← Merchants

ProTrendyz

United States

Reviews (19)

★★★★★
Shopify

Great app for a great value. Support from Khaled was outstanding.

on QuickSync: eBay Integration · About 14 hours using the app
★★★★★
Shopify

Perfect bulk editor app! It's basically a 2 in 1, handing product edits and spreadsheet exports. The main filtering function that we really appreciate is the profit margins and cost field in spreadsheet exportations. Thank you Ablestar teasm!

on Ablestar Bulk Product Editor · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

All this app does is LIE straight to your face. DO NOT RUN ADS WITH SHOP. They claim that the maximum customer acquisition cost is the maximum sum that will be taken, but it's never dynamic, they will keep taking AS MUCH AS THEY CAN FROM YOU. Advertising with Shop has led us to losses in the triple digits, simply because they claim that the customer acquisition will be the maximum, but they never say it will be a flat fee of what you indicate to all orders.

on Shop · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

This app is pure false advertising. Does it improve SEO? No. Do they use time as an excuse for their own poor advertising? Yes. I've never had such an experience with other apps. To add, this app's support is deflective. They take a whole 3-4 days to delivery a definite response. Along with this, their all in one plan application takes 5-7 days at most too, only to be rejected with "your store isn't converting yet", 'we do not accept your store's type", and they procced to give you a generic SEO guide. Do not use this app, it's a pure waste of money.

Developer reply ·

Dear First of all, we sincerely apologize for our late response and any inconvenience you may have experienced. Thank you for taking the time to share your feedback—your opinions are very important to us and help us improve our service. For the late response, since last request falls into our weekend so it takes longer than usual. And from your feedback we've arranged the work flow to shorten our response time. We are sorry that you have not seen the results you expected from the app so far. Please rest assured that our app does provide value for SEO improvement through features such as meta title & description optimization, sitemap submitting, LLMs.txt file generation, SEO error detection, keyword suggestions, and structured data (schema) creation. Our technical team is always ready to assist and help you fix any SEO issues on your website that falls within your app plan, completely free of charge. If you need any support, please do not hesitate to reach out for 1:1 assistance. Regarding the All In One plan application, we understand your frustration with the standard review process and the wait time. To maintain service quality, we apply the same criteria to all stores, but we are constantly working on better solutions to streamline and improve this process in the future. Once again, we apologize for any inconvenience and truly hope you will give us another chance to support your business. Best regards, Tapita team

on Tapita AI SEO Optimizer, Speed · 17 days using the app
★★★★★
Shopify

No support at all

Developer reply ·

Hi! We've sent you a message by email. Please let me know if you received it so we can help you with your requirements. Thanks

on Easy Tagging: Bulk & Auto Tags · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

Can't access the app until someone contacts you

on Narvar Return and Exchange · 1 minute using the app
★★★★★
Shopify

The app is all over the place. While it does allow reasons/image attachments, and is free, you still lose money because the app doesn't make customers pay for shipping labels or deduct them from the refund amount. The support team is inconsistent with their replies too, and they lie to you just to go on about their day (yes Tracy, I'm talking about you.) Don't use this, you're just going to lose money with this app.

on Yanet Returns & Exchanges · About 5 hours using the app
★★★★★
Shopify

This app is a really sweet deal. It lets you choose the style of your descriptions, select all products in a 10-50 range, or manually select products with filters, making it very convenient for large stock stores. The generation speeds are very quick too! I want to also give a huge shoutout to Melody at the support team, she was very friendly and was willing to explain every aspect of the app if I had any specific questions. Overall, this is an amazing app for large stock stores needing upgraded descriptions for products and collections

on Avada AI Product Description · 31 minutes using the app
★★★★★
Shopify

It gets the job done! However, I wish the pricing was a bit cheaper. Otherwise, it let's you get everything done, right from the app, from compare at price to bulk changing prices.

Developer reply ·

Thank you very much for the kind review :) If you need any support do not hesitate to reach us. -Aldo-

on RUBIX Bulk Price Editor · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Great next level loyalty app! Shout out to Sherm from the support team for helping me with all my questions.

Developer reply ·

Thank you so much for your kind words and support! We're thrilled to hear that you're enjoying our next-level loyalty app. Your feedback truly means a lot to us, and we’re glad to know we’re meeting your expectations. We're also happy to hear that Sherm was able to assist you with all your questions—she will be delighted to know about your feedback! If you ever need any help or have more questions, don’t hesitate to reach out. We're always here for you! Best Regards, Cassie | Loloyal Support Team

on CWILL Loyalty & Referrals · 10 days using the app
★★★★★
Shopify

You cannot access their system until you schedule a phone call. Not convenient

Developer reply ·

We appreciate your feedback and are sorry to learn you didn’t have a great experience with Loop. Our current process is designed to ensure our merchants are set up for success. Talking with a Loop expert allows us to tailor our platform to meet the specific needs of each individual brand. We’d be happy to discuss this further if you’re interested!

on Loop Returns & Exchanges · 4 minutes using the app
★★★★★
Shopify

We haven't used the app to it's fullest yet, but the support team (especially Arianne) are AMAZING! I've tested nearly 5 loyalty apps, and none of them come close to Rivo. Rivo is fully customizable, is flexible, and most importantly, has the best support team!! Plus, Arianne was able to gave me perks that will make our experience with this app the best it can be. Shoutout to this app and Arianne from the support team!

Developer reply ·

Fantastic! We're thrilled that Rivo has stood out for you and that our support team made a positive impact. We’re excited to continue helping you get the most out of the app. If you ever need more assistance, we’re always here for you! 😊 - Kevin & Rivo Team

on Rivo: Loyalty Program, Rewards · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Great customizable tracking app with everything that you need implemented. Denver was an amazing support staff :)

on 17TRACK Order Tracking · 31 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Great multi-functional app. Jessica from the support team was very helpful and helped me with any questions!

on CWILL Order Tracking · About 19 hours using the app
★★★★★
Shopify

Amazing app! Does exactly what you want to do, for FREE! Lily and the NextScale team were very helpful and solved all my issues! This is the BEST Estimated Delivery app, period.

Developer reply ·

Hi ProTrendyz, Wow! Thank you so much for your amazing review! We're thrilled to hear that NS Estimated Delivery Date is meeting your expectations and that Lily and the team could assist you. Your kind words truly mean a lot to us! If you ever need any further support, we're always here to help. Wishing you all the best with your store! 🚀 Best regards, Rachel - Customer Success Specialist @NestScale

on NS Estimated Delivery Date · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

It's hard to setup, and their "Advanced customer account page" promise is a scam. Don't even waste your time. Support was useless.

Developer reply ·

Sorry to hear that. We've already provided the documentation link—just follow the steps to set up your customer account. If you need further assistance, feel free to contact live chat support; they’ll be happy to help. Also, please avoid using the term "scammer"—we are a reliable company committed to developing industry-standard solutions.

on Wixpa Customer Accounts & B2B · 27 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Great app! Amazing service from Rean!

Developer reply ·

Hi ProTrendyz store admin, Here's Rean from the OneMobile team. Thank you so much for your greathearted review. Besides that, to make your experience better, we will keep improving our services for valued OneMobile users like you. Thank you for the loving words you've shared, and thank you for being the best part of OneMobile. Also, I highly recommend you to check our blog for the latest news regarding not only OneMobile but also other of our OneCommerce applications - a leading eCommerce Solution Platform, more than that at https://onecommerce.io/blog/ If you have any further questions, please feel free to contact us via our live chat, or email us at support@onecommerce.io. Regards, Rean OneMobile by OneCommerce

on OneMobile ‑ Mobile App Builder · About 3 hours using the app
★★★★★
Shopify

Great service from Joy!

Developer reply ·

Hello There, Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that you received great service from Joy. We will be sure to pass along your compliments to her. We're very proud to have her on our team. We appreciate you taking the time to share your positive experience. We appreciate your business and hope to see you again soon. Please don't hesitate to contact us if you have any questions or concerns. All the Best, SEOAnt Support Team of Channelwill

on SEOWILL: AI SEO & AI Blog Post · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Great reviews app! Oualid was super helpful!

on Judge.me Product Reviews App · About 2 months using the app