TheAnimeSupply
United States
Reviews (8)
The customer service of the agent named "Aby" was horrible. This guy didn't comprehend my inquiry but insisted that it was me who didn't understand it. Also, his attitude was very rude. He literally said, "We are unable to provide comprehensive education on our app's specifics." How dare he say he can't provide "education" to me? Definitely a low I.Q. individual.
Developer reply ·
Dominik here, Founder and CEO. This is an interesting case for me. I reviewed every one of the many emails that were sent. My response to you: I'm absolutely shocked and appalled by the content of your messages that I read in our helpdesk. I'm exceptionally proud of how Aby handled this situation, especially in the face of all the abusive and explicit language that you directed at her. To be honest, when I look at the incoherent stream of slurs you've written there, I'm genuinely surprised that you managed to construct complete sentences for the sake of this review. You used only minor personal insults and refrained from resorting to profanity. So, kudos, I guess. For other readers: I see how, without context, the sentence "we are unable to provide comprehensive education on our app's specifics" can appear poorly worded. However, within the context of those messages, this sentence is a remarkable testament to Aby's self-control and her commitment to nonviolent communication. We always provide assistance. Even in cases where it's only loosely connected to our service, we go out of our way to help. Our mission is to provide you with tools that have the same power as super-expensive professional agency tools, but without the fluff and at a fraction of the cost. But this means things can get complicated and frustrating at times – there might be new concepts to learn and processes to apply. It's a natural part of stepping up the game. Fear not, we are here to help – you just have to let us ;-)
The developer (Andrew) almost never answers. If you work like that, why did you even create the app?
Developer reply ·
Hey! It seems like there may have been a mix-up as Andrew is not part of the development team but he is the face & founder of the app. Checking now, we were able to make contact with you explaining that our app was not compatible with your current theme. I also see here that your store no longer has our app installed, which is totally understandable. We are currently working on becoming compatible with more themes and if you were to ever try us out again, we’d be happy to help!
I can't thank enough Amit who tried to help me resolve all types of issues. His help went beyond setting up the app's widget at the right location; he actually fixed errors present in my Theme. Great service. Really appreciate it.
There are at least 2 terrible about this app. 1) They constantly send silly ads to subscribe to their apps. Too much spam. 2) After the free trial period is over, the original search bar is not working. I had to delete the app in order to make it work again. They provided no useful info or help regarding this issue.
Developer reply ·
We hear you and you are totally right. We were only trying to contact you directly to help create a smooth and useful setup... Please accept our sincere apologies. We are very sorry we caused troubles to you and your business, and what's more, that we annoyed you.
I am impressed by your good service. I am willing to use this app for the long term. Thanks for your support.
Developer reply ·
Hi, This is Brian from DDSHOP Customer Support Team. Thank you so much for your review. We hope you have a good experience with our support team and DDSHOP FAQ app. If you have any questions or concerns, please feel free to contact us via our live chat or email us at ddshopapps@gmail.com, we are always willing to help you! Best Regards, Brian
This app was great for me at the $10 price point although once you upgrade your Shopify plan it FORCES you to upgrade to their $30 plan. That's a scam! Deleting this app and installing loox.
Developer reply ·
Hi Joshua, This is Lynn from FireApps Customer Support team, and I am sincerely sorry for the inconvenience you met. Firstly, at the moment, please note that Essential plan price will depend on your Shopify plan (will be changed when you do upgrade or downgrade Shopify plan). For your specific case, you just upgraded your Shopify plan to Professional, so new price will be applied at $29.9. Please refer to this article for more details: https://help.fireapps.io/en/articles/3526382-which-plans-are-ali-reviews-offering Besides, the reason for this changing is that in Essential plan, our app provides a huge number of number of reviews, imported products, Review request emails, and of course, Ali Reviews Pops in order to scale your business in the fastest way. In addition to, with Shopify Professional plan, it takes us more resources to process, maintain server, and also you will get support 24 hours/7 days along with higher priority under this plan. Thank you for your understanding. If you have any concern, please feel free to contact us via our live chat, or email at support@fireapps.io Regards, Lynn
It's very basic as in if you want this for very short paragraphs then it would be perfect but anything more than three tabs and 2 paragraphs then it stops opening and it just messes up for mobile users mostly. Would have loved this if it didn't have these problems
Developer reply ·
Hi! Thank you so much for the feedback. We're happy to sort out issues right away but we didn't see any support emails from you nor did we receive any response when we reached out to help. It's unfortunate that you didn't get to experience the full potential of the app though because it has a number of advanced features, supports an unlimited number of tabs, works with any length or kind of content including paragraphs, images, videos and tables, and is highly mobile friendly. In case you didn't get our email, we did some investigating and found that your theme's product pages have quite a bit of code for other tabs in them and that causing the problems you were experiencing, especially on mobile. If you're open to giving it another try we'd love the opportunity to fix the code in your theme and show you how great the app really is!
Honestly really awesome and free , it increased my conversions because of the email promotions I ran on sign up. Really great!