my template. You can easily tag the products in the gallery and choose different layout options - cool also that you can filter images in your gallery, based on hashtags used within the Instagram Post. Very useful feature to show specific Images in the gallery. Everything was very easy to setup. For us personally, we want our own ATC Flow - so the customer support was really kind and changed the functionality for us. It would be great in the future, to have more customization options for developers. It would also be great to have native support for the new Shopify Translation API. Outstanding Support! You guys deserve every 5-Star Rating, thanks again!
Easy to use and set up and great customer service. I wanted the colours of the Buy button changed and just sent Tattu the colour references and it was done very quickly. Looks great.
Tattu Kachieva helps me to set up in a bit. Good service and nice to see on our e commerce Thank you for your service, erika
I just installed this app - on my own, no help needed. Tattu in customer servic answered all of my questions so I understood the basic idea of the app and it sounds like a helpful thing for a site to have. It is easy to create the galleries - I haven't tagged my products yet, but if it is as easy to do that as installation has been then this should be a great app!
As there were trying to fix the issue with Instagram feed on my home page they destroyed my website applying 45 changes to my template without any permission, sections were gone, my old logo was on the website, colours of the template was the opposite that I currently had. They just reset everything and then sent me an email that they fix the issue. They applied some changes to the setting_data.json file that reverse my website to the completely old look. Also, this app has permission to private data of your customers... App permissions This app has access to the following personal information: Customer names, e-mail addresses, phone numbers, physical addresses, geolocations, IP addresses, and browser user agents Blog commenter e-mail addresses, IP addresses, and browser user agents This app can access and modify your store‘s data: Read orders, transactions, and fulfillments Modify theme templates and theme assets Modify store content like articles, blogs, comments, pages, and redirects Read products, variants, and collections Read theme templates and theme assets Read store content like articles, blogs, comments, pages, and redirects As I was happy with this app before, after this situation and no answer from their side of what happened I decided to uninstall the app. Not worth the stress of what they can do with your shop while you are sleeping.
I've tested a lot of Instagram integration apps prior to this, and none of them compared to this one. It's very customizable and has easy integration to the website. I love that you can show the tagged instagram posts on the product page as well. The customer service has gone above and beyond, specifically Tattu. I've asked for a lot of help customizing the look to the website, and she always delivers! I would highly recommend to others.
Love the easy integration & and the shoppable capabilities have shown great conversion. Fast and Friendly customer service. I highly recommend it to others.
Application is working wonderfully and the widgets will surely make the clients enjoy more the time spent on your site. There is also a Bonus: the support team is great and very prompt! it's like your team got new colleagues :)
We recently installed this app since the Instagram feature on our home page was going away and Tattu was awesome to work with. They were prompt and so far works great! We would highly recommend and the best part is they have a free version which is what we have used so far.
We needed to find an alternative solution when Instagram made changes to their API so we couldn't use the built-in Instagram section anymore. We are a dog harness and apparel company so showing off life photos of our products via Instagram is important to us. We use Out of the Sandbox theme and they suggested Shop Instagram. The customer support team in particular "Tattu" is super friendly and easy to communicate. There's not much back and forth as she tries to resolve your issue in one shot. Great customer service will always win my support. Highly recommend it.
Very fast and easy communication with the developers. The app works great, super easy to use and install. I like it a lot.
Developer reply ·
Thank you sooo much for sharing your feedback! We are thrilled that you loved your experience! :) We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thanks a ton for your kind words!~
Good communication and information for installing the app. Up and running in no time. I had a problem which was solved quickly.
Developer reply ·
Thank you very much for leaving us such a wonderful review! :) We put customer experience and satisfaction as our priority and we are thrilled that you loved your experience! Thank you for staying with us!
I have used this app since 2017. Yes , there are glitches here and there from time to time but not to worry at all because their customer service and support is the best I have experience so far! . They reply to me immediately and fix the problem immediately. And very recently ,I encounter a problem with my site ( and turned out it was not caused by this app), I was back and forth with Shopify guru for a week whom both refers me to my theme developer (Out of Sandbox). And it took my theme developer (Out of Sandbox) 1 week to reply to me, and they didn't even try to fix my site or look into the problem thoroughly, instead they ask me to contact Growave because they assume the problem was caused by Growave. I contacted Growave via email and they fix my site problem within 1 hour, and explained to me what caused the problem which could be caused by other new apps that I have recently installed. In conclusion, Growave customer service is awesome! I am not a techie person, so having a very reliable customer support is crucial for me. I am a very happy customer !
I wanted to setup and use this app but it does not work in Google Chrome. I work off of my companies computer and cannot download any 'extensions' or other browsers to bypass this.
Developer reply ·
Dear merchant, we are sorry to hear that you had such experience, but we really appreciate you bringing this to our attention. We would like to confirm that our app works on Google Chrome. Please know that your case was an exception. As for now, we suppose your browser might be outdated...as you are the only merchant who has reported this. However, as you can see from other reviews, we are known for taking ownership and caring deeply about our merchants. And we have been craving to make things right asap. We have already sent a couple of emails with possible workarounds but never heard back... :( We are always happy to discuss such issues and resolve them ASAP. You can just hit the Live Chat button on our website, contact insta@growave.io or we can jump on a call to discuss this.
Super helpful and service minded support, they helped me set it up quickly and where very fast to assist me and even helped me to personalize it to my store. I can warmly recommend this app.
Love the app and especially the customer support. Tattu is a joy to work with and quickly makes the requested changes.
Thank you Tattu, very very helpful in setting up this ap in my store. Looks great and works well too. Thank you
Very positive experience with customer service, implementing a special request that we had to make the app even better. It is now possible to tag specific product variants, which is of great help when you feature a specific product that has different sizes and prices. Fast working, professional, helpful and committed to solving problems!
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave us this amazing review! You just made our hearts completely melt! :) Reading such reviews, we feel energized and want to work even harder to make our app better! Thank you!~
Works well, good customer service for a small app, works smoothly for the most part. The team is good and have ironed out bugs pretty quickly each time we mentioned it, such as Instagram text formatting not being correctly carried over - > solved within a day, app stopped appearing in some sections of website -> solved within an hour.
Brilliant app with an even better support team. We've done a bit of research and currently, this is the best app for the Instagram feed/tagging products. Using it on three different stores.
Tattu is very kind. Quick response and excellent customer support. Great app and everything worked fine.
Since APi dissapear this app is perfect for transition, it works very nice and the staff are the most polite.
i m really happy to use this app, it works well ! i will use the app to manage my store on instagram ! Thank you
Great customer support from their team, and the app seems to work well. They'll even apply slight modifications so it'll be just how we want it. Thanks!
Great app and excellent customer support! Would definitively recommend this app to any shopify seller looking to incorporate a buyable Instagram feed. Couldn't recommend this app more it integrated seamlessly to my homepage and Eldar was an ace at answering my questions.
So far so good. I'm sad that Instagram is removing their API support for their feed on websites, but this app is a great option for a replacement and not as costly as the rest. This app also works well with any Out of the Sandbox themes. http://bit.ly/3ccZWqU
Great app and service. The integration of my Instagram gallery was done in no time with real effort paid to making it match my store’s theme and style. And all of this for free!!! Thank you so much again
App was great as advertised and the best of all is the customer service and quick response time. Highly recommended.
Couldn't recommend this app more it integrated seamlessly to my homepage and Eldar was an ace at answering my questions. Love that it is customizable too which is a big advantage on some of the other apps!
Very easy to setup and the app has all you need to have your instagram shop in your online store. We are using at our both stores. Very helpful and quick support.
The app is everything we wanted! Tattu answered our questions in lightning speed and was a true pleasure to work with. Thank you, Tattu!
I am very happy with Shop Instagram & UGC. The very helpful Tattu Kachieva in support was able to help me integrate my IG feed and imbed it on my home page as well as set up my IG shoppable page. I probably could have figured it out myself but I certainly appreciated the quick help. My theme is through Out of the Sandbox and they have tested all of their themes to make sure that they work with UGC. So far so good!
Very helpful and responsive support. The app was set up in minutes...we requested an additional change and it was immediately taken care of.
The customer service is amazing!! Easy to install and they even custom coded some things. Great App!!!
Great App! We have been getting a lot of inquiries from a few test posts we have done. We will be trying out the paid version in a couple months as well!
We needed some assistance with install and the support team is probably one of the best we have seen...very helpful and responsive! Highly recommend this app!
The app performs really well and is easy to use. And the customer service is AMAZING - all my requests have been answered and fixed within minutes.
I love that this app makes your instagram posts shopable! They offered to install it for me since I was having a hard time and the next morning there it was on my site!
great app and great support so far! have not been using it that long but everything is very intuitive. Had it up and running in two days
Great app with stellar support. It was very easy to create a shop our IG feed page, but my favorite feature is the product specific galleries. This feature allows us to have pertinent customer photos for each product by simply tagging photos in the main shop the feed gallery. Highly recommend this app for companies that have an IG presence.
I've just updated my Shopify theme and they contacted me directly to help with the installation - very efficient. Love the new gallery at the bottom of my website.
Affordable and easy to use, I love the way it looks and presents on my website and the way it functions. Tattu was incredibly helpful and provided a response and a solution to all of my questions or requests almost immediately. Tattu has made it a great experience.
I love this app you can tag a number of products and the images will appear on the homepage, a dedicated page and the tagged product page. They also installed the app for me and put up with me asking them to change it 3 times. Would highly recommend this app and the company.
Beyond what we’re expecting! Super helpful team. Thanks Tattu for the tips and for helping us embed the gallery!
Installed the gallery app on my home page. I had a couple of issues whilst trying to get it to show for me but Eldar was fantastic and sorted the whole thing out for me overnight so it was ready the next morning. Great service! :)
Absolutely fantastic App, Works very well and is super easy to set up. I haven't been using it long enough to see an improvement in sales but definitely looks beautiful on my store. Super helpful support team, they're extremely efficient and always available to help with any customizations you may need. Keep up the great work guys!
Eldar was amazing, I asked him to adjust the widget for me and he did it exactly to the spec I gave him and he did it very fast. The support was phenomenal for the free app.. Highly recommend.
This is such a great app! We love it. We use the free one and its amazing. Would love to know what the paid one gets you?
The app works exactly how I expected and worked great for saving our team time in answering questions on products in IG. The support was also excellent and replied promptly supporting me with what I needed. I would recommend this app to others. Thank you to customer service staff, Tursunai, for awesome support.
great customer service. responds quickly and pleasure to work with!
Great, easy to use app - does exactly what it should. Eldar was amazing on his response times and service levels when I had some questions too. Thanks Eldar!
Amazing customer service! Shoppable instagram galleries is a great app and the 'add to cart' functionality makes it one of the best shoppable instagram apps available.
Great app - very easy to use. Phenomenal support team that can integrate any way you need and very responsive.
Great app and amazing support ! They answer quickly and efficiently and with sense of details. Thanks Eldar ! We highly recommend this app for any Shopify website owner!
This is a beautiful gallery and the customer service is out of this world outstanding. This gallery does EXACTLY what I want it to, and I'm so happy to have found it. check it out on my website www.unplannedpeacock.com
Very helpful team! Thank you for your awesome application we love it!
Removing one star because my images were not showing after following instructions. The developer provided excellent customer service and corrected the issue immediately. Easily a 5-star app if it had worked with no need for customer support. (please note: they had me up and running very quickly!)
great app/great service! Eldar was very responsive to my questions.
This is a great app! We've tried others, but this has been the best! The support team is very helpful!
fantastic app, super easy to use and integrate into your store, super sales generator and the customer service is second to none!!
Wonderful app! Eldar helped me make some tweaks and customizations to my Instagram gallery, such as resizing the images to make them larger, removing the slider dots and changing the colors of the arrows to match my website. He was quick, efficient and responsive. Highly recommend.