← Merchants

Très Elite

Canada

Reviews (29)

★★★★★
Shopify

on FD AliExpress Dropshipping POD · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Non-stop errors and glitches. The price markup tool doesn't work at all, and I'm getting 'unsecure app' warnings from the Chrome store. It feels unreliable and potentially unsafe for a professional Shopify store. Avoid until they fix the bugs. Update: I am adjusting my rating because this developer possesses a level of professional integrity that is rare today. While many others in this industry ignore feedback or jump to the defensive, he faced the "hard truth" of my initial report with transparency and accountability. He clarified the technical reasons for the security warnings and has shown a genuine commitment to fixing the remaining pricing tools. I respect a business that operates with ethics and ownership. I expect this app to reach its full 5-star potential soon as he continues to deliver on his word.

Developer reply ·

Thank you for taking the time to update your review — and more importantly, thank you for the honest initial feedback that pushed eCopy to be better. Reviews like yours, that hold a product accountable, are exactly how a small app matures into a reliable one. The roadmap items we discussed are in progress, and I'll keep building eCopy with the same standards you called for. Really appreciate you.

on Ecopy: Import & Copy Products · 26 days using the app
★★★★★
Shopify

The app keeps limiting my access to the basic level even though I upgraded to a paid plan, and it is not delivering the paid-level service promised. I have contacted customer support multiple times, but no one has responded.

Developer reply ·

We sincerely apologize as we identified a technical issue on updating the Basic plan last week that we've since resolved. We did our best to respond to every message, though weekend replies can take up to 48h. To make it up to you, we've already added 3,000 free AI product credits to your account as for other merchants who encountered the issue. If you reinstall the app, you'll find them waiting. Reach out at support@ecommercia.io, we're happy to help. The EcommercIA Team

on Clonefy: Copy & SEO Edit + AI · 27 days using the app
★★★★★
Shopify

Don't use! This app does not work as advertised. Despite claims of multi-platform support, it only offers limited importing from one platform and fails to connect with any of my other vendors. Unlike similar apps, it lacks essential features like translation, currency conversion, and SEO enhancement. Furthermore, I was double-charged due to a billing glitch, the app continued to show an "unpaid" status even after my first payment, leading me to pay a second time. While the amount isn't the primary issue, I expect a prompt response and a full refund for these errors. To make matters worse, customer support has been unresponsive. My messages disappear from the chatbox, and on the rare occasion I get a reply, I am forced to re-explain the entire situation from scratch. I have requested a refund multiple times with no success. I strongly advise others to look elsewhere for a reliable solution.

Developer reply ·

Hello, Thank you for your feedback. We respect all customer experiences, but we would like to clarify a few points to ensure accuracy. Platforms like AliExpress and Alibaba have recently introduced stricter security restrictions, which has affected cloning across multiple apps in the ecosystem. We are actively working on alternative solutions to address this. Features such as translation and SEO enhancement are available in our higher plans. Since you were using the starter plan, these features were not included, which may have led to some misunderstanding. Regarding the chat concern — if the chatbox is closed and reopened, it starts as a new conversation. This may have caused earlier messages to appear missing. We have already raised this with our chat service provider and are working on improving the experience. On billing — we did not receive any successful payment from our end due to a provider-side issue. Despite not receiving the funds, we proactively processed your refund in full to ensure you are not impacted. We take customer support and product quality seriously, and experiences like this are not reflective of our usual service standards. We are continuously working to improve. We always aim to provide accurate information in our app listing and continuously improve based on feedback. If there are any specific areas where you believe information was misrepresented, we would sincerely appreciate you pointing them out so we can review and correct them if needed. If your concerns have now been addressed, we kindly request you to reconsider and update your review, as reviews that may not fully reflect the situation can significantly impact our business. Thank you for your understanding.

on Kopy‑fy Import & Copy Products · 17 days using the app
★★★★★
Shopify

on Shopify Flow · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

doesn't has photos

Developer reply ·

Thanks for your feedback! The issue you noticed has already been fixed. With new domains, small glitches like missing photos can occasionally happen, but they’re always resolved quickly once reported. If you ever spot something similar, just send us a message or report the URL through the tool and we’ll make sure it gets corrected right away.

on Copy Cat ‑ Copy products · 35 minutes using the app
★★★★★
Shopify

unexpected plan change, it was free and now it's not Edit: Good app with very good customer service. I appreciated how professionally the team responded and clarified things for me. My experience had some confusion at first, but their support was excellent.

Developer reply ·

Hello, Thank you for your review and for using Vtober. We want to clarify that our free quota has remained consistent at 5 credits per month since our launch, and we have not made any changes to this policy. It seems there might be a misunderstanding regarding the quota system. You can verify our historical pricing here for your peace of mind: https://web.archive.org/web/20240721023838/apps.shopify.com/vtober If you believe there is an error with your specific account, please contact us directly via support. We are happy to check the logs for you!

on Vtober: AI SEO Blog Automation · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

doesn't load, not working

Developer reply ·

Hi there, Since you haven't reached out to our support team yet, could you kindly share more information about your current situation? We would greatly appreciate any error messages or screenshots that can help us better understand and address the issue. Sincerely, Fiidom Team

on FD: AI SEO & AEO LLMs, Agents · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Great, Jane is very helpful, thank you

on SearchPie: AI SEO & Schema · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

it was completly free and now charging

on AI‑ChatGPT Product Description · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Love it so much

on AI Models & Product Photos: ST · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

The app works well for adding badges, though the UI/UX could use some improvement. My theme required custom coding, and Ole was incredibly helpful throughout the process. His support was prompt and made the integration much easier. Thanks, Ole!

Developer reply ·

Thank you for your feedback. It’s great to hear that you had a positive experience with us. We appreciate your thoughts on the UI/UX and will keep them in mind for future improvements. If there’s anything else we can assist you with, don’t hesitate to let us know.

on Product Labels & Badges—Lably · 10 days using the app
★★★★★
Shopify

Harwin was incredibly helpful – thank you! Great team, highly recommended!

Developer reply ·

Hi there, Here's Robert from Kudosi. Thanks for your great review and your feedback about our app with the newest version of Kudosi, it would be really meaningful to me. Rest assured that we will do our best to deserve your trust. More than this, our website has been a great source for merchants in e-commerce market, and we are proud that we are contributing our effort to make our visitors knowledge deeper, so do not hesitate to give it a try at OnecCommerce blog via this link https://onecommerce.io/blog/ If you have any questions or need help, feel free to contact us at any time via our live chat or email us at support@fireapps.io Regards, Robert Kudosi by OneCommerce

on Ali Reviews: AI Product Review · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

great support

Developer reply ·

Hi, Très Elite! Thank you so much for your kind words! I'm so glad to hear that you had a great experience with our support team. We strive to provide fast and helpful assistance, and it’s wonderful to know that we met your expectations. If you need anything else, don’t hesitate to reach out!

on Trustoo Ali Reviews Importer · 3 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Asha is amazing, thank you

Developer reply ·

We appreciate your compliment! We are overjoyed that you found our service to be satisfactory, we truly appreciate your support. Your evaluation inspires us to keep aiming for greatness by serving as a helpful reminder of why we love what we do. Warm regards. Team Trackingmore

on TrackingMore Order Tracking · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

It's great, thank you

Developer reply ·

Thank you for your review! 🚀 Zydrunas

on Essential AI SEO: AI Blog Post · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

My customer faced an issue during checkout, receiving the message: "No delivery available: This item will be removed from your cart because there are no delivery methods available for your address." Upon investigation, I found that changing the inventory location resolved the error. However, reverting back to the original inventory location set by the app brought the same error back. Despite the app's advanced features like enhanced search and bulk importing from AliExpress, the overall experience has been cumbersome. Setting pricing rules and importing to Shopify proved challenging. Comparatively, alternatives like Dsers offer more products for the same price, coupled with excellent support and customer service. Now, I have hundreds of products imported from this app, meticulously described, only to be hindered by the inventory location issue during checkout. Rectifying this requires manually adjusting each imported product's inventory location, as Shopify lacks a bulk editing option for this. Attempts to seek assistance through customer support have been unsuccessful. Although the app's dashboard contains a support page, the chat support feature isn't clickable, compounding the frustration. This situation is incredibly frustrating. I am open to revising my review if these issues are promptly addressed.

Developer reply ·

Hello, First and foremost, we sincerely apologize for any inconvenience you encountered during the checkout process. We value your feedback greatly and are eager to offer you personalized assistance to resolve the issue you've experienced. We have attempted to reach out to you and would like to discuss the matter in more detail. Would you be willing to communicate with us via email, service@edgeshop.ai or WhatsApp, or any other method you find convenient? We are confident that through direct communication, we can provide more effective support. Also, we'd like to inform you that our live chat support is available from Monday to Friday (9:00 AM - 6:00 PM GMT+8). If you happen to reach out to our Chatbot outside these service hours, rest assured that we will respond within 48 hours. Please don't hesitate to get in touch with us through your preferred means of communication. We look forward to assisting you as soon as possible and improving your app experience. Thank you for your patience and understanding, and we await your prompt response. Best Regrads, Dropshipping Copilot Customer Service Team

on Dropshipping Copilot AI · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

The application is quite functional, but it falls short in terms of options and is significantly restricted in the variety of products it can generate. Even after upgrading with a paid subscription, it remains limited to generating only 30 products at a time. Furthermore, it lacks features such as the ability to ignore products with existing tags or to detect newly added products for generation. When the app is closed, there's no way to resume from where you left off, leaving you to start anew each time without any knowledge of your previous progress.

on AI TagUp: ChatGPT Tag & SEO · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

ChatGPT-AI's product descriptions are fantastic, and their customer service is top-notch! The engaging, SEO-friendly content boosted our online presence, and the support team is incredibly responsive and helpful. Highly recommend for great service and quality!

on AI Product Description‑ChatGPT · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

on CWILL Order Tracking · 28 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Decent but quite basic, lacking essential features and emphasis. It automatically removes description images and sizing details. I'll update my review once these aspects are enhanced.

Developer reply ·

Hi Très Elite, Thank you for sharing your feedback with us. We value your opinion and are always striving to improve our services. We're sorry to hear about the challenges you've faced, and we genuinely apologize for any inconvenience caused. We're committed to making things right and ensuring a positive experience for you in the future. Best regards, Smash Team

on Smash AI Description · 5 days using the app
★★★★★
Shopify

The journey of listing on Amazon has presented its fair share of challenges. Recalling my experience with the earlier iteration of this application, formerly known as Codisto, which I utilized a few years ago to synchronize my secondary store with Amazon and eBay, the initial setup was remarkably user-friendly. The Codisto team, in that version, efficiently handled the configuration for my store, simplifying the entire process. The convenience of a straightforward setup, coupled with a manageable monthly fee, made for a seamless experience. Their proactive assistance during the platform setup was genuinely valued. However, in the current version, the hands-on assistance that was once available has been replaced by a redirection to an extensive documentation resource. This transition places a higher demand on users to possess an advanced level of expertise to navigate and execute the setup successfully. Notably, the product listings exhibit notable shortcomings, including missing product photos and variants that fail to sync appropriately. This results in a confusing array of mixed-up images, where pictures from one item may mistakenly appear in an entirely unrelated product listing—such as finding ring images in a cushion listing, creating a perplexing and less-than-ideal situation. Despite persistent efforts to understand and resolve these issues, the support received for other concerns has proven less fruitful. It appears that the support team may not be actively seeking new users, potentially hindering a smoother onboarding process. A more collaborative approach from the support team, providing assistance with the setup, could significantly contribute to user satisfaction and overall business success. Streamlining the setup process has the potential to increase user adoption, fostering a more prosperous ecosystem where successful businesses generate better income, ultimately leading to the app's success.

Developer reply ·

Thanks for your feedback, It's important to know, understand and address any issues that may arise. We have reached out directly to offer a personal one on one to further discuss your concerns. Nikki

on Shopify Marketplace Connect · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

The app and pricing description are extremely unclear and confusing. Additionally, the cost is excessively high. Despite generating a description, I couldn't locate it anywhere. Moreover, the pricing for only 50 descriptions is exorbitant. With a store containing thousands of products, this app is impractical for my needs. This situation is absurd, and I would like a refund.

Developer reply ·

Sorry to hear about the trouble you faced with our app, after investigating we did see that the products you requested descriptions for did indeed fail and no descriptions were returned, yet you were charged for this. We have issued you a full refund and want to express our deepest apologies for this issue. In regards to unclear pricing, when you request a description the app will first alert you to the costs involved, again in your case this popup didn't show. We have now fixed this issue so any time a product/s are generated it will show the true cost before hand, giving the a choice to accept or decline. Hopefully one day you will come back to the app as all these problems have been addressed, but if not, we still wish you the best of luck in your journey. Thanks

on AI Product Descriptions · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

Compared to other apps, some significant functionalities are missing. While the support agent has been great, my original account manager, Kathy, who did well, has left the company. I now have a new manager, but I'm not completely satisfied with the transition. There's considerable room for improvement within the team. I plan to revisit my review once these improvements have been made.

Developer reply ·

Hello Très Elite, Thank you for taking the time to share your experience! We appreciate your feedback and we're continuously working on enhancing our product to meet the needs of our users. Your insights are valuable to us as we strive to provide the best experience possible. Thank you again for your support! Best regards, Dropshipman Support Team

on Dropshipman: Easy Dropshipping · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Great app, amazing support!

on Swym Wishlist Plus · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

This app is truly impressive and has been incredibly useful. I can't express my gratitude enough. While it's fantastic, there are a few areas that could be enhanced, such as adding features for bulk price editing, picture cropping, and incorporating more AI functionalities. However, these are minor issues, and I'm confident that they can be improved with ease. Overall, I absolutely adore this app, and I want to extend my heartfelt thanks to the developers for creating it.

on Ultimator Bulk Editor · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Good but only two languages, need way more than that, how to remove one and try a new language? I am confused

on Shopify Translate & Adapt · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

They are one of the best in the industry right now, with excellent products and top-notch customer service, and their themes operate without a hitch.

Developer reply ·

Hi Très Elite team! So glad to hear that you were able to streamline your updating experience with Theme Updater Plus and that our support team was able to help out! Thanks for taking the time to leave a review! All the best, Out of the Sandbox

on Theme Updater & Backups | OOTS · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

excellent customer service. I love it so much. Customer support is very knowledgeble. Keep up the great work

Developer reply ·

Hi, We really appreciate that you enjoy dropshipping with DSers! Our customer service team will be glad to know about your review as they try very hard to help and be responsive to our users. Don't hesitate to contact us again if you have any questions. Happy dropshipping with DSers! DSers Team

on DSers: Dropship+AliExpress+AI · About 2 years using the app