← Apps

WhatFlow: Whatsapp Automation

by Scrptble · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (330)

★★★★★
Shopify

It Disconnect again and again ...no proper support

Deeher Gifts · 19 days using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

where are you facing problems pls contact our support team to fix your issue you can try our new app which uses official meta api

thegirl · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

if i manually send order confirmation then it doesnot sended

Developer reply ·

We apologize for the issue with manual order confirmations failing. Our previous Web-session setup caused syncing glitches that blocked manual triggers. With our new Official Meta API app, manual and automated order confirmations deliver instantly and reliably without drops. Please reach out to our support team so we can assist you in moving over to the upgraded platform!

The Bag Master · 11 days using the app
★★★★★
Shopify

bawkwas app he plan select nahi ho raha he massge bhi nahi jaarahehe firbhi charge kat raha he

Zavya Fashion · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

worst case, doesnot even notify when the order is confirmed, unsubscribing.

Developer reply ·

We sincerely apologize for the missed order notifications. we know how critical these are for your store's operation and customer trust. To permanently solve delivery failures, we’ve rebuilt the app on the Official Meta WhatsApp API. All order confirmations now send instantly with 100% reliability. We would love the opportunity to welcome you back on this upgraded, fully stable version. Please contact us for priority setup

Sparkles · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

no support nothing. the app stops sending messages whenever it feels likke pathetic service

Developer reply ·

We sincerely apologize for the lack of response and the unsent messages. Disconnections happen on legacy web-pairing sessions, which is why we rebuild on our new app to the Official Meta WhatsApp Cloud API for 100% continuous uptime. Please email support@whatsflow.app right now—we will prioritize your ticket and fix this immediately

Moqlo · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

OFFERS cosmetics · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

very bad application & customer service don't use it , app have a lot of bugs they need to solve it before publish

Developer reply ·

Thank you for the candid feedback. We took these performance issues seriously and rebuilt our entire app architecture using the Official Meta WhatsApp API to eliminate bugs, pairing drops, and delay errors. We would appreciate the chance to show you the difference on our updated, rock-solid platform. Please feel free to contact us directly for onboarding assistance

Bracelets.Egypt.Worldwide · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Not reliable! Disconnects more than it connects! and customer support doesn't even reply. DO NOT RECOMMEND

Developer reply ·

We are truly sorry for the frequent disconnects and lack of timely support you experienced. We’ve revamped both our app and support team. Our new app runs directly on the Official Meta API, which means a major decrease in disconnects and continuous uptime. We’ve also upgraded our customer care team to ensure fast responses. Please reach out so we can help you switch to the stable version and restore your trust

numa · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

sir how can i assist you pls tell me the reason of your low rating

Honeydew · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

customers confirm the msg but it dos not appear in shopify and still say pending

Bonnkers · 11 days using the app
★★★★★
Shopify

0 recommended worst experience & no contact support 0 support

Developer reply ·

We are truly sorry for letting you down on both product reliability and support availability. We have overhauled our customer service channels alongside launching our new app powered by the Official Meta WhatsApp API. We’d love the opportunity to prove the difference to you on a stable platform—please reach out to us so we can directly help you

Memon Clothes · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

We installed WhatFlow on our Shopify store with high expectations, as the app promotes a strong feature set and advanced automation capabilities. Unfortunately, our experience did not match those promises. In practice, most of the default triggers did not execute at all, and only a few triggers configured through Shopify Flow were intermittently executed. This made the automation unreliable and unsuitable for real business use, especially for time-sensitive customer communication. Equally, concerning was the lack of effective customer support. Despite reaching out multiple times, we did not receive meaningful assistance or a clear effort to troubleshoot and resolve the issues. Due to these persistent problems, we have uninstalled WhatFlow from our store and migrated back to the WhatsApp Business API using the WaSend app, which has proven to be significantly more stable and dependable for our requirements. Updating my earlier review based on a recent bad experience. We reinstalled WhatFlow on 5th May 2026 and used it only for initial setup and configuration for 3–4 hours. No automations were triggered, no messages were sent — it was purely a trial/evaluation phase. Despite this, Shopify billed us ₹482.48 for the app in our May 2026 bill. When I tried to reach out for a refund, the 'Get Support' button on the WhatFlow app listing page in the Shopify App Store is not clickable — it simply does not work. Shopify's own support team directed me to contact the developer directly for the refund, but the very support button meant for that purpose is broken. While the concept behind WhatFlow is promising, the current execution, trigger reliability, and support responsiveness need substantial improvement before it can be recommended for production use.

healthcare nt sickcare · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

i have deleted this app 1 month ago now has charged please issue a refund

Baby Bazar · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

App just stopped working. No messages are being sent to customers and it also deducted subscription charges. No support chat available to complaint! Its been 2 days and no support.

Twinkle by Anam · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

Got our WhatsApp Business account restricted by Meta after a few months of use. We only used it for order confirmations and shipping updates — no broadcasts, no spam. The problem is the app's design. WhatFlow connects via "link a device" instead of the official WhatsApp Business API, and Meta detects the automation pattern regardless of what you're actually sending. Several other reviews here report the same thing, with some merchants losing their number permanently. For any real business, the small monthly saving is not worth gambling your WhatsApp number. Use an official BSP instead. Uninstalled.

Developer reply ·

We are deeply sorry for the disruption and frustration this caused to your business. We listened to this exact feedback and have completely migrated our infrastructure to the Official Meta WhatsApp Cloud API. You no longer need to worry about constant restrictions and bans. We’d love to help you safely restore your WhatsApp messaging on our new official platform, please reach out to us directly so we can set up your store and offer you extended free credits to make things right.

Oblique · 12 months using the app
★★★★★
Shopify

horrible experience. app gets restricted if you get more orders. and mine has now stopped working. not sending confirmation msgs anymore. 0 customer support.

Developer reply ·

We sincerely apologize for the blocked messages and lack of timely support during high-volume periods. Meta frequently throttles or restricts unofficial web connections when message volume spikes. Our new store runs directly on the Official Meta WhatsApp API, designed specifically to handle high order volumes without any delivery blocks or disconnects. We have also revamped our support desk to ensure fast resolution times. Please reach out to our team so we can set you up on the stable, official solution

TemptingTreasures · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

They rely on black-hat techniques to bypass WhatsApp’s terms and conditions, but eventually the account gets flagged or restricted.

Developer reply ·

You were right to point this out, and we took immediate action. We have now created an Official Meta API platform. Our current application operates 100% within Meta’s terms, ensuring complete account safety, zero ban risks, and official verified messaging. We’d welcome the chance to demonstrate our new, fully compliant platform to you anytime

JustForKids · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

i am using your product facing disconnection again and again. and now not connecting. connection via qr code not working and connection via code is not working whatsapp business accepts only numeric code and your software giving mix code

Developer reply ·

We sincerely apologize for the headache with QR codes and pairing pins failing. We have completely phased out web pairing in favor of Meta's Official Cloud API integration. There are no more QR codes, numeric pins, or session disconnects. Please message our support team today so we can instantly migrate your phone number to our official, stable solution

Golden Ridge · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

regular disconnection from number

Developer reply ·

We are so sorry for the constant hassle with session drops. To fix this permanently, we have phased out QR code pairing and upgraded entirely to the Official Meta WhatsApp Cloud API. This guarantees continuous 24/7 connectivity with zero phone sync dropouts. Please reach out to us directly so we can transition your number over to the rock-solid official version

Abhooshan · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

After using this app for 7–8 months, our WhatsApp Business account was banned twice due to the use of an unauthorized API. Unfortunately, we ended up losing our main WhatsApp account, which resulted in hundreds of dissatisfied customers and significant customer service challenges. We have now transitioned to our own CRM system, integrated with the official Meta WhatsApp API, for order confirmations and customer communication.

Developer reply ·

We are deeply sorry for the loss of your number and the major customer service issues this caused. You made the right call switching to the Official Meta API. Feedback like yours pushed us to rebuild on the Official Meta WhatsApp API for 100% compliance and zero ban risks. We fully respect that you’ve built your own CRM, but if you ever need a direct Shopify solution in the future, our new official platform is ready. Wish you the best with your store

Home Craft · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

bad

Developer reply ·

We’re really sorry for your poor experience with our service. We’ve recently overhauled the platform to run on the Official Meta WhatsApp API for maximum speed, stability, and zero account risk. If you’d like to give us another try, please reach out to our team and we’ll get you set up on the upgraded platform

Else and More · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

After using this app for around 4-5 months our WhatsApp Business account has been banned twice for using an unauthorized API. Now we've lost our main WhatsApp account and have 100's of dissatisfied customers in terms of CS.

Developer reply ·

We are deeply sorry for the severe impact and frustration this caused your store and customer support operations. Account restrictions on web-session tools were the primary reason We have rebuilt our entire service on the Official Meta WhatsApp API, which complies 100% with Meta policies and eliminates account bans. We would love the chance to help safely restore your WhatsApp operations on our new official setup with full white-glove onboarding and account credits. Please contact us directly so we can assist you

Abihas Fashion · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

its not working properly

Developer reply ·

We're so sorry for the trouble. We've completely upgraded to the Official Meta WhatsApp Cloud API to fix all performance issues, eliminate disconnects, and ensure 100% account safety. Please reach out to our support team so we can instantly migrate you to the stable version

LEVENK · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

unable to coonet

Developer reply ·

We are deeply sorry for the connection trouble Connection drops happen on legacy web-pairing sessions whenever Meta updates its security rules. Switch to our Official Meta WhatsApp Cloud API in your WhatFlow settings for 100% stable uptime, or email support@whatsflow.app so we can set it up for you right away

Buytrust.pk · 8 minutes using the app
★★★★★
Shopify

orders Duplicate Ho rahe hen

velvet Cart · 14 days using the app
★★★★★
Shopify

We are facing serious issue. It keeps disconnecting again and again, which is causing major disruption to our work. because of this, our WhatsApp number also gets temporarily banned sometimes for 1–2 days. This is creating significant problems for our business. Please review and improve your app’s security policies and overall stability. The app should be designed in a way that complies with WhatsApp’s security guidelines to prevent these repeated bans and disconnections. We request you to resolve this matter urgently.

Developer reply ·

Thank you for this detailed and constructive feedback, and we sincerely apologize for the disruptions to your business operations. We have acted on your request: our updated app now operates exclusively on Official Meta WhatsApp API infrastructure. This strictly adheres to Meta's security guidelines, ending repeated disconnects and temporary bans completely. Please contact our team urgently so we can priority-migrate your store to this secure platform

medluck · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

The app automatically disconnects from the WhatsApp phone number of our Shopify page without notice. Don't understand why that keeps happening and then we have to link it to our WhatsApp account every time.

Developer reply ·

"We apologize for the constant inconvenience of having to re-link your device. Unofficial web pairing requires continuous phone syncing, which regularly breaks. Our new app integrates directly via the Official Meta WhatsApp API— there are zero random disconnections. Please message our team so we can guide you through a quick, one-time setup on the official platform

SOL · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

for some reason app suddenly stopped working

Lash It Out · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Our whatsapp account is diabled due to this app, and we are being charged 15$ monthly for no reason

Al-Karamat · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

The app has issues sometimes it logs out of WhatsApp, messages don’t send, and their customer support is the worst ever.

Developer reply ·

We sincerely apologize for the disconnections, unsent messages, and poor support experience.These connection drops occur because of legacy web-pairing sessions. To fix this permanently, we’ve rebuilt our platform on the Official Meta WhatsApp Cloud API—eliminating QR connections, disconnects, and delivery failures with 0% ban risk. Please contact us directly at support so we can urgently migrate you to the stable official platform and issue account credits to make things right

RS ZEVARS · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

i am your existing customer Whatflow automation is not working properly Customer are making the vote poll of confirmation boot but that is redirecting on the shopify store Please help its urgent

Developer reply ·

Our upgraded solution is WhatFlow Official API. Unlike legacy web-pairing tools, it integrates directly via the Official Meta WhatsApp Cloud API to deliver zero ban risk, 100% continuous uptime, and reliable message triggers. If you are on the old setup, reach out to support with your store name so our team can directly migrate your account to the official platform

Kriss n Kross · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

pethetic service, scammers, charge double amount,

Developer reply ·

We are deeply sorry and take this very seriously. We do not tolerate double charges or billing errors. Please contact our support with your invoice right now, and we will immediately resolve your issue on the spot

Buys.Pk · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Dejo de funcionar, no envia los mensajes - no tengo respuesta de soporte

Developer reply ·

Lamentamos profundamente la falta de respuesta y el fallo en el envío de mensajes. Por favor, escríbenos directamente a support con el nombre de tu tienda—atenderemos y resolveremos tu caso de forma prioritaria de inmediato

amagreen.pe - Productos Naturales · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

Style Nest · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Worst Customer Support ever they have no idea how to solve any issue, whenever you explain to them what the issue is, all they reply with "Oh, thats weird!". along side not every responding for hours, or they neglect you at all

Developer reply ·

"We are deeply sorry and hear your frustration loud and clear. Unhelpful answers and long delays are completely unacceptable. We are retraining our support team immediately to provide real solutions instead of template responses. Please email support@whatsflow.app with your issue—our senior team will take over and resolve it for you right away

Luna · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

Worked fine at start but now its generating more burden for us then to reduce it, all of sudden it started sending same message to customer multiple time in some cases 30+ messages sent to customer for same order confirmation. Very risky for using with your official brand whatsapp it will cause huge loss if whatsapp flags and restricts the account.

Developer reply ·

We’re deeply sorry for the message loop—sending duplicate texts is unacceptable. This was a legacy web-session bug, which is why we’ve completely rebuilt on the Official Meta WhatsApp Cloud API. The new platform ensures zero duplicate sends and 100% account safety with no ban risks. Please contact our support team so we can fix your account and safely migrate you immediately

Paint with Gemz · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

i'm having issue when i login with whatflow it automatically restrict my whatsapp after sometime please solve it

Developer reply ·

Log out of Linked Devices in WhatsApp on your phone, then switch to the Official Meta WhatsApp Cloud API in WhatFlow settings to permanently eliminate ban risks.

Style Stitch · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Don't use this app, they are using unofficial API after sometime your whatsapp will be banned.

Developer reply ·

You are completely right to warn about unofficial APIs, and we apologize for the losses experienced on legacy connections. We took this feedback as our top priority and our new WhatFlow now runs 100% on the Official Meta WhatsApp Cloud API, ensuring 0% ban risk, continuous uptime, and full Meta compliance. If you were affected by our legacy platform, please reach out to support so we can safely transition your store with some compensation

★★★★★
Shopify

it was great at first but then the app always disconnects and its not consistent!

Developer reply ·

We’re deeply sorry for the connection drops—legacy web-pairing required your phone to stay constantly synced, causing severe instability. That’s why we migrated to the Official Meta WhatsApp API in our new app. The new platform connects directly to Meta's servers, guaranteeing 100% continuous uptime, zero disconnects, and total account safety. Please contact support so we can urgently migrate you to the stable official setup

FSociety · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

i uninstall the app whatflow but its countinously charged how we can stoped

Infinity Organic · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

WhatsApp Got Banned! Used WhatFlow for a few months and my WhatsApp account got restricted. This app uses an unsafe method (“link a device”) and can get your number banned. Not recommended!

Zam Zam Store · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Why am I experiencing disconnection again and again? This is affecting my business. Please assist. business.luxxesh@gmail.com +923212451554

Developer reply ·

We sincerely apologize for the impact on your business. Disconnections happen because legacy QR/web-pairing drops connection whenever Meta updates security or phone sync fails. Switch to the Official Meta WhatsApp Cloud API in your WhatFlow settings—it connects directly to Meta with 100% uptime and 0% ban risk. Email support@whatsflow.app right now so we can migrate you immediately

LUXXESH · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

please do not install it will fucking ban your WhatsApp

Developer reply ·

We completely understand your frustration and apologize for the disruption. Legacy QR-pairing sessions trigger Meta's anti-spam bans, which is why we switched on to official Meta API. WhatFlow now runs 100% on the Official Meta WhatsApp Cloud API with 0% ban risk. Email support@whatsflow.app right now so we can safely set up your official integration

Be Spoke · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

After using this app for around 4-5 months our WhatsApp Business account has been banned twice for using an unauthorized API. Now we've lost our main WhatsApp account and have 100's of dissatisfied customers in terms of CS.

Unjaded · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

my whatsapp account restricted after 5 months of use

Developer reply ·

We are deeply sorry for the restriction. Legacy QR sessions get flagged by Meta’s anti-spam updates, which is why we’ve made another app Official Meta WhatsApp API for 0% ban risk and guaranteed stability. Please contact support so we can safely migrate your store to the official platform immediately

Bookmart.pk · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

CUSTOMER SERVIC IS EXTREMELY BAD. WHAT IS THE POINT OF BUILDING A GOOD APP IF YOU DONT HAVE A TEAM TO HELP THE CUSTOMERS??

Developer reply ·

You are completely right, and we're deeply sorry for failing you. A good app is useless without responsive support. We've overhauled our service team to fix this immediately. Please email support—we will personally resolve your issue right now

Wevidh · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

Booqland · About 20 hours using the app
★★★★★
Shopify

This app is very useless. There is a big problem on their app since last 7 days which they are not able to resolve. Their app automatically disconnects your connected WhatsApp number repeatedly due to which the customer does not get the order notification and shipping update and when you talk to their WhatsApp chat support, they say that everything is fine from their side. Their help support team is not able to solve the problem.

Developer reply ·

We sincerely apologize for the disconnections, missed notifications, and poor support response. You were right to be frustrated. To fix this permanently, we’ve upgraded to the Official Meta WhatsApp Cloud API—eliminating , random disconnects, and delivery drops entirely. We’ve also revamped our support team. Please contact us directly so we can personally onboard you to the stable platform

Pigkart · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

no se conecta con whatsapp

Desechables Chiguayante · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

WHATSAPP AUTOMATE MESSAGE IS NOT SENDING AND MY WHATSAPP IS ALSO NOT CONNECTING THE APP IS NOT WORKING CORRECTLY AND IT WASTED MY 3 HOURS

DN Store · About 13 hours using the app
★★★★★
Shopify

Getting again and again bans

Developer reply ·

We are deeply sorry for the frustration. Repeated bans happen because legacy QR-pairing violates Meta's anti-spam rules. Switch to our Official Meta WhatsApp API—it runs directly through Meta with 0% ban risk. contact our support right now and we’ll personally set it up for you immediately

Clarify.pk · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Wouldn't recommend this app. Out of 10 orders, it would send only 1 order confirmation and would not detect the other orders phone numbers. Also, it would go back in history and send order confirmations to previously delivered orders. Its a good concept but needs a lot of improvement

Developer reply ·

Hello sir, we have fixed the above mentioned issues and would like to bave you back on board. This is why we would love to offer you a months worth of free subscription. Your satisfaction is our top priority😊

Contempo Kids · 18 days using the app