Forza Sports
United States
Reviews (7)
The chat support with Tracy was great and my issues was resolved right away.
Very disappointing support. Stamped's system allows you to upload the review file yourself; however, it only allows up to 5,000 reviews per upload. We contacted support to see if they had the same limits, and we were asked to provide our review file. After we sent the file, they never replied. A different person contacted us days later and requested the same information. We then find out that they did upload the file, but more than half errored, and they said nothing further. We're going to delete what they uploaded, and try this again with small uploads.
Aftership does not work correctly and their support is terrible.
Developer reply ·
Hello Forza Sports Team, Thank you for taking the time to share your feedback, and we apologise for any inconvenience caused. We have reviewed your conversation with the our support team and we would like to clarify the reason for the delay in response. The issue you had reported required an intervention from our development team as it was outside the purview of our support team. While we strive to reduce the time it takes to offer a resolution on the live support channels at times technical issues take a bit of time to get fixed. We will take your feedback and work on to improve the level of service we offer. Regards, Shafiq Alam Team AfterShip
Image optimizer doesn't work, keeps timing out after only 30 optimizations or so. Support wasn't very helpful.
Developer reply ·
Hi, We’re truly sorry to see that you have uninstalled our app while our technical team kept following up with your issue and locate the possible reason. We are ready to look into the issue for you, if you are open to solve the images issue, could you please kindly reinstall the app again to let all data synced so that we have the access to assist you check and fix the problem. We have sent a detailed email to your registered address to address your concerns directly. Kindly check your inbox (and spam folder if needed), and feel free to respond there if you have any further questions or requests. If you have another preference or suggestion that you feel would better suit your needs, we’re also more than happy to accommodate and do our best to support you in every way we can and would truly appreciate the opportunity to continue assisting you. We would like to extend our sincere apology once again. We greatly value your feedback and hope to hear from you soon. Thank you so much for your time and I am waiting for your advice. Warm Regards, SEOAnt Team
Solid product, with phenomenal support.
The customer support has been amazing. Helen is very knowledgeable and the response time is really fast.
Yotpo product ratings don't appear on our search/collections pages, nor can we add our email address as the sender email. We haven't received the verification email to confirm it, and Yotpo's support right now is non-existent. Expect to wait multiple days for a reply, only to be disappointed when they send back the same canned response. For how much they charge, the support should be far better, and I think we're going to look for something else.
Developer reply ·
Thank you for taking the time to leave a review. Please know that we hear and understand your frustration. After looking into your case we see that all issues raised in this review have been handled. Please feel free to reach out to us at any time if this is not the case or if you have any lingering questions or concerns.