Buddha Mega Menu & Navigation
by Buddha Apps (Zero Carbon) · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (612)
Un service exceptionnel et une application remarquable! Ça fait plusieurs années que je travaille avec Budha Mega Menu et je suis toujours aussi satisfait de leur service! Une équipe professionnelle, efficace, rapide et toujours disponible pour répondre à mes questions ou régler les petits problèmes. Et que dire de l'application elle-même! Elle est tout simplement excellente, complète, facile à utiliser et offre énormément de possibilités pour personnaliser et améliorer la navigation d'une boutique Shopify. C'est vraiment un outil que j'apprécie au quotidien. Le service est impeccable, les suivis sont toujours excellents et c'est un vrai plaisir de travailler avec une équipe aussi compétente et fiable. Voilà!
We have used the app for two years now and it is simple APP to use and it creates fantastically rich menus. Very easy to make changes and reorganise the content. Fast support when needed.
Customer support is lacking. There is no instant chat with either AI or a Human and if you need help the email turn around is too long. the product appears to be reasonably useful but when you need assistance and can't afford to pay someone to do the work for you its impossible. dissapointed there is not better customer service, especially as I am now paying for this product.
We have been using the app for 5 years with no issues and loving it! Then it went wrong and stopped working, but Zero Carbon support was excellent and got the app up and running again ASAP :-) This Megamenu is exactly what we need to drive customers to the right product collection on our site (we have 50,000+ SKUs and over 200 Collections). Thank you so much for your wonderful feedback and for being a loyal customer for the past 5 years! We’re truly sorry for the issue you experienced, but we’re delighted that our support team was able to get everything up and running again quickly. It means a lot to hear that Buddha Mega Menu continues to be a valuable tool for your store, especially with such a large catalog and so many collections. Thank you again for your trust and support!
The team is helpful, but it would be even better to have a live customer chat option for technical support instead of communicating through email. Thank you for your feedback! We’re glad to hear that you’ve had a positive experience with our team. We truly appreciate your suggestion regarding live chat support. We understand that having a faster, more direct way to communicate with our technical support team can be helpful, and we’ll certainly take your feedback into consideration as we continue improving our support experience. Thank you again for sharing your thoughts with us!
The app works great. Furthermore, the customer service is very helpful with questions! I would definitely recommend dowloading the app. Thank you for your great feedback! We're so pleased to hear that you're enjoying the app and that our customer support team has been helpful in answering your questions. Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate you taking the time to share your experience. If you ever need any assistance, we're always here to help.
Huge thanks to the support team for their incredibly fast response and assistance! The Buddha Mega Menu app is super easy to implement and brings real value to any Shopify store. Highly recommended! Thank you so much for your fantastic feedback! We're thrilled to hear that you found our support team responsive and helpful, and that the Buddha Mega Menu app was easy to implement and adds real value to your Shopify store. Your recommendation truly means a lot to us. We appreciate you taking the time to share your experience, and we're always here if you need any assistance in the future.
Quick and support team response was really helpful! Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that you found our team's quick response and support helpful. We really appreciate you taking the time to share your feedback. If there's ever anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out.
This has been my go-to navigations pp in both corporate ecommerce management roles and my own personal endeavors as an entrepreneur. It's an accessible price and gives an elevated look/feel. The team is quick to reply and answer any questions, too, so 10/10 customer service. Highly recommend! Thank you so much for the great review! It is so nice to see a long term customer which is happy with our work :) Please know that we work continously on optimising and improving our app in order to keep up with the changes in the ecommerce market! Have a lovely day!
Used this app since 2018 and very happy with it over the default menu. Thank you for using our app since 2018! We’re delighted to hear that you’ve been happy with the app and that it’s been a great alternative to the default menu for you. Your long-term support and feedback truly mean a lot to us and motivate us to keep improving the experience.
The support team is fantastic and very quick to respond. Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had a great experience with our support team. Providing fast and helpful assistance is very important to us, and your feedback truly encourages the whole team.
Although my theme has built in Mega Menu, I prefer this app. It is much more user friendly and it works with my main, mobile and mobile toolbar. The menu is absolutely beautiful. This required very little work on my part. I’ve been using this app for quite some time with absolutely no problems. I recently upgraded my theme to Shopify 2.0 and of course reinstalled it on my new theme (which Also came with a sluggish and complicated Mega Menu). I had a small problem with my main menu font size (my theme is a custom theme) as the app is designed to use your theme settings so it will look great right out of the box. However, my theme being slightly different than most, the app didn’t copy my font size. Calin and Anca fixed this problem for me in no time. Once again my store is absolutely perfect! Thank you so much for the wonderful and detailed review! We’re incredibly happy to hear that the app has been a better fit for your store than the built-in Mega Menu options. We truly appreciate your continued trust over time, especially after upgrading to Shopify 2.0. Since custom themes can sometimes require a few adjustments, we’re glad Calin and Anca were able to quickly resolve the font size issue and get everything looking exactly the way you wanted. Thank you again for your support and for being a long-time user of the app.
Very responsive and knowledgeable support. Helps resolve the situation that has arisen. Thank you for your great review! We’re very happy to hear that our support team was responsive and able to help resolve the situation quickly and effectively. Providing knowledgeable and reliable assistance is always our priority, and we truly appreciate your support.
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating! It's much appreciated!
Excellent app for building professional mega menus in Shopify. Easy to use, flexible layout options, and good customization possibilities. It helped us improve navigation and product visibility in our store. Recommended for stores with many categories
Developer reply ·
Thank you for your excellent feedback. We are happy to hear that our app has helped enhance your Shopify store’s navigation and product visibility. It’s great to know that you found the app easy to use with flexible layout and customisation options. We're hoping to bring more benefits to your store in the years to come.
Fantastic customer service, highly recommend
Developer reply ·
Thank you for the lovely review and for your appreciation! We’re so glad we were able to help you. Please don’t hesitate to contact us if you ever need further assistance with our app.
Great app! I’ve been using it for about a while now, and overall, it’s a fantastic. The Customer service is also wonderful, had tricky issue with a new theme that the team resolved beautifully, very happy!
Developer reply ·
Thank you for the lovely review and for your appreciation! We work hard to create good experiences with our app and feedback like this makes it all worth it.
Good personalization options and works exactly as advertised. I was especially happy with the great support — they fixed a problem for me very quickly and without hesitation.
Developer reply ·
Thank you so much for your kind words and for using our app for more that 2 years! We're delighted to hear that you appreciate the personalisation options and that the product worked exactly as you expected. Providing quick and helpful support is very important to us, so we're glad we could resolve your issue without hesitation. If you ever need anything else, don't hesitate to reach out!
Great menu and when I had an issue it was solved very fast. I recommend this App
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to share your impressions! We greatly appreciate the time you took to share your experience with our technical support team. Have a lovely day!
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating. It's much appreciated! We're looking forward to bring more benefits to your store.
The Buddah Menu team is incredibly fast to respond and truly helpful. Every interaction has been smooth, professional, and efficient. It’s clear they care about their customers and stand behind their product. Highly recommended!
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating and for being with us for almost 6 year. It's so much appreciated! We’re here for you anytime!
I've been using Buddha for a couple of years now, and I really love the app. I don't use the mega menu, as I'm not a fan of mega menus, with a shop that has over 6,000 items in it, but the way you can make custom menus really is perfect for me.
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave this excellent review and for being with us for over 2 years. We value all customer feedback and we’re happy to hear you enjoy using our app.
I have been using the Buddha Mega Menu for a while. I recently had an issue with the menu. I reached out to them, and they helped sort out the matter most effectively. i have been happy with the clear and clean functioning of the the menu on my online store.
Developer reply ·
Thank you for this wonderful review and for your appreciation! We’re glad we were able to help you and appreciate the time you took to share your experience with our technical support team. Please don’t hesitate to contact us if you ever need further assistance with our app.
Presque 8 ans d'utilisation mais de nombreux impacts sur le LCP causés par cette application et de problèmes de performance critiques détectés par PageSpeed Insights. J'utilise Buddha Mega Menu sur ma boutique Shopify et j'apprécie beaucoup cette application. Cependant, après analyse avec PageSpeed Insights, j'ai identifié plusieurs problèmes de performance critiques liés à l'application qui impactent sévèrement mes scores et l'expérience utilisateur. Problèmes constatés (Mobile et Desktop) : Chaîne de requêtes critiques excessive (1479ms de latence) Buddha Mega Menu se trouve dans le chemin critique de rendu Bloque l'affichage de la page pendant 1,5 seconde Crée une cascade de chargements : theme.css → scripts → buddha-megamenu → fontawesome Font Awesome chargé de manière bloquante (1720ms, 15,96 KiB) Se charge systématiquement même si peu d'icônes sont utilisées Ajoute 1,7 seconde supplémentaire au chemin critique JavaScript ancien non optimisé (7 KiB de polyfills) Utilise du code obsolète pour navigateurs modernes Charge des polyfills inutiles pour 95% des utilisateurs actuels JavaScript inutilisé (7 KiB sur la page) Code chargé mais jamais exécuté Contribue aux 71 KiB totaux de JS inutilisé sur ma page Impact global mesuré : Retard du LCP (Largest Contentful Paint) de 270ms Temps de blocage total augmenté de 160ms Latence de chemin critique : 3516ms au total Serait-ce possible d'apporter ce correctif à l'application ??? Chargement asynchrone/différé : Permettre de charger l'app après le rendu initial de la page Optimisation Font Awesome : Charger uniquement les icônes utilisées ou permettre de désactiver Font Awesome si non nécessaire Suppression des polyfills : Utiliser du JavaScript moderne (ES6+) sans transpilation excessive Code splitting : Ne charger que le code nécessaire pour chaque page Ces optimisations sont essentielles pour maintenir de bonnes performances web, critiques pour le SEO et les conversions.
Developer reply ·
The only polyfills used are when compressed over the network this is insignificant in size (less than 1Kb). We will keep them for now, but will look in the future to remove this. The font awesome plugin is already adapted to only include the used icons (the css files). However, the main font woff2 file is referenced from the fontawesome cdn - it is not possible to include icons selectively on the woff side. We also can't switch to SVG variant of the font awesome at. the moment due to lack of resources and implications (it could break existing clients). You can try with the app disabled to compare the PageSpeedInsights scores. On our tests the differences with the app enabled is quite small on desktop and mobile. I assure you we are using quite optimized javascript code (native code without jQuery or other plugins), lazy loading techniques for the image loading, font awesome css selective loading as mentioned, async loading, and Shopify App Blocks tech, in order to provide the best performance. More than this is not possible at the moment.
Developer reply ·
Thank you so much for the 5 star review! We work hard to create good experiences with our app and feedback like this makes it all worth it.
Wow!! Support team is incredible! Whatever I couldn't do myself they fixed for me in a matter of days. I am super happy about that app. It allowed me to customize my clients website exactly to his needs. I highly recommend.
Developer reply ·
Thank you for taking the time to leave us a review! We’re so glad that our app and technical support is what you’re expecting and hopefully with the future developments we can exceed your expectations.
We had an issue with the integration to our shopify theme. The team at Budda worked dilligently to resolve the issue and the menu now works great on all mobile devices again!
Developer reply ·
Thank you for this wonderful review and for your appreciation! We’re glad we were able to help you and appreciate the time you took to share your experience with our technical support team. Please don’t hesitate to contact us if you ever need further assistance with our app.
EDIT - From 4 stars to 5 stars. After submitting my below review, the team was great in reaching out and working through solutions and ultimately helped me in getting the mega menu to act and look exactly how I wanted it to. THANK YOU to the team! Great app. Easy to use, great user interface, and adds the right type of menu to the right type of theme for our purposes. If I could control the font size, font weight, and width of the submenu to maintain a single line of categories as opposed to stacking within the mega menu on desktop, I would give this app 5 stars.
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to share your impressions! We appreciate the time you took to share your experience with our technical support team. Please don’t hesitate to contact us if you ever need further assistance with our app.
Great app! Super easy to set up and customize. The menu looks clean and professional, and it perfectly fits the style of my bookstore. Highly recommend for anyone who wants a clear and flexible navigation.
Developer reply ·
Thank you so much for your lovely review! It’s great to know that the app works great for you. We're looking forward to bring more benefits to your store.
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating and for being with us for over 1 year. It's so much appreciated! We’re here for you anytime!
I’ve been using this app for years and I absolutely love it. It’s super practical and has helped me a lot. When I changed my theme and couldn’t figure it out, I emailed them right away. They responded immediately, took care of the issue, and solved my problem. That’s why I’m giving it 5 stars. Honestly, I think everyone should use this app!
Developer reply ·
First off, thank you so much for this amazing review and for using our app for almost 3 years! We appreciate the time you took to share your experience with our support team and please feel free to contact us anytime if you ever need assistance with our app.
Great app, it's exactly what I was looking for. I was a little confused first to set up, but customer service helped me to make what I want. Thanks so much
By far, this is one of the best apps we have ever installed on our Shopify store. It is easy and very effective. And We love the little animated train at the end signaling save or update actions. It is so cute.
Developer reply ·
Thank you for this amazing review and for being with us for the past 7 years! We work hard to create good experiences with our app and feedback like this makes it all worth it.
I love the Mega Menu look on my site and I appreciate the excellent tech support when we need it.
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave us this great review and for being with us for almost 5 years! We are so grateful and we're looking forward to bring more benefits to your store.
The Buddah Mega Menu & Navigation app is fantastic! I think every Shopify Store should have it.
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave this excellent review! We value all customer feedback and we’re happy to hear you enjoy using our app.
Gave it a 5/5 due to always receiving great help from support in fixing any outstanding issues. In terms of functionality, the app is quite robust and great for quickly creating mega-menus. Seems better suited for smaller stores (less collections OR more similar collections) than it would be for diverse marketplace-type stores with lots of varying collections. Could be improved in terms of design and CRO elements, but overall very effective given the pricing and support.
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating. It's much appreciated! We're looking forward to bring more benefits to your store. Have a lovely day!
Not actually managed to use the app so well as yet
Developer reply ·
Thank you for taking the time to write the review! We are trying to find out if you need some help from our end with creating the menu or trying to use the features available with our app. We sent you a couple of emails. Could you please let us know the issues you experienced at support@buddhaapps.com and we will be happy to advise and investigate at our end.
This app is great and support is realy helpful !
Developer reply ·
Thank you for this amazing review and for being with us for the past 2 years! We appreciate the time you took to share your experience with our technical support team. We're hoping to bring more benefits to your store in the future.
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating. It's much appreciated! Please don’t hesitate to contact us if you ever need assistance with our app. We’re here for you anytime!
amazing app. good price point. amazing customer service
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating. It's much appreciated! Please don’t hesitate to contact us if you ever need further assistance with our app. We’re here for you anytime!
Muy buena aplicación, fácil de usar y con un servicio al cliente rápido y eficiente. ¡Totalmente recomendada
Developer reply ·
Muchas gracias por tomarse el tiempo de dejarnos esta excelente reseña y por estar con nosotros durante casi 5 años. Estamos muy agradecidos y esperamos poder aportar más beneficios a su tienda.
Great customer service and response time for troubleshooting
Developer reply ·
Thank you for the lovely review and for your appreciation! We’re so glad we were able to help you. Please don’t hesitate to contact us if you ever need further assistance with our app. Have a lovely day!
Really enjoying this app! It’s super easy to use and made setting up our store menu really simple. The layout is clean, and everything just works the way you expect it to. The support team has also been great to work with. Quick to reply and genuinely helpful every time we reached out. If you’re looking for an easy way to organize your menu, this app does the job really well.
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to share your impressions! We greatly appreciate the time you took to share your experience with our technical support team. Please don’t hesitate to contact us if you ever need further assistance with our app. We’re here for you anytime!
Great app with lots of customization options. Very responsive team as well. Highly recommend !
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating! It's much appreciated! We’re so glad that our app and technical support is what you’re expecting and hopefully with the future developments we can exceed your expectations.
Great app with powerful customization options for menus. The support team is responsive and really helpful — they quickly resolved an issue I had during a theme switch. Highly recommend!
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave us this lovely review! It's much appreciated! We’re so glad that our app and technical support is what you’re expecting and hopefully with the future developments we can exceed your expectations. Please don’t hesitate to contact us if you ever need further assistance with our app. We’re here for you anytime!
We have been using Buddha Mega Menu & Navigation for more than 5 years and never had any issues with it. It is very easy to use and comes with a great support that are always available any inquiries or issues arise.
Developer reply ·
Thank you for this amazing review and for being with us for the past 8 years! We appreciate the time you took to share your experience with our technical support team. We're hoping to bring more benefits to your store in the future.
Very good app, excellent support
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating! It's much appreciated! We’re so glad that our app and technical support is what you’re expecting and hopefully with the future developments we can exceed your expectations.
Easy to set up, quickly added features to our shop not natively provided by Shopify. Very happy.
Developer reply ·
Thank you for the 5 star rating! We value all customer feedback and we’re happy to hear you enjoy using our app. Have a lovely day!
Excellent app and customer service
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating! It's much appreciated! We’re so glad that our app and technical support is what you’re expecting and hopefully with the future developments we can exceed your expectations.
This app is good... like, really good. But it's not perfect. My biggest and only complaint is that if I have a featured product for sale with a buy button in a simple menu, when a customer hits the "ADD TO CART" button, it doesn't update the native cart. A pop up appears with a link to go to the cart page, but the actual cart on the site doesn't update with the new product without refreshing the page. - On Dawn theme.
Developer reply ·
Hi, Thank you for your great review. I've just sent you an email as we want to investigate the issue you're experiencing. If you did not get our email, please contact us at support@buddhaapps.com and we will be happy to help as soon as possible.
Easy to use, looks good. Support replied kindly and quickly. Highly recommend.
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating! It's much appreciated! We’re so glad that our app and technical support is what you’re expecting and hopefully with the future developments we can exceed your expectations.
Thank You for the Excellent Support and Amazing App Hello Buddha Mega Menu's Team, I just wanted to take a moment to sincerely thank you for the outstanding support and for providing such a fantastic menu extension. It looks amazing on my website — exactly what I was hoping for — and it truly enhances the customer experience. Your support has been absolutely exceptional — fast, friendly, and incredibly helpful. It's rare to come across a team so committed and responsive. Congratulations on the great work. I’ll definitely continue using and recommending your app! Warm regards, Priscilla
Pretty easy to use and customer support is great!
Developer reply ·
Thank you for this amazing review and for being with us for the past year! We’re so glad that our app and technical support are what you're expecting and we're hoping to bring more benefits to your store in the years to come.
Appli au top, service client réactif !
Developer reply ·
Thank you for taking the time to leave us this great review! It's much appreciated! We’re so glad that our app and technical support is what you’re expecting and hopefully with the future developments we can exceed your expectations.
Glitchy and customer support never got back to me. I tried out a few different menu apps and Qikify ended up being the best by far!
Developer reply ·
I'm sorry you feel this way after using our app for 7 months. We checked and we found 2 emails that you sent us on 27th of November and we replied same day and also solved the issue. You never replied back. Could you please get back to us at support@buddhaapps.com using a valid email address as it seems you never received our replies.
Works great, and customer service has been on point also!
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating! It's so much appreciated! We’re so glad that our app and our support team is what you’re expecting and feedback like this makes it all worth it.
Gratis is meer dan genoeg en werk top. Uiteraard in de PRO versie nog meer moois en zeker de moete waard!
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to share your impressions! We greatly appreciate the time you took to share your experience with our app. Have a lovely day!
Looks great, easy to set up & Anca / Calin were really helpful at fixing one minor compatibility issue.
Developer reply ·
Thank you for the lovely review! We appreciate the time you took to share your experience with our technical support team. We’re so glad we were able to help you. We’re here for you anytime!
Amazing customer support and very good/fast developers
Developer reply ·
Thank you so much for your lovely review! We’re so glad we were able to help you. Please don’t hesitate to contact us if you ever need further assistance with our app. We’re here for you anytime!
Excellente application!!!
Developer reply ·
Thank you for this lovely review! We value all customer feedback and we’re happy to hear you enjoy using our app. We’re here for you anytime!
I'm happy to have found this app. Great mega menu!
Developer reply ·
Thank you so much for your lovely review! It’s great to know that we made the app work the way you want. We're hoping to bring more benefits to your store in the future.
We've been using this app for a few years now without issues. We just updated our site and got great customer service to have our menus up and running quickly.
Developer reply ·
Thank you for this amazing review and for being with us for the past 7 years! We’re always trying to offer best experience with our app and feedback like this makes it all worth it. We're hoping to bring more benefits to your store in the years to come.
Excellent! If you're creative, the options are endless. I had some questions at the beginning of the setup, but the support team is efficient.
Developer reply ·
Thank you for this amazing review and for being with us for the past year! We’re so glad we were able to help you. Please don’t hesitate to contact us if you ever need further assistance with our app.
Besides all the facts on the 1 star reveiws... I am going to say this.. If you want to install an app for $10 that doesn't have chat support.. Then go ahead and waste your time and moeny then you will def uninstall it.
Developer reply ·
I'm sorry you feel this way, but we do offer customer support via chat and email and we always reply to our customers requests as soon as possible. Also, all our documentation is available in our app if you click the MORE button and choose Help from the list or access directly the below link: https://megamenu.buddhaapps.com/help Please contact us at support@buddhaapps.com to see how we can help.
This app works very well for our store. The support is great and also did some small changes to fit our needs.
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating! It's much appreciated! We’re so glad that our app and technical support is what you’re expecting and hopefully with the future developments we can exceed your expectations. Have an amazing day!
App muy fácil de usar y tienen respuesta inmediata ante dudas, la recomiendo
Developer reply ·
Thank you for this amazing review and for being with us for the past 2 years! We’re always trying to offer best experience with our app and sort issues as soon as possible. We're hoping to bring more benefits to your store in the years to come.
I very much like the app. It does exactly what I need. I do when I was adding to the menu by bulk adding items to the menu.
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating. It's much appreciated! We're looking forward to bring more benefits to your store. Have a lovely day!
Great App, easy to use. Created the navigation menu the expensive Theme Vision could not! A little problem was solved via support in short time. Highly recommend!
Developer reply ·
Thank you for the lovely review and for your appreciation! We’re so glad we were able to help you. Please don’t hesitate to contact us if you ever need further assistance with our app. We’re here for you anytime!
Buddha Mega Menu is a good choice for enhancing your website's navigation. The standout feature is the ability to add products directly to the cart from the menu, streamlining the shopping experience. Their prompt customer support is commendable.
Developer reply ·
Thank you for taking the time to leave us a review! We’re so glad that our app and technical support is what you’re expecting and hopefully with the future developments we can exceed your expectations.
Easy to learn and very easy to set up. The support team is also quick to take action and help resolve issues. Highly recommend this for anyone thinking of using mega-menu's in their stores!
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to share your impressions! We greatly appreciate the time you took to share your experience with our technical support team. Have a lovely day!
Awesome app and customer support! I've had some issues on my end and they made it work.
Developer reply ·
Thank you for the lovely review and for your appreciation! We greatly appreciate the time you took to share your experience with our technical support team. Have an amazing day!
This app offers great flexibility in presenting the right information to potential customers as they browse your shop. It enables us to display products and cross-sells tailored to the specific section of the menu the customer is viewing. Customer support has been top notch as well.
Developer reply ·
Thank you so much for your lovely review! We greatly appreciate the time you took to share your experience with our technical support team. Have a lovely day!
The best free mega menu out there. Feels sorry for everyone missing out!
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to share your impressions! We work hard to create good experiences with our app and feedback like this makes it all worth it. Have a lovely day!
Great app, and support even better. Thank you
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave this excellent review! We’re so glad we were able to help you. We’re here for you anytime!
It could be better. The fonts all look off, no matter what you choose. There is no way to select the bold or semi-bold option. Products or collection images display in a circle, with no other option. You cannot float a long list into a second column without putting the title on both columns and breaking the list into two, which looks awful on mobile. You cannot leave a column blank for spacing. All that to say, I haven't found a way yet to make this look good.
App is good and has good functionality, I seem to be able to do everything i need to do but I cant add custom CSS. However, that shouldn't be a big deal as it says in the help docs to just reach out and they will do any changes for you.... That brings me to the next point, do they reply? It's been 2-3 days (depending on their time zone) since i first reached out. No response and i'm running out of days on my free trial. Will update my review when they eventually come back to me but if they haven't by the time my free trial ends I shall be moving on over to another MegaMenu app. UPDATE: Moved over to "Meteor Mega Menu & Navigation" Looks insane and at only an extra $5 a month.
Developer reply ·
Hi, We did reply to your email so probably for some reason you're not receiving our answers. Please get back to us at support@buddhaapps.com using a different email address if possible.
Very useful app and nice support from Calin and team.
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to share your impressions! We greatly appreciate the time you took to share your experience with our technical support team. Have a lovely day!
Great customer service. A good app when you have thousands of products to show clear navigation to your customers.
Developer reply ·
Thank you so much for your lovely review! It’s great to know that we made the app work perfectly for you. We're hoping to bring more benefits to your store in the future.
Great support from Calin and Anca.
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave this excellent review! We’re so glad that our app and technical support is what you’re expecting and hopefully with the future developments we can exceed your expectations. We’re here for you anytime!
Really helpfull and great response time. Helped me custum code my website. Would recommend!
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating! It's much appreciated! We’re so glad that our app and technical support is what you’re expecting and hopefully with the future developments we can exceed your expectations.
Developer reply ·
Thank you for this amazing review and for being with us for the past 5 years! It's much appreciated! We're hoping to bring more benefits to your store in the years to come.
un super service support !!! Merci encore
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating. It's much appreciated! We're looking forward to bring more benefits to your store.
very good
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating. It's much appreciated! We're looking forward to bring more benefits to your store.
We've been using Buddha Mega Menu & Navigation for our site and it is everything we need it to be! I reached out regarding an issue we were having and the support team was quick to respond and we came up with a solution within 24-hours.
Developer reply ·
Thank you for this amazing review and for being with us for the past 2 years! Please don’t hesitate to contact us at support@buddhaapps.com if you ever need further assistance with our app. We’re here for you anytime!
These days there are thousands of apps in the store and it can be difficult to separate the good from the junk. Let this review be your sign that this is one of those apps you're hoping to find among the clutter. It just works, it's rock solid and doesn't have outages or weird quirks. The customer service behind this app is insane. I'm used to sending emails to other apps asking clarifying questions or in urgent need of information and waiting a week to hear back, but not with Zero Carbon. We recently completely revamped our site. I had to reach out to them over and over as I found problems (the problems were entirely due to the nature of the new site, megamenu worked completely out of the box on our previous, more typical site). They opened a ticket, looked into the problem, and typically had it fixed within a business day. Ya'll... this was on their free tier. I'm not even a paid customer yet and this is the kind of service they deliver. If I could sort the app store by apps with this kind of customer service my shopify experience would improve dramatically. So if you're looking for a megamenu with all the bells and whistles and you're sick of trying to separate the signal from the noise definitely give this one a chance.
Developer reply ·
Thank you for this amazing review and for being with us for the past year! We work hard to create good experiences with our app and feedback like this makes it all worth it. We're hoping to bring more benefits to your store in the years to come.
I can say one thing, The app is super easy to use, user friendly and works like a charm. I put in a support reguest and withing a few hours got feedback from support and the next day I looked the issue was resolved and my menu changes were made. Well done team, thank you for the help. Don't hesitate to use this app, its amazing.
Developer reply ·
Thank you for this amazing review and for being with us for the past year! We work hard to create good experiences with our app and feedback like this makes it all worth it. We're hoping to bring more benefits to your store in the years to come.
Overall easy to implement. I have one request, the parent menu items appear very small on the website. While you can adjust the drop downs, that is not possible with the parent items.
Developer reply ·
Thank you for your feedback. Indeed, our app takes automatically the design of your original main menu header in order to keep a unitary design with your store. So this cannot be changed from our side. If you want to change the design of your header menu you should do this from your Theme settings for your original main menu header and then the change will apply to our menu as well. Please don’t hesitate to contact us if you ever need further assistance with our app.
Great app and Great service!
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating. It's much appreciated! We're looking forward to bring more benefits to your store. Have an amazing day!
Very good app! The effect of Mega Menu is amazing! And customer service is excellent, Help me solve issues patiently. I highly recommend this to everyone.
Developer reply ·
Thank you for the 5 star rating! We value all customer feedback and we’re happy to hear you enjoy using our app. Have a lovely day!
This Mega Menu is truly fantastic, really well done, practical and beautiful to see: it is simple and intuitive to create a stunning menu with animations of the images. It has many features to choose from and I found two "plus": you can decide to "no link" to anything the menu and submenu titles (both respectively of the first and second layer) and the size of the images you want to show in the menu. Customer Support also was very fast answering my questions and solve an issue I had with the theme I am using. Thank you! I am really happy!
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave us a 5 star rating! It's much appreciated! We’re so glad that our app and technical support is what you’re expecting and hopefully with the future developments we can exceed your expectations. Have an amazing day!
Works exactly as expected and is very easy to understand and use, the visual layout while editting menues makes fine-tuning your store's navigation a breeze. Adding sub-menues beyond the standard Shopify limit of two levels was essential for our store, and this app saved the day. Everything worked great out-of-the-box and never needed to contact support.
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to leave this excellent review! It’s great to know that we made the app work perfectly for you. We're hoping to bring more benefits to your store in the future. Have an amazing day!