← Apps

StoreRobo Import Export

by WebToffee · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (38)

★★★★★
Shopify

Taco Moto Co. · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Very useful!

Developer reply ·

Thank you for the 5-star review! We’re really glad to hear that StoreRobo Import Export App has been useful to you over the past 6 months. It’s great to know that our Shopify import and export features are helping make your day-to-day store management easier. We truly appreciate your continued support! 😊

Acento Casa · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

greenhouse-ireland · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Rinkit Trade · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Vinnetjes.nl · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

By a long way the most responsive, diligent and amazing developer we have dealt with on Shopify. Our store processes millions of pounds of orders and as such we have worked with a wide variety of developers on Shopify. None come close to WebToffee, developers of Store Robo! The service they have provided over the past week has been exceptional. Yes there have been a few bugs with the product, but all have been fixed in far less than 24 hours, probably most within 6 hours! Our timescales were critical as a large campaign is rolling out. While many developers would put you in a long queue, WebToffee responded immediately prioritising our issues to an extreme level we would not have expected (but in a perfect world very much hoped for!). They exceeded our expectations in every way and we are so very grateful to their team. The customer service team have been in touch extremely regularly keeping us updated, and the development team have worked unbelievably quickly to solve issues. As a Managing Director, I have learned that you measure the quality of your supplier by how they react when things go wrong. This is the single most important metric, and WebToffee not only beat dozens of other developers on Shopify (including major ones with 100s of employees), they do so by an extraordinary length. Plus the app is awesome :) Whatever your requirements or needs, this is a developer you can have ultimate faith in. Thanks so much!

Developer reply ·

Thank you so much for taking the time to share such a thoughtful review. It truly means a lot to our entire team. We're delighted that StoreRobo was able to support your business during such a critical campaign. We understand how important reliability and quick turnaround are when you're handling high volume orders, so we're especially glad our team could resolve the issues promptly and keep everything moving. We also appreciate your honest feedback about the bugs. Your patience and collaboration helped us address them quickly, and feedback like yours continues to make StoreRobo better for everyone. Thank you once again for your trust and recommendation. We're always here whenever you need us, and we look forward to supporting your continued success.

MagicMist · 12 months using the app
★★★★★
Shopify

StoreRobo is exactly what i needed. Simply solution to import tracking into Shopify. Mark and the Support Team are excellent! Worked through a small issue over a weekend with constant communication and had me back up and running quickly. Highly recommend StoreRobo!

Developer reply ·

Thank you for your wonderful review and recommendation! We're thrilled to hear StoreRobo was exactly what you needed. It's great to know that our support team could quickly resolve the issue and keep you updated. Your feedback means a lot to us. Thank you for choosing StoreRobo, we're always here if you need any assistance!

The Hype Boutique · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Amazing service that allows me to quickly import all of my store's discount codes. Perfect for anyone who isn't as technical because the customer service is phenomenal with technical support. Shoutout to Mark for all of his help!

Developer reply ·

Thank you for your kind review! We're glad StoreRobo made importing your discount codes easy. It's great to hear that Mark and our support team were able to help you throughout the process. We really appreciate your support and are always here if you need us.

Casecraft · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

Awesome

PhishStones Products · About 18 hours using the app
★★★★★
Shopify

AMAZING

Corporate Gifts Suppliers · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Rinkit.com · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Bluffton Campus Store · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Thank you for sharing your feedback. We're truly sorry to hear about the experience you had with our product. We can see you've already reached out through our support team, and we're actively investigating this with you (ticket #93544). Our team has been looking into the issue closely and is committed to staying with you until it's fully resolved. We'd love the chance to make this right. Please do respond to our support thread with the details our team requested, and we'll get to the bottom of this as quickly as possible. Your store's data integrity matters to us. Thank you for your patience, and we genuinely appreciate you giving us the opportunity to resolve this.

Your Car Key Guys · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Thank you so much for the 5 stars and for being a loyal user for over a year! It means a lot to us. We're glad StoreRobo has been a reliable part of your workflow. 🙌

Johnnie-O · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Thank you for the 5-star review! We're thrilled you had a great experience with StoreRobo. Don't hesitate to reach out if you ever need any help. We're always here!

Pulse Mindfulness · About 4 hours using the app
★★★★★
Shopify

Very usefull app. Once you get use to it you can manage products a lot easier.

Developer reply ·

Thank you for taking the time to leave your review and share your thoughts. We truly appreciate your feedback. We can help you with importing/exporting larger files or a large quantity of products. Kindly connect with our support team at support@webtoffee.com, and we'll be more than happy to provide you with the necessary help to your requirements. We will do our best to ensure that your experience with us is of the highest quality.

Zandela · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

It worked just great - easy to set up and use.

Developer reply ·

Thank you so much for the 5-star review! 😊 We’re really happy to hear that StoreRobo worked great for you and that you found it easy to set up and use. That’s exactly the experience we aim to deliver! If you ever need a hand or have ideas on how we can make it even better, we’d love to hear from you. Thanks again for your support!

Ginger Beasties · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

faisal abdul rehman · 14 days using the app
★★★★★
Shopify

A huge thank you to Mark for his help in resolving the issue of merging multiple discount codes under a single title when importing them in bulk. This greatly improved the convenience of managing discount codes in the Shopify backend. Throughout the process, he patiently provided feedback and resolved all my questions. The discount code import function is now very robust. I've tested other plugins, and they all have some minor flaws, but Storerobo humbly listens to user feedback and continuously optimizes. I highly recommend this plugin, and thank you to Mark for his patient support!

Developer reply ·

Thank you for the thoughtful review! We’re glad the improvements to bulk discount code imports made managing them in Shopify more convenient. We really appreciate your recommendation and your feedback—it helps us continue to improve! 😊

SUUNTO US · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

Mark has been incredibly helpful. He worked with me to add the ability to export country specific HS codes, which no other app could do and modified the export until it was exactly what I needed. His help and immediate assistance has been amazing. A pleasure to work with!

Developer reply ·

Thank you for the great review! We’re happy to hear Mark could help you with the HS code export exactly to your needs. We’ll be sure to share your feedback with him. Always happy to help! 😊

Discovery Fabrics · 19 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Great

Dermafix · 9 days using the app
★★★★★
Shopify

Worst App Ever. Wasted hours trying to bulk import Discount Codes. I then switched to SaleX: Bulk Discount Generator and had my codes imported within 10 minutes.

Developer reply ·

Thank you for your feedback, and we're really sorry for the trouble you faced. We had a chance to review your import file and found that the value "fixed_amount" was placed under the column "Discount Type" instead of "Discount Value Type". This small mismatch caused the issue. After updating the column header to the correct one, the import worked as expected. We totally understand how confusing this can be, and we’re continuously working to improve the experience and make things more user-friendly. If you have any questions or need help with future imports, feel free to reach out. We’re always happy to assist. Thanks again for trying StoreRobo!

Apeel Aesthetics · About 6 hours using the app
★★★★★
Shopify

We use the app to update our products. It works excellently. The support team assists immediately with questions or problems.

bdp Software- & IT-Beratung · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Knockout Style Inc. · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

It provides all the functionality of Import/export but importing takes hours and some times days too. I was just updating single metafield of 4000 products(not variants), and it took more than 5 hours.

Developer reply ·

Thank you for taking the time to share your feedback. We're truly sorry for the inconvenience caused, and we completely understand how frustrating it can be. Our app is designed to import around 2,000 products per hour, but performance can vary depending on several factors, including Shopify’s own API rate limits and the structure of the store being updated. Since StoreRobo runs on Shopify’s infrastructure, we're sometimes constrained by how quickly Shopify processes incoming requests. In the case of our app structure, we’ll analyze the code thoroughly and make the necessary changes to minimize any extra query/fetch time or sleep intervals that might be impacting performance. Your feedback is invaluable in helping us improve. If you’re open to it, we’d love to connect directly and work with you to ensure your experience is smooth and efficient.

Beer Cartel · 11 days using the app
★★★★★
Shopify

Have loved our experience with Store Robo. Great for importing fields that aren't able to be imported with Shopify's standard import feature. Consistently use it to import new products and update existing ones including adding and editing custom metafields. Their support has been very helpful and informative!

GM 3.0 Test Environment · 29 days using the app
★★★★★
Shopify

I needed this app to transfer some collections from an old store to a new one. You have a share plan and you don't need to pay in both stores for same plugin, and support team is excellent. Due to an import error of collections with a lot of products, StoreRobo store assisted and resolved the import error in less than one day. Excellent app and excellent support team.

Matmar · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

We wanted to test importing a CSV file from an FTP server. During setup, we selected FTP as the source—boom, requires a premium subscription (€10/month). Fine, we activated it. Then we added the source—boom again, it's a custom CSV, so now it's €20/month. No trial period, no chance to test before paying. This kind of pricing model feels deceptive and frustrating. If you're considering this app, be prepared to pay just to see if it even works for your needs. Not recommended.

Developer reply ·

We're truly sorry for any frustration this caused and appreciate your honest feedback. Our pricing and features are listed on our Shopify product page and the plans section of the app, but we understand you might have missed it or it was unclear to you. We'd love the opportunity to make things right and help in any way we can. Could you please reach out to our support team at https://www.webtoffee.com/contact/. We're happy to discuss this further. Your feedback is valuable to us, and we appreciate the chance to improve.

Rollei · 28 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Very pleased with this app, exactly what I was looking for. Makes it easy to export product data as csv file, update then re-import. Can save preferred settings for the fields you want, making everything simple.

Customized Choppers · 13 days using the app
★★★★★
Shopify

works like it should

Andy Drink Delivery · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

Import / Export von Preisen über eine CSV Datei wird überhaupt nicht unterstützt obwohl das Pro Abo gebucht wurde für 20€ Somit leider nicht zu gebrauchen.

Developer reply ·

We're sorry to hear you had trouble with exporting and importing product prices using our app. We checked the records and noticed you have recently done exports using the app and the prices are successfully exported to the CSV file. If you could brief us the exact issue you are facing with the prices we can help you with it. Our support team has reached out to you via email from support@webtoffee.com regarding this issue, and we’d love to work with you to resolve it. If you could get in touch with our support team, we’re here and ready to help make sure everything runs smoothly with StoreRobo.

alarm-laden.de · 20 days using the app
★★★★★
Shopify

Great app and super customer service! I had a very detailed questions that required the development team to get involved but they solved it within 24 hours!

ss-china · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

I had to create +1000 collection pages, this worked perfectly.

SISSEL EDELBO · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Its work great for me, My client website has 300 smart collections. I try to add all manully but its taking too much time. then i got this apps and its work for me,

ASA Dental Supplies · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

The response time from the support team in India is excessively long. Every day, valuable time is wasted on a single sentence, with constant back and forth replies. It would be greatly appreciated if you could align with the U.S. time zone to ensure that your customers do not have to wait an entire day for an unhelpful reply. It has been a whole week since we installed your app, and yet you have not assisted us in setting up the FTP, despite our continuous requests for the past week!

Developer reply ·

We sincerely apologize for the frustration you experienced with our support team's response time and the difficulties you faced setting up the FTP server. We understand your disappointment with the lack of immediate chat support and the delay in receiving assistance. We acknowledge your point regarding time zone differences and the inconvenience it caused. We are actively working on improving our support availability to better serve customers across various time zones. While we sent an email from support@webttoffee.com on May 20th to offer assistance, we haven't received a response yet. It's possible the email might not have reached your inbox due to potential spam filters or other technical reasons. To ensure you receive our support, we'd like to follow up and offer further assistance with setting up the FTP server. Could you please get in touch with our support team via support@webttoffee.com or check for an existing email from this address and connect with us so that we can help you solve this issue? We value your feedback and appreciate your patience. We're committed to providing a better experience for all our customers.

Monaco Jewelers · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

This app is really amazing....

My Store · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

This app has been incredibly helpful for importing bulk products. I appreciate the excellent customer support, which not only helped me identify import issues but also guided me on how to fix them. Thank you!

Developer reply ·

Thank you so much for taking the time to leave a 5-star review for our app! We truly appreciate your support and feedback. If you ever have any questions, suggestions, or need assistance with anything related to our app, please don't hesitate to reach out. Once again, thank you for choosing our app and for your kind words.

Fleurlovin · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

Not sure what I am doing wrong, there are not a lot of options to choose from . It is not exporting shopify meta fields.

Developer reply ·

UPDATE: We would like to inform you that our app now includes support for Shopify meta, as well as some additional fields. We're also thrilled to announce that more features are in development and will be released soon. Our commitment to improving our app's performance remains unwavering, and we appreciate your invaluable feedback and support. ---------------------------------------------------------------------------------- Hi there, Thank you for taking the time to leave your review and sharing your feedback. We're sorry to hear you're dissatisfied with our recently launched Shopify app. We understand that it may not have all the features you were hoping for. Please know that we are continually working to improve our app and add new features to it. We will be including the product metafield export and import feature to the plugin within the next few days. We will get back to you once the new version is released. In the meanwhile if you need any further assistance you can contact our support team at support@webtoffee.com.

Perfumes Los Angeles · About 16 hours using the app