← Apps

PageFly ✦ AI Page Builder

by PageFly | AI Landing Page Builder & CRO · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (5853)

★★★★★
Shopify

Great design, some of the images and layout will not work for our site, but pretty close. Amazing.

Developer reply ·

Hi PeakScents, Thank you so much for sharing your feedback. We’re glad to hear that you liked the overall design, even though some images and layouts were not quite the right fit for your site. We really appreciate your honest feedback, especially after your first day with PageFly, and hope we can continue making your experience even better. Boo – Customer Success Manager

PeakScents · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

Really happy with Shopify Support. The replies were quick and straight to the point, and the tutorials made it easy to fix the issue.

Kaira Mauritius · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

It´s good and you see results fast but you need to check that everything is connected the right way after building

Developer reply ·

Hi Amforasvg, Thank you so much for your thoughtful feedback! We're glad to hear that PageFly is helping you see results quickly. We also appreciate your helpful note about checking that everything is properly connected after building—we'll keep this feedback in mind as we continue improving the experience. Thank you for your continued support over the past two years. We're always here whenever you need assistance! Boo – Customer Success Manager

Amfora · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

We use Pagefly to make our website nicer. It is easy to use and the customer service you get on chat is off-the-charts awesome! I think I have dealt with at least 6 or so different chat members from Pagefly and everyone is so nice and helpful. Great Job

Developer reply ·

Thank you so much for your feedback. We are pleased to hear that the quality of our support made you satisfied. Customer satisfaction is always our responsibility. So rest assured that your issue will always be resolved when contacting our Live Chat Support. Best regards, PageFly | Kate - Customer Success Manager

Ghost Controls · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

I just started using the app and don't know all the features yet. I only set up a product page in my store. I like how fast the support is, and I definitely recommend everyone try transforming their store, even with the simplest theme.

Developer reply ·

Hi AEROCUSHsvg, Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you're enjoying PageFly and that you've found our support team fast and helpful, especially as you're getting started with the app. It's great to know that even with a simple theme, PageFly has helped you transform your store and create your product page. We truly appreciate your recommendation and look forward to helping you discover even more of PageFly's features! Boo – Customer Success Manager

AEROCUSH · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

the app is a little clunky but the live chat assistance is invaluable. thank you Dan!

Developer reply ·

Hi These Hands Makers Collective, Thank you so much for taking the time to share your honest feedback and for being with PageFly for over five years! We're glad to hear that our live chat support has been invaluable to you, and we'll be sure to pass your kind words along to Dan. We also appreciate your feedback about the app feeling a little clunky at times. Comments like yours help us identify areas where we can continue improving the overall experience. Thank you again for your continued trust and support. If there's anything we can do to make PageFly even better and earn that fifth star, we'd love to hear from you. Boo – Customer Success Manager

These Hands Makers Collective · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

LP作りや商品ページ作りを比較的簡単に行うことのできる最適なツールだと思います。サポートも迅速で親切でした。ご対応、感謝いたします。

Developer reply ·

RESET TRUE 様 このたびはレビューをお寄せいただき、誠にありがとうございます。 PageFlyがランディングページや商品ページの作成にお役立ていただき、またサポートチームの迅速で丁寧な対応にもご満足いただけたとのこと、大変嬉しく思います。 また、4つ星の評価をいただきありがとうございます。もしさらに改善できる点がございましたら、ぜひお聞かせください。いただいたご意見をもとに、アプリやサービスをより良いものにできるよう努めてまいります。 今後ともどうぞよろしくお願いいたします。何かございましたら、いつでもお気軽にご連絡ください。 Boo – Customer Success Manager

★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Hi Gostomais, Thank you so much for your support and for being a long-time PageFly user! We truly appreciate your trust over the years. If you ever need any assistance, our team is always here and happy to help. Boo – Customer Success Manager

Gostomais · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Disclaimer: have not been using the app for long and am not a web designer. It is pretty easy to get started with Pagefly - mostly drag and drop. The multiple tabs in builder view is a little confusing and takes time to remember where different functions are housed.. Live chat is helpful when intuition fails me.

Developer reply ·

Thank you for taking the time to share your experience with PageFly! We’re glad to hear that you found it easy to get started and that our live chat support has been helpful along the way. We truly appreciate your feedback about the builder interface as well — it’s valuable to us and helps our team continue improving the experience for all users. If you ever need guidance, our support team is always here to help. PageFly | Kate – Customer Success Manage

The Dolphin Studio · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Had an issue with their liquid code that was giving me a performance error- the explanation made sense but not sure why app makers and Shopify can't coordinate on updating use of 'render' vs 'include' with snippets Long story short Pagefly was responsive and beyond this issue I recommend their page builder and customer service!

Developer reply ·

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry that your experience with PageFly didn’t meet your expectations. Our technical team has reviewed the issue you mentioned and is working to improve system performance and compatibility in upcoming updates. We always value customer feedback as it helps us enhance both our app and support service. At the moment, we’re still waiting for your response so we can assist you further and resolve this issue completely. Best regards, PageFly | Kate – Customer Success Manager

Socalx · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

I’ve had a great experience using PageFly so far. Their support team is incredibly helpful and very quick to respond whenever I have a question or need assistance. It’s refreshing to deal with a team that genuinely cares about solving issues fast. Highly recommend PageFly to anyone looking for an easy and reliable Shopify page builder.

Developer reply ·

Thank you so much for the wonderful review and high recommendation! We're absolutely thrilled you've had such a great experience with PageFly and that our support team has been incredibly helpful, quick, and genuinely caring—that's exactly the refreshingly fast service we love delivering! If you need any further assistance, we're always here to help! PageFly | Kate – Customer Success Manager

OasisDelightful · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

Very intuitive and customer service is helpful. Could have more design features. :)

mushrumi.ch · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

We appreciate your review! Thank you for choosing PageFly. Feel free to reach out if you need assistance—we’re here for you! PageFly | Kate – Customer Success Manager

MAHAA KITCHENWARE · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Good

My Store · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Thank you for your review! We greatly appreciate your feedback. If you have any suggestions for improvement, please don't hesitate to share them. Our team is always here to assist you! PageFly | Kate – Customer Success Manager

Powerbox Australia · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Thank you for your review! We greatly appreciate your feedback. If you have any suggestions for improvement, please feel free to share. Our team is always here to assist you! PageFly | Kate – Customer Success Manager

Das Pflanzenarchiv · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Thank you for your review! We truly appreciate your support. If you ever need any assistance, we’re always here to help. PageFly | Kate – Customer Success Manager

Misfit Diamonds · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

PageFly is decent editor. Its not perfect and can have issues but PageFly support is quick and helpful.

Developer reply ·

Thank you for your feedback! We’re glad to hear you find PageFly decent and appreciate your kind words about our quick and helpful support team. We’re always working to improve and address any issues, so if you have specific suggestions or concerns, please don’t hesitate to reach out. We value your input! PageFly | Kate – Customer Success Manager

★★★★★
Shopify

It is a very easy tool to learn and the customer service is excellent if you run into issues. The live chat is always ready within 5 minutes. I can absolutely recommend this app.

Developer reply ·

Thank you for sharing your feedback. We're pleased to hear that you find the tool easy to learn and that our live chat support responds promptly when needed. Your recommendation is greatly appreciated. If you have any further questions or need assistance, please feel free to contact us. Kate | CMO at PageFly

DU KAN AUKA · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

The PageFly team was incredibly helpful in setting up a sticky CTA button for our mobile landing page. They were quick to respond, understood exactly what I needed, and implemented it smoothly. I really appreciate their support and would definitely recommend their service to anyone building with PageFly!

Developer reply ·

Thank you for your thoughtful feedback! We're thrilled to hear that our team was able to assist you efficiently and that your mobile landing page’s sticky CTA is working seamlessly. Your support and trust mean a great deal to us, and we're proud to be a part of your journey with PageFly. Should you need anything more, we're always here to elevate your experience. Kate | CMO at PageFly

Sizq · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Yummo · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

UX/UI à développer. pas toujours évident

Developer reply ·

Merci pour votre retour. Nous comprenons que l'UX/UI peut parfois sembler complexe, et nous sommes engagés à améliorer continuellement notre interface pour rendre l’expérience aussi fluide que possible. N’hésitez pas à nous faire part de vos suggestions ou de vos besoins spécifiques — nous sommes là pour vous accompagner dans votre développement. Kate | CMO at PageFly

SOS Jour-J · 21 days using the app
★★★★★
Shopify

Easy to use, Quick customer service response.

Developer reply ·

Thank you for your kind words! We're glad to hear that you find our platform easy to use and that our customer service has been responsive. We look forward to continuing to support you and your success! Kate | CMO at PageFly

Watchspree · Almost 5 years using the app
★★★★★
Shopify

the CRO officer was great with specific recommendations for my niche. will apply them to my page soon to increase conversions. thanks

Developer reply ·

Thank you for your kind words and for choosing PageFly! We're glad our CRO officer could provide you with tailored recommendations. We’re excited to see how you implement them and boost your conversions. If you need any further assistance, feel free to reach out – we’re here to help! Kate | CMO at PageFly

del hogar · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Great App that allows us to add more depth on our page. Takes a while to get to grips but now we're flying!

Developer reply ·

Thank you for your feedback! We're thrilled PageFly has added depth to your page and that you're now soaring with it. We appreciate your input on the learning curve and are here to support you anytime! Kate | CMO at PageFly

Willow Shoes · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Très bonne application pour personnaliser des modèles de pages. Le soutien technique répond efficacement et rapidement; en quelques minutes, mon problème était réglé!

Librairie Anémones · About 23 hours using the app
★★★★★
Shopify

XZPACE · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

I like this app so far but I'm having issues with video... I hope I can get this resolved. Shami, was kind to give me some TECH instruction to work with...

BellaMosa.Art · 27 days using the app
★★★★★
Shopify

Thomas was awesome!

NATURTREU · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

TREEHOUSE THE SPIRITUAL SHOP · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

無料である程度使えるのと、チャットサポートは良いですが、 操作がかなり複雑で難しい感じがします。

Developer reply ·

こんにちは、 PageFly の体験談を共有していただきありがとうございます。 ご質問やご不明な点がございましたら、いつでもお気軽にお問い合わせください。 弊社の製品をお選びいただき、ありがとうございます。今後もお客様の期待を上回るサービスを提供し続けたいと考えております。 よろしくお願いいたします。 PageFly チーム

★★★★★
Shopify

l'app è intuitiva e tutto sommato facile da usare. Dò 4 stelle perchè con gli ultimi aggiornamenti l'editor è lento e ogni tanto si aggiorna la pagina facendoti perdere le ultime modifiche. La cosa veramente eccezionale è il suppporto tecnico, che anche la domenica è operativo e molto efficiente. Un ringraziamento particolare a Marcel per il suo supporto impeccabile!

Pet Boutique · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Very good app to make custom pages and sections. Works well. A bit slow and a bit expensive. But worth it.

Rossling · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

A little fiddly, but the customer support is good!

Ceremony Oil · 5 days using the app
★★★★★
Shopify

Some quirks but support is great.

VibeRide · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Good so far, but take sometime to clarify all the functions

Qivation Company Limited · 9 days using the app
★★★★★
Shopify

操作に関しては直感的でわかりやすい。 日本語のサポートが有るとより良いと感じる。

Developer reply ·

こんにちは、お元気ですか?そちらで楽しい一日を過ごされていることを願っています! 私たちはみな、あなたの言葉に深く感謝しています。Pag​​eFly での体験について、あなたのお役に立てることは私たちにとって当然の栄誉です。私たちはまだ自分自身を向上させるために学んでいる最中で、私たちの大切なお客様の褒め言葉は私たちにとって大きなインスピレーションの源です。 PageFly をお選びいただき、ありがとうございます。これからも当社をご利用ください! PageFly チーム

★★★★★
Shopify

at times, this app is difficult to navigate and loads incredibly slow - takes about 30-40 sec. after clicking on items. The staff is very helpful though

T.Dub's Pizzeria & Pub · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

They Provide the best customer Support. Thanks PureFit!

Developer reply ·

On behalf of the PageFly Team, thank you so much for leaving us a review of your experience with PageFly. I feel happy that our support team could assist you. We will improve our app to make it better and better. Please let us know if you need any help, we are always here for you! Kate - PageFly Customer Success Manager

PureFit Nutrition · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

It's a versatile and user-friendly page-building tool offering rich templates and sections to create stunning landing pages. The dedicated 24/7 customer service team ensures quick responses and timely issue resolution, so support is always just a message away. However, it does have some limitations, such as compatibility issues with certain sections, particularly the Customer Form. Expanding the free plan to allow more live pages would also be a welcome improvement. Overall, it's an excellent tool for building high-quality landing pages with impressive visuals.

Developer reply ·

Thank you for your thoughtful review! We're delighted to hear you find PageFly versatile and user-friendly, with rich templates and stellar 24/7 support. We truly appreciate your feedback on compatibility issues with sections like the Customer Form and the free plan limitations. Our team is actively reviewing these insights to enhance your experience. We're here to assist whenever you need us! Kate | CMO at PageFly

HiDock · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

EL Capitan Art · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

Ottimo servizio di assistenza. Sempre disponibile ad aiutarti a risolvere i le problematiche dalle più semplici alla più complicate. Un problema che sembrava irrisolvibile è stato risolto grazie alla pazienza del customer care (che parla inglese, specifico).

Simani Sartoria · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

L'application à des paramètres un peu compliqués mais facilement gérables grâce aux merveilleux assistants qui nous aident et corrigent les paramètres de façon très RAPIDE. Je recommande mais il est vrai qu'il serait agréable pour les utilisateurs que l'application soit un peu mieux expliqué ou moins complexe et qu'on améliore certains paramètres. Le support client mérite un 5 étoiles car ils sont très réactifs, expérimentés et très sympathiques !

Developer reply ·

Au nom de l'équipe PageFly, merci beaucoup d'avoir laissé un avis sur votre expérience avec PageFly. Nous sommes ravis que notre équipe d'assistance ait pu vous aider. Nous améliorerons notre application pour la rendre toujours plus performante. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez besoin d'aide ; nous sommes toujours là pour vous ! Équipe PageFly

Mon petit polaire · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

Leon & Lulu · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Happy elephant · 12 days using the app
★★★★★
Shopify

As a developer, at first this took some getting used to, but in the end, it's very handy and makes for quick development of custom stores without much coding. It just takes some time to figure out where everything is hiding.. Elementor users will quickly find their way around, but it is not as smooth and intuitive as Elementor. We had just one major issue throughout the development of several stores and the guys did their best to help, and the problem was fixed in just a couple of hours. Overall a very good App and good customer service. Worth the price.

Developer reply ·

Thank you for your insightful feedback! We're glad to hear PageFly has been handy for quickly developing custom stores with minimal coding, even if it took some time to navigate initially. We appreciate your comparison to Elementor and your note about the learning curve and intuitiveness. Your input is invaluable, and we’re sharing it with our team to improve the user experience. We're here to support you with any future needs! Kate | CMO at PageFly

The Drapery Haus · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

Support is awesome and helps me a lot. The pagebuilder is quite confusing cause there is so much options to edit. Needs time to get used to.

Dekoja.net · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

CaseBang · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

好用

GeekShare · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

had a bit of an issue trying to resize my slide show and a few images from desktop to mobile, Contacted pagefly through the chat and managed to get sorted within 30 min, required a bit of coding. Great job

Cannonhill Gourmet · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

It's help me a lot

Rizviya Essentials · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

Loved the customer service

Developer reply ·

Hello, Thank you for taking the time to share your experience with PageFly! We're always here to help you with any further questions or concerns you may have, so please don't hesitate to reach out to us at any time. Thank you for choosing our product, and we hope to continue to exceed your expectations in the future. Best regards, PageFly Team

Fiona Diamonds · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Customer service is also quick to respond to questions. They are usually able to implement most of the features we want.

Developer reply ·

On behalf of the PageFly Team, thank you so much for leaving us a review of your experience with PageFly. I feel happy that our support team could assist you. We will improve our app to make it better and better. Please let us know if you need any help. PageFly Team

M-ALL · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

MUSUBI KILN · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

It's a bit complex, but the support is AMAZING!!! So, as long as I can get some help with things I'm unsure how to do, I will keep using this app forever.

Skin Worship · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Great service, really nice but slow in relying

Ashley Yeates · 26 days using the app
★★★★★
Shopify

Friendly and easy to use.

Developer reply ·

On behalf of the PageFly Team, thank you so much for leaving us a review of your experience with PageFly. I feel happy that our support team could assist you. We will improve our app to make it better and better. Please let us know if you need any help. Kate - PageFly Customer Success Manager

KJ Paula Gift Baskets | Boston MA · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

Schöne Vorlagen, sehr gute Kundendienst. Leider manchmal sind die Seiten nicht stabil und werden nicht korrekt angezeigt.

YAS Medica Pharmazeutische Produktion · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

Shami did an excellent and quick job in showing me how to solve my problem.

Artsplashes.com · About 3 hours using the app
★★★★★
Shopify

I had a great experience with the PageFly team following some frustrating bugs and issues. I appreciated how they were able to provide a solution and go above and beyond to make sure we were satisfied following the initial problems.

Southeast Healthcare Consultants, LLC · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Work alright with a theme you have published already. Does not help if you do not have a store published, or if you are working on a new theme still in draft. Pagefly sections don't show up in draft themes, and you can't preview with draft themes. Only consider if you would like to upgrade a page or add a section to an already published theme/website.

Bioss · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

Pagefly is great if you want to customise your site easily! It is very straightforward and easy to use. I just wish it was a tiny bit more flexible and intuitive but overall great. When I had an issue with the site playing up on the mobile breakpoint, Aldwin in particular helped me within 15 minutes! Highly recommend Pagefly if you are a designer looking to customise your site without a developer.

Developer reply ·

We were thrilled to read your review for PageFly. We are so glad that you found PageFly was your choice and we are so happy that our team could be able to support you. Thank you for placing your trust in us and your willingness to share. We are always here to help you when you need us. PageFly Team

NOBORI · 28 days using the app
★★★★★
Shopify

UPGRADES NEEDED - Limited Syncing with Shopify Images Be prepared to re-upload existing images stored on your Shopify library that you intend to use in Pagefly. So this absolutely double stuffs your Shopify media library with duplicates and longtail file names. What a mess for future search and use. Really surprised at this and it's put me off this app bigtime. - No Shadows on Text You can edit text in every way, except you can't add shadows ... what! - No Customized Icons You can't upload your own customized icons to Pagefly library. You have to upload them as full images but this limits you badly on use as you don't get the benefits of icons anywhere in the layouts. THE GOOD STUFF Customer support has been impressive. Quick and plentiful. Tutorials are also pretty good and the app itself offers a huge range of customization. Pagefly seems to be customer focused and seeking constant improvement. Will test this against other apps. Will rate again in future. For now - 7/10.

MADE 4 FANS · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

good

Bolditude · 10 days using the app
★★★★★
Shopify

nice

MarianeCresp · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Using the app from more than an year, and it's been good. Specially the customer care, it very responsive and supportive

LAVNA Locks · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

It's a great app. There are some ups and downs, but overall it's the best package.

Developer reply ·

Hello, Thank you for taking the time to share your experience with PageFly! We're always here to help you with any further questions or concerns you may have, so please don't hesitate to reach out to us at any time. Thank you for choosing our product, and we hope to continue to exceed your expectations in the future. Best regards, Kate - PageFly Customer Success Manager

Toi Haus · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Excellent customer support. Page design is not always intuitive but the customer support agents are a tremendous help.

Developer reply ·

Hello, Thank you for taking the time to share your experience with PageFly! We're always here to help you with any further questions or concerns you may have, so please don't hesitate to reach out to us at any time. Thank you for choosing our product, and we hope to continue to exceed your expectations in the future. Best regards, Kate - PageFly Customer Success Manager

Sister.ly Drinkware · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Excellent service - solved my problem. Only criticism, and the reason for the loss of a star, is that it all took quite a long time to sort.

Developer reply ·

Hello, Thank you for taking the time to share your experience with PageFly! We're always here to help you with any further questions or concerns you may have, so please don't hesitate to reach out to us at any time. Thank you for choosing our product, and we hope to continue to exceed your expectations in the future. Best regards, Kate - PageFly Customer Success Manage

QUINTOSAPORE · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Used this app to make a waitlist for my website. Super easy to build a page and the customer support is outstanding

Developer reply ·

On behalf of the PageFly Team, thank you so much for leaving us a review of your experience with PageFly. I feel happy that our support team could assist you. We will improve our app to make it better and better. Please let us know if you need any help. Kate - PageFly Customer Success Manager

Rolovamodel · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

I appreciate Gina from the team responded promptly. Gina was helpful and detailed. Thank you. :-)

Developer reply ·

Thank you so much for your amazing review! This is our motivation for us to improve our app and support to serve you even better. While using PageFly, there are some issues but we are always here for you to help you. Don't hesitate to let us know if you need any assistance. Have a nice day! PageFly | Kate - Customer Success Manager

SARLAZ fashion · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Thank you so much for choosing PageFly and we really appreciate you taking the time to share your feedback. Please don't hesitate to contact via Livechat if we can be of any further assistance. Have a wonderful day! Cookie - PageFly Team

LabzNutrition · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Customer service is wonderful. The app could be more intuitive and less finicky, but overall it is very helpful.

Developer reply ·

On behalf of the PageFly Team, thank you so much for leaving us a review of your experience with PageFly. I feel happy that our support team could assist you. We will improve our app to make it better and better. Please let us know if you need any help. Kate - PageFly Customer Success Manager

HolaAmigoBox · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Support was fast and most helpful. I got great professional advise on how to install and create functional landing page. Abed was on the ball! Thanks/

Developer reply ·

On behalf of the PageFly Team, thank you so much for leaving us a review of your experience with PageFly. I feel happy that our support team could assist you. We will improve our app to make it better and better. Please let us know if you need any help. Kate - PageFly Customer Success Manager

StepUp Coffee · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Top Support

Developer reply ·

Hello, Thank you for taking the time to share your experience with PageFly! We're always here to help you with any further questions or concerns you may have, so please don't hesitate to reach out to us at any time. Thank you for choosing our product, and we hope to continue to exceed your expectations in the future. Best regards, Kate - PageFly Customer Success Manager

Cannabiothek · 28 days using the app
★★★★★
Shopify

App is ok. Easy to use. Few bugs but their tech support normally fixes them quickly. Support is very good.

Developer reply ·

Thank you so much for your lovely words! We will keep working hard every day to make our support and app better for you. If you have any more questions or need further assistance, feel free to reach out. We're always here to help! Kind regards, Kate | PageFly Customer Success Manager

Hannah and Henry · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

With Pagefly you can build amazing pages and the support is great, always available and helpful. However the downside is that there are a lot of bugs

Developer reply ·

On behalf of the PageFly Team, thank you so much for leaving us a review of your experience with PageFly. I feel happy that our support team could assist you. We will improve our app to make it better and better. Please let us know if you need any help. Kate - PageFly Customer Success Manager

CANNABY · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Hi Stephanie, Thank you so much for your amazing review on App Store. I'm over the moon to know that you love both our app and service. We are very grateful to have you as one of our beloved customers. So we will keep on improving our app and service to make sure you have the best experience with PageFly. In case of any questions, feel free to contact us anytime. Once again, thank you a lot for your love and faith in us. We really wish you a successful business with PageFly. Best wishes, Zee | PageFly Team

INÉ · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

The app is nice but need more improvement due to the glitch. Some function in editor part appear different than the preview. But the support have been very helpful and fast response.

Developer reply ·

Hello there, Thank you for taking the time to share your experience with PageFly! We're always here to help you with any further questions or concerns you may have, so please don't hesitate to reach out to us at any time. Thank you for choosing our product, and we hope to continue to exceed your expectations in the future. Best regards, Kate - PageFly Customer Success Manager

IMAN Shoppe Bookstore · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

A good App helping us so much in building the site. It's a combination of many great functions. The service team and the developer team are always kind to help us fix problems.

Developer reply ·

Thank you so much for such a detailed review. We are so happy that we can receive feedback like that from your experience with PageFly. Time flies and we always have been trying our best to improve PageFly with different functions to meet all customer’s needs. Adjusting spacing sometimes really takes your time, this is what we are trying to achieve. We noted this and we will try to optimize it better so customers don’t need to spend too much time on it. Once again, thank you for your feedback. Please feel free to let us know if you need any help. PageFly | Kate - Customer Success Manager

syncoaudio · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Great until you need to embed forms

Developer reply ·

On behalf of the PageFly Team, thank you for your feedback on your experience with PageFly. This is a motivation for us to improve our app better to make it easy to use and more useful for you. Please let us know if you have any questions or need help. Have a nice day! PageFly | Kate - Customer Success Manager

Chérie Amour · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

仕組みを理解するのに、多少時間はかかりましたが、直感的な操作でデザインが作れるのは、良いところだと思います。 ライブチャットがすぐにつながるため助かっています。 基本英語対応ですが、画像や動画が送れる+翻訳を使いながら意思疎通ができます。 簡単な操作であれば、チャットで指示をもらって自分で修正できました。 コラボレーターリクエストを受け入れることで、操作をしてくれる方がいるのもとても助かりました。ありがとうございます! 何度かライブチャットを利用していますが、親切な対応をしてもらえています。

Panio · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Lucian and James managed to resolve my technical issue, however the customer service messaging tool needs reviewing, as you are constantly having to repeat your request over and over again as your ticket keeps being passed onto various members of the support team, rather than it being held with one member from start to finish!!

Developer reply ·

Hello, Thank you for taking the time to share your experience with PageFly! We're always here to help you with any further questions or concerns you may have, so please don't hesitate to reach out to us at any time. Thank you for choosing our product, and we hope to continue to exceed your expectations in the future. Best regards, Kate - PageFly Customer Success Manager

Clarendon Fine Art · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Thanks for the great customer service, Adrian! He was able to quickly identify the problem and give solutions despite not being able to get into the site. Most just say they need access but he was able to problem-solve despite this. Thanks, man!

Developer reply ·

On behalf of the PageFly Team, thank you so much for leaving us a review of your experience with PageFly. I feel happy that our support team could assist you. We will improve our app to make it better and better. Please let us know if you need any help. Kate - PageFly Customer Success Manager

Utah Ski Gear · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Servico al cliente excelente, amables, resolvieron todas mis dudas. Fui asistida de manera eficiente y rapida. Respondieron mis preguntas con fotos, videos y enlaces de como hacerlo.

Developer reply ·

Muchas gracias por sus comentarios sobre PageFly. Gracias a sus comentarios detallados, podemos saber cómo lo estamos haciendo y qué debemos mejorar. Intentaremos mejorar nuestra aplicación y dar soporte cada vez mejor para servirle. Por favor, no dude en hacérnoslo saber si tiene alguna pregunta o necesita ayuda. ¡Te deseo la mejor de las suertes! PageFly | Kate - Gerente de Éxito del Cliente

BORY'S JR AUTO AIR · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Great support, it enables Shopify's shopping experience in your design. Looking forward to more integrations with other apps!

Developer reply ·

Thank you so much for your feedback on PageFly. Thanks to your detailed feedback, we can know how we are doing and what we need to improve. We will try to improve our app and support better and better to serve you. Please don't hesitate to let us know if you have any questions or need help. I wish you the best of luck! PageFly | Kate - Customer Success Manager

ThePack Underwear · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

If you want the versatility of a webpage builder with some great templates, look no further! There are a ton of options to work with and the customer service is always willing to help, especially Cookie (the best of them all).

Developer reply ·

Hi, I just wanted to say thank You for the words and detailed review you have shared your words. Your review makes a difference and it really provides us a huge encouragement. Please feel free to get back to us anytime. Kate | PageFly Customer Success Manager

Turf Shield Window Film · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Merci PageFly c'est magnifique apps pour page gratuite , donc je le recommande , il vous donne tout les formations important pour optimiser le page .

Developer reply ·

Merci beaucoup pour l'avis, c'est une grande motivation pour moi et l'équipe pour nous améliorer. C'est avec plaisir que je vous assiste tout au long de votre parcours avec PageFly. Soyez assuré que nous ferons de notre mieux pour être un meilleur assistant pour vous chaque jour. Passe une bonne journée! Kate - Responsable de la réussite client de PageFly

FLEX AM · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

We've been extensively using PageFly for a couple of years now and there are some major positives and negatives. Positives: - It's a flexible platform with many options to change website layouts to your pleasing and if you aren't that tech savvy, it's pretty user friendly for beginners. - The support is second to none, the developers at PageFly are available around the clock and are super knowledgable, when running a busy business this is critical. - The platform is constantly updating, this is great when keeping on trend and up to date with the market. A nightmare when the change effects the current aesthetics of your current website layout. Negatives: - Some big changes were made 12 months ago and ever since, the site has been rather clunky - We have to go into the back end of our site every week now to make sure automatic changes made by PageFly haven't occurred. This is happening all the time unfortunately. For example, our Instagram plugin is constantly being turned off or the format of a mobile page is completely different to what it looked like 1 week ago. - It's really annoying to develop a page in 'All Devices' and then have to develop Laptop, Tablet and Mobile separately. This is massively time consuming, I'm not sure whether this is standard or not. All in all, still a great platform - just needs some work on recent changes.

Developer reply ·

Hi Ryan, I really appreciate you taking the time to share your feedback and being so open with us. Please don't hesitate to drop us a message anytime if you need any more help. Regards, Aldwin - PageFly Team

Blendsmiths · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

This app is 10x easier than building pages (without code) within shopify, easily linked back into shopify pages. I had an issue with linking typefaces over from Shopify but Nana sent me multiple options to resolve this and was extremely helpful once the issue had been resolved!

Developer reply ·

Hello there, Thank you for taking the time to share your experience with PageFly! We're always here to help you with any further questions or concerns you may have, so please don't hesitate to reach out to us at any time. Thank you for choosing our product, and we hope to continue to exceed your expectations in the future. Best regards, Kate - PageFly Customer Success Manager

UN:IK Clothing · 14 days using the app
★★★★★
Shopify

App can definitely improve in terms of landing page look in general, but they have EXTREMLY GOOD CUSTOMER SUPPORT. They literally helped me coding and editing a landing page.

Developer reply ·

I feel so happy when you left a review for us, thank you so much! We are so grateful to have a great customer like you. We will be working so hard to improve our app better as well as support you when you need. Please let us know if you need any assistance, Have a great day! Kate - PageFly Customer Success Manager

Meda&Meggy · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

This app is very useful, especially the customer service staff is really super patient and helped me solve a lot of problems!!!

Developer reply ·

On behalf of the PageFly Team, thank you for your feedback on your experience with PageFly. This is a motivation for us to improve our app better to make it easy to use and more useful for you. Please let us know if you have any questions or need help. Have a nice day! PageFly | Kate - Customer Success Manager

lisa · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

Good app with excellent support. The app could be a little more user-friendly while designing pages. Would have given 5 stars otherwise.

Developer reply ·

Thank you so much for the generous review. It means a lot to me and our team at PageFly. We will try our best to improve our app better as you expect. Please don't hesitate to drop us a message any time you need help, we will support you anytime you need us. Kate - PageFly Customer Success Department

PowerSports International · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

To be honest, I wish some things would be more obvious sometimes, but the support is super nice, friendly, quick and helpful. 100% would recommend.

Developer reply ·

Thank you so much for the generous review. It means a lot to me and our team at PageFly. We will try our best to improve our app better. Please don't hesitate to drop us a message any time you need help, we will assist you anytime you need us. Have a great day! Kate - PageFly Customer Success Department

Bottleweb · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Great app with some limitations if you want to have dynamic content inputs, any CMS functionality, etc., but learning curve is perfect for non-technical team members and designers, while still providing the option to add custom code and tweaks. Support is also top-notch.

Developer reply ·

Thank you for leaving us this review for your experience with PageFly. It's great to know that you enjoy our app. We also noted down what you mentioned in the feedback to improve our app better. Please let us know if you need our support. Have a great day! PageFly | Kate - Customer Success Manager

Whyte Bikes · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

SAV parfait ! Merci pour votre aide et vos conseils dans l'amélioration de notre UI et ses aspects techniques. Un plaisir d'échanger :)

Developer reply ·

Merci beaucoup pour votre critique honnête. Nous l'apprécions vraiment et continuerons d'essayer chaque jour de mieux vous servir. Si vous avez besoin d'aide supplémentaire, n'hésitez pas à nous le faire savoir ! PageFly | Kate - Customer Success Manager

Cafe Koota · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

They are always supportive to my problems! I use pagefly to customise my product page and add components that i cannot find in shopify. Sometimes there are problem with the page but with the help of the 24/7 support i was able to solve everything.

Developer reply ·

My heartfelt thanks for your review. Your feedback means a lot to us and we will do our best to deserve your trust. We have been continuously striving, to improve the quality of product and services, bringing practical values to return for your trust. Please don't hesitate to contact us anytime if you need any more help. We are always here for you whenever you need us. Best regards, PageFly | Kate - Customer Success Manager

agnogrocery · 24 days using the app
★★★★★
Shopify

I rally like the support because they always are ready to help. But I have problems with using the features. For me the most important is mobile. This app is responsive but on mobile, all graphics I prepared do not look well. Need to always rech out the support.

Developer reply ·

Thank you for your feedback. I’m really happy to hear that you’re satisfied with our support quality! I understand that sometimes you will meet difficulties while working on the pages but we are here 24/7 to help you figure it out. Also, we will try our best every day to improve PageFly so please stay with us! Regards, PageFly | Kate - Customer Success Manager

Didier Lab Germany · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Learning PageFly is pretty simple and their customer service is amazing! Thx Dan and Sani for helping me! I really appreciate your time and expertise.

Developer reply ·

It has been a pleasure serving you and supplying you with a delightful experience. PageFly is committed to providing our customers with only the highest quality delivered through dedicated customer service. And we hope that we can have the pleasure of providing PageFly for you in the forthcoming years. PageFly | Kate - Customer Success Manager

Jester Swink · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Love this app thus far - gives me freedom to edit my pages! Just hope the templates are a bit more updated & maybe more plan options :)

Developer reply ·

I just wanted you to know that we truly enjoy serving you and feel honored to be your chosen app. Your business is much appreciated, and we will do our very best to continue to meet your expectations. Thanks again! We look forward to serving you for many years to come. PageFly | Kate - Customer Success Manager

Bombvinos · Almost 2 years using the app