DBC Baby Bedding Co
United States
Reviews (15)
Not sure how they got a 4.9 star review, but this system is junk!! What they don't provide on the information, is that they only cover orders placed after you sign up and activate with them. So if you have a customer that placed an order prior, you then active their system, then you get a chargeback, they wont cover it. Even though you are all set up in their system. What a waste!! And do NOT expect any help, they don't help you. They only let their "fine tuned" ai speak for them. This is per Roudys words. And when he doesn't want to answer a direct question: "Once again, if a customer has placed an order prior to our activation, then comes and files a chargeback after activation, you won't cover it." It does not work!! I received ZERO assistance in setting up, even after I messaged for over a week asking for help. I got it all set up and active, and bing wake up to a chargeback. They will ask you for all the customers information. So be informed about that, this is even after they have the timeline and everything. Roudy is a grade A Smart+ss. He would rather talk trash than to answer a direct question why his system didn't work. He was asked 3 times, and he wants to answer with: My stuff was active Christy • 5mSeen • 5m She just filed it and in less than 24 hours it went from a dispute to a chargeback? Roudy • 5mSeen • 5m Please. Roudy • 5mSeen • 5m
Developer reply ·
Hey Christy, really really sorry that this was your experience. We have reached out to try to make it right by you. Since this kind of experience is unacceptable. Also, to clarify, we do prevent chargebacks from orders that happened before you installed our app. This was an unclear point on our end that we just wanted to clarify. Hoping to work with you to make it right.
Easy set up for what we needed for our business. Team was great getting everything behind the scenes up and running and it looks amazing. Thanks
Developer reply ·
Thank you so much! Our team put a lot of care into making sure the membership plans look great when presented to your customers, so we're really glad to hear that's coming through. If you ever need anything as your membership program grows, we're just a chat away. 🙌
Turned on the app embed, but it doesn't actually activate. When you go back to the wbl app it says to turn on the app embed on the website. Doesn't work, which is a shame. And they dont respond either. Update to your response. No, you guys did not respond, so dont lie about it. Your app doesn't work. I have been with shopify for 10 years now and know how the system works. Not only did your app not work, you are a liar too. I will be happy to provide this to shopify.
Developer reply ·
Hi DBC Baby Bedding Co, We’re really sorry to hear about your experience, and we completely understand how frustrating this must feel. We’d like to clarify that our support team did respond to your email within a few hours on February 22. Sometimes replies can land in spam/junk folders, so please check there in case you missed it. Regarding the app embed — once enabled, it should appear inside your theme via the App Embeds section in the theme customizer. If it’s still not activating, we would be more than happy to check this directly on your store and resolve it for you quickly. Please contact us at support@weblyticlabs.com, and we’ll prioritize your case right away. We genuinely appreciate your feedback and hope to turn your experience into a positive one. — Weblytic Labs Support Team
Amazing Service!! Great Program, we have been using this for over 3 years. Highly recommend
Developer reply ·
So happy to hear you're loving the service and program! Thanks for sticking with us and the high recommendation! 🌟 - Kevin & Booster SEO Team
This says powered by comment sold. This is horrible. Zero customer service. We have used comment sold for 4 years, and this is not the quality it was. Can not reach an actual sales representative, just someone overseas.
We use this app as a bot blocker. We use the checkbox to VERIFY YOU ARE HUMAN. This stops bots from coming in and wrecking our checkout. 100% blocked the bots. HIGHLY RECOMMEND
Came back now a year later to try the app again from when it was released. Much better emails, actual customer service to assist! Love the scheduling. Love the AI system to prebuild.
Developer reply ·
Hi DBC Baby Bedding Co, We're very sorry that tinyEinstein would not load for you and that customer support was unreachable. It is disappointing to hear this as we pride ourselves on prompt and fantastic customer support. Our team is aware of the login issue impacting some users and working hard to fix this issue as soon as possible. Because we were unable to create your account, we were also unable to collect your contact information allowing support to follow up with you. You have rightfully identified a gap in our support process. We have now added 'email address' as a required field while starting a chat, so if registration fails or a nonuser submits an inquiry, we can respond to the email provided. We appreciate you identifying this issue for us. As a result, our CEO sought out your contact information online and has reached out to your business to apologize for your experience. If you or anyone is experiencing product issues, you can reach us via the chat or by: Email: support@tinyeinstein.ai Phone: +1 (866) 488-3370 Hours: Monday to Friday from 10 am EST to 8 pm EST We apologize for your frustrations as we go through the kinks of launching this app & appreciate your feedback! The tinyEinstein Team
Super easy and fast to set up! Might helped remove the watermark logo, and we are up, running, and already have subscribers. Seriously good!! Sign up. Isn't hard to use like others, I just wanted something quick to pop up for customers during our spring sale.
Developer reply ·
Hi there! Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. We will continue to strive to provide you with better products and services.🤗 Should you need any other support, please do not hesitate to contact us on Live Chat.💖 Best Regards, EcomSend
Totally amazing!!! We have been scripting our own descriptions for 14 years, and this system with keywords and reach will be beyond amazing. Would love to see a marketing ai from you guys!! Thank you so much, and we're glad you're enjoying the app! If you're looking for other types of marketing copy, you can check out the other marketing copy templates at: https://app.hellotako.com/advertising
We have used Wheelio for many years, and I highly recommend it. Don't use the knockoffs, use the Original Wheelio.
Great help with the setting up the app. Our system was so messed up from previous systems, and they helped us get it all cleared out. Now we wait for the products to upload, and facebook to approve the account.
Don't use this. It does not work! And when you tell them it isn't posting, they come back hateful. Paying for a service, expecting it to work, and loosing revenue from missing post. There are other auto poster companies out there.
Very good app. It encourages customers to leave a review when they normally would not. We have been using this for a couple months now and are very happy with it.
Developer reply ·
Thank you for your positive feedback! We're glad you like our app. Kindly let us know if you need any support!
We have used this app for our business now for well over a year, and it is the best one out there. It isn't obnoxious like many others we have tried. It is easy and effective. Customers get a coupon, and make the purchase. Win-Win!