← Merchants

German Shepherd Shop

United States

Reviews (12)

★★★★★
Shopify

We used Shippo for years and paid extra for their shipping insurance, expecting support if a package was ever lost. Unfortunately, when we finally needed to file a claim, the process became nearly impossible. They required things like a police report for a lost package, which makes no sense in many situations and feels designed to discourage claims rather than help customers. In our experience, the insurance felt almost useless because of how difficult they made the claim process. If a company sells insurance, customers should be able to reasonably use it when something goes wrong. On top of that, after removing the Shippo app from our Shopify store, we were still charged $29/month for two additional months. That was very frustrating and disappointing. The main reason we originally stayed with Shippo was for UPS Ground Saver rates, but Shopify now offers similar shipping options directly, so there is no longer a reason for us to continue using the platform. Based on our experience, I would not recommend Shippo. The insurance claim process was extremely difficult, and the continued billing after uninstalling the app made the experience even worse.

Developer reply ·

Hello, Thank you for your review. We’re sorry to hear about your experience with filing an insurance claim—we understand how frustrating and complex the claims process can be. We were able to locate your account and have reached out to you directly to see how we can further assist with your claims and the additional subscription charges you received. Our team is happy to help and provide any further support needed. Please feel free to reply to our email if you have any additional questions or concerns.

on Shippo ‑ Simplified Shipping · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Preorder, Back In Stock – STOQ has been a huge help for our store. It lets us capture sales even when products are temporarily out of stock, keeping customers engaged and preventing lost revenue. The app is easy to use and works exactly as promised. A special thank you to Shashi — he was extremely helpful, patient, and knowledgeable. His support made the entire setup process smooth and stress-free. Highly recommend this app and their amazing support team!

on Preorder, Back In Stock ‑ STOQ · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

I have been using this app for years, it's so worth it!

on Schema Plus ‑ AI & SEO JSON‑LD · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

on AfterShip Returns & Exchanges · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

We have had a great experience with GOVX. The app is great as well as the support. They are quick to help when needed and we love being able to have this available for the many military/police/first responders that order from us.

on GOVX ID Exclusive Discounts · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Amazing customer service from the Flits team. Always polite and eager to help. This app has defiantly made our website better.

on Flits Loyalty Rewards Program · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

I can't say enough how amazing this app and their customer service is. The app works wonder, I was able to set up google conversion with a click of a button. Their whole dashboard, their videos are easy to follow and easy to set up. If you're using google ads then you should 100% use this up.

on Simprosys Google Shopping Feed · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Amazing app, it made my website more attractive and easy to navigate. Their customer is support is A+. Extremely helpful, I wish you guys all the best and thank you for the awesome app.

on Ymq Product Options, Variants · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

Very helpful support, I love this app and all its functions. We decided to add subscriptions to our store and we found the best app for that. I do recommend this app.

Developer reply ·

Thank you so much for your appreciation. We will make sure to keep up this great work!

on Appstle℠ Subscriptions App · 18 days using the app
★★★★★
Shopify

I love this app, we've used many but this one is the best one. Their support is outstanding and the app is amazing. I would defiantly recommend this app.

on Judge.me Product Reviews App · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Awesome app and great customer service, I have been using this app for over a year and I'm very happy with the results.

Developer reply ·

Hello to our friends from German Shepherd Shop We are happy we could assist! Thank you for leaving us this awesome review and for being such a loyal customer! We appreciate you :-) -Melissa & the In Cart Upsell Support Team

on ICU• In Cart Upsell Cross Sell · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Awesome app and great customer service. I needed help with some settings and they were happy to help. I do recommend this app!

on Tipo Related Products, Upsell · 4 days using the app