Pop‑Ups & Spotlight by Justuno
by Justuno · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (693)
I suddenly started getting weekly emails for my "reports" despite not even having this app installed. If I did install it, it was probably a couple years ago. Why the sudden emails that I was unable to unsubscribe from? I emailed support asking to have my account deleted every week that I received this email about 4 times. No answer. No help. Just continued emails every single Monday I could not opt out of. I had to install this app just to delete my account finally and figured I'd also warn anyone who despises annoying emails and zero support to try another app.
Developer reply ·
We're sorry that you're still receiving the emails. They're transactional performance emails but you can choose to not receive them in your account settings. We've also set up filters so that inactive accounts like yours will not receive them in the future.
Horrible experience. This app used to work for us, now it is super glitchy. It will take you hours to build anything custom and even once you get it right it doesn't save! So you do the work 4x over and waste the better chunk of your day. On top of that, once it is live, it keeps turning itself off for no reason. Which is terrible because I sent out an email and SMS promoting our Halloween promotion. Now customers are calling us complaining that they don't see a discount. I have to check it every 30 minutes to make sure it's still live! I will give credit to their support team. They have been responsive and as helpful as they can be, just the app itself is terrible. Don't waste your time or energy.
Developer reply ·
We’re so sorry you experienced these glitches, it’s an issue that our team has since identified and corrected that was causing your pop-up to not save properly. As for the workflow turning off that was caused by a Shopify discount code being synced that wasn’t the right kind and ran out. We apologize for the extra effort this caused you and understand the frustration. If you’re willing to give us another chance, we’re happy to help you build another promotion.
The sales team (CHRIS) convinced me that our sales were hurting because we were lacking their services. As a solopreneur running a small business, I was very hesitant as we don’t advertise and, therefore have not a lot of monthly visitors, however, CHRIS convinced me I needed Justuno to increase conversion on my website. I paid for 3 months, of white-glove service- there was no other option for what they were selling me. The first round for Black Friday went well- the banners matched my website and branding and they got everything up in time. No conversions. Then the white glove service told me they would start working on my Christmas banners and get them going for the first week of December. That week came and went and at the end of the second week, they finally had my banners up 2 weeks too late. Well, guess what? No conversions. I had a meeting arranged to discuss New Year’s strategy but a series of events occurred- my dog needed urgent vet care, then my daughter was admitted to the ICU, etc. In January, when I emailed them about my disappointment from the last round but still expected my banners for January which I PAID FOR, they cancelled my account and robbed me of one month of services! I am not one for writing negative reviews, but I feel compelled to share my terrible JUSTUNO experience with other small business owners. DO NOT WASTE YOUR MONEY. THIS TEAM DOES NOT CARE ABOUT YOUR SMALL BUSINESS. THEY ONLY WANT YOU TO SIGN UP FOR THEIR EXPENSIVE 3-MONTH TRIAL TO RIP YOU OFF. This is the absolute worst company! They are thieves and only care about their big clients while stealing from small businesses! I will NEVER USE JUSTUNO AGAIN AND WILL BE SURE TO SHARE MY EXPERIENCE WITH ALL MY FELLOW BRANDS AT THE SHOWROOMS WE SHARE ACROSS THE US!
Developer reply ·
We understand you were unhappy with the service you received with Justuno. In reviewing your file we found there was some confusion on what Justuno provided and we attempted to clarify that with you and find where the miscommunication took place. If you would like to continue that conversation please reach out to our VP of support Kelsey who you’ve been emailing with. You requested we downgrade your account, not cancel, which was done. In fact, your account is still installed and using our promotions on your website now. We have refunded your last payment in understanding that you feel you did not receive the services you signed up for.
Terrible App and dishonest customer service. On record, this app was generating 0 impressions on our site for 8 months (costing thousands of dollars). When our team discovered not only this, but also that the app was charging us for "extras" we never opted into, the customer service team refused to refund us for the inactive months, offering only a refund for 1 month of unapproved "extras". Totally ineffective app, fraudulent company. Stay away.
worst app ever, watch out for illegal charges. support was helpful, but the app in itself, not great.
Developer reply ·
Thanks for your feedback on your experience with Justuno. Your account was registering more website traffic than your plan includes which led to the auto extras. We understand that this was frustrating given the traffic discrepancies between Shopify & your Justuno account. Those charges were refunded yesterday as well as a cancellation of your account to prevent future charges.
Justuno is a massively overpriced with a confusing user interface. They also charge for extra traffic to your site even if you're NOT using any pop ups, and require a 30 day notice to cancel, which will leave you holding the bag for an extra payment when you try to leave. Their VP of Customer Success, Kelsey, made sure to enforce the charges and refused to help in the situation. You'd think for a company as big as Justuno, they could afford to refund a customer for a month that they didn't use their product, instead of overcharging them on their way out the door. I would highly recommend a product that is easier to use like Optimonk.
Developer reply ·
Thanks for your feedback on your experience with Justuno Plus! It sounds like your dedicated strategist, Miranda, has helped you understand areas of improvement for email list growth. We'll pass along the kudos! There's always room to optimize and our A/B testing coupled with advanced targeting are the two levers to pull alongside your strategist. So happy to hear you're having success! We look forward to growing alongside your business with you 🚀
Awful. I used this app on a paid plan, have asked twice for them to cancel the plan since they don't allow you to cancel in the app (hate that) and they still haven't done it. What is going on?? Cancel my plan! EDITED: they responded here saying they followed up via email, but never canceled my subscription! Just do what you're supposed to do. This is not rocket science.
Developer reply ·
We’re sorry to hear about your experience with our app. After checking with our support team, it seems they received your request and responded to you via email. One of our support professionals will reach out to you for any further assistance regarding cancelation. Your feedback is important to us. Thank you for using Justuno.
Thisa pp doesnt show popups on my wesite tried 4 of them nothing works and before it worked for some days ....deleting now as i need fast respond but they take days to reply :/
Developer reply ·
We’re sorry to hear about your experience with our app. After checking with our support team, it seems they received your request and responded to you via email. We would be glad to help you out with any further issues. Your feedback is important to us. Thank you for using Justuno.
Gave this a try. Wow at the Windows 95-like template designer. It's the most user-unfriendly experience I had for a while. Tried to edit a standard popup template for gamification and gave up. This app has been up for years and I'm sure they keep the very first UX they came up with. If you are willing to invest hours in trying to understand how this thing works, it should be okay. Sorry, but I cannot recommend it.
I FOUND IT EXTREMELY DIFFICULT TO USE. I've reached out for help, but no one has ever emailed me back. Horrible experience. Therefore, I've deleted this app to look for something that's more user friendly and has good customer service.
Developer reply ·
We’re sorry to hear about your experience with our app. After checking with our support team, it seems they received your request and responded to you via email. We would be glad to help you out with any further issues or schedule a product demo. We’re sorry to hear about your experience with our app. We aim to provide an enhanced product experience to all users. Justuno’s product team has been working on improving the overall user experience. We have many new exciting features being released with our new solution in the next few months. Please contact us if you’d like to get early access to our new solution, and our team will be in touch with you. Thank you for using Justuno.
App doesnt show up in our store, we have emailed customer service 10 times. The only response we get is that we need to reinstall the app (which we have done already) and that the code is not showing up in our theme. We use a shopify theme and they tell us we need to fix our code? All other apps works in our store just fine
Developer reply ·
Hi there, thanks for your feedback! Yuno and Jordan from our support team have reached out and ensured your promotions are up and running. We'll continue to follow up to make sure everything is running smoothly! Thank you for being a Justuno customer 😃
I think there are better apps out there for popups. The worst part of JustUno is how hard the make it to cancel. They require you to call or wait 24 hours.
Developer reply ·
Hi there, Justuno prompts merchants to "book a call" or "create a ticket" to cancel. Should you select to "create a ticket" our tickets are resolved within 24 hours. To cancel your Justuno account you can: 1. Go to the cancellation request form here https://my.justuno.com/admin/v2/account/cancel 2. Start a chat and follow the prompts 3. Remove the Justuno app from your Shopify admin Our team reached out to you within the hour and we hope to have helped complete your request. Looking forward to your reply!
After installation, the app does not even open and I receive an error message saying "There's been an error. Check back later". Tried to send a message to support, but the chat did not work. Not good first impression.
Developer reply ·
Hi there, sorry you were experiencing an error message after installation. Our support team has reached out to troubleshoot after we successfully tested your account and site in multiple browsers. Looking forward to your reply! In the meantime if you have any other issues visit https://support.justuno.com/en to create a ticket or browse our help articles.
We've not had a good experience. We were trying to test out this app with our site but JustUno won't provide any support to help you get it working unless you use a paid version. Why would you pay for an app that doesn't work?
Developer reply ·
Hi there, sorry you had hiccups testing our app on your site. For all plans, we have 24/7 support via chat and our ticket submission system which are resolved within 24 hours https://social.justuno.com/support-ticket-submission Outside of our support channels, you can find tips on getting started with Justuno in our knowledge base. Here are a couple of articles on getting started and testing: • https://support.justuno.com/en/getting-started • https://support.justuno.com/en/kb-search-results?term=testing
HORRIBLE! I signed up for the professional service and it was far from it! There client service rep would miss meetings and come up with horrible designs that were subpar at best. I have requested a refund and canceled but they still charge my credit card month and month. $800 a month BE AWARE OF THIS SCAM!!
I installed this app and tried to use it but found it very difficult to use. Their templates are hideous and custom designing them was very hard. It also wanted really small photos vs other pop up ad apps. I uninstalled it the same day and have continued to get their emails despite unsubscribing over and over. DO NOT RECOMMEND
Developer reply ·
Hello and thanks for your feedback. We are sorry to hear you did not have a great experience with us. We pride ourselves on our support, and would have loved to assist with any issue you may have had with our product. Additionally, I have made sure that you are now unsubscribed from our emails, and wish you best of luck with your store!
Absolutely awful, had 2 pop ups (one desktop, one mobile) that I had set up that were enabled live that i thought were working for months and then I check the app and they are not I have missed out on hundreds of potential emails from store visitors by it not working as it should have.
Horrible! The app does not even work and when I try to cancel my account I can't even do that. I try to reach out to customer care I can't even get a hold of them. DO NOT WASTE YOUR MONEY ON THIS GARBAGE APP!!
Developer reply ·
I can understand how frustrating this must have been for you, BergaMet North America. This is definitely not the experience we'd like to provide our customers, but I'm now showing that we were able to get things cancelled successfully. We're sorry to see you go!
I switched my subscription plan form $49 to $29 and they charged me $49 for two months! They support is slow and unprofessional and I still haven't gotten any reply!
Developer reply ·
We're sorry you feel that way about your support experience, that's not what we strive to provide our customers. However, you were correctly charged $29 for the month following your plan downgrade according to our dashboard. If you have other issues or this is not what you see reflected on your end from Shopify, please reply to your support email chain.
While the product seems promising, it's falling short in far too many ways. My review is based on my experience with the managed services offered by Just Uno, I haven't actually used the software because after two months and $2000 spent I haven't even got anything in hand to use yet. The onboarding call went great, and the promise of having managed services was exciting. Given the potential, the $1000/month was reasonable given the amount of work that was supposed to be given by the account managers. Fast forwarding about two weeks after sign up, we've got our first samples. They look like the generic stock templates included with the software, and ignored the majority of the input of what we had already had success with. Once rejected we were basically asked to do most of the work, creating our own imagery and copy. I'm not sure what I'm paying for at this point, but fine, we spend a day creating and providing a gallery of imagery that better suits our brand. Two weeks later we have emails asking what we'd like done with it. Ok, so what the hell am I paying $1000 a month for? Well, now we've been billed a second month. Oh, and we still have nothing in hand another two weeks later. A refund has been demanded for the managed services, or we'll just file a chargeback. We may continue with the software, but the managed services is a complete joke. UPDATE: After receiving contact from JustUno, I was offered a mere 50% credit for the thousands of wasted dollars. Not even a refund. When stated that this was unacceptable, they then went silent on communications. Credit Card chargebacks are now in place, and we will have to begin the process of notifying all of their integrating partners of their fraudulent activities.
Simply terrible product and customer service. The product doesn't track conversions correctly, even though they say they do. I noticed this six weeks ago, and they still haven't fixed the issue. I paid for Managed Services ($3K per month, after Adrian - head sales guy - stepped in) and mentioned this to my account rep February 11th. It's now March 20th, and there is still no solution. I even contacted the CEO Erik Christiansen on March 6th, and he's like "we're going to fix this". This company operates slower than a turtle. Don't trust them, and don't pay for managed services, unless you want to lose your shirt.
Developer reply ·
We are very sorry that your experience fell short of expectations. In most scenarios, our product does track conversions correctly, however, we cannot always guarantee that other plugins will not adversely affect our conversion tracking efforts. Our team works very hard to provide the support and help every customer needs, and as you are aware, creating custom code for individual technical requests can take time. In this situation, your request required working with two other companies your business uses to create a complex solution that works from all sides. We realize that waiting can be a frustrating experience, but Justuno values your business and the three companies combined spent this time making sure we provided you with the best possible solution — and not just a quick fix. Again, we apologize that you were not satisfied with your experience and we hope we can build a stronger relationship moving forward.
This app is Complicated in use. The functionality is not up to mark. Seriously no recommendation from my side.
This has been slowing our site down to a 7 second load time. I will be pausing use until they figure that out.
I havent heard one word from Juno except...that my free trial period was up....what exactly is Juno and what can they do for me
Very sneaky with billing. I thought I had cancelled months ago. There's so many steps to it. They would not refund my charges even though I haven't been using their services for months.
After removing my last 1-star review, I am now forced to add another one in order to protect my interests. Back in August of 2017, Justuno finally resolved to stop charging my credit card, even though I had tried multiple times to cancel my account through their website. We parted ways amicably after they returned the misappropriated funds and I thought that was the end of it. Now, after reviewing my recent credit card statements, I see that they've repeatedly charged my credit card even after I had requested they cancel the account. Oh BTW, I just logged into the supposedly "canceled" Justuno account. Turns out it's still active. How did that happen? I would try 'cancelling' the account yet again through their online interface, but I don't expect that will work... as it did not work in the past. For all I know, the "cancel account" button is nothing but an inactive, dummy button meant to give you a false sense of security. Truth is, only they can cancel the account on their side (if and when they want to). Overall, great app, however these guys are either incredibly incompetent, or worse... maliciously taking money from it's users, even after they've attempted to cancel their accounts. As a repeat offender, I would say it's more the latter than the former.
The worst. App doesn't save campaigns correctly and I have to keep going back over and over to fix them.