Arnone Boutique
United States
Reviews (13)
Just starting using and had an issue when they moving platforms and was missing some of my products. But they got it fixed right away. It nice to have customer service that will work on the problem right away and not wait days for a response. Easy to use, creating products for my site. Will check out my samples when I get them order and sent to me. :)
I can't get ahold of anyone from this app. I've sent several messages to them no answer. I have not been able to access my app & get into my reviews for my site. Every time it states I have no access?? Can someone respond back to me!
Developer reply ·
The app has been working since yesterday. I have responded to all emails. Please send another one through the Shopify app admin screen if it is still not working for you.
We added Dear-Lover Dropping to our boutique about a month ago. The app is easy to setup & use. The products they offer seem like a great add to offer more economical price point for customers (to compete). Since adding we have had a few orders. The shipping doesn't seem too bad, they do process pretty quick and after ship you can track (7-10 days total). So far no issues with products that customers have purchased.
Developer reply ·
Hi Arnone Boutique, We’re so grateful for your kind words! 💖 It’s wonderful to hear that you’re enjoying our products and that The Dear-Lover Dropshipping Customer Care Team provided you with excellent service. We’ll make sure to share your feedback with them—it’ll mean so much! Your support inspires us to keep improving, and we’re here to provide you with the best experience possible. If you ever need anything, don’t hesitate to reach out. We’re always happy to help! 😊 Best wishes, The Dear-Lover Dropshipping Customer Care Team
There is no 30 day FREE TRIAL> I had this app for 4 days and unistalled and got billed the next month. This app is not installed didn't even use the app in 4 days and got hit with the fee! WOW Can't contact anyone to get a credit! Beware before you install. Make sure you will be using so you won't get the shock of 19.99 added to your shopify billing! Not Cool!
Developer reply ·
I am sorry for your experience. You previously used your free trial with us in November 2022, and we can't offer new free trials every time you uninstall and reinstall as you expected when we spoke. We issued a refund for your store for the full amount, and explained to you how we weren't able to offer another free trial to stores that uninstall and reinstall. We also responded within 4 hours of your initial contact and had full resolution to your request within 8 hours that included a full refund. All stores still receive a free trial on their first install.
So far liking this app. Bring in new sign ups! The only thing I would like is the info being sync directly to shopify. Right now I have to manually add them, but as of right now I don't have to many so this works ok.
Developer reply ·
Thank you for your review, we are pleased to inform you that today we have deployed “sync customers with Shopify” integration - to production. Once again, thank you for your feedback.
Just start using this app, and they have been extremely useful of helping me get all set up. I'm not the techy one and was very patient with me. I would highly suggest this app.
Love using Trendsi for my boutique. When contacting chat online for any questions mostly where for "shipping status" have always gone out of their way to assist. Today I spoke with "Mia" in regards to issue about inseams and she was happy to assist with the answers I needed.
Developer reply ·
Hi Arnone Boutique, Thank you for your review. We are glad that you enjoy using Trendsi. Let us know if you have any additional feedback or question. As your trusted partner, we are always here to help. Let's grow your fashion business together.
(UPDATE UPDATE REVIEW) I get a call from the local posted I owe postage of $2.19 for the Mom Jeans. I have to go to the post office to pick up the item and pay again. DO NOT DOWNLOAD THIS. THEY ARE HORRIBLE! VERY DISAPPOINTED. SHOPIFY GET BETTER USA DROP SHIPPERS PLEASE! (UPDATE REVIEW!) I thought I would give this one more try. I ordered the mom Jeans as a sample and then 5 days later it was processed. Then takes over a week to get my items. (8 days). The process is way too long. Still waiting for the Jeans to be delivered. If my customers would have to wait this long? The question is I thought this was USA drop shipping I guess it is not. Sorry Modalyst. I can not do a try 3. Very disappointed. Shopify needs more USA dropshippers for our online boutique businesses. (ORIGINAL REVIEW) The site is easy to use! Everything looks cute! This is the first time using Modalyst and very disappointed. I ordered the Maroon Sunglasses as a sample item. 1) The item arrived by USPS and I had to pay for additional postage in order to receive it (this is not good for potential customers). You had the items weight at 8oz and via USPS states it was 10 oz. I had to pay $2.19 2) The items received are incorrect. I ordered to Alicia Maroon Sunglasses and I received some weird hot pink & zebra print sunglasses. Nothing at all close to the glasses I have listed on my website. (again this is not good for potential customers). Please change my mind that this is not how all your products are being sent out & delivered?
Developer reply ·
Hi Robyn, Thank you for your review. I'm sorry to hear about your frustrations. We would love to understand in greater detail what happened so we can properly address every issue with the suppliers involved. For example, the shipping times. It sounds like there is a misunderstanding about how shipping times work. The denim item you ordered is from a supplier based in Spain. The item was shipped from Spain to the USA. This is international shipping, and it is written as such on the item detail page of Modalyst. Moreoever, I believe the item was received by you within 8 business days. If it was more than 8 business days, please let me know. From prior messages, I understood it to be 8 business days. If you were looking for super fast shipping, then our distributor of brand name items in Europe is the best option. They deliver in under 4 business days. With respect to the wrong item, we are sorry about that. That is certainly frustrating. Were you also underwhelmed by our Customer Support and response to the matter? If I recall, our Supplier team stepped in right away and helped connect you to the supplier. It was my understanding that the resolution was swift. If that wasn't the case, please let us know.
It was fabulous during the FREE trial. Everything worked. Then everything stop working. I'm not even close to the end of FREE trial. Then I get an alert that I need to go to the paid program because I'm at over 2500 views? Not sure where they get this data from. I started this online boutique on Jan 22 and as of today I only have 255 page views? I wish I was in the 2000 views. Seems very shady to me! When my campaigns stopped working I ran the A/P test and now it seems how to push my views only on there end to the 2500 but everywhere else it states different? Google Analytics, Shopify Analytics. So privy not happy with the force of making people pay for a service that is not even working properly for the past few days. My RANK is a 0
Developer reply ·
Thanks for the feedback and sorry about the issues you are experiencing. Please send us an email at support@privy.com and the team will give you a hand when they are back online.
So far so good. Start using a couple days ago and very easy to set up. Had a issue on a landing page not working all of sudden. Contacted them and they fixed it. Great customer service.
Site easy to navigate to launch my first store. Customer service is great! Looking forward to using them in the future as well.
Developer reply ·
We look forward to seeing what you can achieve in the next few months! We're absolutely glad that our Support team was able to help you out - their line is always open so don't hesitate to reach out.
Not working, will not approve any products in my inventory. Issue with barcode. Do not know how to fix. Wish it would be easy to add inventory. Facebook Shopping was a breeze to add no issue at all!
Developer reply ·
Hi there, I am Nidhi from the Shopify Support team. Thank you for taking the time to leave feedback on the App. All products are reviewed by Google and and it is important to ensure that they meet Google's requirements to advertise. Our handy guide here goes over the product requirements in detail - http://bit.ly/GSproductrequirements I can understand how it can seem confusing to get set up and I'd love to help make this a better experience for you. I will be following up with you via email to lend a hand with this, be sure to check your junk/spam folders too! I look forward to talking with you! Nidhi - Shopify Support
After having issues at first Tomas contacted me and walked me through and fixed the issue!!! Customer Service is Top Notch!
Developer reply ·
Thanks a lot for an updated review. Happy to help anytime.