Designs By Wildside
United States
Reviews (13)
I am on the paid version, so far it is user-friendly and there's always support after hours ( I think their support is based in the Philippines) The best time to reach them for support is nighttime in the USA. My biggest issue is when they are supposed to be saved, there were a few times it didn't and I had to back track and waste more time. I'm not sure when this happens but I've had to hit Save every time I made a small change while working on the page to avoid it from happening again. I would love to love this app. Will change this if support can reach out and give me an explanation.
A bit disappointed that you are not able to upload any profile photos to match your chat avatar. THey can only grab your logo from your Shopify store which won't work bc my logo is cut off. There isn't a way to upload any photos via chat either. Hopefully, they will offer these in the future.
Developer reply ·
Hi Designs By Wildside Store owner, We wanted to thank you for taking the time to leave a review and provide valuable feedback. Regarding your concern about uploading profile photos to match your chat avatar, we understand the current limitation where only the logo from your Shopify store can be used, which might not work if the logo is cut off. We have forwarded this request to our development team for consideration. In the meantime, you can change the logo using CSS if that helps. As for the ability to upload photos via chat, we're pleased to inform you that this feature is currently in development and is estimated to be released soon. We will definitely notify you once it is rolled out. we noticed that we haven't had the chance to communicate directly yet. We hope you consider reinstalling the app so we can provide better support and ensure you get the most out of our service. Thank you again for your feedback and patience. Best regards, Chatty Support Team
I like the app because it is easy to use but there isn't any support. I need the icon to located in another spot but since there is not support I am not able to fix this.
Developer reply ·
Hi Designs By Wildside and team, We appreciate the feedback you shared with us. It is odd that you haven't received any support from our team. May we know if you reached out to us using the chat widget on Kiwi app? If not, that would be the best way for you to reach a live specialist for assistance. We hope to make your experience better and we look forward to talking to you.
Victor was very helpful, she was able to answer all of my questions quickly. Thank you so much for the help!
bummed with how they count orders that don't even use the code as part of the counted sales. Any sales coming from Shopify would count towards the monthly sales. This doesn't make any sense, if a customer doesn't even know about the program they check out bc of an ad- that shouldn't be counted towards the count with the app. I had to uninstall it after installing it and asking support about this. I hope they will change this to reflect on the true sales reflecting the use of Rivo.
Developer reply ·
Hi Candi, This is Lea from Rivo! Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry you're not satisfied with your experience with the app. Our loyalty program, like most others on Shopify, counts all orders as part of the billing structure. This is not specific to just our app but is a common standard to keep things transparent and fair. It ensures pricing aligns with the value businesses receive from the app. By tracking all orders, we can monitor customer behaviors, even for those who haven't engaged with the loyalty program yet. This insight can support businesses in refining their marketing and engagement actions. We're continually listening to feedback like yours and striving to improve. We truly hope you'll consider trying Rivo again in the future. If there's anything else we can do for you, please feel free to reach out to me at lea@rivo.io. Best Regards, Lea
Updated: The app keeps saying it is typical, however, I've tested this in a few ways and it still stalls. Even after click the x it just stays on that screen. After deleting the app, my sales came back, if you are wondering why you are not getting any sales after installing. I would test by deleting the app to see if it was the app. the app was great to use before but you need to go through the process like your customers. I have been trying to get the issue fixed whenthe customer x out of the option but it just spins. It ruins the experience and people are leaving the website. I tested another pop up and it would take about 3-5 just to close. Sadly, I will be deleting the app.
Developer reply ·
Updated: Since we have received no response to our previous email, we have reached out to you again. We are more than happy to connect with you anytime to address this matter. Upon reviewing our chat and email exchanges, it appears there are some misunderstandings. Typically, our upsell pop-up requires 2-3 seconds to redirect to the checkout. However, if there are other third-party apps in the cart, this may contribute to a delay in reaching the checkout page. This is due to the necessity for multiple third-party apps to interact, add the selected product to the cart, and then safely redirect to checkout. We understand your concern regarding the potential impact on your customers' experience. It's important to note that our app is not the sole cause of checkout delays. We hope for your understanding that attributing the blame solely to our app is not fair, considering this scenario is common in most Shopify stores. Additionally, we have sent you an email containing a screen recording demonstrating the performance of our cart upsell pop-up without any other third-party apps in the cart. We are also available to connect with you at your convenience to address and resolve this matter promptly.
I've tried a few page builder and Pagetify is the easiest to use by far. The customer service with Peter is fast if you have an issue and I was able to build my whole website out using this app. I've tried a few other bigger/well known landing page builder but they were really confusing and had a bunch of tech issues. They were also a lot more expensive.
Developer reply ·
Thanks for your amazing review! We’re thrilled you’re enjoying Pagetify and our customer service. Your feedback and support are invaluable to us. If you need help, just chat with us in the app. We’re always here for you. Thanks for choosing Pagetify!
I installed this a while back when Tik Tok Shop was new. I've sent over 10 emails to get support because this app messed up my Tik Tok shop and I am no longer able to edit nor add new products. I am writing this review and hope they will see this to reach out. I am beyond frustrated that they don't respond to any support emails. If you don't your shop to be messed up I would not install this app.
Developer reply ·
We appreciate you taking the time to share your experience with SKU IQ, and we genuinely value your feedback. It's essential for us to address your concerns and clarify the situation. First and foremost, we want to acknowledge the difficulties you've encountered with your TikTok Shop, and we understand your frustration. We've thoroughly investigated your case, and it appears that the challenges you're facing may not be directly related to SKU IQ. During a recent interaction with our team, we noticed that you have a pre-existing connector app installed, which is likely the first-party TikTok/Shopify integration. This integration could be the root cause of your issues, particularly the inability to edit or add new products. To assist you in resolving these problems, we would like to work closely with you to remove or uninstall the first-party TikTok/Shopify app, which may be causing conflicts in managing your shop. Our team had a call with you on Friday, but upon reviewing the call it sounds like our agent did not recognize the issue to be the first-party app. We tried to call again this morning and received no response, so we will be following up via email with a meeting invite in order to continue to assist. Our primary aim is to ensure that your experience with SKU IQ is smooth and productive. Even if the issues are not directly linked to our application, we are dedicated to assisting you in regaining control of your TikTok Shop and addressing any challenges you've faced. Your feedback is invaluable, and we are committed to providing top-notch support. Please watch for an email from us outlining the next steps and guiding you through the process of resolving your issues. Thank you for sharing your concerns, and we look forward to working with you to overcome the difficulties you've encountered.
I am not even a week in, your count for the session isn't the same as GA. I know I don't get 20k visits a week. I didn't expect to blow through 20k impressions in just a few days. I will not be purchasing a bit disappointed. If you get around 1k session a week you will blow through the credits really fast. I don't think it is worth it. Hello, We're sorry to hear that you've had a bad experience. In general, differences between Google Analytics traffic and SmashPops displays may be due to: - Display rules causing the popup to appear several times per session. - Visitors using privacy tools that prevent Google Analytics from capturing data. However, in your case, our engineering team suspects that the additional traffic may be attributed to bot activity on your website and a mitigation strategy has been deployed today. Our policy is to exclude all bot interactions from the display count to ensure that you're not billed for non-human activity, while simultaneously ensuring to respect the activity of search engine bots. We would be glad to be able to confirm our diagnostic if you decide to work with us again. Of course, we would offer our service for free and refund any bill while we confirm that this was indeed the root cause of your issue. Best regards. William
Anastasia was great with helping with the issue I had, she was really patient. Some feedback would be to make the screenshots clickable so we can enlarge them to see.
Developer reply ·
Thank you for your feedback! We're glad to hear that Anastasia provided great assistance and was patient in helping you with the issue you had. We appreciate your suggestion regarding the screenshots. We'll take note of it and consider implementing clickable screenshots to allow for easier enlargement and better visibility. If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to help you every step of the way!
There's hardly any customer service. They are not like the other POD services I used in the past. If you need help you probably won't get any. I am about to cancel my orders and move to another POD in the middle of it.
Developer reply ·
We are sorry to hear about your experience in working with us - We understand your concern and are always looking for ways to improve, could you please email us at partnersupport@gooten.com? We would like to figure out how to support you better. Thank you.
So far the app is working, and service is great. It wasn't hard to get this set up and I haven't had any issues with it. I would def try this since it's free.
I wanted to love printful but a month to ship a cup is just way too long. No customer will wait for that and this will not work if you sync your Etsy shop. Customers on Etsy will not wait that long but they can't ever give you a better time. So I am wondering if the mugs are processed in China for that long to get it shipped to anyone.
Developer reply ·
Hi there! Thank you for your review! We’re sorry to hear your experience with us hasn’t been the most positive. Covid-19 has affected the whole industry and we understand how frustrating these longer shipping times are. I understand that encountering delays is not pleasant at any time, however, we want to assure you we are doing everything we can to deliver the ordered products to you or your customers as quickly as we can. Note that the tracking links take longer than usual to update. The overload of shipments in distribution centers means carriers are slower to register and ship your orders. We have provided more information on shipping delays on our Fulfillment Updates page, please see it here: https://www.printful.com/fulfillment-updates. Our White Glossy Mugs are fulfilled in the USA, Australia and Europe. Our system automatically routes the order to the fulfillment center that can fulfill the order the most efficiently based on product and stock availability, a destination address, and other factors. Please feel free to reach us at feedback@printful.com if you have any additional questions or anything else. We'd love to hear from you! - Elina