← Merchants

PatchPanel

Canada

Reviews (17)

★★★★★
Shopify

This platform went from an industry leader to an ad laden hacked up pile of AI slop. They'll say they care about your feedback, and ignore it. I have ads in 3 places to pay extra for an AI agent that hallucinates more than I did in college, force a complete relearn of a UI into an obviously AI generated UI that is missing loads of subtle details from previous versions that just so happened to be essential to our usage of the platform. It's good that we live in an era where I can just AI generate a whole new platform to suit my needs over the course of a weekend. It's ironic really.

Developer reply ·

Thank you for taking the time to share your feedback. We truly value hearing from our merchants, and we share your comments directly with our Product team. We understand that changes to the user interface can impact established workflows. As Gorgias continues to evolve, updates to the platform are necessary to deliver improvements, new capabilities, and an overall better experience. While we strive to make these transitions as smooth as possible, we recognize that not every change will meet everyone’s expectations. Our Product team carefully reviews customer feedback and prioritizes enhancements based on customer impact and broader platform needs. We remain committed to continuously improving Gorgias, and feedback like yours plays an important role in shaping that process. A member of our management team will also be reaching out to you privately to better understand your experience and discuss your feedback in more detail.

on Gorgias: AI Helpdesk & Chat · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Fantastic people to work with! App doesn't quite do what you need, don't worry, they'll make it happen. This app generates thousands in additional monthly revenue.

on Dynamatic Cart & Upsell Engine · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Stark improvements in the past year, it feels like it's headed in the right direction. It would be great if we could trigger flows with webhooks though.

on Shopify Flow · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Always improving. I've been with Judge.me for years, and collected 10,000 reviews. They've been nothing but great to work with!

on Judge.me Product Reviews App · Almost 7 years using the app
★★★★★
Shopify

The thing I love most about working with small developers is their willingness to adapt and evolve. Axel has been amazing at adding and adjusting features for our use case. It just keeps getting better and better.

on Draftable ‑ Draft Order Helper · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Great support with near immediate responses. They even made upgrades to add transaction information to invoices on request. HUGE upgrade over the old fashioned Order Printer app. Well worth it.

on Oxilayer PDF Invoice Generator · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Great company with great service. Support is quick to respond and always helpful. I love a loyalty company that respects its loyal customers. I've been with Smile for 6+ years and I'll be around for many more.

Developer reply ·

6 years, wow! Thanks for being our merchant and leaving a review about us. We are glad to hear that you have been enjoying Smile and that you've found our support team to be helpful. That's what we're here for 🤓 Yours in Loyalty, ✨ The Smile Support Team ✨

on Smile: Loyalty Program Rewards · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Update: The only response I've gotten from ShipStation was because of this review. I still haven't heard back from anyone about my problem in most of a week. Seems they care more about how they look than how they actually do their jobs. It keeps getting more expensive, while the service keeps getting worse. I've been three days without the ability to create labels, and I still can't figure out if any of the support staff (who appear to be farmed out to a 3rd party now) have even used the software before. Not only did my fees DOUBLE for using my own carrier accounts, but the service and support are 1/10th of what they used to be. This is the worst way to spend your money. Find something else. Im cancelling and moving to Ordoro. Update: After 2 weeks of outage my issue was finally resolved and we were able to create labels again with the carrier we have the best agreement with. We lost ~$3000 in increased shipping costs in this window of time. Shipstation was gracious enough to provide us with a $400 credit to make up for this.... Responses were slow, and we were more or less left completely in the dark on what was going on, or what discoveries were made. We were never provided with a reason for the outage. We are still working to migrate away from ShipStation at this point.

Developer reply ·

Hey there, we appreciate your review and the time you’ve spent working with our team. While we strive to offer the best support in the industry, we are sorry to hear we’ve missed the mark here. We’d love the opportunity to make this right and we will continue being in contact on your ticket.

on ShipStation Orders & Inventory · Over 6 years using the app
★★★★★
Shopify

What a fantastic idea for an app. We've used our $2 flat rate insurance to cover the cost of overnight shipping on replacement orders. Absolutely recommend this to everyone.

on Navidium Shipping Protection · 28 days using the app
★★★★★
Shopify

Fantastic for organizing lots of skus, support is speedy with great instructions. Couldn't ask for much more than that.

Developer reply ·

Hello there, We are beyond grateful for this wonderful feedback. Rest assured that we will keep doing our best to provide you with a second to none app and support experience. We are always here for you. All the best, Boost Team

on Boost AI Search & Filter · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

A refreshing upgrade from the normal subscription platforms, backed with friendly, easy to access customer service. Absolutely love these folks.

Developer reply ·

Thank you so much! Love working with you as well. -Kennan

on Skio, a Recharge Company · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Endless possibilities with an impressively complex set of rules and structures, better yet, if you can’t figure it out, they’ll help you. Very excited to be rolling this out soon!

on Zepto Product Personalizer · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Super cool app, our primary use is product listing level galleries. This allows our customers to see both our photos, and all of the awesome photos our social following posts FOR FREE! That social proof goes a long way in showing people that other humans actually do use your products. Tons of other great stuff in there too that we're yet to explore, but very excited to in the future.

on Sauce: Instagram, TikTok & UGC · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Need to make a thing do another thing? That's about as broad of a description as you need to work with MESA. I must say that my experience is something that I never expected. After reaching out to MESA to ask if a certain automation was possible, I was quickly given the golden ticket to solve one of my processes that takes us A LOT OF TIME. They even offered to build it for me, and at a ridiculously low price. To make it even better, it took only days to produce. I think more time was spent waiting for me to respond to emails than they spent working. That was refreshing. I'm excited for every future possibility we have using MESA. I haven't even figured out what all of the possibilities are yet, but I'm pretty sure they can do it.

on MESA: Workflow Automation · 18 days using the app
★★★★★
Shopify

I’ve been a Reamaze customer for just over two weeks now and I must say that it’s not at all what I was expecting. As a business grows, your requirements in your CRM will grow too. There are a TON of platforms to filter through and compare to the rest. In our most recent search, Reamaze checked all of the right boxes and we gave it a shot. This is where our experience became vastly different from any previous softwares (we’ve used zendesk, live agent, front, and gorgias so far). I’ve not yet experienced a brand who has been so agile with feedback that they implemented same day software changes for better functionality. I’ve not yet experienced a brand who will involve you in development changes for a better experience. To be honest, I’ve not even experienced a brand that said “that’s great feedback, let’s look into it”. Reamaze has done all of the above and truly helped us provide an even better customer experience. Oh, and they built a plan based on my needs that ultimately saved me a few hundred extra dollars per month. Looking forward to the future with these guys and gals.

Developer reply ·

Thanks for the kind words! We set very high standards for our teams when it comes to customer service (you know, since we build customer service tools and all...). We're glad to hear you enjoyed working with our team on new features!

on Re:amaze AI Helpdesk & Chat · 17 days using the app
★★★★★
Shopify

While the product seems promising, it's falling short in far too many ways. My review is based on my experience with the managed services offered by Just Uno, I haven't actually used the software because after two months and $2000 spent I haven't even got anything in hand to use yet. The onboarding call went great, and the promise of having managed services was exciting. Given the potential, the $1000/month was reasonable given the amount of work that was supposed to be given by the account managers. Fast forwarding about two weeks after sign up, we've got our first samples. They look like the generic stock templates included with the software, and ignored the majority of the input of what we had already had success with. Once rejected we were basically asked to do most of the work, creating our own imagery and copy. I'm not sure what I'm paying for at this point, but fine, we spend a day creating and providing a gallery of imagery that better suits our brand. Two weeks later we have emails asking what we'd like done with it. Ok, so what the hell am I paying $1000 a month for? Well, now we've been billed a second month. Oh, and we still have nothing in hand another two weeks later. A refund has been demanded for the managed services, or we'll just file a chargeback. We may continue with the software, but the managed services is a complete joke. UPDATE: After receiving contact from JustUno, I was offered a mere 50% credit for the thousands of wasted dollars. Not even a refund. When stated that this was unacceptable, they then went silent on communications. Credit Card chargebacks are now in place, and we will have to begin the process of notifying all of their integrating partners of their fraudulent activities.

on Pop‑Ups & Spotlight by Justuno · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

I'm not sure there are words to describe how awesome working with Octane is. 1: My on-boarding call was with the president. Who does that? So cool. Such a great insight into the company. That pretty much sold me without even learning the software. 2: Their rapid advancement is on point. Weekly new integrations and that perfect "can do" attitude towards building new integrations with new companies. 3: When you screw up, help is a few minutes away. Nothing but great insight from the support staff, and quickly. I can see this platform growing into one of our most used pieces of software. It's ability to manage your basic tasks and communications is fantastic. Everything else is just icing on the cake. Oh, 5 days into my trial, I had already covered the monthly cost of the pro package. So that's pretty cool.

Developer reply ·

Thank you for your 5-star review! We are super happy to know that you liked our app!

on Octane AI: Advanced Quiz Maker · 11 days using the app