EA Email Popup & Spin Wheel
by EasyApps · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (150)
I've had amazing service by Arbaz who has been working with me over 2 days fixing everything and helping me set up the right setting for my spin the wheel. I 100000% recommend this app and the customer service is AMAZING!
Great Team! Always supportive. They're excellent.
This app is a scam! I was charged an enormous amount of money even though I am not using the app. The plan was supposed to be pay-as-you-go, but I never received any warning or pop-up informing me that these charges would be applied. This billing practice is misleading and completely unacceptable. I request a full and immediate refund of all the money that was charged. If this issue is not resolved, I will file a formal complaint with the relevant consumer protection authorities and report these deceptive billing practices.
Developer reply ·
Hi, thank you for reaching out. We have fully refunded you. Sorry for the inconvenience here. We do offer billing alerts as well in app, and full pricing explanation on the pricing tab. Thank you
this is the only app in shop that fits our need, for lucky wheel, it is light and useful.
Edit: Additional monthly fee charged for paused store were reimbursed with all other app fees. But this app silently switched to max monthly plan and charged 1323 during last 7 months. Why silently? I didn't touch this app since november, I didn't see any reasons to uninstall, because we had 0 views since then and subscription clearly stated that monthly payments would count only views. And now when moved store from Plus to Advanced both got charged and I've analyzed spending and realized that half of app fees is this unused app. I need proofs of refund.
Developer reply ·
Thank you for your feedback, we're sorry to hear about your poor experience, and we have fully refunded you. We'd love to find a way to make it right for you, we've reached out via email - info@easyappsecom.com
DO NOT DOWNLOAD, THIS IS A WARNING!!!! I wish I read reviews before downloading this stupid app. I have had this app for 3 weeks and I am up to $145 in charges. No where in pricing does it say you will be charged not only a monthly sub fee but also page view fees too. If it does, they need to make it clearer, this is disgusting. DO NOT DOWNLOAD THIS APP THEY WILL CHARGE YOU A FORTUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Developer reply ·
Thank you for your feedback, we're sorry to hear about your poor experience, and we have fully refunded you. We'd love to find a way to make it right for you, we've reached out via email - info@easyappsecom.com
Developer reply ·
Hi, sorry to hear you didnt have the best experience. How can we make it better?
Arbaz was really helpful. He developed a specific feature to allow the application to run with tagged products as well. Brilliant—10/10 from me.
Developer reply ·
Hi, sorry to hear you didnt have the best experience. How can we make it better?
The app helped to increase our sales, and the team has provided commendable customer service to us
Developer reply ·
Hi, sorry to hear you didnt have the best experience. How can we make it better?
NO NOT INSTALL. They charge you for page views, not for sessions. If you have more than 100 sessions daily, you will be charged almost daily 5$ and more. Total SCAM
Developer reply ·
Thank you for your feedback, we're sorry to hear about your poor experience. We'd love to find a way to make it right for you, we've reached out via info@easyappsecom.com
Not my favorite app to set up.
Developer reply ·
Hi, sorry to hear you didnt have the best experience. How can we make it better?
FINALLLLLLYYY!!! An app that actually adds the free gift to cart from a spinny wheel It looks beautiful on mobile, and the customer service when I hit a little rough patch was excellent! Thank you Arbaz for walking me through everything so that it all worked seamlessly, even with multiple free gift options and discounts. Highly recommend!
Developer reply ·
Hi, sorry to hear you didnt have the best experience. How can we make it better?
uygulamanın en ucuz sürümüne kaydolmama rağmen benden 10 günde bir 80 dolar kesti ve hiçbir işe yaramadı sakın indirmeyin aylık 200 dolara kadar ücret kesebiliyor çeviliren her çark için ücret kesiyor dolandırıcılık sakın indirmeyin
Developer reply ·
Thank you for your feedback, we're sorry to hear about your poor experience. We'd love to find a way to make it right for you, we've reached out via info@easyappsecom.com
Very Reliable and Happy with the results
DO NOT INSTALL!!! Charging like crazy... So only for last month more than 70 dollars!!! For nothing... There are free options available. This is more like a scam... I would put a print screen...
Excellent support from this team. They were available to answer my questions whenever I asked, quickly + efficiently!
Be careful with this app. It charges automatically based on your store’s total pageviews, not actual usage. The app doesn’t generate traffic or conversions, yet your bill increases as your website traffic grows. This pricing model feels misleading and unfair.
Developer reply ·
Thank you for your feedback, we're sorry to hear about your poor experience. We'd love to find a way to make it right for you, we've reached out via info@easyappsecom.com
Very simple to setup. Looks great. Works very well.
The app works really well: simple, intuitive, and easy to use. Customer support was fast and extremely helpful, not only with technical issues but also with administrative matters, solving everything quickly and efficiently. Highly recommended!
Their response time is very quick! All your questions and concerns are handled promptly. Great app!
Customer service is great! They respond quickly and help resolve my issues.
I’ve been using this app for a while now, and I must say, it has really helped boost engagement and sales on my store. The features are easy to use and really effective in grabbing customer attention. What I appreciate the most is the exceptional customer support — they are incredibly professional and respond quickly to any inquiries. Definitely a game-changer for my business! Highly recommend it to anyone looking to improve their store’s performance!
The app isn't for me but if you have a problem customer service is attentive.
Love the customizations - color, text, and lots of options for what to include on the wheel.. I aboslutely have no complaints and will use this app for all of my "wheel" related website needs!
We initially encountered an unexpected charge of $189 USD due to a misunderstanding regarding the usage metric. We believed 'Page Views' referred to apps usage or hosted pages metric, whereas the billing was based on entire website page views (ours are in hundreds of thousands). The developer was incredibly responsive and promptly assisted us in obtaining a refund. Despite this initial hiccup, we wholeheartedly recommend this excellent application. Edited Review: It's important to note that we only had 40 page views of the app page at the time of the attempted full subscription charge."**
App caused an issue with our template code. It was later resolved
Developer reply ·
Hi, thank you for the review. We've reached out via email, would you please respond - info@easyappsecom.com We appreciate it!
Super easy to set up and I love how it looks on my homepage. The sidebar is a nice touch too! Thanks!
So far so good - super easy to install and was working immediately!
Great app and very easy to use! I didn’t realise the charges would continue until the app embed needed to be disabled in the theme. After I emailed the customer service team, they refunded me right away. Highly recommended!
I've used a spinning wheel on another ecommerce store in the past and found it to be the number one way to quickly grow an email list. This wheel is nice looking and easy to use, better than the one I used to use. Installing it in my new store and look forward to growing my list fast!
Very easy to install and customer service is fast.
Excellent App!!! A customer placed an order the same day we installed it.