Hystar
United States
Reviews (14)
Gave me the old bait and switch. They offered a good product that was free, then turned it to $80/mo
Was not happy with the customization options, needed something setup this afternoon. They did not have quick support. Edit: They reached out and were able to fix the things I had issues with. They are actually pretty good once they start helping.
Design options are limited. Not a fan.
Wish the app had a better UI and customization in the emails. The support is extremely helpful. Recommend it. EDIT: Had issues with customization, but the support was able to fix all my issues within a week or so.
One of the better apps in terms of customization. Support is not that good. Sent a request a week ago, follow up, still no response. Good Software, Bad support.
Filled with fraud, not worth it in the slightest. More of a headache than emails.
The app has it's quirks, but overall works well however the price to value is outrageous.
Developer reply ·
It is unfortunate to know that you did not have the best experience using our app and you are not happy with the pricing & features. I am sorry for the inconvenience. We are continuously aiming to improve the application and work upon the suggestions given to us. Your feedback has been registered and we work really hard to make our app user-friendly and provide a great support experience. You are our valued user and we will ensure that you have a great experience with our app. Apologies for the inconvenience caused. Regards, Team AfterShip
Great Developer and customer service. If you need this to work on a custom theme they will assist on putting it together.
App was very expensive. Wouldn't recommend based on the price. Customer support is good and works with you.
Developer reply ·
It is very sad to see a 5 star review to be converted in 1 star. We really always try to help our customers and satisfy all their requirements. We have always responded to the emails on time and got all the work done in a timely manner. Also, we never updated our pricing structure, you subscribed for a plan and paid for that only. You have subscribed for a plan in December 2021. In our app' privacy policy we mentioned that we do not keep any customer's data once they delete our app to protect customer's data only. While deleting app you mentioned app is not worth the cost and when you install it back mentioned that accidently deleted. Also you deleted app on October 20th and installed back after 6 days on October 26th, please see this screenshot - https://nimb.ws/nihLgq You never contacted us about this matter so we could help you to fix it.
Best page building app available, Switched over from pagefly and don't regret it at all. Support is quick and always helpful.
Developer reply ·
Thank you so much for this stunning review. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us. We’re here for you anytime! If there is anything more we can do to assist, please do let us know via live chat or email support@gempages.help. Thank you very much!
Outrageous fees. They will bind you into a contract for months and force you to pay a termination fee if you decide to switch.
Developer reply ·
Hi there, Our billing team has checked with your customer success manager - we see you signed a contract for 12 months. After March of 2023, the paid plan will be moved to monthly and can then be cancelled. This will not cancel when changing to monthly, so please contact us at that time to help. Please note, we do offer month to month plans and will never force a merchant into a contract. If you still need assistance, please email billing@privy.com.
Great support and easy interface to work with. Love the simplicity of the apps interface. Makes recruiting affiliates very simple.
I used this app to help increase load times and make my store more fluid, however the app rearranged all photos deleted the originals and the load times are not even better now. No clue why this is rated 4.9 stars. Edit: Customer support is very helpful. I will not be using the app however I must recommend the app just based on the support received.
Developer reply ·
We managed to get a single response from the merchant and checked the issues they mentioned in the review. 1. Checked variants we got from Shopify and checked the merchants store and all of the variants were re-assigned correctly. 2. We have all backups of the images and offered to restore all of them to the original state. When images are optimized It's only natural that they are replaced with optimized versions. We cannot have the same image as It would have no affect. 3. The loading time increased on pages where the images were optimized. 112 MB reduced from 133 images which is almost 1MB per image and It's an amazing result! It should reflect on the page speed insights in 24-48 hours. We tried to help the merchant, offered to change all images back to original, offered additional help to further speed up their store as there is quite a few things to improve that would increase speed and sales alongside that. It's quite sad to see that such cool looking stores with great products leave reviews without contacting us first when It's a 10 minute thing to restore all images and we would provide a lot more that would help the merchant out a lot. Also to answer why It's a 4.9 star - It should be a 5* average. Our bad reviews are only from customers who are not willing to accept our help. Everyone else is really happy with our product and customer support we provide! We help people not only increase their site speed and SEO, but provide tips on how to increase sales too! Edit: Thank you so much for the updated feedback! I hope our tips will help you with increasing your speed a lot more!
Good app great customizing i like how you can drag and drop the widgets anywhere on the page I think that's a cool concept. I'm currently trying to figure out how to add a "Write a review" button to our page cant find it.