HS Slide Cart Drawer Upsell
by Heysenior · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (142)
I have used Slidecart since starting my store 2 years ago, I wouldn't use any other app, their support is amazing and it's significantly helped increase my conversion rate and revenue. The features focus on improving sales and demonstrating great customer value, I am very happy and overall this is a significant app for our brands success.
Chased customer care for 3 months now. Cart doesn't work with international currency and GWP broke causing headaches for customers and dropped our CVR. Highly suggest not using this app. I tried to jump in the backend every day for the last week and it doesn't even work, can't edit anything its just a blank screen. We now use Rebuy.
Developer reply ·
The app is working correctly. We've already contacted them, but we haven't received a response yet.
We've been using the cart upsell and / reward discount for sometime now and it drives a good amount of extra revenue. Great customer support and easy to use too!
excellent customer service! The app can boost conversion so well
Very useful tool, fast service response, worth the investment
Really easy to install and set-up! I reached out to the developer's to get some assistance customising the app for our store, and they had it done within the hour! X
Developer reply ·
Many Thanks!! 😊 This means a lot to us ... the support team works very hard to provide quality service! Let's do a lot of upsells! 🔥🚀🔥🚀🔥🚀🔥🚀
Customer service is great and app is easy to use.
Developer reply ·
Thank you for your review! We're glad our support team was able to help you quickly and that you found the app easy to use. We appreciate your recommendation!
Super Kundenservice mit schneller Problemlösung im Falle eines Falles
The app is amazing and the team absolutely awesome!!!! They helped me develop and improve my cart slide, they worked hard for it and I sincerely want to thank Brigitte and all her team! The slide cart is ultra functional and super customizable, you won't find anything as complete and perfectly adapted for an optimal customer journey. I 1000% recommend !!!!
Probably the best cart app I have ever seen! I use it on 3 of my shops as it allows to upsell products and works seamlessly. Support responded to my request like in 10 minutes, wow!
Really glitchy app! Barley works half of the time!! and no way to get ahold of support!! it just takes you to this page here would not recommend
Developer reply ·
The app is working correctly, our support team is ready to answer any questions.
Great app & great customer support. Very responsive to any questions.
been trying to reachout to support team, the support is very poor as they are not at all reachable neither do they reply to emails
Developer reply ·
We have responded in time to the email you sent, however we have not received a response, please check your email.
SAV très réactif, merci à Brigitte.
Developer reply ·
Thank you for the positive feedback!. We appreciate your business and for you acknowledging our support resources. Thanks again!
FANTASTIC APP. So many features all bundled into the ONE app! try this first before you buy multiple apps... this one will do everything you need and its alot cheaper then some of those other ones out there. support is also very good and very fast. A+
I asked for a new feature to the app and they started working on immediately. the app works just as i wanted and now i am more than satisfied with the app and the customer service. Much recommended tbh!
WATCH OUT! I don’t usually leave reviews, but I had to do it... The app itself is also well done, the problem is the complete lack of support. There is no customer support in the app, and to contact someone you need to write via the contact form in the Shopify app store. I think it’s embarrassing... If you offer a service for those who work and can’t afford customer service I think it’s better not to offer it. Also if it was a Christmas decoration app for your website I could understand it but offering a service that covers one of the most important parts of our work without constant support is pathetic and dangerous. I’ve written twice in a week without getting any answers. Now you will reply below to this review with some excuse, completely useless. I have to delete the app, which is not cheap. I don’t recommend anyone wanting to have control over their store to waste time with this app when there are other cheaper ones with great customer service. Keep your store safe!
Developer reply ·
We have tried to contact the client but there was no response.
I was truly amazed at how quickly you reflected and assisted with the feedback! I am using the app well, and I appreciate your prompt attention to and implementation of the feedback. Thank you once again :)
One of the better slide cart apps. Easy to use (and more importantly, easy to understand), good functionality, and great customer support! Every time I have a concern, the team is very quick to respond and provide solutions
Developer reply ·
Hi Venture Heat Thanks for the amazing review. We are very happy to hear that you are enjoying Sticky Cart—Slide Cart Drawer. We are happy that our support team was able to help you. Cheers, Sticky Cart—Slide Cart Drawer Support Team
very happy withe app. Support has also been great and have made some custom editing for CSS super quickly
THIS APP IS AMAZING!!! My team and I have searched for such a long time to find an app like this. I can promise you that there is not another app out there as affordable and intuitive as this one. All other solutions for a cart drawer AND gift w/purchase are either non-existent or require a ton of customer work (expensive). TLDR: Amazing app
The application is great, full of features. Support is good, but took a while to get a response. However, once they looked into my issue it was resolved swiftly.
Terrible, messed up our cart page. Adjustments to cart items with the plus and minus button now duplicates the product inside the cart, removing the product also duplicates it again. They should be removed from the app store list for this terrible code corruption, so rookie. PLEASE FIX NOW!
Developer reply ·
We have reviewed the cart page of your store and the products are duplicated because you have an automatic discount, this has nothing to do with our app. The app uses App blocks for themes, this means that we do not leave files inside the templates after uninstall.
An amazing, straight-forward cart for your store. 1. Very low impact on pagespeed 2. You can customize anything you need to match your theme style 3. Great upsell Progressbar in cart. You have to Define parameters so it matches your shopify discounts. 4. Great Upsell suggestions in cart based on your previous orders 5. You can already enter giftcodes in cart 6. You need to contact support for additional sticky-add-to-cart-bar on product pages and for redirecting to new cart when going back from checkout. 7. Support answers within 1-3 working days
I reached out to support to add a custom feature to my site and they not only provided what I asked for, but also exceeded expectations by enhancing the feature of my initial request and adding even more options for me to choose from. Highly recommend this app.
We had a few custom requests before going live with this app and the team was extremely helpful and responsive in getting them implemented. Their back-end is also super intuitive and easy to update when it comes to design, copy, etc. Would recommend!
I don't know how to use this APP, I don't know how to get in touch with them? Sent an email, never received any reply
Developer reply ·
Hi EVBASE-Premium EV&Tesla Accessories, We have tried to contact the customer many times with no response, it only took 2 hours for us to reply to your mail and you left a bad review for no reason, we are in Eastern time zone.
This app provides everything I need! I love the advanced algorithm feature to fine-tune product suggestions to customers! Customer service is top-notch, highly recommend!
Great cart, and I have now had a great support experience too! They updated their app and fixed an issue within about an hour of it breaking. Much appreciated. My biggest recommendation is to add live chat support for the app to work through issues - as cart issues are always critical ones for any store. Thanks
I had a minor issue with the app and they fixed it within 3 working days. Great customer service! Thank you
I have been using this app for the last 2 years because it has many necessary urgency messages. The best cart app in the industry! Support team is very helpful and responsive! Reccommend.
Developer reply ·
Thank you very much for sharing your positive experience with us, we are happy to work with you and your brand. 💥 🙏 Cheers, Sticky Cart—Slide Cart Drawer Support Team
Super Support, bei uns musste viel angepasst werden der Support hat direkt geholfen und sich der Problematik angenommen. Kann ich nur weiterempfehlen die app einfach zum einrichten und lässt Kunden schneller konvertieren inkl. Upsells. Super App :)
Developer reply ·
We are very grateful that you took the time to leave us a review, glad to know that you are enjoying Sticky Cart—Slide Cart Drawer with the new features we have. We wish you and your store great success. Cheers, Sticky Cart—Slide Cart Drawer Support Team
great tool and a great customer service. Used it for the last couple of months and everything is good so far.
Developer reply ·
Thanks for the awesome review. We are happy to hear that you are enjoying Sticky Cart—Slide Cart Drawer. We go above and beyond to help every merchant. We wish you and your store great success! Cheers, Sticky Cart—Slide Cart Drawer Support Team
Awesome Help with the setup from Bridgette with sorting out the code to get rid of our default cart from our theme. easy to set up other than that and lots of options in setup for your cart to match your theme perfectly. Is what we were looking for and we tried a lot of different cart apps before coming across sticky cart. Would recommend
Developer reply ·
Thank you so much for your review!! 😍😍😍
As many people have said before me, the support on this app is absolutely TERRIBLE. Despite the app being OK for what you pay, I would look elsewhere just because of the support experience. I've used the app for 2 years and every time we've had an urgent issue, it takes days if not weeks for the support to email us back. We're having some urgent issues right now and the support team won't email us back. It is VERY frustrating.
Developer reply ·
We have responded within 24 hours, we have resolved the issue, this was not an error in our code, it was simply a configuration issue, with the template update 2.0 now some apps have to be enabled or disabled from the Customize of each template.
Update Sep 19, 2022 I can no longer recommend this app as their support is nonexistent. There was a technical bug with multicurrency pricing, and also another technical support issue. I sent multiple emails starting Sep 3 to Bridgette but haven't gotten any response. They have a history of slow response with me and other customers (see other reviews) which is unacceptable for such an important app. I believe they bit off more than they can chew by adding too many extra features and forget what's important. I switched to an app called OBSI Incentivize that my theme recommended. Pros: the only slide cart upsell app I've found that looks decent Cons: Technical issues occurred and support speed can be improved. I've had several issues during setup and support takes days to reply. 1. App was not working after installing, products were not showing in slide cart. It took at least 2 weeks for them to figure out the issue. 2. After the fix, products were showing in the wrong currency in the slide cart. Eventually this was fixed but I lost sales.
Developer reply ·
Hi Reveil, We have tried to contact you, we have reviewed the problem you submitted and our app is not causing the problem, the app is working correctly.
Only good things to say about the app and better things for the customer support, Brigitte is a rockstar and has helped us with 100% of our queries so far.
The best cart functionality out there. Period. It has all the features to supercharge upsells and conversions. On top of that, they have amazing service. We had an issue using one of the Beta features and the team responded immediately and also fixed it in a day.
Developer reply ·
Hey Nonucare, Thank you very much for your kind words! We are very happy to help your business 🚀🚀🚀
This app looks great and works well, has lots of features and is easy to use but our focus is on the Upsell feature. I wanted to upsell custom products but without a direct add to cart just a link and I contacted their support - Brigitte was great and now I can! Thank You!
Developer reply ·
Hello Angelic Thoughts Australia Thanks so much for taking the time to review our app! I'm so pleased our Support team were able to assist you so quickly! We're so happy to hear that you are enjoying Sticky Cart ‑Slide Cart Drawer. Brigitte & Sticky Cart ‑Slide Cart Drawer Support Team
Cart looks great now, had a slight issue and it was resolved in a matter of hours! Really easy to set up and use!
Developer reply ·
Hi BOHOMOON, Thanks so much for taking the time to review our app! I'm so pleased our Support team were able to assist you so quickly! We're so happy to hear that you are enjoying Sticky Cart ‑Slide Cart Drawer.
Für mich definitiv die beste App, um Upseller-Produkte zu verkaufen. Ein großes Lob auch an den Kundenservice, der innerhalb von wenigen Stunden einen Bug in meinem Shop behoben hat!
Developer reply ·
Hi planaplana, Thank you very much for the comment, the app is working correctly.
Best slide cart app out of many similar apps I tried. Devs response time for the support is reasonable, and they are willing to do custom work to fit our heavily customized theme. Works perfect with our third party bundle apps, and other apps which interact with cart. has everything we wanted.
Thank you for the ongoing support. The app works great and i like the customer service. I have been looking for some time for an app like this x
Developer reply ·
Hi Fox, We are trying to contact you but have not received any response.
Best Add to Cart App in shopify. I installed this app already on 10 stores and the conversion rate is increasing drastically. So many features! And customer service is incredible. I can highly recommend this app!
Developer reply ·
Thank you very much for your review! It's great to know that our Sticky Cart ‑Slide Cart Drawer helps you well. We're looking forward to bringing even more benefits to you and your store. All the best!
Love this app! Exactly what I was looking for. I had a question and customer service responded very quick. Thank you Brigitte and team!
Developer reply ·
Hello to our friends at Iowa Corn Baby Thanks for the amazing review. We are very glad to hear that you are enjoying Sticky Cart ‑Slide Cart Drawer. We do our best to help all merchants. Cheers, Sticky Cart ‑Slide Cart Drawer Support Team
Very helpfull app, good way to increase AOV & put directly the coupon code in the preview very good point ! Customer service are aware of the returns too, that's an important point. Could be improve by more custom options parameters, and by leaner ux but we recommand !! Thanks
Developer reply ·
Thank you very much for your review! It's great to know that our Slide Cart Drawer helps you well. We're looking forward to bringing even more benefits to you and your store. 🙏🙏🙏 All the best!
I've used this app for a while and really like it. There is a lot of functionality built in, lots of customization options, and the team has always responded quickly when I've had questions.
Developer reply ·
Thank you very much for the review!!!! Let's boost that AOV 🔥🚀🚀🚀🚀🚀
Ran into a few issues when launching the app initially, but support quickly fixed the issues and the app now working well. So far so good.
Developer reply ·
Thank you very much for your comment, happy to help increase AOV ... 🔥🔥🔥🚀 Always here to help. 😊
Great app and even better support! Has all of the features we were looking for in an easy-to-use backend
Developer reply ·
Thank you very much for writing this wonderful review, we are always available to help with your queries, we will continue to increase AOV ... 🥰🥰🥰
Great customer service and application. I love the options with cart upsell and definitely recommend it :)
Developer reply ·
Thank you so much for your review! 🚀🚀🚀
LOVE THIS APP!!!!! I looked at and installed at least 5 which were 5 times the cost and did not work! This app worked IMMEDIATELY with no issues! It should be a 5 star and should have 2000 reviews!!! Save yourself weeks of headaches with other apps tech support. Get this app NOW!
This app is really good with all the key features I was looking for to increase average cart. The pricing for this app is really good compared to the rest here, it's all no limit.
Developer reply ·
Hi Abduct Cosmetics, We are happy to help you! Thanks for leaving us this fantastic review! We appreciate you taking the time to write this!
I had time looking for something like that, I just installed the application and it is just what I needed, highly recommended.
Developer reply ·
Hi Luppa Store, Thanks for leaving us this fantastic review! We are happy to help! :-)
This app does the job well, has a very expansive range of helpful customization options. Solid customer support too!
Developer reply ·
Hi Rocket Powered Sound, Thanks for the review, we really appreciate it. We are very happy to have been able to help you. We are always here to help you and we are happy to do so.
I have tried many different cart draws but there is nothing like Slide Cart Drawer. It works seamlessly with my stores is easy to configure and has so many great option settings for appearance and upsell in cart. Works excellent on desktop and mobile and would highly recommend the app to anyone serious out delivering a smooth and trustworthy cart and checkout experience for their customers. GREAT APP-HIGHLY RECOMMENDED.
Awesome app. Customer service is very fast and helpful. I would recommend it to anyone trying to boost their conversion rate. Thanks guys
Update: Finally got back to us and got everything fixed up and it seems good. Will keep this updated if there are any issues. --Very confused. Tried app and it was 1 day trial vs 5 days as listed. Which is fine we want to use the app anyway, the intial question response was quick. However, we got it set up and there are some bugs that should be easy for them to help fix. Reached out and no response over a couple of days. Hoping this review will help to make it right.
This app was easy to set up and solved my main problem with our slideout cart. I now have a good-looking slideout cart with upselling and product recommendations. Their support is also great to work with.
I am a new user of this app but love this app so far, their customer service response is fast and helpful!
Developer reply ·
Thank you very much for your comment! 🙏🏻 Keep enjoying our Upsells module! 🔥🚀
I've tried a couple of other apps, but have ultimately settled on this fantastic cart! The service is also fantastic. The only thing missing is analytics for the upsell modules.
Developer reply ·
Thank you very much for the great comment you left! 🙌😊 Very soon we will launch the statistics module 🔥🚀
Nice app. The customers doesn't have to go on another page to see their cart. They can check their cart selection within the page. Save time for customers. a Must have for large stores. Good Customer Service to solve any issue you may have. We have been using the app for quite a long time and very satisfied.
Developer reply ·
Thank you very much for your kind words! 🏆🏆🏆 You will be surprised by our upsells 🔥🚀
So far it's exactly what I wanted. I emailed customer support and they edited my code for me to remove my native slider. Excellent customer service and response time. The cart is also very very customizable without any code needed. I'm actually pretty impressed.
Completely useless support. By default they read only the first sentence of emails and ignore the rest. Been trying to get help for a few weeks without success. I wouldn't waste my time.
The single worst customer service I have ever experienced. Months with no response. Then when they finally respond they don't review your ticket. Before I granted them access to my store I asked them if they understood the issue I was having. They proceeded to outline issues that didnt pertain to me or the apps I was using. Not to mention I had attached a loom video 10 days prior that wasnt even viewed by them until days after their access request and outline!! The app itself has a ton of bugs. Overall there are other great options out there for a sliding cart app that you should consider before this one.
Developer reply ·
We have hundreds of happy customers using the app, we are sorry that our app does not meet the needs of your store, we will have a big update with many improvements on August 31st ⭐⭐⭐⭐⭐. Have a great day.
A great app which functions exactly how we had hoped. The other option was custom code which was going to be extremely costly.
Developer reply ·
Thank you very much for your comments, friend ... 🥰🥰 🎁 My best wishes ⭐⭐⭐⭐⭐
CONSIGLIATISSIMA, questa app è davvero completa in tutto! ho da subito iniziato ad aumentare lo scontrino degli ordini grazie al modulo upsell nel carrello con un semplice clic, è personalizzabile in tutte le sue parti e aggiunge tante funzionalità in una sola app con un prezzo di abbonamento davvero basso. L'assistenza è il top, subito pronta a risolvere e personalizzare in base alle proprie esigenze.
i love this app, is all my business need in this moment, i believe in this solution for increase the average ticket. thank for all guys,
Wrote support because the slide cart did not open properly. Support told me that they will extend the trial time, they did this but never helped then nor did respond.
Developer reply ·
We are trying to contact you to resolve the issue immediately. Thank you
Awesome App! Works within 10 minutes out of the box and easy to style how you need it to look. Looking forward to seeing if it increases conversions
Developer reply ·
Thank you very much for sharing your thoughts about your experience with us 🙏🏻, very happy to continue helping.
I still can't decide what's better - the app or the support! I have this app on 4 websites, its an absolute dream from a customer experience perspective (I've tested them all), but the support is amazing - super quick and always happy to assist. If you're looking for a cart draw app, stop your search, this is all you need!
Terrible customer service. We had some problems with installing the Slide Cart Drawer app as there was some conflict with how it worked with the Turbo theme (by Out of the Sandbox). There is a 6 day free trial? We emailed the app developer for help to install the slide cart drawer on the first day. Did not receive any reply until the 6th day. Even then there were severe problems with the functionality of the app. For example, on mobile after refreshing the page, sometimes it is not possible to open up the cart drawer even when pressing the Cart button. Or if the cart drawer does open, it is not possible to scroll the list of products in the cart. We also asked Brigitte if she could extend our free trial because we could not use the app live in the store because it was broken during the installation. It took so long to receive any support with the installation. We sent several followup emails all to be ignored. We had to uninstall before our free trial was up on the 7th day. It does not make any sense to pay a subscription for an app that has no support and has been unusable due to no support with installation and fixing bugs. It is a pity. This app seemed to be really promising with snappy load times and appealing features. The lack of support is just horrendous. Some of the worst I've seen out of all the apps I've had experience with from the Shopify app store. P.S. If you want to try this app. Make a backup of your store before installing. That way if you need to uninstall the app. You don't need to wait a week for support from this developer to revert your store back to the way it was.
Really great customer service who helped us solve an issue in a flash. App works great with our site with no glitches.
We've been looking for a cart with functionality and mobile responsiveness and this cart has fit it! We are still doing tests with customizing but Brigitte has been great at making sure it works with our theme. One thing I hope they add in the future is analytics on the upsell portion.
App has some functionality issues and formatting issues we brought up to their support team. We were told they would assist in in fixing these but never heard back. There are also no analytics to see what effect your upsell/cross-selling achieves. App is halfway there, wish they would spend a little more time improving it.
New user (1 week) setup was straightforward and the appearance in the store looks great. Had minor layout needs that were addressed quickly and correctly. So far, so good!
One of the worst support on the shopify and the app doesnt work its broken after few days and when you contact the support they dont reply. I have deleted the app
Developer reply ·
We have many clients satisfied with our support and our application, we had already solved the problem, however, he mentioned the same problem again when we had already left everything working in his store, we will always be available to solve any problem that our clients.
EASY TO USE AND APPLY. YOU CAN ALSO DESIGN AND SET UP HOW YOU WANT THINGS TO LOOK. THE INTER FACE IS EASY. STILL WAITING ON MY COUPON CODE TO BE ACTIVE ON MY SITE. THE COUPON CODE IS NOT ACTIVE OR READY TO USE. THIS IS MY FIRST TIME USING THIS APP AND FIRST TIME WITH SELLING PRODUCT ON SHOPIFY. WE WILL SEE
Pas mal d'upsell sont proposé, dommage que le site ne soit pas proposé en français, bon rapport qualité prix
been looking at different options and after 9 months of using it, this app is fulfilling on its promise. Support is top-natch, professional and responsive, even with the 7 hours time difference. If you're looking for a great shopping cart experience, and a team that will support you with any custom changes, this app is a great choice.
This app was easy to install, easy to set up! Really straight forward. Really hoping to see more engagement from our audience with it!