← Merchants

Design 10

Australia

Reviews (7)

★★★★★
Shopify

Great review platform, excellent customer support from the team. Reasonable pricing for the function they offered.

on Okendo: Reviews & Loyalty · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

While Reviews.io has the potential to be a useful tool for managing online reviews, I've found it to be quite frustrating to use. Here are some of the key issues I've encountered: Difficult to Use: The app's interface is not very intuitive, and it takes a while to understand all the features. Shopify Integration Issues: Integrating Reviews.io with Shopify wasn't as smooth as I had hoped. I encountered several challenges during the setup process. Limited Functionality: The app is missing some standard essential features for this tool. For example: Lack of Integration: There are no native integrations with popular marketing platforms like Klaviyo or Nosto, limiting the ability to leverage review data for targeted campaigns. Limited Review Moderation: Inadequate tools for effectively moderating reviews make it challenging to address negative feedback or remove inappropriate content quickly. Poor Branding Options: The review widgets have limited customization options. Essential elements like colours and fonts are difficult to change, making maintaining a consistent brand experience across the site challenging. Overall, I would not recommend Reviews.io to other Shopify store owners. Other apps on the market offer a more user-friendly experience and a wider range of features without requiring you to step outside of Shopify's billing system. Would Recommend If: You are comfortable with a complex interface and don't mind spending time figuring things out. You don't need the app's missing features and are happy to use workarounds or third-party integrations. I hope this review is helpful!

Developer reply ·

Hi there, I am extremely sorry to hear that your experience with the REVIEWS.io app has been frustrating. We take customer feedback regarding the product and customer service seriously and continuously work on improving this. I have looked into your account to address some issues you were experiencing and it looks as though you were on one of Shopify's plans which does mean you would have limited features compared to REVIEWS.io direct plans. We do have a direct Klaviyo & Nosto integration which was available within the 'integrations' page of your dashboard. I can see that you did connect the Klaviyo integration and this was active. Moderation can be requested for any review within the dashboard and the request would be sent to our Moderation team to investigate further. Unfortunately, we are unable to allow clients to remove their customer's reviews themselves, this would need to be reviewed by our team first and the review would need to go against our Terms & Conditions to be moderated. In regards to the limited widget customisations, we offer two different types of installations - Manual Installation or App Embeds. The App Embeds allow you to install our most popular widgets easily using drag and drop directly within your Shopify customiser. These do, however, provide limited customisations. To customise widgets further, we usually recommend a manual installation as it gives you further design options. Our support team is available via live chat 21 hours a day due to the global reach, meaning that we are on hand to help customers when they need it most. If you have any further questions in the future, our team will be more than happy to assist via live chat. Kind regards Support REVIEWS.io

on REVIEWS.io Product Reviews App · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

App doesn't work, seems to be linked to someone else's business and Aftership saying this isn't the case even after providing screenshots stating this. Seems the apps on Shopify need some better vetting process as too many frauds getting around

Developer reply ·

Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate all forms of feedback as it helps us improve our products/services and provide a better experience for our users. We are genuinely sorry to hear that your experience with us didn't meet your expectations. We strive to deliver exceptional service, and we regret any inconvenience caused to you. Your concerns are important to us. It appears that the issue come from the synchronization of previous credentials, leading to the encountered problem. We really value your business and we've sent you an email and looking forward to your revert to make your experience better. You can always contact us via the live chat option available on your account or email us at support@aftership.com Regards, Team AfterShip

on AfterShip Order Tracking · 10 days using the app
★★★★★
Shopify

The issues with Easyship, like missed parcel pickups and unresponsive support, have a detrimental impact on the last mile of our business. Delays and uncertainties in parcel collection can lead to missed delivery windows and dissatisfied customers, ultimately harming our business reputation. Addressing these problems is essential for maintaining the efficiency and reliability of our last-mile operations.

on Easyship ‑ All in One Shipping · 11 days using the app
★★★★★
Shopify

Hubbed's Click & Collect app is a game-changer. With effortless integration into our Shopify store and Shippit, it's straightforward to use. Our dispatch process remained unchanged, and the seamless operation ensured efficient order fulfilment. We are highly recommended for any Australian business looking to break into the click-and-collect market.

on HUBBED Click & Collect · 10 days using the app
★★★★★
Shopify

The functionality of the application seems to be compromised as it fails to load consistently across different browsers and IP connections. This unfortunate situation prevents us from clearly judging its performance or overall quality. We are currently unable to adequately evaluate the application's effectiveness or its potential benefits due to these persistent loading issues. Hi there. As explained in our email conversation thread you encountered a weird bug with the IMAGE formula that visually displays images within the spreadsheet. We addressed this bug promptly, released a fix, and your workbook opened fine. We sent a few follow-up emails about this, but received no reply from you.

on Mixtable Spreadsheet Editor · About 14 hours using the app
★★★★★
Shopify

App doesnt work, and Shopify+ support cant give us any more information which for the fee they charge is crazy

Developer reply ·

Hi thank you for reaching out. Shopify Support will be following up with you to resolve this issue.

on Shopify Bundles · About 1 hour using the app