Gala Wildlife
United Kingdom
Reviews (14)
Best popup app by far. Nice and simple to navigate and create. Great support too! 10/10
Total waste of space with 0 functionality! Uninstalled!
Couldn't get it to work and somewhat confusing. Used the help chat facility and despite my message showing read I got no reply. Uninstalled and reverted to my previous lock app.
What can I say...Bon have been a revelation in terms of what they offer and the absolutely brilliant support (BIG shout out to Daisy here!). We are soooo glad we happened upon Bon for our rewards scheme - we totally recommend them if you're looking for this kind of app. We look forward to using Bon Loyalty and wish them all the success they deserve. 10/10!
Developer reply ·
Hello ☺️ You made our day with your trust in our app and your awesome review! Daisy and our team are all happy to know that you are satisfied with your BON experience! If you have any further requests, please feel free to contact us via our live chat or email us at help@bonloyalty.com. We always appreciate you! Best regards, Mia BON Team
I so want to keep this app but it has one feature missing that really does stop me from totally committing at this point. If we could organise the listing of products into how we want it to show, then I'd be happy with it - unfortunately, this isn't currently a facility. It must be pretty frustrating if you have a large catalogue of products and you want to place a product next to, or in order of, another product for continuity. I think it's quite a floor really. I think some control over the type of text (font, size, bold etc) would be good too. Other than that, I like it and would definitely give 5 stars otherwise.
For me, the app was totally unintuitive and unresponsive in my editor. Deleted - it's only a form builder, so should be very straight forward. Hello Gala Wildlife, I am sorry to hear you are experiencing issues. I would love to help you with whatever it is you are having issues with. If you could email me directly at hello@crucialcommerceapps.com, I will make sure we figure this out as soon as possible. ** UPDATE ** I would really love to make this right, reviews are the blood and soul of our business. I would very much appreciate a reply. A response would be greatly appreciated so we can resolve this issue for you please.
Having recently added the app I have started to receive reviews, which goes some way to adding credibility to my website from genuine customers. The layout is clean and functional. I think the one-time payment is very good value and much prefered to a subscription. I had a little misunderstanding about the functionality of the app, so messaged the app developer - who responded very quickly and answered my query! So, overall, a super little app that'll benefit most (if not all) websites. Definitely recommended.
Well, I set up a sale but it never materialised on the day, so that wasn't a great start. Now I've just logged in to take a look around the app and I'm getting a message that my free allocation has run out - but I've only used the app once! Oh well...deleted.
Developer reply ·
Hi, I hope this finds you well. We apologize about the first sale never populating. You had installed the app on the first day that we released a new version, and had some early technical issues. It's unfortunate that this affected you and your business. For this reason I want to make it right for you. Myself. Please check your email for my immediate action to this issue. We value you, and your business and we would love for you to let us make this right for you. What seems to have happened is the automatic deals feature was enabled on the account. This creates a new set of "deals" for you every day, automatically. The account had 10 "deals" run this month, which is past the limit of 3 deals on the free tier. (Don't worry! We are going to make it right for you though, check your email so we can help) -- Conner
I have this app installed and so want to like it, but I'd much prefer it if when you clicked on a product that it wouldn't open another tab separate from the webpage I'm viewing - is that possible?
Developer reply ·
Hi, Thanks for your review. We are working to rebuild the app. In the next version, You may easier to custom the app for the feature. Best Regards, Helen
Looks good but I've not been using it for long. I'll come back and update where necessary - so far I like it. UPDATE. The app is good but we're aware that it doesn't capture ALL activity on the website! (noticeable missing activity when a customer has placed an order and no corresponding video to connect, so sometimes it's there and other times not). To ensure all activity is collected and reliable, we use Storeview as a backup. I'll leave the rating at 4.
I have just upgraded and it's still only showing the basic app features, so I would appreciate some advice on how to sort this issue out, please. I'll send an email to support now and update this review once the problem has been sorted. UPDATE! Installed this app on the 12th April and upgraded - it didn't upgrade, so I still only had the free version! Contacted the app provider and heard nothing for a few days, so had to send another email and request a refund for the upgrade that never took place. They replied eventually and said they'd issue a refund that would take a couple of days to show in my account. IT'S NOW THE 23RD APRIL AND STILL NO REFUND! HOW IRONIC THAT IT'S CALLED A TRUST BAGDE! DOWNGRADED THE STAR RATING FROM 3 TO 1. 29TH APRIL STILL NO REFUND - ANOTHER EMAIL SENT REQUESTING REFUND!
I've tried to install the app but couldn't get it to work. However, I contacted the support and asked them if they would install the app for me - which they were only too happy to do. Result...a brilliant reordering system is now fully functional in my customers' account area. UPDATE: A WEEK LATER THIS APP CAUSED MAJOR ISSUES WITH MY NAVIGATION MENU, STOPPED IT WORKING AND ISSUES WITH SCROLLING UP AND DOWN MY SITE TOO! SO ADVISED BY SHOPIFY TO DELETE! DONE. FURTHER UPDATE. I'll get back in touch with the app developers in a couple of days and see if we can reinstall - see how it goes as I really did like the app (it was my favourite actually).
Developer reply ·
Hi there, We are extremely sorry for the inconvenience you had with our app. We had contacted you regarding the issue you were faced with this app, but we didn't get any response from your end. We also have experienced that you have removed our app from your website. We are requesting you to please give us a chance to correct our mistakes and make this app run again on your website as it was running before. Thanks
A very simple app to use and does the job perfectly. I'd say a little expensive for what it does, but it's not exactly going to break the bank is it! 4 out 5
Developer reply ·
Thanks for leaving us a review, it's much appreciated. Hopefully the value of the app will become more apparent in the very near future. Thanks again!
Added this facility to my shipping confirmation page and it's perfect! Fantastic that this is free. I'll be taking a look at their paid apps at a later date, too. Overall...fab and highly rated!