← Apps

Saio: Sale ‑ All in one

by PreviewX · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (47)

★★★★★
Shopify

Worst App I've ever used. The App froze multiple times during a major sales event while I was trying to activate/ deactivate sales. Reached out to support over email/ live chat and no-one responded. Wasted hours of my own time trying to fix it. Good riddance!

Developer reply ·

Thank you for your feedback, and we apologize for the inconvenience you experienced with sales getting stuck when activating or deactivating. Our team identified and fixed the issue and should never happen again. If you decide to try our app again, we are confident you will have a much better experience. Please feel free to reach out if you have any further questions or need assistance.

Modern Pets · About 6 years using the app
★★★★★
Shopify

Hi. Three of our sales are stuck in deactivating now, meaning we cannot activate or deactivate any of our sales at the moment. Please advise ASAP! We need this fixed now so that we can run our sale tomorrow! Thank you. I will delete the poor review when it is fixed.

Atelier New York · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Don't use this app!!! The app is never working without any problems or it's fully not working... Besides that, the support is not helping with any of the problems and if they come up with a solution it's always too late..

Developer reply ·

Hello Sofian, Thanks for leaving a review on our app. We apologize for the inconvenience caused by our app and support. Your feedback is invaluable, and we regret not meeting your expectations. Please let us address your concerns and regain your trust in our app. App glitches can be frustrating, and we care about your success. Your feedback matters, and we're committed to resolving any issues you've faced. We're disheartened about your support experience. We're dedicated to helping merchants like you and apologize for any delays. We're enhancing our processes each and every day to ensure faster assistance. Please let's connect to understand your challenges better. We're eager to make things right; reach out to us via email/chat, and we will be more than happy to help you. Thank you for your patience. We're devoted to improving our app and support to serve you better. Best regards, PreviewX Customer Success Team

The GoodPeople · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

App not working anymore! Need it ASAP! CAN'T ACCESS THE APP AND WE CAN'T CHANGE THE PRICES MANUALLY ON OUR WEBSITE! IT CHANGES BACK TO THE SALES PRICE BUT OUR SALE IS OVER! We can't do anything right now and we are forced to sell at prices we don't want to!! THEY DON'T ANSWER US !!

Developer reply ·

Hello there, We appreciate your review of our app. We are sorry for the inconvenience you've experienced with our app. Your feedback is invaluable to us, and we're committed to resolving the issues you've encountered. One of the steps we took to resolve your issues was to "unstuck the sale" on your store. This process doesn't usually happen, and we reset the sales by unsticking the stuck sale, which doesn't affect prices. We are actively working to improve this aspect of our service to minimize disruption during these critical moments. Regarding your comment about our response time, we apologize if you felt unheard. We do our utmost to provide timely assistance and ensure that you can continue running your business smoothly. Please know we're taking steps to improve our response process. We understand the frustration this may have caused and genuinely value your business. Thank you for giving us the opportunity to address this matter, and we look forward to restoring your confidence in our app. Best, PreviewX Customer Success team

SecondCell · Almost 5 years using the app
★★★★★
Shopify

the App create the SALE but if customer have a Discount Code they are able to apply it on ALREADY DISCOUNTED PRICE . Loosing Money www.eugfashion.com

Developer reply ·

Hi there, Thank you for bringing this issue to our attention, and we sincerely apologize for any inconvenience you've experienced with our app. Your feedback is important, and we're committed to helping you find a solution. Regarding the concern you've raised about discount codes, we've already responded to your message, and we appreciate your patience. To address this issue, we suggested two potential solutions: Disable Coupon Code Usage: You can choose to disable the use of discount codes on products that are already on sale. This can help prevent customers from applying additional discounts to already discounted items. We can guide you through the steps on how to do this within your Shopify settings. Adjust Discount Code Restrictions: Alternatively, you can modify the settings of your discount codes to specify which products they can be applied to. By restricting the use of discount codes to certain product categories or excluding products on sale, you can have more control over how discounts are applied. We also added that it's important to note that our app does not control the functionality of discount codes directly; rather, it interacts with the existing settings in your Shopify store. Therefore, implementing either of these options will require adjustments within your Shopify settings. We're here to help you navigate this issue and ensure that your app works seamlessly with your store's discount strategy. Thank you for choosing our app, and we look forward to assisting you further. Best regards, PreviewX Customer Success team

EUG FASHION · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

We use this app for both of our stores, does what it should. We needed some help from the support team, they where quick and helpful.

Decadent Copenhagen · 3 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I used this app for years, but recently it has been incorrectly affecting product prices...even for products that aren't set up in this app. On the afternoon/evening of the 24th the price for one of our products not set up this app was affected. ****203 was the last correct order at 3:16pm at $67 ****258 at 8:04 incorrect came through $144.85 I reached out to Shopify support and they confirmed from the logs that "At 7:46 PM UTC on the 24th, the "Sale - All in one" app was recorded adjusting this product's price from $67.00 to $144.85" Uninstalling the app now. This is very concerning

Developer reply ·

Word on Fire, We deeply apologize for the challenges you've recently experienced with our app, and we understand your concerns. Your feedback is invaluable to us, and we are committed to resolving the issues you've raised. We appreciate your years of trust in our app, and we regret any inconvenience the recent pricing discrepancies may have caused you. We understand how concerning it can be when product prices are affected incorrectly, especially for items that are not configured within our app. Upon receiving your message, we took immediate action to investigate the issue. It appears that the sales were indeed stuck on deactivating, which caused this pricing anomaly. We went ahead and reset the sales on your store, which typically restores the prices to their default state before the reset. Should you have any further questions or require additional assistance, please do not hesitate to reach out to us directly via email/chat. We are here to assist you every step of the way. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we hope to regain your confidence in our app. Thank you for giving us the opportunity to address this matter. Best regards, Customer Support Team

Word on Fire · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

I've used this app before with great success but the functionality of it has totally broken. I have to close out of it and re-access from the app menu after every two actions that I do. Edits don't load and I'm manually adjusting half the prices myself with no rhyme or reason. Such a bummer to see it stop working so much!

Myrtle · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Hi team, is the app down? it was working well for years and since last year, i often get blank screen or error message asking me to check the logs. ??

Rock Gifts & Book Centre · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Have been using this app for years now but will look for another since the last 4-6 months this have been working really slow and we have to close it and try a lot of times everytime we want to make few changes. Time killer with a lot of errors. We're sorry, but something went wrong. If you are the application owner check the logs for more information. This is the info we get every time we use it after 3-5 mins in the app. Drop it !

Developer reply ·

Hi Stillo, Thanks for your review :) - sorry to hear that the app is not working for you as it should now that you have been using it for years, you are always welcome to reach out to our support team and they will guide you through any problem you might have :). Thanks Rasmus Larsen

Stillo · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Hi, I am new to the app, just started it. But hard to go back and edit a sale. I need to rate this so the pop up stops coming up

Developer reply ·

Hi, We hope you like the app, lets us know if you need any help - just email our support :) Thanks Saio Team

Taylor Joelle · 12 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Just installed but works exactly as described - been setting up our BFCM sales without any problems - we ran into a small problem with one of the timers, but the support got that sorted out in no time.

Developer reply ·

Thank you for your review! We're glad you like the app!

saleshoppen.dk · 6 minutes using the app
★★★★★
Shopify

The app isnt working as we hope. is very slow!! It allowed me to put comparative prices with a discount, but now i cant change them or delete all the offers, in order to put them back with the correct prices. Basically you need to change all the prices manually in the shopify admin.

Developer reply ·

Thank you for your review! Sorry the app seems to be slow for you. We are limited by Shopify to updating about 100 products per minute. If you were trying to update many products, it can take some time. If you by chance uninstalled the app with sales that were still active, we lose access and can't change back the prices. However, you can fix that by re-installing the app, creating the same sales, activating them (they will still be active on your store, so there will be no change to your prices), then deactivating them. I hope that helps, and feel free to reach out with any other questions!

VERTIHOME · 32 minutes using the app
★★★★★
Shopify

We have 3 stores where we are using this sale app - we try others but this one was working best for our needs. We really like to new Timer update.

Miniature.dk · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Very poor performance! The App works very slow, does not show what the % of SALE actually and when a user is on the garment page nowhere is marked that there is a sale. Bugging all the time.

Developer reply ·

Hi Marcellamode, thank you for your review, and sorry the app is not performing the way you had hoped. Unfortunately, the app only updates the product prices on the backend of Shopify. How the discount is displayed to your customers is controlled entirely by your theme code. There are often options in your theme customization area on how to display sale information, but if there are none for your theme, you may need to have a developer help you update the code

Marcellamoda · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

The app works great. It does need a little work if you have many products or want different discounts but all can be achieved by creating collections with specific tags or vendors.

Developer reply ·

Thank you for your review! We're glad you like the app!

Ecru.es · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

I tried the app three different times, for a 20% sitewide sale, it increased all my prices. Thank gosh for an UNDUE button that reversed this out three times.

Developer reply ·

Hi camoLOTS.com, Thanks for reaching out, and thank you for your review. Sorry the app isn't performing the way you were hoping. The app assumes that if there is a price in the "compare at price" field, it is the not-on-sale price, and uses that to calculate the new price. If there is not a number in the "compare at price" field, then the app uses the number in the "price" field as the not-on-sale price to calculate from. We structured our app this way because we've found that trying to calculate new prices from items that are currently on sale creates too much of a mess and too much confusion. I hope that helps, and please let me know if you have any other questions, Eric SAIO Team

camoLOTS.com · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

A very good app that works and is very stable. But for bigger stores it does affect the loading times of your pages- esp. collections. Our load time from our homepage to any collections pages doubles to triples with this app.... from 2 to 7 seconds to more. We do have hundreds of products but no other app has caused this. Hopefully SAIO will fix this problem. So, a great app but there is a price to pay.

Developer reply ·

Hi FEAR-NONE, thank you for trying our app, and thank you for your review! Our app only updates the prices of your products on the backend of Shopify. It is in no way connected to the frontend of you shop, and can't affect the load time of your site. Is there any other change you have made to your store recently, or any other new app? Please reach out to us if you would like some help tracking the issue down. Thanks!

FEAR-NONE Gear Clothing · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Love this app - its saving us so much time when doing sales. We use this for BFCM and other sales. We have a few extra things we wanted to add and the support was very helpful.

the last conspiracy · About 5 hours using the app
★★★★★
Shopify

We have used the app for a few years now - and it working flowless for our needs, we use it for all our sales - easy to install and to work very well.

WARDHOG · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

It's super slow every time you have to enable or disable a sale and support answer is that they experience an issue at that moment. That's not true, it's always VERY slow. Support takes more time than the update to answer. So by the time they speed it up it's too late.

Developer reply ·

Hi, Thank you for the review :). The more products you have the longer it takes. Next time you enable a sale and feel it take to long - email our support and they can speed it up for you. Thanks

Maska Mode · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Great app! Great value! Works seamlessly & is super easy to setup, whether you're planning an upcoming sale, or just doing one on the fly.

Lindy's Gang Retail Store · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

This app is exactly what I have been searching for. It is clear, simple to use and has so many versatile functions compared to the other apps that are getting these basics SO WRONG! Very happy to have found this. =)

Fabric Muse · 32 minutes using the app
★★★★★
Shopify

The support is great and very fast, however I would warn anybody to use the app as it changed 700 prices in my store automatically even though I had not setup anything for them via this app. Their support helped me reset this however I was in panic and cannot use this app anymore as it does not work.

peaceofhome.se · 24 days using the app
★★★★★
Shopify

Loving it so far! I just wish it had BUY X, GET X built in and it would be perfect. Good job Saio!!!

Juanderful Products · 19 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Have been using it for over a year and so far really made our sales updates much simpler and straight forward.

The Linen Works · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

I USED THIS APP WHEN I DISCOVERED I COULDNT APPLY A SITE WIDE DISCOUNT THROUGH SHOPIFY - IT WAS SUPER EASY TO INSTALL AND USE

Freostyle · 3 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Our store have over 5500 products so setting up sales can be a bit time consuming for Black Friday with this app it took seconds. The support has very helpful.

Stilleben · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Great app for doing sales - we have been using this one ever since it got released on the app store. Keep up the good work Saio.

ViSSEVASSE · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

I used this app a few times and it worked okay but the last time i used it, it changed the prices of all of the products in one category, ruined my shop and now I have to manually reprice hundreds of items

Kat Scrappiness · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Not good. Do random things and Im now waited 30 minutes to discount kick in.... do not download. Its easy to manage but its not working good.

Dick Johnson · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Awesome customer service. Eric is extremely helpful and I will use this app for every sale I do in the future! Highly recommend! Thank you!

Cordoza Nail Supply · 14 days using the app
★★★★★
Shopify

Do not use this app!! It changed the prices not a problem but when I ended the sale the prices would not revert back and I had to manually change them myself. What a nightmare !

Vanity Collections 2 · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

It increased the product prices instead of decreasing and kept on doing it...Does not work properly !

Rdkl U · 10 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Fast customer service. Thank you.

Bluestoneriver · 15 days using the app
★★★★★
Shopify

Great app. Easy to use and works great.

Lilylin Designs · 16 days using the app
★★★★★
Shopify

Awesome! This works well. Simply and fast.

Ttcshop · 24 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Great app, can't find a flaw, my go to for holidays and discounts. Works like a Charm.

Godsofmankind · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

This is an awesome and affordable app which makes it easy to schedule or launch sales for BFCM. Best app for simple sales.

Ivyleecopenhagen · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

We have been using this app for about the last year or so. it helped us out during are BFCM sales again this year as last year.

Goodscph · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Overall our experience using this app was just great! We ran our Black Friday sale with it and it went very well. We created 11 different sales for different discounts and scheduled them to start at the same time and end at a specific time. Everything worked as expected. However, the app did become unavailable for a couple of hours while the sale was active but that did not affect the sale at all. We chose this app over a more expensive one and we’re very happy with it. It is a very simple app that does what it’s supposed to do. I would have given this app 5 stars if it had not become unresponsive.

Dimm Is · 5 days using the app
★★★★★
Shopify

Totally failed on Black Friday. Error message saying 'Something's gone wrong'. I've lost sales. Shocking.

Decadorn · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

Not very satisfied with this app, I had a few issues. I prefer to cancel my subscription and get another app, even if it is very complicated to re organize all the reductions...

Mercibisous · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Never works to disable and add products. Spent 3 hours today and it is still not working. DO NOT recommend this app.

Buddhapants 2 · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

The app crashed whilst deactivating a sale and wouldn't revert my prices. Had to remove the app and redo all the pricing manually. Completely let down especially as you have to pay for the app...avoid!

Bedfordshirebeardco · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Destroyed my website. I turned off the app after the sale and the sales prices stayed on my website. I couldn't fix this and I am still waiting to hear back from their customer support. I emailed them at 930 am and it is now 5 pm. I wouldn't trust this app.

Tai Rittichai · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

I was a little worried, considering the first review left for this app, but I can assure everyone that whatever issue that person had has been corrected. I added this app to our store and in less than a minute I was able to put a whole category on sale. To fully test it, I then deleted the sale and made sure items went back to regular price. They did - It works perfectly and super efficiently. I love that we can post more than one sale at once, setting priorities to insure that everything is priced correctly - and even this is easy to do with this app. With all the sales listed on one screen, it's easy to see what's happening on our store and start, schedule or end sales. We have almost a thousand items on our store, so this is going to take the hassle out of running sales, which is great news for our customers! Eleda Triple Mountain Model Horses www.TripleMountain.com

Triple Mountain · About 11 hours using the app