← Merchants

Lasio Professional Hair Care

United States

Reviews (8)

★★★★★
Shopify

great app, great support!

on Gift Box • Free Gift Purchase · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

This app has been helpful to our needs thus far but shout out to their customer service team! Very fast response time and they are prompt to understand the issue and fix it :)

on EZ Checkout Controller | Rules · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

Yotpos support team is amazing. Both Arven and Mitch were extremely helpful when I needed to re-map some review on our website. Fast response time, clear communication, solutions! The app itself functions great and we have had no complaints in regards to the actual features, but the support team is like the cherry on top!

Developer reply ·

Thank you for your kind words! We’re so glad to know the app is working well for you and that our support team was able to assist quickly and effectively. Your feedback truly means a lot to us!

on Yotpo: Product Reviews App · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

So far it is working really well for us and customer support is very helpful!

Developer reply ·

Thank you for your review! We're glad to know that Stoq is working well for you. We're also happy to know that we could assist you to setup. We wish you the best for your store using Stoq. We're always here for you if you need anything else at all. - Sneha / Merchant Success Team

on Preorder, Back In Stock ‑ STOQ · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

good service we appreciate the app assistance. No evaluation is required through the app. satisfied

on PH Ship Rate & Track for FedEx · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

I had an integration concern and was bounced around from other parties. SHERWIN and RAF stuck with me until my question was answered. Very helpful.

on QuickBooks Online · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

I have installed the B2B Login and B2B Wholesale Solution app from BSS, and now I'm testing out the features and have some reviews about the app. The app are good and has excellent documentation and is extremely user-friendly. B2B Login and Lock Access app is also from BSS, which is also a great app for using too. I can lock specifics content for certain customers who have the access to our website and allow which customers can access the page by a few steps of simple setting. I'm using the Force Login rule to make sure my B2B customers can get good price for themselve and therefore I can control my B2B website too. I contacted the support team represented by June Nguyen and then she patiently answered and guided me through the app. They have a good team with great technical skill. June kept me informed at every stage and quickly reported any problems. Additionally, the developer was helpful to me. The team has gone with me from the first day I use the app and until we launched the store. We appreciate all their support and would highly recommend the app.

Developer reply ·

Thank you for the kind words and 5 star rating! We are very pleased that you have found our B2B Login and Wholesale Solution app to be user-friendly and well-documented. It is always a pleasure to hear such great feedback about our team, and we appreciate your kind words about June's helpfulness and technical skill. We are so glad that we could be of assistance and that you have had such positive experience with our app. Thank you for your trust in us and for recommending our app.

on BSS B2B Lock, Login & Password · 24 days using the app
★★★★★
Shopify

B2B/Wholesale Solution is a good app if you are running a B2B website for wholesalers. It allows you to manage incoming potential customers, assign special prices depending on customers' type, and use Custom pricing purchases to determine pricing. B2B Login and Lock Access app is also from BSS, which is also a great app for using too. I can lock specific content for certain customers who have the access to our website and allow customers can access the page with a few steps of simple settings. We dealt with the BSS Commerce's support representative June Nguyen who was very responsive to deal with our problems and answer my questions. The tech guy is awesome too when he has worked hard on my case to bring out the results. Dev Phu Dao Van helped with styling the form, the other devs are Hau Nguyen Tien, Phong Bui Thanh and Khanh Nguyen Dinh fix the error of showing custom prices on my site when the theme and the app are a little incompatible. They did a great job. There's some error on my site and struggling to make the rule work but the team did an amazing job on make it works. Thank you so much!

Developer reply ·

Thank you very much for your 5-star rating! We appreciate your kind words about B2B/Wholesale Solution and B2B Login and Lock Access app. We are glad that our support agent and our tech guys have provided you with prompt and efficient assistance. We are also delighted to hear that they have been able to work hard on your case and bring out satisfactory results. We are very grateful for your positive feedback.

on BSS B2B Wholesale Pricing · 28 days using the app