← Apps

SyncLogic

by Oiizes · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (60)

★★★★★
Shopify

I unistalled this app and keep getting charged for it

Lovely Threads · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

good day, i have sent you a mail with some questions i have in order to decide whether to go ahead and use the app. could you please look into my mail, sent from mennovan......@l....nl? or how can i get in touch with you since i can not seem to find any means to mail or app you. kind regards happytoys.nl UPDATE AFTER 3 DAYS: still havent heard form you, is there a mail adress i can forward my uestions to?

Developer reply ·

Hi. I can't seem to find any message from happytoys.nl or from any mennovan. The rest of your email address in this review is obscured. I will try sending an email to the account we have for happytoys.nl but it's an info@ address so I'm not sure if it will reach the right inbox. Can you try us again at support@oiizes.com? Update after 3 days: We have tried to reach you on all channels we can determine might work. Please email us at support@oiizes.com if you see this edit. Thank you!

★★★★★
Shopify

La Crique Boutique · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Updated Review I wanted to update my review now that my issue has been resolved. I received a reply from Shane at Oiizes Support, and I’m truly grateful for the clear explanation and the help provided. My store has now been accepted for connection with Synclogic, and I’m currently just waiting for my new supplier to approve the final connection. Although I do wish the supplier approval process moved a bit faster, I’m genuinely thankful for the support I received and the progress made. Because of this, I’m updating my review to 5 stars. Thank you for taking the time to help me get everything back on track.

Developer reply ·

Thanks so much for updating the review. Glad I could help get you connected. I'll keep an eye on your ticket. Let me know if you need any additional support. - Shane

★★★★★
Shopify

over charged beware

Developer reply ·

Hi. I've processed a full refund of the most recent charge. I promise you this is a misunderstanding and not any kind of intentional overcharge on our part. It's a defect in the Shopify billing system and we have been trying to get it corrected for years. When it happens we refund as soon as we're made aware which I have done for you now. This billing system is handled by Shopify and we're required by them to use it. We never over-charge but the billing system Shopify requires all apps to use is very unclear when it comes to recurring monthly charges. It always charges up front, on a future bill, and it means that people often receive the charge for a period they didn't actually use in full an extended period after uninstall. There's no way to ofter an automatic pro-rated refund on uninstall. There's no automated way to detect this or defend against it that we've found. We've asked Shopify to improve this system numerous times over the years but have never gotten any action from them. In any case, I'll send you a follow up message but I'm very sorry this happened and we'll absolutely make it right. - Shane

Coeur de la Mode · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

The efficiency, helpfulness and ease-of-use of this App - for this price - is unfathomable! Running multiple brands across multiple geographic regions with differing Shopify Expansion stores brings with it innumerable challenges... but Syncing Inventory isn't one of them! All thanks to SyncLogic. Definitely could not live without this App in our Tech Stack.

Developer reply ·

Thanks so much for the kind review. I thrive on knowing we've helped your business. Let us know if we can be of service in any way. - Shane

Moana Bikini - Worldwide · Almost 8 years using the app
★★★★★
Shopify

Shane at SyncLogic is the best! Anytime I need something, he’s right there—helpful, responsive, and genuinely invested in making sure everything runs smoothly. It’s rare to find that kind of support these days. Can’t recommend SyncLogic enough! SyncLogic is a game-changer! I needed a feature added that was crucial to my business, and Shane went the extra mile to make it happen. His dedication and hands-on approach were impressive, and the quick response showed how much they care about their customers. If you're looking for top-notch service and a product that delivers, SyncLogic is the way to go. Highly recommend!

Developer reply ·

Thank you so much for the kind review! I genuinely enjoy finding solutions for shops and helping them thrive, and I'm glad to hear that came through. Let me know if there's anything else I can do for you. - Shane

Three Mad Hatters Mercantile · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

My 5 star rating comes from the amazing customer service I received from Shane when trying to navigate through the syncing options and inventory. I basically received a 30 min in-depth tutorial, over the phone, about the different functions SyncLogic has to offer and what I should do to make sure my shop remains synced with my wholesaler. What I did learn, that can help others, is to watch the video they provide! After 1.5 months and several hours of trying to navigate the products synced, I learned watching that video could have helped me understand a lot more early on. I now feel extremely at ease knowing my products are correctly synced and my settings are geared towards my needs. Thank you so much Shane!

Developer reply ·

Thank you so much. Your review made my day. It was such a pleasure speaking to you and I truly enjoy seeing our customers thrive so I'm glad my call was helpful. - Shane

Bluebonnet Belle · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Tested multiple inventory sync apps and this one is the best value for money. Reliable and quick and to the point support. Could use more functionality but some other apps that are seemingly more advanced turn out not working.

Developer reply ·

We have always focused on accuracy and performance, and often times the customer doesn't notice improvements we make, so I'm really thankful you noticed and shared your experience with other. We'll keep plugging away at functional improvements too. Thanks so much for the kind review.

Misfit Diamonds · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Love this app for my drop shipping business. Customer service is quick to respond when needed.

Developer reply ·

Thank you so much for the kind words. I'm always happy to help. -Shane

shop TAMMY prell · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

I have very little choice or control on this app. It is what is required by my drop shipper. I need additional information and support and have emailed at least 3 times via the support window within the app and have not received any response. I need more control over what changes synclogic makes to my store. I need to define what product template it uses for the products being synced. Plus it does not bring over cost or the compare at price as well as the price to show a discounted price to our customer if applicable. (that is unless I am misunderstanding the setup) When I manually go in to add these essential costs, it overwrites the data the very next sync. I would truly appreciate some support on my issues.

Developer reply ·

I'm so sorry to hear you've run into these challenges. I can definitely support you in your concerns. I found emails from you on Feb 3 and March 14th regarding cost of goods. It looks like we responded promptly to both of those but I take it you didn't get the response. It must have gone to spam. I didn't find a 3rd message from you. I can certainly help you with syncing cost and the compare at price, which shows a discount for your customers. These things can be achieved and I'll be more than happy to help. I can also help with the template issue. You can turn off sync of the template so that you can choose your own custom template, and I'd have to look into this one further in that it's not a common request, but I might be able to customize your connection to select a specific template to use I'll give you a call now but I know it's after hours for you so if I don't reach you I'll try you again tomorrow. Update: I tried to call but the phone number on your account doesn't appear to be working. Can you please reach out to us at ‪(415) 851-1230‬ with an updated number. If we're unable to answer please leave a message. I really want to connect with you and support you on this and I'm unable to reach you by phone or email. Update 2: I haven't heard back from you. I also reached out via the form your website but haven't gotten a response. Without a working phone number or email address for you I really don't know how to reach you.

The Celebration Co. · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Your app COMPLETELY DESTROYED our store Removing sales channels, switching product images, deleting pictures, and altering inventory. What is going on?? Your app is extremely dangerous!

Developer reply ·

This review is 100% fake. We reported it to Shopify but they don't seem to be taking fake reviews seriously anymore, which calls all reviews on other apps into question. Shopify never got back to us on our report other than to say we will not hear from them so we don't even know if they have ever reviewed it. They have the data to verify that this review is fake and that we took no such actions on this shop. We do not buy positive reviews and do not buy negative reviews on competitive apps, and we are 100% transparent and take responsibility if a customer has a legit complaint. That is not the case for this review. Shopify needs to do a lot more to take care of the integrity of their app store reviews. This shop installed for a few minutes. We hadn't even ingested their products when they uninstalled. No actions were taken on their shop. No product images were switched or deleted. No inventory was altered. No customer support ticket was opened. It's a complete untruth.

Krono Nutrition · 28 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Afull no support do not waste your money cannot have items taken off if archived or draft items. was told to get with Shopify they were too busy to help.

Developer reply ·

This review is not representative of the truth and so inappropriate for a number of reasons. The truth is we have been very responsive to your needs. We have been proactive in trying to reach out to you and address this before you were even aware it was an issue. We've made multiple attempts to set up phone or zoom call appointments with you. And we agreed to do custom engineering work for your individual needs. 1. The issue that you're complaining about is one that we brought to your attention in October. There are limits Shopify imposes on most shops if they go over 50,000 variants. You were sharing massive sets of products to your customers that pushed them all over 50,000 variants. We asked you to share less in October and you ignored our messages repeatedly. Finally you agreed to meet with us and we set appointments with you for full phone and video support. You stood us up on those appointments on two occasions and continued to sync so many products that it was a problem for your customers and a problem for us. 2. We have explained you are overworking the system. We allowed you to abuse our system for months and were exceptionally patient with your lack of responsiveness on the issues we brought to your attention. 3. After months of ignoring the issue we reported to you, abusing our system, and creating a problem for all your customers as well as for the entire SyncLogic ecosystem, you asked for us to write a custom code solution for your individual needs rather than use built in Shopify tools for putting a more curated collection of products together. And we said we needed a few weeks to make time for that because our engineering resources are fully engaged at the moment. We did not say to get with Shopify. We agreed to do the custom work you asked for. You didn't respond and discuss the timeline of engineering to your custom needs. Proactive phone support. An offer to do custom engineering work. Tolerance for your abuse of our system and policies to the detriment of performance for all our customers. All for $19.99 per month and that's not good enough? You made hundreds and hundreds of sales via SyncLogic, so the platform actually made you money, and you say "do not waste your money?" and give us a 1 star review and say you got no support? You actively go out and try to hurt our business after all the support we gave you. Thanks for uninstalling.

Nizhoni Traders LLC · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Super easy to setup and is working flawlessly so far! We even needed a custom edit and they got it done in just a couple hours! Highly recommend!

Developer reply ·

Awesome. I really love it when a custom request is viable and we are able to get it done. I'm so happy to know it's working out for you. Let me know if there's anything else we can do for you. - Shane

lexwholesale · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

We have been using Synclogic for a few years now, while the app does what it says on the can, and functions exactly how one would expect. The reason for my 5 star is review is the excellent support that Shane and his team provides. Super helpful, willing to work with you to get everything just how you want it, and always available. Really stellar support. 5/5 would recommend!

Developer reply ·

Thank you so much for the positive review. I really enjoyed working with you directly and enjoyed the challenge of finding solutions for your needs on this. Thanks for being such a long standing customer and such a pleasure to work with. - Shane

CIOVITA · Almost 6 years using the app
★★★★★
Shopify

We have used SyncLogic for almost 6 years now. It has been a huge time-saver for us and solves a really important problem for us, of quickly and seamlessly syncing products across multiple Expansion Stores. We have heard horror stories of other brands using other solutions to sync inventory and product details, and things taking too long to connect, resulting in huge oversells and inventory issues during heavy traffic time periods. We have never had any issues and have a huge amount of trust and respect for the SyncLogic Team and Product. Highly recommend.

Developer reply ·

Thanks so much for the very kind review. We have focused a lot of our efforts into the performance of syncing over the years and have managed to overcome a number of bumps along the way with the Shopify ecosystem through innovation. I'm so happy you've noticed.

Moana Bikini - AU & NZ · Over 6 years using the app
★★★★★
Shopify

App works as advertised and support is wonderfully responsive. A+++

Developer reply ·

Thanks so much for the kind review. I'm so happy that we were able to fine tune SyncLogic for your particular needs. Please let us know if you need anything else. - Shane

AlTerra Retail, LLC · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

The SyncLogic support team is top-notch. They’re quick to respond and thorough in their assistance. No need to panic if you run into any issues—they’ve got your back!

Developer reply ·

Wow. Thanks for the positive review. What shop did we help you with? I can't find any history for the shop you reviewed us from. I want to make sure to recognize what we did right! :)

Paws & Claws Companions · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

SyncLogic has worked really well for syncing our two stores with a shared catalogue and inventory. It's a great value app, and it's versatile - you can choose exactly what product attributes to sync. I.e. use it for only inventory or only product descriptions if you choose. Also very responsive and thorough support should the need arise. Highly recommend.

Earjobs NZ · Almost 5 years using the app
★★★★★
Shopify

I have received personal great customer service from Jason using SyncLogic! He has reached out personally to me via email and phone to make sure I am understanding the app and that my business is getting full use of this great app!

Developer reply ·

Thank you so much for your review, we are so happy to hear that SyncLogic is useful for your store. Please don't hesitate to reach out in the future if you need anything!

PrairieaJewelry · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

Very smooth functioning app. Support is very fast and thorough if you have questions. Jason is the best!

Developer reply ·

Thanks so much for the review!

Smoking Cat Distribution · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

I don't often have to email support but when I do, they provide amazing customer service and always solve my issue! I can't imagine running my store without their app!

Developer reply ·

Thank you so much for the kind words! We are glad we can be of assistance helping you succeed with your business!

G Marie's Boutique · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

I'm very happy with the service provided by Synclogic, the service that is provided just works well for our company's group of websites. Any issues and they are quick to respond, diagnose and fix. We have been using Synclogic for many years now and problems are few and far between. I would recommend this service to anyone that requires a hassle free solution to syncing data on multiple websites.

Developer reply ·

We are so glad that SyncLogic is helpful for your businesses. Thank you for your support!

JM Wholesale Ltd · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

I loved having Synclogic in my last business, which has worked seamlessly as it should have for the last 4 years or so. I recently opened a new business and have set up Synclogic again for the new site, and had some specific requests and needs, and the level of support I've gotten has been above and beyond. i highly recommend this product for both working as it should, and very responsive troubleshooting assistance.

Developer reply ·

Thank you for the review! We appreciate your patronage, and look forward to working with you moving forward to help you achieve your business goals!

Oracle Leather · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

I've been using SyncLogic for over a year and have had a great experience. My installation process was incredibly simple and I've received great support from the team. I have a number of applications running on my storefront and haven't experienced any disruptions from SyncLogic. If you are looking for an easy way to connect your products to another storefront for drop-shipping this is an affordable and simple option. I highly recommend it as drop-shipping is a great revenue builder for our brand!

Developer reply ·

Thank you for your kind words! We really appreciate your support and patronage. It's great to hear that SyncLogic works well for your business.

The Sis Kiss Wholesale · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

There is no 30 day FREE TRIAL> I had this app for 4 days and unistalled and got billed the next month. This app is not installed didn't even use the app in 4 days and got hit with the fee! WOW Can't contact anyone to get a credit! Beware before you install. Make sure you will be using so you won't get the shock of 19.99 added to your shopify billing! Not Cool!

Developer reply ·

I am sorry for your experience. You previously used your free trial with us in November 2022, and we can't offer new free trials every time you uninstall and reinstall as you expected when we spoke. We issued a refund for your store for the full amount, and explained to you how we weren't able to offer another free trial to stores that uninstall and reinstall. We also responded within 4 hours of your initial contact and had full resolution to your request within 8 hours that included a full refund. All stores still receive a free trial on their first install.

Arnone Boutique · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Great app and good support! We have used this app for a long time to sync products between some of our expansion stores and it's always worked perfectly! I love the feature that allows us to alter the price ratio between stores in particular as this gives us the ability to tweak a stores pricing depending on currency fluctuations.

Thats So Fetch · Almost 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Great tool. I save a lot of time using synclogic on our 7 Shopify stores. I can recommend everyone to use this system. In addition to this, their support is unsurpassed with fast response times even if you are sitting on the other side of the world.

Noellafashion.dk · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

My name is Brian Doggett I am CEO of BD Lasers INC. I would first like to state if I could leave a negative number I would. The sheer unprofessionalism of (Emily H) "customer support" rep, was at minimum embarrassing and a child-like tantrum. Emailing my company on the weekend nonstop when not receiving any response due to it being the weekend, she increased in hostility and aggression. Over a customer's $6.50 order that had already been taken care of. She demanded access to our website and provided no help whatsoever unless we connected. Turns out, the customer just didn't pay her invoice yet. Their "engineering team" had to figure this out. Emily informed us she gave OUR customer a list of recommended vendors to use instead of us since we would not let her have control to our site. We do not recommend using Synclogic for your business.

BD Lasers INC. · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Only using this out of necessity, since some vendors only operate through SyncLogic. But it's definitely lacking in overall functionality. A basic function that is not included is disallowing syncing of variants. What this means is that, if I want to add a variant such as a color (so that there's a swatch on my collection/product pages), I can't do it if the vendor didn't include a default color in their variants. We also cannot change size variants, as it will just change back (we prefer abbreviations, such as S, M, L, instead of the full words like "Small", "Medium", "Large"). This makes product and collection pages messy and inconsistent. Customer service basically said, "Maybe some day we will have that feature." It didn't sound promising and, again, this is an extremely basic feature to implement and would solve a lot of headaches. At the cost of this plan, I would have hoped for more features. Especially when it has a negative consequence on the design, layout and professionalism of our store.

Developer reply ·

Hi, I am sorry to hear you are disappointed with our current feature set. We try to balance complexity and demand when we decide which features to integrate, but we also need to find the hours to get those features done as well. I hope you are able to find a solution that meets the demands and requirements for your store and works well for you.

Social + Co Boutique · 15 days using the app
★★★★★
Shopify

Absolutely amazing app! the products sync and upload very fast and it works just perfectly. The support is very quick and helpful and answered all of my complicated questions and also solved them. I wish I could give this app more than 5 stars!!

Balardi · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

Excellent customer service. I was in a bind in regard to sync issue and they helped me resolve the same day. I have dealt with a lot of software companies and this one has some of the best customer support. Thank you.

Developer reply ·

It was a real pleasure working with you on this, and I'm glad we were able to find a workflow that can work for your unique needs. - Shane

Free Sunshields · 30 days using the app
★★★★★
Shopify

Very effective/useful app, and super helpful/responsive customer service. Would definitely recommend this app!

Elevated Climbing · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

This App has saved us lots of time in updating the inventory between two stores. It is reliable and sufficient. Most importantly the support we have got until we have completed the job was outstanding. Honestly, the questions were being answered quickly and the challenges related to our scenario were handled professionally. Great attitude from the highest level of support to the basic support specialist.

Rugs & Furniture · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Had the app for 3 years or so and worked well however when i migrated two websites into one and updated all tags, prices, variants etc on the 'secondary' website, the app deleted ALL our products (over 800 products) were deleted several weeks after migrating both websites, out of the blue without any consent or warning!!! The worst bit was they had no feature to retrieve all the data that was deleted! Luckily i had a backup from the original website however had to again update prices, tags, variants on ALL of the products which took over 3 days worth of work to do. Avoid!!!

Developer reply ·

Sorry to hear you ran into issues. When you disconnect from a supplier, we pop up a dialog asking you what you would like to do with the products. There are options to leave the products alone or delete the products. If your preference of what to do with discontinued products on your supplier is the delete while you're connected, that will be the default when you disconnect. I suspect someone on your team didn't look closely at this step when your shop was disconnect from the parent shop. SyncLogic has a lot of options for managing your products so it always makes sense to have a backup in case you make a mistake. Glad to hear you had a backup.

Hilton Textiles London · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

The app is great, is running perfectly and it has all the important settings in order to match your requirements. The support is very professional and super helpful. I really suggest to install it! I use it to sync the inventory between 4 shops and i didn't ever income in any oversell.

Developer reply ·

Thanks for the positive review. Reviews like this keep us motivated to keep making SyncLogic better for all our customers.

PS Love · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

I was pleasantly surprised with the level of service I received from Synclogics in the last few hours. I've had synclogics for over 1 1/2 years and never had a need for help until now. They got back to me with resolve immediately and it's so appreciated. Love this App! Game changing for my biz.

Thred Therapy Boutique · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

I'm trying to use synlogic for inventory Sync for B2B <-> B2C but everytime i kick it up it chooses to sync all prices on products even with field setting set correct...... and it also feel it has a right to take items off sales channels for some reasons

Developer reply ·

Hi. Sorry to hear you've had a bad experience with SyncLogic. It looks to me like you were syncing from your B2B shop to your B2C. The settings to exclude anything from sync should be set up on the child shop in your connection. It looks like you've excluded price sync from the wrong end of the connection. You have it excluded on the B2B shop but not the B2C. Regarding syncing sales channels, we do sync publication to your customer facing Shopify store, but we don't sync other sales channels in that Shopify hasn't exposed those to 3rd party apps. From the support ticket you opened on Monday, it looks like you most likely selected to have all the products on the child shop unpublished when you disconnected the connection. Please reach out via the help button in app so we can help make sure you've got everything set up the way you would like and that all your settings are correct.

FirstGrade · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

Simply fantastic. Does exactly what it says on the tin, no bugs, amazing support. Strongly recommend to anyone who needs to sync between stores.

Developer reply ·

Awesome. Glad to hear that SyncLogic is serving you well.

Ecigwizard · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

I like this product but I have been trying to contact support and can't get ahold of anyone. All the features are great but I really need the cost per item, country origin and HS Code to transfer over and every other column seems to but not these. Is there a reason or is this a feature that will be added in the future?

Developer reply ·

Hi. I'm sorry to hear you haven't reached us. I looked for support tickets from you and only found one from Sept 26th that we replied to right away. The best way to reach out to us is via the help button in the lower right hand corner of our app. That button opens a ticket directly and bypasses any email delivery issues. The next best way is to send an email to support@oiizes.com which opens a support ticket in the same system. Regarding your questions on cost, country of origin, and HS Code, these were all implemented in a way that makes it much slower to synchronize. If we do these real time it could slow down your other sync operations and take away processing resources for all our shops, so we're still trying to figure out the best approach for these. For now, open a new ticket with the help button in our app, and I have some code that I can run to synchronize those fields on request. Sorry again you've expressed that you haven't been able to reach us. I see you've been our customer for over 6 months. I'd certainly love another chance to make sure we treat you right. - Shane - Shane

Little Bipsy Collection · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

App has been so helpful since starting to add drop ship to our business. It makes everything so much easily. Excited for all the new features.

Prickly Polkadot Boutique · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

I haven't had any issues with this app at all. it really saves a lot of time for me when syncing across stores and everything runs seamlessly. would definitely recommend.

Starfall Style · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

As a drop ship company, SyncLogic is the heartbeat of our company. Without this app we would spend hours sending spreadsheets of inventory to our customers for them to manually update. This app has transformed the way we do business, with real time inventory syncs to amazing customer service...we would be lost without them. HIGHLY RECOMMEND to anyone that needs to share inventory amongst multiple stores.

Boutique Simplified · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

This app is amazing ... it has completely changed the way I am able to do business as an online boutique owner to have this available to you is a game changer. I would highly recommend this app to any online boutique.

Butterfly Dreams Boutique · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

This app is an absolute must for us and it works exactly as promised to keep our inventory synced. The support we received from Oiizes was without a doubt the best we've received from any app developer. Shane went out of his way on multiple occasions to help us during the night to ensure our launch went smoothly. Highly recommended app and company.

Developer reply ·

Love it. Glad we could be of service. Thanks for the excellent review.

Divatress · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

It's great to sync 2 stores and copy the inventory across so that it can be tracked but it doesn't yet have the ability to sync orders. The support team are great though and very quick to answer queries and help out with any issues.Looking forward to the next upgrade!

Developer reply ·

Thanks so much for the feedback. We hear you on order syncing and demand for that feature is suddenly amping up so we will do our best to address this need as soon as possible!

holstercentral · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Great App. Great Support. 5 Stars. We have been able to set up a sync almost exactly the way we want. We had some unique requirements. But Shane was super-helpful to do it for us. We hope they also support sync for cost field in due course.

Developer reply ·

Thanks so much for the review. We're always glad to help. Please reach out if you need anything else.

HolyWeaves · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Excellent customer service from the guys at SL - Shane was there to support us without flinching. Zane

Developer reply ·

Thanks so much for the kind words. Glad we were able to help. Please reach out if there's anything else we can do to help.

MAISON de SABRE · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Can I give SIX stars?! These guys have been awesome. Excellent support of numerous "what if" questions. This tool is tying together a Shopify Retail and another Wholesale store. It also is allowing me to sell on other platforms and propagate the sales back to both carts, with ease. I've been going nuts for years trying to keep inventory straight across multiple sites... SyncLogic is doing it without costing $100s per month.

Purely Alpaca · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Excellent support from Jason and the team, have thrown them a few curve balls there way and they have caught them all, highly recommend!

Vitamins Co Nz · 21 days using the app
★★★★★
Shopify

This app is perfect and does exactly what it says it does. Their support team is also a big help for anything needed. Thanks, guys!

Icenfire · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

THIS APP IS GENIUS, AND SAVES SO MUCH TIME AND STRESS!!!!!

Sell4profituk · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

Never Before have i experienced such amazing technical support, thank you Shane!!. I downloaded sync logic as I need to connect both stores inventory. Also I want a system to list directly to my second Shopify site, so all I now need to do is rewrite unique content for the second site listings once it adds them, this will save hours of work each month If you need the same requirements as mine above you will find it hard to beat this app for price, other apps offer similar features but are too expensive and complex. This app is so easy once you have set it up. This is the only app I could find that could do it for a reasonable price. Shane was there on the phone to help me really quickly, even though I am in the UK and he is in Canada. So far the app if working great I simply gave shane my login permissions for both my wholesale and retail sites and he set it all up for me, I just told him what sync rules I wanted and it was easy as pie. The interface is so simple to use. Looking forward to using this longterm Thanks

Blingkinguk · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

I actually got this app based on reviews, and it is amazing app. If you have more than one store / if you have stores in different currencies / or you have one physical store and one online store, this app helps to manage your inventory. We have only one warehouse (one stock) which we sell in multiple channels. You can make your main store where you sell the most - 'parent' shop, then other shops will be 'child' shops. 'Parent' shop will sync for you quantities being sold so you dont have to update manually. The developers support is very quick, they try to reply immediately. Shane is very helpful and he suggest thing you can improve, which is so useful!

Piccadilly New Zealand · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Talk about a useful app. This keeps an active inventory that makes it so your one site can hold inventory for all of your other stores. Great for sites that have multiple brands but don't want to do multiple stock checks. Really helpful staff as well who seem to be open to ideas of even expanding their app. Looking forward to what this app is working on.

Trialperiod · 5 days using the app
★★★★★
Shopify

Simple but effective. This team works really well to get back to you quickly and make sure you understand. If you are trying to run multiple Shopify stores and have the same items on other stores this will help you keep an active inventory. So if you have 60 it will say you have 60 on both sites and when someone buys 1 item it will be 59 on both. Simple but amazing. This helped us immensely. We were taking too much time doing inventory checks on multiple sites. Their team made sure we understood how to sync the product and now it has saved us countless hours a month.

Lace Lab · 5 days using the app
★★★★★
Shopify

This apps works perfectly, i had some questions about this app and sent them a email. i got a reply almost immediately I would defiantly recommend this app to anyone who has two stores and would like to sync inventory between them.

Cloudhouse J · 26 days using the app
★★★★★
Shopify

Would be good to have a list of common things it doesn't do. But there is enough things it does do very well to provide plenty of time saving value! The real value is in their support. Extremely fast and helpful! Well done Jason and team.

Meadowlarkjewellery · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

SyncLogic's customer service is incredible! Their email response time is sometimes only a couple minutes and if we have any issues at all they are on it and get the problem fixed right away! Shane in particular has been a pleasure to work with! Highly recommend!

Public Myth · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Been using this app for about 2 months so far and it's pretty much straight up what i needed. Syncs items inventory for both of my sites.

Kinji San · 22 days using the app