SAVANNA
Kuwait
Reviews (17)
Very Bad app, and every time they change the price and I have subscribe for one year and every tome the options not showing correctly and asking for more payment
Amazing app, and the best customer service ever recommended to anyone
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear you had an amazing experience with our app and found our customer service to be the best. We're here to support you and your business!
Excellent service and a friendly team , they have done all the customization I need first-class app recommended to anyone.
The unuseful app and have a lot of bugs. When you try to redirect any page, it's showing this message always. (Edit failed. Please try again later. (Might target is too long, over 255 characters)) And when I asked them to refund my subscription for one year, they kept me on cycle without any action Hello there, I'm sorry to hear that you had a negative experience with our app. We apologize for any inconvenience caused by the bugs and error messages you encountered. Our team is constantly working to improve the app and address any issues that arise. Regarding your request for a refund, we apologize for any delay in processing and will do our best to resolve the issue as soon as possible. Thank you for your feedback, and please let us know if there is anything else we can do to assist you. All the Best, Gill | Customer Support
Very Useful app, and they have an excellent customer support recommended to anyone have international orders
Fantastic app and very easy to use and their customer support are amazing and very helpful recommended to any one
Developer reply ·
Our team is dedicated to providing the best support experience possible and we are very thankful for this heartwarming review! Please let us know if anything else comes up; we'll gladly help!
This app must be at the top rates of any wishlist app on the Shopify apps market, and they deserve more than five stars, they are so professional and they have met all the requirements I need for my store; amazing one and earn every dollar you pay for, Thank you, Katen, for all your support...
Developer reply ·
Thank you very much for your great & wonderful feedback, It puts a big smile on our face. We are grateful to have a client like you. :) :) For any queries, feel free to contact us at support@scriptengine.net, we are always happy to help you.
100 percent most of the 5 stars whose reviews are fake literary this is the most horrible app I have ever used because of these reasons 1- I requested a custom domain, and they charged me 120$ per year, and after two months, they changed the domain to a different store that is not owned. 2- I paid a subscription for one year, which was 185$; then, two times, they charged an amount 40$ for each transaction without any reason, and they uninstalled the app from my store. Rubbish service and big SPAAAAAM Update 7/Nov/2022 they ignored my emails, even the Shopify support email,s and they are not refunding the amount which they suppose to return back or giving any proof of refund. To everyone, please don't use this app its a horrible and cheating service.
Developer reply ·
Thank you for sharing your feedback. Please accept my sincere apology for the experience you had. However, this is not the experience we want to provide to our users. Your feedback has been registered. You are our valued user, and we are committed to providing the best support at all times. I would like to inform you that the refund was processed and we don't have the confirmation receipt however, Shopify will provide you the invoice credit in the next billing cycle. Along with that $120 was refunded to your original payment method. If you require any additional help, please let us know. Our ‘Support Team is available 24/7 to provide you with assistance and resolve any concerns that you may have either via live chat or you can email us support@aftership.com Regards, Team Returns Center
very nice app its really amazing and can be fixed very easy to your store , and their customer service was amazing ,,,,, thank you so much, Kartik for helping me for the customization
Best Social media login I have ever used and they have excellent customer service and are very professional recommended to anyone this app Thank you for the great review. We are doing our best to satisfy our customers.
Lovely app, and very easy to use, with the very best customer service I recommended to anyone to use
Amazing app and very useful, and their customer service is very high-end and very supportive recommended to any one
Words cannot express how grateful they are for their outstanding team of professionals. My app receives a 5.0 rating in the Apple Store, indicating very high customer satisfaction, as well as fast, simple-to-use, and reasonably priced packages. Continue, Shopney team... From Kuwait, We love you...
The very smart app, and very easy to use recommended to anyone for professional E-Commerce business
Very useful app and have the best customer service, and have a lot of features can help you for your ecommerce website
Developer reply ·
Hi there, Thank you for writing this awesome review for us! Hearing that you love our app and the service just simply has made our day! This motivates the whole team to work harder and sure thing, we will keep up our spirit that way. Our best wishes, Boost team.
Super and high-class application, and their customer service incredibly have amazing service, Recommended to anyone!!!
Amazing app, well-executed, and excellent customer service. It's incredible, and Mr. Vladimir provides the best customer service. Everyone should try it!!!!
Developer reply ·
Thank you for your amazing review and feedback 🙏 Our support team is always ready to help you 24/7😎