← Apps

AMP Post Purchase Upsell

by App HQ Pte. Ltd. · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (94)

★★★★★
Shopify

This app is very easy to use and solved the issue of enabling customers to place orders for membership subscriptions. Customer support was very responsive, and we will likely continue using it.

WeGym Fitness · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

Outstanding app backed by top-tier customer service. This app is a game-changer for personalization. It is powerful, intuitive, and delivers exactly what it promises. Whenever we had questions, the support team responded almost instantly and guided us smoothly through everything. The combination of a high-quality product and exceptional, fast support makes this a well-deserved 5-star rating.

Bambuni Denmark · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Beejay is the GREATEST

Broken Bow Country · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

Great support and overall experience

Liffner · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

Great response again from Ricardo and Christian to help improve my cart beyond the configuration settings. Thanks AMP Team.

Developer reply ·

Hi NewLyfe Team! Thanks a lot for your feedback. We will keep being flexible and quick to make sure all your future needs are met. Let's go! - Team AMP

Newlyfe · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

The best customer support! Danh and Jhomar are always so helpful at resolving any issues and providing custom solutions

Wrinkles Schminkles · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Their support team has been really responsive and helpful. They quickly resolved some issues that required custom code fixes - something I’m not sure many other app vendors would even provide. Special thanks to Danh from the tech team for the outstanding assistance.

Levtex Home · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Balinium · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Excellent support - always really helpful (and fast) in solving any issues and super easy to deal with. Great follow up to ensure all working correctly after resolving also.

My Nook · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

We needed support fast with our theme and Dahn delivered! Fully recommend this app, you will not regret it.

The Pretzel Company · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

Flexible app, even just for its cart options. Excellent support - quick and efficient.

Bogren Digital · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

The support team is unreal. They were very friendly and helped me fixed an issue with our website that we were not able to sort out. We have also seen a significant increase in sales through Upsell.

Rypstick Golf · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Everything works as it should! If you need any help with customization the support is there to help. We had a lot of requests and they met them all. Can't recommend this app (and the support team behind it) enough!

4Endurance Europe · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

Support have been very helpful in the time that we've been using the app, thanks!

Snakehive · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

The support and communication was outstanding. Highly recommend

T.Ferdinand · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

We've been using the app for just over a month and the experience has been extremely positive thus far. Our onboarding specialist, Sadie, was extraordinarily helpful in getting us set up for success. She hopped on multiple calls with us to ensure we were incorporating best practices. Additionally, the customer support has been very responsive post onboarding. We reached out about an issue we wanted to address and within the hour, a CS specialist (Nair) responded that he was working on the issue. Another specialist (Christian) helped address the issue and it was solved before the end of that business day. Overall, very pleased with the experience thus far! Outside of exceptional customer service and support, the platform has been effective at driving additional revenue. Would recommend to any brand looking to introduce upsell capabilities!

Peach Perfect · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Kosen · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

Just installed the app, very user friendly. Needed some help modifying my theme for the app to work in a better way for us, and contacted the support team. WOW, they were extremely responsive, and quickly made some code changes to my theme to get the system to operate exactly like I wanted. More than impressed! Looking forward to working with the team for a long time. And can't wait to get some more things setup in the app to really help our upselling on our store.

High Performance Cookers · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

Incredible support team

The Friendly · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

great customer support experience!

SASMO · 14 days using the app
★★★★★
Shopify

The tech support team for the AMP Upsell app is absolutely outstanding! Their communication was clear, timely, and professional from start to finish. They went above and beyond to resolve my issue quickly, making sure everything was working perfectly before closing the case. I truly appreciate the extra effort and attention to detail—it’s rare to find this level of dedication. Top-quality customer service all around. Highly recommend!

Your Noble Nest · 25 days using the app
★★★★★
Shopify

Always great support from the AMP team - thank you. Brilliant product.

TRX Training - United States · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

We are using upsell app since last two week, we are very glad with their service. Team is always ready to help. Normally they respond to issue we raise within a hour. Really happy with them.

The Classic T-Shirt Company · 14 days using the app
★★★★★
Shopify

The team was very quick to respond to requests on customizing the module to work with our nuanced PDP pages and prepping go-live. They made getting the trial started that much easier!

Betterbrand · 13 days using the app
★★★★★
Shopify

Excellent upsell app right out of the box. The customer support team is incredibly responsive and eager to help!

Berkley Fishing · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Great app and fair pricing. Their whole support is outstanding! We needed to do o lot of changes in the code and they did so well! Now we are using the App for a couple of weeks and our AOV has already increased. Due to a sold out situation we had to change our free gift in cart and something did not work so we contacted the support and they helped us within minutes. :-) Thank You!! We will try out more upsell options soon.

BeeProud.Shop · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Great app! Just started and am seeing the upsell sales roll in. Customer Support is amazing and already has implemented requests I made. They are constantly updating with new features. Technical support has solved all my problems and communication is great. Highly recommend

Jersey Art Glass · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

As a Lifetimely fan, I was excited to try Upsell by the same team. We started with just two placements and it did well, but when we added 4 more, the AMP team knocked it out of the part with the setup, and 40% of orders are now taking an upsell. I've never heard of a take rate that high. Their team is highly responsive and want to see your store win. Don't be worried by the lower number of reviews, it's because it's new. This is going to be a best of Shopify app if it gets the same results for your as it has for our store. Thanks AMP

Gaffrey Art Material · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Works well and the team are very responsive if you encounter issues.

Coconut Greens Co. · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

Amazing customer service and after-sales support — the team was incredibly responsive, helped us with setup, and continued to assist promptly even after we went live!

Paradisefold · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

We have been using the upsell app for a few months now and are very satisfied. The upsell options in the shopping cart work very well for us! The support is really super super good!!! We had to make some adjustments to the design and everything was implemented super quickly and well for us. Can highly recommend the app.

Lotta&Emil · 12 months using the app
★★★★★
Shopify

A super upsell mode with important features like upsell boxes, pop-ups, upsell in the shopping cart, etc. The ultimate is the amazing support. Several people will take care of your issue, and the problem will be resolved within 2-4 hours. Thank you!

WO-WE.SHOP · 25 days using the app
★★★★★
Shopify

Fantastic app. Easy to use. Totally changed our AOV. Also great tech support, and the response times are really good. A++ Reccommend

The Haut Company · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

The team at AMP has gone over and beyond helping us with customising our Cart Upsell, integrating our subscription functionality to ensure a smooth transition from our old platform. We cannot recommend them enough!!! Neat.

NeatClean · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Their customer service is incredibly fast with replies, and whenever we've encountered an issue, they were quick to address it. The team has been consistently helpful with custom requests, ensuring everything works perfectly for my store. Highly recommend!

Developer reply ·

Thanks a lot, team Magic5! We look forward to growing with you. - Team AMP

THEMAGIC5 · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

Great App, and excellent customer support. The team at Amp is really helping me get the best out of the Upsell app.

CityLocs · 29 days using the app
★★★★★
Shopify

Way more thorough and customizable compared to the competition. We were manually coding some of these type of cart add ons and it took hours. Being able to just click a few buttons and easily set these up has been a game changer! My one suggestion is they dig into some more advanced ways to prevent abuse of the cart add ons though. Phenominal support too! Very willing to help with set up and customizations! <3

Madrinas · 11 days using the app
★★★★★
Shopify

The app is great. Does what it says and definitely adds revenue. The standout feature is the support. A++ on helping with anything from customization to adding features. Definitely recommend!

Developer reply ·

Hi Hairbrella Team! Thanks a lot for your feedback. We are looking forward to grow even more in 2025 with you. - Team AMP

Hairbrella · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Amazing app with an even more amazing support team! They’re super responsive, professional, and always go the extra mile to help. Couldn’t be happier – highly recommend!

Wristbuddys · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Helpful support team that's quick to reply. We previously used SlideCart and upgraded to Upsell. The team helped us get everything switched over and assisted with a few customizations we needed.

Bearbottom Clothing · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Simple app interface, very user friendly. Support are always responsive and provide helpful suggestions. We hope the app continues to innovate to add some more functionality, such as auto-removal of gifts from the cart when tired gifts are being used and the next tier is reached as this would solve some of our user confusion. Other than this, app is brilliant!

Developer reply ·

Hi Snakehive Team! Thanks a lot for your feedback. We are continuously raising the bar and will work together to generate more upsell revenue for you. - Team AMP

Snakehive UK · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Probably the best upsell app I've used, very intuitive and user-friendly with lots of customizable options. Support response time is extremely quick and has helped me fix my issues promptly. Highly Recommend!

Developer reply ·

Hi Nahuit Team! Thanks a lot for your feedback. We are bringing even more exciting stuff for you in 2025. - Team AMP

Nahuit · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Great developers friendly and fix bugs, nice app with great features.

HomeWetBar · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Awesome support team, they assisted me until my request and the bug with my discount code were resolved, and they responded quickly. I really appreciate it. Thanks!

BOOMBA PH · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

I came from Slide Cart - their other app. And wow! Upsell has so many features and I am already seeing a return within the first week! Takes a minute to understand how to navigate but their team is there every step of the way and are the most helpful and have lightning fast responses! Out of the box this app looks native to our store and works seamlessly. Thank you so much AMP team!!!

LUXAPOLISH · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

I was looking for a cart feature that lets me add a progress widget to boost AOV. After testing many apps, I kept running into issues, some had limited customization options, and others just slowed down my store. AMP lets me create the ideal cart setup, and their support team is in point, they’re super open to helping with customizations to get everything right, even if its micro details. The app’s price justifies itself for the value, and Im looking forward to see how it helps increase our store's sales.

Developer reply ·

Thanks Soulscape team. We loved working with you and look forward to more exciting growth in 2025. -Team AMP.

Soulscape · 9 days using the app
★★★★★
Shopify

Fantastic support, helped customise the app to match our theme and fixed any issues straight away! Great to have 1 app covering all upsells and slide cart, AOV has increased already. 100% the best upsell app for Shopify stores, I have tested them all.

Avoro Design · 19 days using the app
★★★★★
Shopify

We have upgraded to this app after previously using the SlideCart app for several years. We love that it allows us to continue to use our slide cart and provides additional ways to encourage customers to buy. Most of all, the support team at AMP is incredible! They are quick to respond, eager to help, and always follow up on the projects they help us with. You can count on them to find a solution and implement it if it is possible.

Starfish Project Wholesale · 4 minutes using the app
★★★★★
Shopify

great app and customer service!

Chigee · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Our store needed the app to be manually coded in and the team was super helpful in setting this up for us. They also went above and beyond with helping set up anything else we needed.

Dough Parlour · 24 days using the app
★★★★★
Shopify

Nice looking app, was able to blend it in to our existing site style really easily, and it makes the various upsell mechanics very simple and pretty. The support team is also top notch, responds to questions quickly and makes things happen. Great team to work with.

Woolly Clothing Co · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Love this app and the dev team's responsiveness in fixing any issues has been amazing. Also love having just the one app now with slide cart functionality. Upsells are working super well too.

Fox & Fallow · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

We use Lifetimely and already love it, so it made sense to switch over our post purchase upsells to Upsell by Amp. We're just getting started with the app, and super excited to dive into their user-friendly dashboard analytics. 10/10 great customer service team, respond in a timely manner and super patient with our million and one questions. Thank you all so much!

Semaine Health · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Great customer support and good functionality!

djoon Dattelpralinen · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Amazing app and even better customer service. Fast, resolutive and caring.

COLD CULTURE · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Loving this app and really appreciate the team's responsiveness in helping me set up and trouble shoot. Seeing results from the product page placement upsell and love having 1 app with slide cart functionality. Highly recommend.

HARLOW HARRY · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

The app functions great on our site and customer service is amazing! We made a request for a function that was missing after an update. Just over a week later the customer service team reached back out to let us know that the functionality had been added! Amazing service and a wonderful team.

Hauser Company Stores · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

amazing app, lots of packed features. superb support team and very responsive. excited on more features to come!

Tumbleweed Plants · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Amazing service, really helpful in the set up process.

Lost In Nowhere · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

Great app and excellent service/support. Anoop and his team are dedicated and passionate about what they do, and it shows. No ask was too big, and the turnaround time for requests was usually less than 6 hours—super impressive! I highly recommend the app and the AMP team.

Lerose USA · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Incredibly efficient support team - we are enjoying using the app to date and looking forward to building our more capabilities with the team!

Barney Cools · 24 days using the app
★★★★★
Shopify

The app works fantastic for us because of its data-driven upsell recommendations. The customer support is the best we have ever experienced. The entire team is super helpful if you come across any issues. We use this Upsell app along with another app called Lifetimely, which I understand is also developed by the same team. Our AOV has increased by 20% using Upsell by AMP and I strongly recommend this app for anyone looking at seriously boosting their AOV.

Brains Street · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

We couldn't be happier with our decision to integrate Upsell with our Shopify Plus store. Previously, we were using Rebuy for many of the same features, but felt we were overpaying and receiving very little support and customization. With Upsell, they delivered the same, if not more, value right away at a significantly lower monthly cost. Beyond that, communication from the Upsell team has been unparalleled, having frequent conversations of how the tool is working for our store and what features and improvements we'd like to see. At every step, they have been transparent with their production roadmap and eager to hear our feedback. We also use their sister application for analytics, Lifetimely, and are very happy with the ways in which the two work together to deliver value to our store.

Developer reply ·

Thanks a ton, team Equator Coffee. We will keep doing our best to make sure our app & your business grows together!

Equator Coffees · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Anoop and His team provided us generous help & consistent support on every steps of our journey to become a successful merchant using Slide Cart and Upsell by AMP app.

CookDineHost · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

First and foremost, I love the fact that you can select upsell category wise. Also, the slide cart functionality along with progress bar - that is a complete solution in itself. And to top it - they provide excellent service, quick responses via email. Highly recommended - for those who are looking for slide cart + progress bar + upsell in the cart.

Nutcase · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

The AMP team is beyond accommodating to help personalize this incredible app. Don't hesitate - install this today and supercharge your store!

Zelmin's Minty Mouth · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Honestly was a little hesitant at first, but after meeting with the team and discussing both how it works and what I can gain from it, I have nothing bad to say. It's intuitive and easy to understand, but if you are struggling with anything, the team is very easy to reach.

GiantMouse · 16 days using the app
★★★★★
Shopify

Great APP! Excellent Customer Support! Complete product journey from product page, product page pop-up, cart page, checkout page, post purchase page, thank you page, and order status page. Besides this, this APP supports AI upsell items, and this's very helpful, the converted percentage is quite high. Highly recommend.

FMS Model · 9 days using the app
★★★★★
Shopify

I won't use it the way it currently is. If you're looking for an app that allows you quick set-up and you don't care about flexibility in the messaging of each of your upsells (which we've seen is crucial for conversions), then this will be fine for you. It took me less than 10 minutes to figure out that this just isn't a good fit. The editor is clunky, I can't see previews of individual products and worst of all I can't have individual messaging per funnel above the fold. I hoped this App could be a one-stop solution for our upsell funnels, but it can't be the way it is now. The app isn't bad, but it just isn't good either. If you're looking to maximize your upsell revenue, this isn't it. If you're just looking to set anything up, then this would probably be fine.

Developer reply ·

Dear Armor Class Team, We apologise that we couldn't meet your expectations and onboarding was not perfect. We do have the ability to provide flexibility you were looking for. We have sent an email to see if you would like us to help further. Again, we would love to work together to provide you with the outcome you were looking for. - Team AMP

Armor Class · 20 minutes using the app
★★★★★
Shopify

great app and great customer service

Rescue Swag · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

In our company we were looking for new options and solutions to improve our sales, customer experience and encourage cross-selling on our website. With Upsell we have found all of that. They gave us the solutions and were always very attentive by helping us in any step we made.

El Arroyo · 16 days using the app
★★★★★
Shopify

We recently had the pleasure of working with the Upsell by AMP team, and our experience has been nothing short of excellent. The team is incredibly considerate and always ready to provide quick support both during the launch and after. A special thanks to Anoop Ji for taking the time to meet with us over calls multiple times to thoroughly understand our requirements. The speed and efficiency with which everything was implemented were commendable. Highly recommended!

Jagwonder · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

As an e-commerce brand we have tried a few different apps on the App Store and haven’t found one that has all the features we need, until we came across Upsell. The AMP team are brilliant, we use their Slide Cart and Lifetimely Apps too. If you have a problem they get it sorted within a few hours, never before have I come across such excellent support. They are extremely willing to help and expand the App by adding more features and if you say you need something, they do it! Great work team! :)

Coconut Lane · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

We're using the Upsell app for the last couple of weeks and already can see great results. The set up is quite intuitive and from the beginning we had Anoop and their team to support us. Great service and support. Anoop also set up several video calls with us to make sure that all was working well. I will highly recommend this app!

Beach Soul® · 10 days using the app
★★★★★
Shopify

Great app and excellent customer service!

Wrinkles Schminkles · 24 days using the app
★★★★★
Shopify

Great app for any D2C brand. We have been using both the features for this app( Cart Slider and Product Upsell feature). Really Great and team is really helpful when it comes to set. I will highly recommend this app

Developer reply ·

Thanks a ton, team Wildly Pure! We look forward to providing best-in-class support & features to help whichever way we can.

Wildly Pure India · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Sehr gute App, und einfach zu bedienen. Leider ist im Gratis Plan nur der Upsell im Warenkorb enthalten. Dieser ist jedoch flexibel anpassbar und der Support hilft immer schnell.

yogacat.com · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

the app is very easy to use and intuitive. the support team is also wonderful and quick to respond within the app chatbot as well as via email when they are offline (which is actually rare!) I highly recommend this app as it is highly customizable for such an easy quick add app so anyone can use from a first time shopify owner to an experienced multi-store owner.

Developer reply ·

Thanks a lot, ingarden team! We will be ready for any other request you may have to further improve that AOV!

ingarden · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

The Team have been so helpful in customising this app to suit our website colours and themes and helping with solutions to an issues we had.

Kiin ® · 30 days using the app
★★★★★
Shopify

Amazing customer service and so far so good with the functionality of the app. :)

Developer reply ·

Thank you team, The Good Farm Shop. We will be attentive for any other request you may have.

The Good Farm Shop · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

The support and engineering team here are the best. I have moved from REBUY due to the outrageous pricing and I do not regret moving to Upsell by AMP. A big thumbs up from me.

Developer reply ·

Thank for your support team Koanna DE - we will be ready for any other customization you need.

Koanna DE · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Great app and very good responsive service team. Very helpful.

QUWWAH · About 9 hours using the app
★★★★★
Shopify

Excellent customer support - thank you!

Raindrop · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

I used to work with Slide Cart app (more or less the previous version of AMP Conversion app) and was really happy with it. I decided to switch to AMP Conversion in order to enjoy new Upsells and Surveys features. What I can say so far is that the support and product teams are super fast and super efficient to help ! And really nice people to interact with :)

Developer reply ·

Thanks for your kind words, we will attentive to help with any new requests you may have!

Dose Mindcare · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

I highly recommend the app! It is great value, we are seeing a really good uplift from the upsells. And the customer support is amazing.

Grow Gang · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Fairly new to the app, but my experience so far has been incredible! The team is very responsive to answering questions and is very receptive to suggestions. The upsells look very clean in the cart and I am very happy thus far!

Brooke & Lily™ · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

incredible support team. They made everything possible for us. We love to stay with the "slidecart-team". 5 stars!

Schnauzenkumpel · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Exceptional Service and Tailored Upsell Solutions! Right from the start, this app impressed me with its performance and the upsell opportunities it provides along the customer journey. However, what truly stands out is the customer service, especially I'd like to commend Anoop Kumar. Anoop took personal time out for an onboarding call, which is rare in today's fast-paced world. This dedication to customer service is commendable and helped me make the most of the app. The team's ability to not only listen to individual requests but also implement them promptly exceeded my expectations. It's evident that the team behind this app is genuinely invested in their customers' success. The upsell opportunities offered by the app are intuitive and effective, significantly boosting sales without compromising the customer experience. In conclusion, I must say this app is a must-have for any Shopify store owner looking to increase sales without sacrificing excellent customer service. A big thank you to Anoop Kumar and the entire team for their hard work and dedication. I look forward to seeing how the app continues to help achieve my business goals.

Developer reply ·

Thank for your nice words! Our team is excited to work with you & will keep raising the bar of service.

Naughty Nuts · 15 days using the app
★★★★★
Shopify

Our online business witnessed a phenomenal transformation with the integration of this app. From optimizing the checkout page to revamping the thank you page, this app has redefined our entire customer journey. The post-purchase upsells have been nothing short of remarkable, significantly boosting our Average Order Value (AOV) while enhancing the overall checkout experience for our customers.

BlueBolt Chargers · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Really great app! We switched from zipify and haven't looked back. The app offers all you need when it comes to upsells and customizations. All this at a fraction of the cost! This is a no-brainer if you want to save a few K's a year. The team is also super responsive and helpful. Highly recommend!

The Foldie® · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

This app is a no-brainer, just try it for yourself, and you'll see why. It's super easy to set up, non-invasive, and you get results immediately! What more could you want?

Subminimal · 21 days using the app
★★★★★
Shopify

There are so many reasons for a 5-star review for this app. First of all, this is an one click upsell app that is priced fairly and competitively against similar solutions. Almost every other similar apps cost at least twice at much, for the same features and functionalities. Second, it works exactly as advertised and we were extremely pleased with the take up rate of our upsell offers. This app is by far, one of the best apps that we've used in terms of increasing actual tangible profits to our store. We were also extremely impressed when we submitted to a list of future features that we would like to see with this app, and lo and behold, received a quick update from the lead developer who thanked us for the suggestions and were in fact, working on including these features right now. Thanks to the amazing team who listens to their customers!

Developer reply ·

Thank you so much, team Blissbury. We have plenty more to come on this app and will keep improving our bar of service and product. - Team AMP

Blissbury · 17 days using the app
★★★★★
Shopify

This app is great! Gives you a ton of different options to customize your customer's upsell experience, really helpful, started to generate revenue since the first day. Would definitely recommend!

Developer reply ·

We are delighted to hear that, team Saint Kaizen. Hold on tight to see even more revenue generating features in coming weeks. - Team AMP

Saint Kaizen · 5 days using the app
★★★★★
Shopify

Big fan of this app! Anoop and his team have gone above and beyond to make sure the app worked perfectly on my store and didn't conflict with theme or exiting workflows (which I admit are somewhat complex) . They also were quick to implement feedback regarding feature requests. I was considering another app for my post-purchase upsell but their support quickly won me over.

Developer reply ·

We are delighted to hear that, team PixelTools. We will be ready to help if you have any further questions. All the best! - Team AMP

PixelTools · 8 days using the app