← Apps

Amai Upsell+ Volume Discounts

by Amai · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (138)

★★★★★
Shopify

No puede ser que la aplicación de golpe haya subido de 8$ a 20$ mensuales!!! es una salvajada inaceptable.

JAZZ PELU · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Buen producto y muy buen soporte, nos han resuelto la duda rápido y satisfactoriamente. Muy contentos con la app hasta la fecha. Seguid así ;-)

Get Siil · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

I have been using this app for 4 years now. In the past, when AMAI was smaller I was able to get support immediately and speak directly with a developer that was able to solve issues immediately. However, now I am in the process of transitioning my shop to a new theme and am having a bit of trouble with this app in doing so. This time around there is a "Customer Support" team that is absolute rubbish. They know nothing about the app or products they are selling, and in typical fashion with bad support they don't even properly read your questions and respond in a meaningful way, but instead will respond with a boilerplate response that is meaningless. I even specifically asked if I could be put in touch with one of their devs directly but was told no. We used this app so much that the team at AMAI even contacted me for an interview, and published that interview on their website. It was all positive, but that was before I most recently requested support and got no help at all. I'm disappointed in the new level of support offered, and if you are building a store that relies a quantity discount app like mine then I would warn you away from using an app with such bad support. I'm willing to update this review if the issues are solved, but as of now, with support having gone down the drain the experience is abysmal. Hi, first and foremost we would like to thank you for your support and feedback. We apologize that the resolution took longer than expected as it requires some dev effort to make it run on the new published themes. We had since resolved the issue and we apologize for any inconvenience caused.

Fair Wind Fasteners · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Ich habe mit Amai Upsell+ die Staffelpreise für meine Produkte angelegt und das völlig kostenfrei. Eine sehr gute und umfangreiche App mit vielen Einstellmöglichkeiten. Man kann einzelne Produkte, Kollektionen, den gesamten Shop einbinden. Auch Mix and Match zwischen versch. Produkten ist möglich. Das Ganze noch mit einer Timing Funktion und einem super Support. I used Amai Upsell+ to create the graduated prices for my products and it's completely free of charge. A very good and comprehensive app with many setting options. You can integrate individual products, collections and the entire store. Mix and match between different products is also possible. All this with a timing function and great support.

LiLea Education · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

Had a few questions during install and received prompt support.

Koala Audio · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

Very helpful support.

Peak Envelopes · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Amai has such excellent customer service; they went above and beyond to fix a problem that I caused with their app - I was shocked at how fast their response time was, and how extensive their reply and solutions were. The app itself is worth getting if you want to add quantity breaks to Shopify, but the customer service you get with the app is without a doubt so much added value.

Paul Tripp Ministries, Inc. · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Great app and great costumer service!

WholeDent.com · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Rockstar Customer Service! They were very helpful setting up and when I no longer needed it they were there for me every step of the way to get it cleared out of the back end!

Imprints: Make your mark. · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Duidelijk en makkelijk in gebruik & daarnaast een super klantenservice die mij altijd netjes helpt. Al met al, erg tevreden!

Developer reply ·

Thank you for your kind words. Good Luck to your business:)

Veilige Vriendin · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

DO NOT USE! DO NOT RECCOMMEND. This app is creating and sending draft orders by itself that offer HUGE discounts on unauthorized products and customers for no reason. Then the customer that it is sent to can complete the order with a huge discount (40%+) which is really awful for the store owner to have to honour the price they were given. This is completely unacceptable as a Shopify app. It is like being HACKED. I wish I could give them NO STARS.

Developer reply ·

Thank you for your feedback. We had escalated this issue to Shopify (and sent several follow up to them) in order to get more information about the draft orders created. We will get back to you as soon as they replied to us.

HERR WILD RAGS · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

First off, Jasper is amazing. Thank you for the help. I have worked on and with Shopify for 8+ years. I am thrilled when I find a good app that solves a need for my stores. What I am more thrilled about is when I find an app with a support team like here. These guys over deliver every time, and usually have things fixed in MINUTES. Apps can be tricky to make work store to store. If you work with this team, and use their apps, they will make sure it works in your store. I cannot speak more highly of them. If you need quantity breaks, go no further. For real, stop searching and install this one.

Developer reply ·

Thank you so much for your kind words. We appreciate your gesture. We are glad you love the app, hope you will keep enjoying it !

Bozeman's Online Butcher Shop · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

NO NOT USE THIS APP! The Support is completely useless and it takes forever to get help or even the correct answer. They simply do not care if you use the app or not. It is not possible to change all the text in the app. So the app will forever be english or 5 more languages. Completely useless. Don't waste your time

Developer reply ·

Thank you for your feedback. As mention in our email, a majority of the text label could be changed but not 100% of it. To properly translate the frontend portion, it is recommended to use a translation app as our app is compatible with most of the top translation app on Shopify. We had taken your feedback into account and will try to open up for more text customizations in our app. We had place all you

Luftdoktorn.se · About 21 hours using the app
★★★★★
Shopify

I've found the guys at SpurIT to be faultless in their customer service. I had an issue. Their response was immediate. The problem was resolved in a couple of days. Special thanks to Alex who went through the problem with me very carefully and patiently. Definitely five stars! ***UPDATE April 2021*** Again, they got back to me immediately and solved the issue I had immediately. Thanks Jasper! ****UPDATE November 2022 Jasper again quickly solved an issue. Their service is still second to none. 10/10.

Developer reply ·

You are welcome! Our Support Team is always ready to assist and we are happy to be useful :)

ITM Components · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

The support is fantastic. I had a small issue setting it up and was helped within a day. Even after the problem was solved, they asked again if everything was fine. Without a good support, you get stuck in e-commerce. That's the way it has to be. Thanks to the app, I was able to increase my sales. You can set all the important features you need. Unfortunately, given texts cannot simply be translated by myself. This would be great if that would be possible.

Developer reply ·

Thank you for the kind words, w truly appreciate it ! If you require further assistance, do no hesitate to contact us again. Good Luck to you business:)

RoTe Place · 26 days using the app
★★★★★
Shopify

Great app, does exactly what it says it does and the after sales support has been superb. Very flexible , no more constraints on discounts and incenives

Developer reply ·

Thank you! We highly appreciate your feedback :) If you require further assistance, please do not hesitate to contact us again.

Gwernyfed Wood · 5 days using the app
★★★★★
Shopify

Fast response and very helpful. Exactly the app what I was looking for and it very simple to use. Thanks

Developer reply ·

Thanks alot for your kind words ! Hope you'll keep enjoying the app :)

CM Works · 16 days using the app
★★★★★
Shopify

Simple to use -- intuitive and easily customisable. Great support team -- they are very responsive and resolves the issues right away.

Developer reply ·

Thank you for the review. We are always ready to assist so don't hesitate to reach out ;) Hope you will keep enjoying the app..

SG Wine Mart · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

The support response is too slow and completely ineffective, it's all up to you to research the settings app

Developer reply ·

Thank you for your review and feedback, Upon checking our support logs, we find it that it is unfair that you mentioned our response was slow as all emails are replied to less than an hour and chat conversations were replied to at some points within 2 minutes. Here are the chain of events (time stated are +8GMT Singapore, Shanghai time): First email conversation chain (email was sent via Shopify Support email) was sent 26 May 2022 09:49 We replied the email at 26 May 2022 10:36 Because we did not receive a reply, we send a reminder on 27 May 2022 17:04 You sent a second email chain on the same day one hour later (also sent via Shopify Support email) on the same day on 26 May 2022 11:12 We replied to this email chain on 26 May 2022 11:28 Having receiving no replies, we send a first reminder for this email at 27 May 2022 09:18 We sent a second reminder at 28 May 2022 17:04 Both the first email and second email chains (both asking similar question) are closed on 28 May 2022 as due to a lack of response. For the third conversation chain, you send in via chat at 6 June 2022 09:22 and was replied within in 38 minutes at 10:00. Fortunately, this time you responded to the chat 15 minutes later at 6 June 2022 10:15 which we replied at 10:17 on the same day which we mentioned that the issue will be escalated to our dev team for further resolution. 14 hours later at 7 June 2022 00:04 we send you respond both via chat and email that the issue had been resolved. We did not receive a respond from you so we send you a reminder on 8 June 2022 9:34. You did not responded back but the conversation was marked as "Seen". We hope this clarifies. We will send you screenshots of our chatlogs as proof.

★★★★★
Shopify

I had an issue after installing the app, where the app displayed discounts on some of my other products, which was not part of the tiered pricing promotion applicable. I contacted support, and they were able to fix the problem within a couple of hours. Thank you so much for the great support!

Developer reply ·

Thanks! It's our pleasure to keep clients satisfied. If you require further assistance, please do not hesitate to contact us again.

House Of Maria ZA · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

Great support when we couldn't get this excellent app to work with our customised theme. Speedy response and quick resolution. Highly recommended.

Developer reply ·

Thank you for the review and your recommendation. We are always ready to assist so don't hesitate to reach out ;)

Roller Barrier · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

MUCH better options than the built-in Shopify Automatic Discounts (which only allow 1). Definitely worth purchasing and supporting this developer! They fix compatibility issues with Shopify 2.0 or updated themes very quickly!

Developer reply ·

Thank you for the kind feedback! Hope you'll keep enjoying the app :)

Bouncyband · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

App is useful and easy to use. Although there could be glitches at times, they provide great support when needed

Developer reply ·

We highly appreciate your feedback :) If you require further assistance, please do not hesitate to contact us again.

SEHRONA & Co. · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

Rate 5 stars for their prompt action and kind services, although I had uninstalled the app just because of it's not suiting the web.

Developer reply ·

Thank you for your kind words ! It is certainly a pleasure to assist you :)

Bubble Tea Wholesaler WA · 19 minutes using the app
★★★★★
Shopify

very fast customer service, very helpful. This is the only app I could find for a reasonable price (for my size of business) that could do discounts how I wanted.

Developer reply ·

We are glad that you like our app. It is certainly a pleasure to assist you ! Good luck to your business :)

Silver Creek Nursery · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

So far so good, this is a solid and stable app, worked as advertised. Quick support, Would recommend this app. Few months later... the app is great love the new features

All Tire Supply LLC · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

My issue didn't get resolved, and somehow the discount turned back on when I was no longer running the sale. Very disappointed.

Developer reply ·

First of all thank you for the feedback. It is due to your feedback we are able to identify the root cause which comes from Collections automation. We had since fixed this. Thank you again.

Fabuluxe Boutique · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

WARNING! you wont be able to use discount codes in your store at all if you use this app. I emailed customer service and they blamed the issue on shopify. I contacted shopify support and they confirmed its THIS app causing the issue.

Developer reply ·

Thank you for the feedback. This is the sequence of the events: - You contacted us in regards to discount codes. - We had replied to you that if the products were under discount by the app, it will disable to discount codes. - You asked us an additional question that if the quantity purchased does not qualify for a discount can the discount code be applied in which in this case, the answer is yes. - After testing (we had video recorded it as well), we realize that even disabling the codes, the discount code could not be used at your store. We then proceeded to advise you to inquire this to Shopify. - The answer that Shopify given in which you had provided the screenshot is the same as our first answer that we had provided but you did not provide us with the original question. - Therefore we had reopen the case with Shopify to seek clarification and is currently pending for their reply.

ProHorse · 12 days using the app
★★★★★
Shopify

The App works well when it works but the functionality breaks every two months and I need to contact them to fix. I will give them one more chance to address and if it breaks again be moving on.

RUBIES · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

Every time THEY change their code you lose the chart of discounts on the item page. Complained about this 3 times and they just say its our fault because we change the template - using the same template for 2 years. Lost a lot of sales because of this app not functioning properly!

Developer reply ·

Thank you for your feedback. Please note that republishing different version of the same themes will also requires you to setup the discount table settings. We had enhanced our app to prompt you to do the settings once a Theme is republished. Due to your feedback we will be enhancing the Event Logs to capture any republish of themes so that merchants have a clearer picture on what happened.

SolScents · 12 months using the app
★★★★★
Shopify

amazing and fast support, it is a pity the app doesn't have language change for the webs that have more than one language available...

Developer reply ·

Thank you for the suggestion! We really appreciate your feedback :)

Tattoonie · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

I'm very impressed by the responsiveness from the support team when we had a challenge with the app. The challenge was resolved quickly, and the communication was always open and responsive.

Developer reply ·

Thanks! It's our pleasure to keep clients satisfied. If you require further assistance, please do not hesitate to contact us again.

PIEZO.COM · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

The app does exactly what i needed it to. And customer service agent are very helpfull when there is a problem

Developer reply ·

Thanks ! It's our pleasure to keep clients satisfied.

OH!FX EMOTIONS CANADA · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

Great app! Easy to install and the support from the team is amazing. We have started adding discounts to our products and are starting to see great results.

Developer reply ·

Thank you :) Don't hesitate to reach out to us anytime! Good luck to your business!

New Signs · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

I started with one product to test the app at no cost. That went well enough so I upgraded to a paid plan. I have noticed that sometimes things get weird with the code and portions of the price Break display disappear. This has happened twice and both times it was fixed quickly. I should add that this app is working super well for my products. Customers who would've ordered 1 or 3 in the past are now buying 3 and 7 items respectively. The purchase price per order has increased significantly so I'm sticking with these folks and hope the code disappearing act gets resolved.

Developer reply ·

Thanks for your feedback and sorry for inconvenience and confusion. Please feel free to contact us 24/7 in case of any difficulties or questions, we are always ready to help!

GDS Cloth Goods · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

The app used to be great! Now the app is constantly crashing costing me thousands in lost sales. If you need a reliable app, I recommend you keep looking.

Developer reply ·

Thank YOU for choosing us! And feel free to contact us 24/7 in case of any difficulties :)

C. Richard's Leather · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

This app had worked well, however recently I believe it to be changing my prices at random. I uninstalled it and will look for a better app.

Developer reply ·

Thank you for leaving a review. We had contacted you by both email and calls to know more about this issue. Do get back to us on this so we can investigate this issue as our app will not change the product prices directly at the product page.

Bear Hollow Supply · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

this app was great when it was ran by spur-it. Recently sold to amai and the support has been terrible. I've raised mutiple tickets and they have taken days to get back to me...I am losing thousands of dollars in revenue everyday because of the lack of support

Developer reply ·

Thank you for leaving a feedback. We apologize for any inconvenience caused as our dev requires time to understand your themes. The issue had since been resolved and please do not hesitate to contact us again.

BLVDblack · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

Broke the cart. Customers unable to add to cart. Supposed to have live chat support but has been unavailable for the past hour

Developer reply ·

Thank you for leaving a review. We apologize for the experience. Some time was needed to investigate the root cause of this issue.

Peach Underwear · About 17 hours using the app
★★★★★
Shopify

Update: Spurit used to own this app and they were great, but the new company that owns the app now, Amai, is terrible! I've been going back and forth with them for 24 hours and cannot get a straight answer or a fix to my problems. The app is no longer working and they take 4-6 hours to respond to emails, and then they don't answer all questions, but they give a generic response with no time frame as to when the app will be working again. This is the most important app on my store, so my sales have come to a complete stop for 24 hours thanks to their incompetence. I absolutely love this app and the developers! If I could give 10 stars I would! This app adds a very professional looking bulk discount widget to the product page, functions extremely well, is extremely customizable, is lightnight fast and easy to set up, and how well it works on desktop and mobile. What more could you ask for?! Well, as good as all those things are, the best part of the app for me has to be the customer service. I am a complete novice when it comes to building a website and I have made my fair share of mistakes, but they have not only helped me right away every time, but also fixed things that had nothing to do with their app! And every single person on their team I have spoken with has been so kind! I am going to look into all of their other apps because they are such a pleasure to work with!

Developer reply ·

We are most grateful that you took time out of your busy schedule to leave us a review. Let us know if you need any help

Zandysjewelrysupply · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Terrible Support. I took the annual priority package hoping that I will get "Up to 3 h/month of customizations". - We wanted to flag the products which are on sale, this feature is currently unavaible and the support person was not even intersted in helping us out. All he kept saying that the "Feature is not available and nothing can be done" and with the conversations I don't think these guys even care about their customers.

BasicBrowns · 27 days using the app
★★★★★
Shopify

The Lady Coder aka Eugenia is an absolute star. I absolutely love the efficiency in which she handles the tasks! I highly recommend this app to anyone looking to increase their AOV and a sleek design! Eugenia - you are the best!

MyCleanerFace.com · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

good app sometimes doest work on check out , thats bad price is good helps for qty breakdown .like it overaalll

dallastoyswholesale · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

The App works great and the customer service is amazing. Thank you very much for the support. -highly recommended

YUWANET · About 19 hours using the app
★★★★★
Shopify

The app is simply the best for the "quantity breaks" feature. And above all the staff is very fast and reactive. I had a problem with the settings and Artyom save me. Thank's a lot to him

Developer reply ·

Thanks so much! Hope you'll keep enjoying the app for a long time :)

Cuisine-Pratique · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

App works great for tiered product pricing, super fast and friendly service. They solved my query instantly and were really helpful.

Developer reply ·

Thanks for your feedback, it's highly appreciated :)

Samurai Active Entertainment Products · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

Works well. Design and settings are easy to adjust. Customer Service was excellent. Quick and easy. Love it.

Developer reply ·

Thanks so much for your feedback! It's highly appreciated! :)

YPSI Shop · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

The customer service was expectational and was helped right away with an issue setting up the app. It does seem pretty easy to trigger the upgrade plan on accident like some of the others suggested. Works as advertised!

Developer reply ·

Thanks for your feedback! Feel free to contact us anytime in case of any difficulties!

Petersen Brothers Plastics · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

FOR: No product duplicates so no more inventory issues. Quick to install and set up - able to create price break groups based on %age or a fixed price. Fast Support should there be an issue (we had some custom Cart code) AGAINST: removes the discount code box so if you use voucher/discount codes this wont work for you. (we don't - hence 5 Stars.)

Kas Shopfittings · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Support was great and very quick to act on resolving an issue and overall the application was great and would recommend it.

Developer reply ·

Thanks for your feedback! It's our pleasure to keep clients satisfied so don't hesitate to reach out to us anytime :)

Buycation · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

very helpful customer support and working fine, love to install this app................................

Developer reply ·

Thanks! We highly appreciate your feedback!

R3 CONCEPT · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

I do not know if i have approved to the paid version, however if i have, please channel this ASAP, as i did not attend to. I have not used the app at all. If any money have been charged, please refund it righ away. Thanks.

Developer reply ·

Thanks for reaching out! We've checked your account in our database and there are no charges applied. We wrote you a detailed email regarding this case. Hope to hear from you soon!

Arnes Vinimport · 4 minutes using the app
★★★★★
Shopify

great app. great tech support. exactly what i was looking for and saved me so much time and money hiring a programmer that would take weeks of back and forth. setup my products in 20 min .

Developer reply ·

Thanks so much for your kind words! Feel free to contact us in case of any difficulties :)

SDN CUSTOM · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

Easy to use and understand. Tech support is quick and helpful. This app helps us sell more product and make more money.

Developer reply ·

Thank you! Hope you'll keep enjoying it for a long long time! :)

1800ceiling · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

Great customer service helped me very quickly and efficiently. Would certainly recommend to others to help increase AOV

Developer reply ·

Thank you :) It's our pleasure to keep clients satisfied so feel free to contact us anytime!

Gem Mint · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

UPDATE: I received great support from the developpers. Everything works perfect as I wish! I can't see the widget anywhere even though I went through the whole process.. And this is the only way I could find to contact the developer (SpurIT). Please help and fix your customer service...

Developer reply ·

Thanks for your feedback! We are available 24/7 so please feel free to contact us in case of any difficulties!

PlayWear Football · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

Second time I've used this app for Black Friday bundling discounts. They are always super helpful with any tech issues (only have had minimal things) and quick to take action! The app works great and super easy to setup. Thank you!

Developer reply ·

You are always welcome and thank YOU for choosing us! Hope you'll keep enjoying the app for a long long time!

Reprise Activewear · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

Great app that generates a little more buisness. Easy to set up and use. Super fast support to fix any minor theme issues.

Developer reply ·

Thanks for your feedback :) Don't hesitate to contact us in case of any difficulties!

DJ Supplies Sound and Lighting Ltd · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

I've just had an amazing experience with Artyom. Congrats to the support team, tutorials, and the app. I strongly recommend it.

Developer reply ·

Thank you! It's our pleasure to keep clients satisfied!

Quetzalli · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

Be aware! This app uses "draft orders" so you'll, probably, lose abandoned carts and the "pixels" won't be triggered correctly. So, think twice if you want to mess up your funnel in order to use it. By the way, you can do the same using native automated discounts from Shopify.

Developer reply ·

Thanks for your feedback and sorry that you've faced such inconvenience. We tried to contact you via email in order to discuss this case but didn't receive any response yet. Please drop us a line at your convenience. Hope to hear from you soon!

buymecool · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Glad to find this app that does exactly what I need. I had a small issue getting the app installed well, the team got in touch with me to check it was working and they were able to fix the issue quickly and with minimal back and forth. I'd happily recommend.

Developer reply ·

Thanks so much for your feedback, we really appreciate it :)

Each Day · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

So far I love this app. It has really cleaned up my sales pages and does a good job at increasing your AOV. I had an issue with the app when I first started using it and the support responded within a minute and fixed the issue in a minute. It is so easy to use and to setup. Changes can be made in seconds. Highly recommend!!

Developer reply ·

Thanks for your feedback, we highly appreciate it! Good luck to your business!

Otterk · About 21 hours using the app
★★★★★
Shopify

thank you! this is what I was looking for and support is pretty quick. I made some mistakes and Stanislav helped correct them right away!

Developer reply ·

It's our pleasure to keep clients satisfied so don't hesitate to reach out to us anytime! Thanks for choosing us!

What A Princess · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

The service I got from Stanislav was some of the best customer service I've ever experienced and was a deciding factor in why I chose this app over the competition. It also gives you greater ability to customise the design of your widget. The app certainly improved my site but unfortunately, shopify doesn't allow customers to apply multiple discount codes at checkout. The app works perfectly for volume/quantity discounts but I also give my customers manual discount codes, so if a volume discount is applied they can't also apply another discount. This is a shopify issue and not the apps fault. If shopify can fix this problem I will be re-installing this app straight away as it's the best. keep up the good works guys, Luke

Developer reply ·

Thank you! Feedback like yours inspires us to become even better!

BARBELL FOODS · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

This app has been an easy-to-use and effective tool for our site. The one time I had a technical issue, support was quickly available via chat, and solved my issue in minutes. Very happy!

Artify Life · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

The app is easy to use and intuitive. Customer service is excellent with questions and special requests. Definitely recommend it!

Contouree · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

The service is hands down amazing. Unfortunately, this app doesn't meet my needs because I need tiered discounts across product ranges, not variants. However, I would love to try it again if the functionality becomes available in future. Thank you for the kind and prompt support Alexander.

WitchyLashes · 23 days using the app
★★★★★
Shopify

Very Useful App. Easy to use, still testing but so far the features that are listed work as specified

Developer reply ·

Thanks! We highly appreciate your feedback :)

★★★★★
Shopify

Great service! Fast replies and they help you with all the problems you have.

Developer reply ·

Thank you :) It's our pleasure to keep clients satisfied so don't hesitate to reach out to us 24/7!

Sonoha.nl · 33 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Incredibly helpful customer service, they helped me customize my widget so it best integrated with my store

Developer reply ·

Thanks so much! We do our best to provide top notch service and we are just happy that you received it!

Clyde's Leather Balm · 13 days using the app
★★★★★
Shopify

Great app! Does exactly what I want using bundle discounts. Customer support is really helpful and responds very fast. Thanks again!

Developer reply ·

You are more than welcome and thank YOU for choosing us! :)

JuvaBun · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

very easy to use, will pay to use . best best best best best best best best best best best best best best

Developer reply ·

Thanks for your feedback :)

PriceDumb · 36 minutes using the app
★★★★★
Shopify

The app is really good! It does what it should and that perfect! The support is also really nice and helpful! Thats what matters these days! Thank you team! :-)

Developer reply ·

Thank you! We highly appreciate your feedback :)

Meine Holzbox · 10 days using the app
★★★★★
Shopify

Billing issue with the app - not acceptable solution We never used app but got billed $19.95 bc we have 2 products in our product list. We complained (and I am sure they can see we did not use app in their back-end system) but still had to pay that $19.95. I have removed app now and you can bet I will not use this app once I am ready for stacked discount.

Developer reply ·

Thanks for your feedback and sorr ythat you've faced such confusion. We have already requested a charge reversal from Shopify in order to avoid any accidental charges. By the way, the reason of this charge is that you've enabled the app for 2 products while the free plan allows to use the app for one product only. We also tried to contact you via email but didn't receive any response yet. Please drop us a line at your convenience. Hope to hear from you soon!

Hygiene Hero · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

We use this app for offering bulk discounts and it works really well for it. Easy to set up and edit. The best thing however is the live chat support and their willingness to help and fix any problem.

Developer reply ·

Thanks! We highly appreciate your feedback :) Don't hesitate to contact us anytime, we are always ready to assist!

Green Pear Eco · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

I really appreciate we can use one product for free to see how well it works. And it has been working well.

Developer reply ·

Thanks :) Feel free to contact us in case of any difficulties!

Treasure of Abundance · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Support was amazing at diagnosing the issue and fixing it quickly! They even helped remove an additional button even though it wasn't related to their app. Thanks for the amazing support!!!

Developer reply ·

You are more than welcome and thank YOU for choosing us! :)

Smart Home Gadgets · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

The quantity discount is added automatically and it overrides other coupon code, customers can not remove the code even when they do not want to use the quantity break discount, other than that, it is a good app and very functional. Customer service is average, they did not try to help at the beginning and not really dig into the problems.

Developer reply ·

Thanks for your feedback. We've contacted you via email in order to discuss the situation and find a solution :)

TokTok Beauty · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

i add the quantity breaks apps , is great ,it can take discount for all my products ,and their teams provide help in time when i have any question, thans a lot

Developer reply ·

Thank you :) We are just happy to be useful so feel free to reach out to us anytime!

ALL GIFTS FACTORY · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Seamless application. I'm so impressed. I use the app to host buy 2 get them at this price. I love this freaking app. Helped me so much!

Developer reply ·

Thanks so much for your kind words! Please let us know if you face any difficulties :)

The Beat House · 37 minutes using the app
★★★★★
Shopify

installed it and can't even use the first free product at all. scam?! I wanted to try it out before paying 19,99 a month but thats just not right.

Developer reply ·

Thanks for your feedback. We tried to contact you via email in order to discuss the situation and find a solution but didn't receive any response yet. Please drop us a line at your convenience. Hope to hear from you soon!

UPBEAT Showroom · 5 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I was looking for the volume pricing discount feature that eBay has, and this app does that perfectly. It is free as I only used it for one product

Developer reply ·

Thanks! Hope you'll keep enjoying it for a long long time :)

Goods Of Japan · 21 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Great support and app works exactly as needed. Had an issue with it not showing up so contacted support and they fixed my problem instantly.

Developer reply ·

Thank you! We are always happy to help so don't hesitate to reach out anytime :)

Kite and Crest · 23 days using the app
★★★★★
Shopify

Tried the app. It is quite comprehensive and suitable for those who are looking for multi-tiered pricing. Online chat help was very quick to attend to my queries.

Developer reply ·

Thanks! Your feedback is highly appreciated :)

InTrigg Hobbies · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

Only used for Qty bundle, but so far its the best on app store that we have tested! Even the fact that you can alter the qty of a product from the cart page and the app is still doing its job! Thats amazing! Thanks!

Developer reply ·

Thanks for your feedback! We are happy that you've found the app that useful :)

Savvy Sugaring · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

The app is very easy to set up and you can change it to your store's colors so it perfectly fits. Also if you got a problem the customer supports answers very quick.

Developer reply ·

Thank you :) Let us know if you face difficulties, we are always ready to assist!

SchenkmirwasDE · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

This app is super easy to install and I love that they have live chat support. The tier pricing box looks too narrow on my product page, I am glad that they can fix it for me right away. If you are looking for a tier pricing app, this is the one to try it out.

Developer reply ·

Thanks for your feedback! Hope you'll keep enjoying the app for a long long time :)

Elliston Vineyards · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

Amazing customer service! I had a question about a bug and they fixed it in less than 5 minutes! They are amazing!

Developer reply ·

We are just happy to be useful :) Please let us know if you face any difficulties!

Airco Cleaner by V&V Products · About 3 hours using the app
★★★★★
Shopify

I integrated this into my store. I couldn't get it figured out and wouldn't pop up. I message the chat and within 5 minutes I had a service rep (Artem) approved on my site and he configured it for me in seconds! Highly recommend this app and the developers! he even changed the color of the widget for me. What a boss

Developer reply ·

Thanks for your feedback :) Please feel free to contact us in case of any difficulties, our specialists are always here to help!

Nobel Beauty · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Awesome app and the support guys are there to help you whatever your problem is thanks!

Developer reply ·

You are more than welcome! We are always ready to assist so don't hesitate to reach out!

Belfans · About 9 hours using the app
★★★★★
Shopify

Developer jumped on my issue... helpful response in real english, which is always a plus plus plusplus.

Developer reply ·

Thanks for your feedback. We've contacted you via email, hope we will find a solution! :)

PEDAL Industries · 21 days using the app
★★★★★
Shopify

Apps works great and is very easy to set up. Only disadvantage is that it needs to be reconfigured every time you make a change to your theme. But other than that it's great.

Developer reply ·

Thank you! Sorry for such inconvenience, the thing's that all themes are different and specific. Feel free to contact us in case of any difficulties!

RobCosman.com · 24 days using the app
★★★★★
Shopify

i needed help to fix some issues with my discounts. Eugenia gave me a top support to make a fast solutions because people were active in our webpage. The app gives you good options to make cool discounts.

Developer reply ·

Thanks for your feedback! We do our best to provide top notch service and we are happy that you've received it!

Consumo Cuidado · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

Yes, the app worked correctly for one product, but it messed up our template code. We disabled and uninstalled it, and it's still messing up the code. Automatic discounts from Shopify wont work properly after this app. I contacted the support a couple days ago, still not hearing from them. I'll update the review once I get news from them.

Developer reply ·

Thanks for your feedback! We tried to contact you but didn't receive a response yet. Please drop us a line your convenience (contact@spur-i-t.com) in order to discuss the situation. Hope to hear from you soon :)

Miellerie St Patrice · 28 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Great app which works really well and their support is great. I hope to continue using this app for my store!

Developer reply ·

Thank you :) Hope you will keep enjoying it!

Record Roots · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

Great app! Customer support replies really fast and resolved our issue in no time. Stanislav was really helpful!

Developer reply ·

It's our pleasure to keep clients satisfied :)Thank you!

Sukoshi · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

I downloaded this app and I got exactly what I wanted. It works perfectly. The support team did a perfect job in responding quickly and clearly to my questions. Thanks for an excellent experience!

Developer reply ·

Glad that you've finally found what you were looking for :) Good luck to your business!

Madovar.com Luxury Gift Boxes · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Great app! Does just what I needed and was easy to set up. The only small problem that I had was easily resolved with a super fast and great service rep!

Developer reply ·

Thanks :) We are always ready to help so don't hesitate to reach out!

Mydeye · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

The app is excellent, but I do not want to be reminded to submit a review every time I go to the screen.

Developer reply ·

Thank so much for your feedback! And sorry for being annoying :(

Cloudwater · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

Great app, very efficient, and great support. The team is very friendly and very fast to answer and to help. Thank you

Developer reply ·

Thanks! Feel free to contact us anytime in case of difficulties :)

Boutique Namasté · 8 months using the app