Kat Scrappiness
United States
Reviews (25)
Ryan is so helpful and helped me get it up and running with kindness. The app works great for us!
Ryan was very helpful in getting this up and running :)
Just started using this but it was easy to install and set up and i look forward to seeing what all it can do!
Developer reply ·
Thank you so much for the amazing review! 😊 We’re really happy to hear the setup was smooth and easy. There’s a lot more to explore, and we’re excited for you to see everything Buddy AI can do for your store. If you ever need help or have questions, our team is always here for you!
Everyone is super helpful and knowledgeable. Thanks!
It is very confusing but if I can figure it out, I'm sure it will be fabulous.
I made a huge mistake and ended up giving all my customers free shipping for about a week but when i discovered my mistake support helped me immediately fix it. They were kind, courteous and understanding. Great app - but ask for help if you aren't sure ! LOL
This app is such a great simplistic but great features for low cost! You can manage the gift cards and see all the statistic easily. The customer service is outstanding as well. Get it.. you wont be sorry
support is magnificent!
Developer reply ·
Thank you so much for your feedback! We're thrilled to hear that you found our support team so helpful. We’re always here whenever you need assistance.
The support staff is excellent and have been very helpful to me in getting this up and running on our site! It's a great app!
Even though this app did not work out for us, the support was amazing and quick! There is nothing wrong with the app, it just wasn't what we were looking for. If you need an app with great support, this is it!
The customer support is out of this world! I had some difficulty but they have gone above and beyond to help me!
SUPER easy to use and so many options. Love it!
Developer reply ·
Thank you for your review! 👌 Glad to know it was super easy for you to use the application and it had many options to design it! Zydrunas
awesome support!
Developer reply ·
We're thrilled to hear that you found our support helpful! Our team is always here to assist you, ensuring a seamless experience with Hulk Form Builder. Thank you for taking the time to leave us a 5-star review. Your feedback truly helps us improve our services. Stay awesome, The HulkApps Team
The support is fabulous! I had a lot of questions and they answered them quickly and helped me resolve my issues getting it set up! The app is great and my customers love it so far.
Mine stopped working but they fixed it quickly. The only reason I didn't give it five stars is because it takes a long time for the sign up box to show up on the page. Long load time.
The customer support won me over with this app. First of all it works like a charm, has all the options and features that we needed so the app is great. But what puts it over the top for me is the support. Thank you for always helping and so quickly too!
Customer service never got back to me OR shopify support who contacted them for me. This app lacks a lot but I was willing to put up with it until the customer service let me down. I will now be moving to another platform for my affiliate program in the near future. Response to your updated response. No I never received an email until tonight. Thank you for finally getting back to me.
Developer reply ·
Hi Kathleen, we have been replying to each of your emails and questions. Have you checked if our replies have ended in the spam/junk folder of your email ? Update: Have you received our email from our other email address (we have sent it on Saturday evening) ? Do you have some other address on which we can contact you ?
This was so easy to install and use. It works perfectly with the scanner we bought off Amazon and inventory is so much easier now!
very difficult to use. There is no way to "preview" what your image will look like once it's watermarked and from what I can tell, there is no way to revert it back to the original image if you don't like the result. Pretty disappointed considering i had to upgrade to the professional plan to even try this.
This app, while it runs quite slowly, does everything I want it to do in an bulk editor. I have tried several other apps and none compare to this one. I highly recommend it.
I used this app a few times and it worked okay but the last time i used it, it changed the prices of all of the products in one category, ruined my shop and now I have to manually reprice hundreds of items
Easy to Install and set up. Great support too.
I installed it and asked for the free installation help and they broke my site. Now I can't take orders! Have been emailing for days with no response. Really disappointed.
This app is SO EASY to set up and use! I use it for a FAQ/Support Center for my business website and I couldn't be happier. I highly recommend this app!
I can't say enough about the support for this app. I was a little hesitant at first to install it because I was scared it would be difficult, however, it was much easier than I had anticipated. I was afraid to install the code myself and Alex did it for me, very quickly and graciously I might add! Excellent app, excellent price and excellent support. Couldn't be happier!