Beast Currency Converter
by Grizzly Apps SRL · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (1099)
Developer reply ·
I’m sorry to hear that your experience with our app has not met your expectations. We take all feedback seriously and genuinely want to resolve any issues you may be experiencing. Our team has already responded to your email and provided instructions to help with the setup. We also offered to handle the configuration for you and sent a staff account request that would allow us temporary access to your store so we can investigate and resolve the issue directly. We would greatly appreciate the opportunity to make this right. If you could please accept the staff account request, we will promptly review the setup and work to resolve any problems as quickly as possible. We look forward to hearing from you and assisting further. Kind regards, Mike, lead developer.
its not working
Developer reply ·
Thank you for the feedback and we're very sorry to hear that the app didn't work. We've contacted you via email with more details and instructions on how to fix the problem. Hope to hear from you to remedy the situation.
it's not working properly it shows that its disbaled but sill i have to pay 10$ every month and there is no proper way to disable it..if there is any support kindly help me solve my issue
Developer reply ·
We’ve offered a full refund for the last 2 months. After uninstalling the app, you are still charged for the current billing cycle and that’s why it appeared on the bill. You should no longer be charged in the future, however if you experience any issues please do let us know and we apologise for any inconveniences this might've caused.
This app is randomly showing super high prices in euros to european customers, a 70US$ product is being shown as 5744 euros. I wrote to their support a couple of months ago and they never replied, then the error dissapeared and now is happening again. Stay away from this app.
Developer reply ·
Thank you for the review but we have replied to both your messages last year on the 17th of November and, at that time, we fixed the problem. We have contacted you again via email with more details.
They keep charging me even after uninstalling it. So horrible! They never responded to my email.
Developer reply ·
Hello, we're very sorry that initially it took us longer to respond, it was right after the holiday period and we had a lot of support tickets to respond too. The app entered a new billing cycle before you uninstalled it and that’s why you were charged. We offered you a refund for the past 2 months and also app credit for another month to make up for the delay in the response. Thank you for your understanding!
At the beginning it was showing just 2 currency even if i payed for it. Then I mailed them and they said it was working. Then it started to not work again, I realized that the app was not working since months because someone warned me. I disabled the app and I asked a refund and they said I have no proof for that and they won't make a refund.
The currency is not getting updated while checking out, missed out so many international orders, also did not update us personally if there's anything you wanted us to update in our Privacy Policy.
Worthless service! I installed this app and some things needed to be changed, so I contacted them. They asked me to give permission, which I did. THEY HAVE BEEN IGNORING ME FOR WEEKS AND I HEAR NOTHING AFTER CONTACTING THEM SEVERAL TIMES. BAD APP AND CUSTOMER SERVICE.
The app does not display our currency in a grammatically correct way. I asked support to update it and referred to a respected source (European Union portal) and the answer was: "I'm sorry but this is simply how we decided to display the Lev symbol ever since we launched the app. Everyone that has our app installed is seeing it without the dot and you can see it displayed the same even on our online demo store: https://doubly-2.myshopify.com. However if you find this situation to be negatively affecting your store, then I have to say that we understand if you decide to uninstall our app and try a different converter." So yeah, basically do not expect any support or professionalism - it is what it is.
why your app is complicated!? wher should i add the policy? why is not allowing me to save?
Developer reply ·
Hello, I checked your website and it seems that the currency converter is enabled and working on your website. In order for your business to comply with GDPR, when using our app, you need to add (copy/paste) the following terms to your website’s Privacy Policy: "By using our website, you (the visitor) agree to allow third parties to process your IP address, in order to determine your location for the purpose of currency conversion. You also agree to have that currency stored in a session cookie in your browser (a temporary cookie which gets automatically removed when you close your browser). We do this in order for the selected currency to remain selected and consistent when browsing our website so that the prices can convert to your (the visitor) local currency." You can add it to your Privacy Policy by going to your Shopify Admin under Settings -> Policies you have a Privacy Policy section where you can add the text in your Privacy Policy. If you have any other issues feel free to contact us at support@grizzlyapps.com Hope you have a great day! Best wishes, Mike.
tried what the directions said, but it was not effective
Hola! cada vez que intento pedir ayuda, han terminado de trabajar, favor de compartir vuestra locación u horario de trabajo. La pagina la abro desde chile y otra persona desde Europa y no logramos que los precios se vean en moneda local, favor vuestra ayuda!!
Support is on opposite time zones, therefore the support response time is very slow. Their basic design settings are not available in the free plan, you can only change whether you want the selector to display flags or not. The tutorial on how to move around the currency selector doesn't match Shopify liquid code settings, and support claims they do not offer any support regarding this... Don't waste your time with this app!
We actually lost hundreds of dollars in refunds as this app often will incorrectly convert prices (always lower) that the actual price. Customers purchase and then are extremely angry about being charged more. We've reached out 5 times to get it "fixed". Never was.
这个应用 为什么不同国家的客户 不能切换 币种 付款呢 ,麻烦尽快给我们一下回复,我们付费了,为什么 客户再前端 不能自动切换, 客户已经严重反馈这个问题, 我不知道是不是你们平台的问题的 ,希望赶紧给个回复
i ask over and over help with the site nobody replay to mail request. very disappoint i hope you can help soon i ask over and over help with the site nobody replay to mail request. very disappoint i hope you can help soon
This app does not work. I connected to USA server via VPN, It picks up that I am in the USA but prices are still displayed in AUD and check out is in AUD.
Free version does not work. When installed and activated the currency does not change. Also if you use vpn the app does not update the prices at all.
I need to leave a review to use this app. BUt it is free so I think this is the biggest selling point. Hope it is helpful -----------update after using a week---------------- This app is junk. Never able to use it. contact support and never respond
There's no way to contact help support to make sure this app is running properly. There's no real instructions to set this up. So when I installed it, I assume that it's already up and running. Not clear at all
NOT HUMAN - despite the fact that my Instagram account was blocked and I kindly ask the team to provide me a couple of days more of free trial as I couldn't run more ads, they refused and didn't show any empathy. compared to all the other app providers who accepted. disappointed by this lack of compassion.
Developer reply ·
I'm sorry we couldn't help you more in this case and we do sympathize with your situation. We offer 30 days free trial (double than most apps on Shopify) and on top of that we also offer a free plan to which we see that you have moved to. We do try and help our merchants as much as we can, for example by offering our app for free to merchants while their store is in development. You were not charged for our app at all while using it for free for 30 days with all its features and we don't appreciate at all you calling us "not human". That is totally uncalled for. Also it hasn't been easy for us either in the past couple of months, our business has also been negatively impacted.
What did they offer the close business during coronavirus pandemic?? BIG NOTHING, look at other Apps they really understand they offer what they could. #SELFISH
Developer reply ·
Hello, We were contacted by you at the end of April with an email filled with profanities telling us to stop charging you. You then contacted Shopify to ask for a refund and we agreed to offer a refund, however seeing as how you didn’t pay the funds, we couldn’t offer one, but we did inform Shopify that if the payment was pending they could cancel it so you wouldn’t be charged at all for our app. And after all that you still say that we did nothing to help you during this time? even after you were so disrespectful when communicating with us? We understand that some of our clients have a difficult time during this period and try and help in any way we can. Best wishes, Mike.
Random issues with the currency converter (displaying prices 100x normal). Slow response time (3+ days). No stats on how many times different currencies are viewed.
I blame shopify for not adding these basic features like currency switcher with localization to store and keep us under developers mercy, App developer is not helpful, when i changed the theme i asked him to configure the app to my new published theme (and when i change theme i do it because there are very important updates in next version or i decided to change to new theme that serve my needs) developer configured theme but still there were gaps in configurations, i told him that currency still appear in shop default currency in both collection page and cart page, the app developer refused to continue support and he said that i keep changing my themes so he cant help me any more!!!! same time, their app is not working if i configure it by myself, so the conclusion, they want me to pay for monthly fees but with their conditions and their own mood to fix their app errors!! i have to watch the errors in theme and keep silent!!! this is super unprofessional
All they said is already have it installed? Well if i already had it installed then why isn't it working. I'm going to use another app.
I chose an upgrade plan but in vain. The App does not change the price when the picker is changed. Eg. the price in USD remains even when the picker is chosen to AUD.
After installation, I still didn't see any way to change the placement of the currency box. When I emailed the developer, they replied that this would be a "design change" that they were too busy to help with. They made it clear that help would be offered only if we were on the paying plan. Well we were testing the free version to see if we'd want to commit to a paid plan, but with this attitude for sure not! There are several other currency apps which provides free placement options for currency box and I've already found one with easier installation and better design.
I just installed this app yesterday and after following the instructions and settings it made all the prices of my product pages have an error and not showing. I immediately reversed the settings changes and deleted the app but my prices are still not showing, my web developer was also not able to resolve this. It's a big issue for this to be happening just before the weekend where I have highest traffic and a terrible experience for us. I have emailed support on this but issue has not been resolved as of time of writing.
The WORST SUPPORT EVER received! The developer Vlad was not helpful at all. The code didn't work on my site even if I entered the codes as per instructions. The converter was displayed on the bottom of my footer, instead of on my main navigation. I've asked them to fix it and they just simply put their hands up because I'm on their 'free' plan and I would have to upgrade to get proper support. It's a joke. The design of 'no theme' looks primitive as it's not 'transparent' at all, like it's advertised. It's a waste of time. I immediately uninstalled it and found another app which is MUCH BETTER and it's free. Because of that, I will upgrade to their paid plan. BEST Currency Converter have missed out on my business.
Doesn't work with my store. I am currently using the Boundless theme.
Well it doesn't work unless you upgrade. If you don't you have to accept that the price will be displayed in a funny way, it will contain the currency code and symbol, and cannot choose to display one of them. So it will look like this: CAD$ 100 Canadian Dollars!
Terrible. It created a glitch on our website so had to delete.