← Apps

syncX: Export

by SyncX

View in Shopify App Store ↗

Reviews (140)

★★★★★
Shopify

Pas op met deze app, 0 respons op tickets, werkt nu weer niet.

Tormino · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

分からなかったことを親身になって回答をしてくださり、とても良いカスタマーサポートを受けることができた。

Chefs' Island · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Your Local School · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

formal.is · Almost 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Éditions Iris · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Thank you for your feedback. We believe this is due to the interruption. The app has been fully restored. We understand how disruptive this can be to your workflow. Our team has addressed the issue and is working to ensure a more reliable experience going forward. We appreciate your patience and support.

Rhythm New Zealand · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Herausragender Support, aber noch kleine technische Baustellen Ich vergebe solide 4 Sterne für die ySync Order Export App. Auch wenn technisch im Hintergrund noch nicht alles zu 100 % sauber läuft, macht das Team das definitiv wieder wett. Ich bin mit dem Kundenservice wirklich sehr zufrieden – hier wird einem immer schnell und zuverlässig geholfen! Für die Zukunft gibt es allerdings noch ein paar Punkte, die meiner Meinung nach weiter ausgebaut oder verbessert werden sollten: Support-Kanal: Es wäre super, wenn der Kundenservice wieder via Live-Chat erreichbar wäre. Das ist im E-Commerce-Alltag einfach deutlich effizienter und angenehmer als das aktuelle E-Mail-Ticket-System. Order Previews: Die Vorschau der einzelnen Bestellungen könnte noch etwas transparenter und übersichtlicher gestaltet werden. Queued Jobs: Es fehlt aktuell ein wenig an Transparenz bei den Hintergrundprozessen. Es wäre extrem hilfreich, genauer nachvollziehen zu können, welche Jobs gerade in der Warteschlange hängen oder verarbeitet werden. Fazit: Eine sehr nützliche App mit einem engagierten Team dahinter. Wenn an den genannten Punkten noch etwas gefeilt wird, gibt es beim nächsten Mal gerne die vollen 5 Sterne!

Developer reply ·

Thanks for your feedback on our app. All points are very valuable to us in making this a better app. Our team will start working on those points

ClipnShade GmbH · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Exclusiva Sex Shop · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

La Fresca Cosmetica · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

It is not a reliable source for downloading data.

Developer reply ·

We sincerely apologise for this issue. We hope to gain a better understanding to improve it further. From the logs, there is a high number of orders downloaded successfully daily. And the app is set up to automatically send orders to email. Do contact support so we can help you further.

American Mahjong Society · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

AMPM · 12 months using the app
★★★★★
Shopify

bedbuddies.com.au · Almost 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Octo Regeneration · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

Un servizio assistenza impeccabile, rapidi e super disponibili

Erbario Toscano · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Good app and great support service

shop.nortec · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

We used Order Export along with Stock Sync for a complex Turn 14 integration. Huge thanks to Rahul for his outstanding, personalized customer support throughout the whole process, and to the development team for building exactly the custom solution we needed. Highly recommended!

The Wash Auto Detailing · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Very nice app and specially their customer care.

Barazzoni SpA · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Thanks for taking the time to leave us a review—we really appreciate it. We noticed you rated us 3 stars, and we’d love to understand more about your experience. Could you share what didn’t work well for you or what we could improve? Even small details would help us a lot in making the app better for you and others. If you’re open to it, we’d also be happy to hop on a quick call or assist you directly to resolve any issues.

Back Nine Press · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

ASSOS Boutique London · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Must have app for any one that needs orders put into a spreadsheet automatically!

757 Sports Collectibles · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Highly recommend SyncX Orders! The team responds very fast and truly knows what they’re doing. Their knowledge and support make a big difference when managing order exports and automation.

Tramontina USA · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Grafac Apparel · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Everdure Store · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Adam&Eve · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Great app. Would like to see capability of exporting orders that are further than 90 days out.

Developer reply ·

Our app can export data beyond 90 days. Please contact our support chat to learn how to do that.

Dope Slimes LLC · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

This is a great app that works for our exporting needs. Service is great and team is very responsive and helpful!

Developer reply ·

Thanks for your awesome review. Do let us know if you have any new needs for automatic order data export. We are here to help.

★★★★★
Shopify

Developer reply ·

弊社のアプリをより快適にご利用いただくために、皆さまのご要望をぜひお聞かせください。弊社チームでは、接続ログの詳細なトラブルシューティングをはじめ、フィールドマッピング、XMLやJSONの設定、さらにはカスタムコネクションの構築まで、幅広くお手伝いさせていただきます。 We would like to hear from you about how we can help you improve your experience using our app. Our team can help troubleshoot in detail connection logs, map fields, configure XML or Json, and even build custom connections

PAAGOWORKS · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Mans Lumber Gear · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

FreddyClothing.co.uk · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

La Chênaie · Almost 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Golf Cart Gurus II · Almost 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Sex Toys Erotica · Almost 5 years using the app
★★★★★
Shopify

eventiamcham · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Hi, from checking the logs on your store. There are no orders exported recently. We believe it was caused by misconfiguration. Please get in touch with our support team support@exportible.com so we can help you to get it right again.

Willow Park Wines & Spirits · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Babyvip · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Produclic · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

BS Akademie GmbH · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

FK · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Utility Pro Wear · Over 8 years using the app
★★★★★
Shopify

Greek Imports · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

SAVD Clothing · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

This is a fantastic app that provides a lot of functionality for integration with google sheets. The technical support has been fantastic and the need for it has been minimal. If you need customization and google sheet integration with your shopify store - this is a great solution! UPDATE: They changed the pricing and plan, which ruined everything I had setup. I'm preparing to uninstall this app since it's now broken and worked fine before they made these changes. UPDATE2: My orders stopped syncing to our google spreadsheet in July. Nothing had changed on our side. Data/logs claimed to be "synced successfully" but results in "no data" error message and never work again since July 2025. After spending several hours diagnosing; decided to uninstall. Very frustrating!

Developer reply ·

We don't update any plan for existing customers. After checking your account, which is on the Basic plan $5 per month. There are orders exported just 1 day ago. However, I notice the Google Sheet name provided is "Sheet2", which does not exist in your Google Sheet file. It is possible under "Sheet1", which exists in the Google Sheet file.

Step Revolution LLC · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Garbage support and even more garbage app - does not work

Developer reply ·

Hi Cell Sooq, we apologise for the frustration. We replied to all our customers enquiries as soon as we could. Please reach out to us again so our team can assist you in making the export work.

Cell Sooq · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Humansa Health · 15 days using the app
★★★★★
Shopify

Undeniable · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Best app, it auto emails my team the order import daily. Saves your time from manually exporting and sending it to your supplier or team. EDIT : been having issues for exporting for a few days, whenever i select any datet change it will nott export new orders, if I select sept 6 or sept 7 it will always export sept 5 orders, if i select aug 31 orders it will exportt sept 5 orders, no matter which date it will never export the selected date EDIT 2 : I found the issue, it only happens on chrome and other browers will export orders based on selected dates

iiGears™ · Almost 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Andover Audio · 28 days using the app
★★★★★
Shopify

PazariTi · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

Amazing app, very easy to set and once set will do the job very well! Recommended :))

Sevennn · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

Salta da Caixa · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

PerfumesFinos.mx · Almost 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Used to work really well. Now you can't install it, have to enter your store name each time and then it doesn't download any reports. So frustrating since it used to work really really well.

Developer reply ·

We’re truly sorry for the inconvenience you experienced. Recent updates aimed at improving the app temporarily affected some features, but all issues have since been fully resolved. We’re committed to ensuring a smooth experience and continuously improving to better support merchants like you. We’d be grateful for another chance to earn your trust and grow together. Your feedback means the world to us—thank you for being part of our journey.

VanTiki · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Rely on the app for your business and when a bug occurs there will be no one to help you. They read messages, no one responds. Horrible

Developer reply ·

We’re really sorry you experienced this and understand how frustrating it must have been. We appreciate your patience while we worked to fix these issues. Over the past few months, things have been running more smoothly, and our team is fully committed to staying responsive and supporting your business whenever you need us. If everything’s been working well, we’d really appreciate it if you could consider updating your review to reflect your latest experience.

Kralj Dizajn · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Great app for a very reasonable price and support is very responsive

Genie | Floral, Balloon & Events · 5 days using the app
★★★★★
Shopify

the support is one of the best I know, all my inquiries were answered immediately and I was offered direct support in every matter. super nice and friendly. thank you very much!

housedoll · 26 days using the app
★★★★★
Shopify

Literally does everything we need it to. We've had issues with exporting orders via the standard Shopify method for months and finally decided to take a look at a plugin. This one is not only easy to use, but the support team have gone out of their way to amend the plugin to suit our needs. Would highly recommend it

Matt Estlea · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Was a user until they tried to charge me.

Developer reply ·

The app introduced a new free plan. We haven't changed much of our plan in the last 12 months. There was no change in the Shopify app activity. Please contact us if your account has any issues so we can help.

CK Worldwide · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

The Exportible team worked diligently with me to setup the proper field mapping, test, and ensure all works smoothly. The software integrates well with my fulfillment providers requirements. I am grateful to the team there for the strong support and communication throughout the process and highly recommend them!

Faith & Family Publications · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

It's a fantastic app that does exactly what we want. We requested that they add a customer metafield to the export options and they managed to update the app with what we asked for. Amazing service!

Stargazer Trade · 10 days using the app
★★★★★
Shopify

I was strunggling with my export field setup, their customer service was responsive and helped me resolve the problem.

Orapesce · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Exportaible has simplified the fulfillment process of our site. It allows us to control the flow of exported files and allows us to review order details before sending to suppliers so there are less data issues. The team is easily contactable and resolves any questions or issues. Highly Recommended.

CHeW - Cleaning Hygiene & Washroom · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

The app works very well! Excellent customer service.

desHome · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

En av de bästa apparna jag använt för ett ändamål. Den har allt vad gäller order export, vi trodde vi behövde bygga en egen pga våra önskemål men det behövdes inte. Riktigt riktigt bra! Plus att dom har grym support. Rekommenderas!

The outdoor home · 15 days using the app
★★★★★
Shopify

Takes a while to set everything up the way you want it. But works well once it's set up. The support team is responsive.

Leos paw · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

太好用了!

★★★★★
Shopify

I looked at a lot of similar app before to choose Exportable. It is a great product, simple and efficient that does exactly what you expect it to do, without unnecessary complications ... and I'm using just the free plan. Quick, knowledgeable and collaborative support, they every time help me with my requests of customization. Happy to use Exportable!

Miamily US · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Very Adaptable

Scottish Gourmet USA · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

This app shows promise, but unfortunately, I won't be able to fully explore its potential. I needed to export custom line properties, but the trial version only allows for a single dataset, which severely limits its usefulness for me. While I understand the need for limitations in a trial, this particular restriction prevents me from determining if the app would meet my needs. It's frustrating because I believe the app could be beneficial, but I'm unable to fully assess its capabilities due to this constraint.

Developer reply ·

I am sorry for the limitation. During the 14-day free trial, you can use all the app functions, including export line properties. It could be it wasn't clear. We recommend contact support@exportible.com so we can help you on that.

Yumiko-Workshop · 11 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Great support, always happy to answer questions and fix possible problems.

Spessarttraum · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

so falta poder exportar os nomes das variaveis

Endhora · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Amazing app! Amazing Support! Easy to configure. Works great.

Fuzzy Cove · 20 days using the app
★★★★★
Shopify

It's really good in customisation of the file format and it allows multiple filters to only export data that is required.

Mokobara · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Works very nicely so far

re:me · About 4 hours using the app
★★★★★
Shopify

Barösta Kaffee · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Great service with this App. Was originally missing some fields that we needed but support added them quickly at our request.

TersaKnives Inc. · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

Nos funciona muy bien. Sencillo y fiable.

El Barfero · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

Lefrik · 20 days using the app
★★★★★
Shopify

This app does a great job of letting you export things however you need to to keep up with tracking the performance of your business.

Developer reply ·

Thanks for the review. Yes, that is possible with liquid formatting. Please reach out to our support team to know how to do that.

RamRods Archery · 28 days using the app
★★★★★
Shopify

Great app, great support. Exportible allows us to easily connect to our application ecosystem.

ATS DE · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Boost Your Lunch · 30 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I am very impressed with this app, it solves a problem which saves me a lot of time and is easy to use. Well done to the developers.

Craft Supplies UK · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

Quick support and the app is pretty easy to use and manage for customization.

PFG Health · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

funciona bien y el soporte es bueno, para nosotros es una forma sencilla de exportar ficheros de pedidos al erp

Catit España - Tienda oficial · 25 days using the app
★★★★★
Shopify

*Updating from 1 star to 3* The app did cause me some problems which they finally fixed. Unfortunately the support is slow and it took a while for me to get help. A lot of orders were missed and it caused me some big problems.

WallPanels.com.au · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

This app is great, I didn't know that my warehouse had been manually changing the shopify order export file for years in order to process my orders! Now I can send them exactly what they need removing the risk of human error. AND it works easily from my phone unlike shopify's own order export. For $5 a month it's perfect.

SwimCell · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

The application is great. Very easy to use, provides a variety of options for order export and not too expensive.

Woodslane health · About 24 hours using the app
★★★★★
Shopify

Does what it says it does, doesn't have a predatory monetization scheme, simple and effective. Can be recommended for anyone that is looking for a simple improvised pick list application as well.

Rohleder · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

We just installed this app and it's perfect for customizing downloadable data files for use in analysis and our operations. I love the easy integration with Google Sheets. I wish I'd discovered it sooner! Helpful and prompt support too.

Leckerlee · 27 days using the app
★★★★★
Shopify

Leider auf Englisch, aber ansonsten eine einfache Export Datei von Bestellung in CSV Datei. Kann ich nur Empfehlen!

Schleifmeister24 · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

Great App! Very customizable, does exactly what we need and has been working great since we set it up. Also, I had a minor issue but their support responded quickly and my issue was taken care of shortly after. Thank you.

Imperial Pearl · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

This is the one app I found with customizable filters that allows me to export both standard Shopify data about my orders, as well as customization data that is collected via other apps that customers use on my orders. It also allows me to only export customer orders to be made (using Shopify tags) while being able to omit orders that are just for deposit. This app was the missing link in automating my order workflow for my handmade custom products. ( I use it in tandem with another app for auto-tagging my orders). I had a few hiccups setting up to export to a google sheet but customer service was quick to help me sort out my mistake and now my sheet fills automatically as new orders are placed. 10/10 would recommend this app!

Loyal Footwear · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

great app, easy to use and customize. AMAZING customer service, responded to my questions very quickly and helped me resolved it.

Sniff & Bark · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Excellent app. Has every feature you would need to export your orders the way you like to process them. The team is very helpful and responsive as well.

We Drink Bubbles · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Very easy to configure. Im using it to generate end of the day sales reports from multiple locations and run preorder lists from multiple locations which updates daily. The support team is very helpful and quick to respond. Helped me to add a feature that wasn’t available in just few hours.

GINLEE Studio · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

nice app and help us a lot to manage my orders. Recommend to all shopify users. We used around 1 year and wish to have discount. ^^

采寓生活館 · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Very easy to use, save a lot of time for making the order sheet. thanks the company for the idea and app.

Zelda Cards · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

Simple to use with tons of configuration options. It can solve any kind of problem in the association of fields. Excellent and advanced options available for configuring the export file. The only limitation I encountered is that it is not possible to map a file on two rows (for now). Great service and support!

Grimandi calzature · 17 days using the app
★★★★★
Shopify

Superb customer service great application needed some extra filtering it was created within a day cant thank them enough , great communication

RugsDirect · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Unfortunately, the app isn't working anymore on one of one of my websites. They have no chat to help you. I have an error 404 for 3 days, and they don't care at all.

Developer reply ·

We are sorry for the experience you are having. Our app has moved to a new URL that might cause some users to face issues accessing. Please do clear browser cookies and try again. It should solve the problem you are facing. If not, please reach our support team at support@exportible.com.

Wooly Cave · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

Halfway through my trial - been asking support the same question over and over to get some help with how I am trying to set up my export to use the app. Unhelpful thus far and has been a waste of time.

Manchester Factory · 6 days using the app