Qikify Upsell Cross‑sell BOGO
by Qikify · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (675)
Hi there, Thank you for taking the time to leave your feedback. We’re truly sorry to see that your experience with our app or support team did not meet your expectations. We’d really appreciate the opportunity to understand what went wrong and make things right. We’ve reached out to you through the in-app chat and via email so we can look into this with you directly. If you’re still experiencing any issues, please feel free to reply to us through the in-app chatbox, and our team will be happy to personally assist you. Thank you for your time and patience, and once again, we sincerely apologize for the inconvenience. Best regards, Qikify Support Team
We used Qikify Upsell for over two years as a paying subscriber, primarily for promotions involving free gifts. Unfortunately, the app became increasingly unreliable and caused serious problems for our store. The biggest issue was that customers would add qualifying products to their carts, but the promised free gifts would sometimes fail to be added to the cart. Customers would then receive their orders without the promotional items they were expecting. This resulted in frustrated customers, bad reviews, lost repeat business, and significant lost revenue for our store. We repeatedly contacted Qikify support when these issues occurred. Their team would make changes and attempt fixes, but the same types of errors continued to happen. At that point, we could no longer trust the app to correctly execute promotions for our customers. This is especially frustrating because these weren't minor cosmetic glitches. The app was directly affecting our customers' orders and our reputation. We ultimately had no choice but to uninstall it to prevent further damage. After being a paying subscriber for more than two years and experiencing substantial losses as a result of these recurring issues, we were extremely disappointed that Qikify did not offer any meaningful or reasonable compensation for the problems and resulting lost revenue. We understand that software can have bugs, but when an app is responsible for adding promotional products to customer orders, reliability is critical. Repeated failures that directly impact customers and revenue need to be taken much more seriously. Our experience ultimately wasn't worth the cost or the risk to our business. We would strongly recommend thoroughly testing any Qikify promotion before relying on it for an important customer-facing offer. Hi there, Thank you for taking the time to share such detailed feedback. We’re truly sorry to hear about your experience with Qikify Upsell. We would really appreciate the opportunity to review your case again. Our team has already reached out to you directly to discuss the situation further and explore a possible resolution. Whenever you have a chance, please review our message and get back to us so we can continue the conversation and see how we can best assist. We truly hope you’ll give us the opportunity to work through this with you. Your experience is important to us, and we’re committed to reviewing the situation carefully and doing our best to find a reasonable resolution. Thank you again for being a Qikify customer for more than two years. We sincerely apologize for the frustration and inconvenience this experience has caused. Best regards, Qikify Support Team
Aucune assistance le week-end alors qu'il y a un bug de l'application. Le panier coulissant ne s'affiche plus. J'utilise deux de vos applications et je paye en conséquence. C'est la déception assurée, obligé d'attendre lundi que le problème soit réglé.
Doens't work as intended out of nothing (Cart upsell) and support is slow and not available during European business hours.
We tested the free plan to understand its functionality, but it didn't specify that the display wouldn't be visible on the storefront until after troubleshooting with customer support. She said only the paid plan can see but I didn't see the app works even in the theme editor. This wasted our time, really.
This app is costing us hundreds of Dollars in Shipping and countless angry customers, because it is completally random with applying the bundle. Unreliable - stay away.
I won't use this app anymore. I recently discovered a pricing discrepancy on your platform. The price changed from 19.9 to 9.9, but I still have to pay the original 19.9 amount. I discovered this price change myself and your team did not inform me. I reached out to your support team to request a refund for the difference, but the response I received indicated that the case had been reported to a higher department for a thorough review. However, several days have passed without any resolution, which makes me feel that my case is not being prioritized. I believe in the importance of honesty and transparency, especially in matters involving customer charges.
Developer reply ·
Hi team, We are so sorry for your experience. Regarding the charge for the new pricing plan, please let us clarify it a bit: If the new pricing plan is applied, you might need to subscribe to the new paid plan in order to apply the new charge. When you contact our team about the pricing, our support team needs to consult your case with a higher department in order to send you a refund. We also refunded and responded to you within one day after receiving your report. Once again, we sincerely apologize for the inconvenience and any confusion caused. We seek your understanding.
better out there, i was using the app for upsell was free for a while..but they charged me to use now without notice, only that my feature is now on a premium plan..not great, changed and uninstalled the day i found out i was charged.
Developer reply ·
Hi team, We are so sorry for your experience. Regarding the charge, we would like to clarify a bit: when you subscribe to our paid plan, there is a popup to inform you that the subscription will be charged automatically for each cycle after the trial ends, and you must approve the charge in order to upgrade to the paid plan. Once again, we sincerely apologize for the inconvenience and any confusion caused. We seek your understanding.
I was tricked with it awesomeness to install this app, the features I wanted are not even available for a trial if you don't upgrade. Complicated to customize and also complicated to just enable on the Shopify editor, I don't need a day to just figure it, Support said we finished today we will email you tomorrow. I should have just hired a developper on Upwork it should've took me less time. And at least not tricked. Very frustrating.
Nice in theory, but didn't end up working well. We noticed a ton of orders triggered the bundle discount to the customer, but at check out the customer didn't actually receive the discount as advertised. We ended up having to do manual refunds. When contacting the tech support, they were unhelpful and claimed the app worked perfectly.
Very poor user experience, I tried it with a few test uses and they were very confused on how it works. If you want a buy x get x free, skip this. Especially for the price.
Developer reply ·
We sincerely apologize for your bad experience with our app. We recognize that there are some unclear settings that cause confusion for you as well as our merchants. Our dev team is trying our best to update it. Once again, we sincerely apologize for this inconvenience.
There are nice customization you can do and even get rid of the banner but it messed my website codes up big time, couldn't even run it for an hour, pages don't load properly after my install and in-spite of having all offer closed my website now runs funny in add to cart and check out page, also you can only cross promote one item and the way to checkout and completing order is ambiguous, its almost like solving a puzzle and you need to give trophy to costumer who can use this croos app so it's not worth the install, I need fast attention to fix your app issues since im trying to run a bussines here and spending loads of money for ads. What a joke !!!
Developer reply ·
We sincerely apologize for your bad experience with our app. Our Support team sent you an email to help you investigate the issue, but it seems you have not seen it. Could you check your email folder again and let us assist you?