← Apps

Section Store: Theme Sections

by Section Store · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (2893)

★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Bonjour, votre avis ne dit pas ce qui n'a pas fonctionné, et nous ne retrouvons aucun message à ce nom dans notre support, donc nous n'avons pas encore pu vous aider. Dites-nous quelle section pose problème et sur quel thème, et nous la vérifions directement sur votre boutique. Écrivez à daniel@section.store, nous répondons en quelques heures. Chud, Support Lead

Ma boutique · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

not worth using no support

Developer reply ·

Hi, you had Section Store installed for about 1 hour, and we can't find a single message from your store in our inbox, so we never got the chance to help. Email us or message us in the app and we'll pick it up, usually within a few hours. Tell us what you were building and we'll sort it.

Fresh Enough · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

All key sections are paid. if you use it, it willl be very expensive

Developer reply ·

Thanks for feedback, though a quick clarification, installing is free and there are free sections included. The premium ones are $9-19 once, and you keep them forever. No monthly fee, that's kind of the whole point. If price was the issue, email daniel@section.store and we'll point you to the free sections that fit what you were building. Chud, Support Lead

GoSwasthya · 7 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I cant unsubscribe!!

Developer reply ·

Just for clarity here and update, there was nothing left to unsubscribe from. Your Plus subscription cancelled by itself the moment you uninstalled on June 15, and we refunded your $9 section purchase the next day anyway. You won't be charged again. We emailed you the confirmation. If anything odd still shows on your Shopify bill, write daniel@section.store and we'll sort it the same day. Chud, Support Lead

Reselvo · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

the app is amazing, the. customer service is so bad. I'm waiting 6 months for them to adjust something they offered me and nothing.

Developer reply ·

We refunded your Plus subscription in full on June 22. And the page work we originally promised, I'll still do it, free. Reply to my last email or write daniel@section.store and it goes to the top of my list. Chud, Support Lead

DaCosta Verde · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

Unwilling to fix bugs, more focused on releasing new features that get the most upvotes, instead of making the existing features usable.

Developer reply ·

Good request! Email daniel@section.store and I'll personally let you know the moment the editable label ships. Chud, Support Lead

Hundepappa · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

not working

Developer reply ·

Sorry it didn't work out on your store. We did look into your account after this review. The charges were for sections purchased in the app before you uninstalled, which is why the team couldn't reverse them under our policy. That said, if a section actually failed to work on your theme, that's always refundable. Email daniel@section.store with the section name and we'll take another look. Chud, Support Lead

Hindustan Astro · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

Video Slider completely failed to display the play/pause and audio controls, and there was no live support to resolve it. Everything had to be handled through slow email exchanges that went nowhere. In 2026, any tech or AI‑related app with no online support is a red flag. This was a terrible experience and I wouldn’t recommend it.

Developer reply ·

Thanks for feedback. We refunded your Video Slider on April 11, and I still want to fix it. The whole thing got stuck on collaborator access: you approved it, the confirmation never reached us, and 12 days went by. That step is clearly too fragile on our end. If you still want the slider working, re-approve access and reply to my email, I'll take it from there. Chud, Support Lead

JewelHub.co.uk · 15 days using the app
★★★★★
Shopify

I have been trying to get in touch with support for 5 days now. I bought the video section, it doesn't work on my theme if it's a newer generation theme. It works normally for me in another store. I don't get any response.

UNI-Фо · 9 days using the app
★★★★★
Shopify

Vorsicht beschreibungen der Sections sind irreführend und falsch! Ich habe Instafeed gekauft hierbei handelt es sich nur um einen Slider nicht um einen Intafeed!

CannaSelection® · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

Wack sections. The testimonial sections lack options like staying static and the ability of scrolling. They just float around like a headless chicken. I'm not buying sections to dive into liquid after. That being said it forces me to buy another section and that's how money is earned right?

Luradi.dk · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

FancyVogue · 12 days using the app
★★★★★
Shopify

Spam

Obstbaumschule Plentix · 1 minute using the app
★★★★★
Shopify

We are currently using the app but considering other alternatives due to the excessive requests for permissions. (Clients, etc)

It Girl District · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

just terrible. I bought 3 sections from them, 2 of which doesn't work! I wasted several hours to make them work but still it bugs every time. I am shocked

LEIA · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

The idea of a one-time fee is appealing, but some conversion blocks are currently only available through a subscription model and cannot be purchased individually as a one-time purchase. Once the subscription expires, I no longer have access to these sections. This is not clearly mentioned or explained and is very disappointing. I tried to get a clear understanding of this, but the support team does not answer questions clearly. I have to ask multiple times to receive a straightforward response. Overall, I am not satisfied with the support experience.

IQ Dogsport · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Just a complete waste of money. It says it works with your theme but it really does not. There was no way to change the font and my site is very font dependent and it kept literally glitching. Such a great idea but such poor execution. =(

Immortelle Bijouterie · About 8 hours using the app
★★★★★
Shopify

Talwin · 6 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Every store i've had there's been constant issue with the sections. Supposedly easy to install but you need to add custom coding that doesn't always work. 1/12/26 Update I am still constantly disappointed with this company. You can send an email for help and they'll pick out one issue, neglecting the rest, reply saying they fixed it, and due to not even checking behind themselves, NOT remedy the issue. Unfortunately there aren't many section apps like this so it's like you have to pay for these sections and receive this terrible service as startup businesses that can't afford custom coders. We trust our business storefronts with app companies like this, and section glitches can dramatically affect store perfomance and more importantly conversion rates. I haven't had one experience where i've bought a section and didn't have to submit a ticket for glitches. DO BETTER

Covea House · 10 days using the app
★★★★★
Shopify

you take a breath you pay 9 dollars, every breath.

SACRAHAUS · 39 minutes using the app
★★★★★
Shopify

can't do anything without paying

Avontuurtje · 1 minute using the app
★★★★★
Shopify

SÉLUNEE · About 6 hours using the app
★★★★★
Shopify

Lexora · 40 minutes using the app
★★★★★
Shopify

NordicShower · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

I bought 3 sections from this app because their FAQ clearly says the sections work with all Shopify themes and require no coding skills. Unfortunately, that turned out to be false. • Out of 3 sections, only one worked. • The testimonial section (#28) didn’t display at all. When I contacted support, they admitted it was a conflict with my theme and offered me an exchange, but I don’t want an exchange — I expected it to work as advertised. • The product page videos section couldn’t even be added to my product page. Support told me to follow instructions for “Shopify 1.0” which required manual coding (exactly what they promised wasn’t necessary). Even after following those steps, it still didn’t work. • The third section doesn’t look like the demo they show on their store. I contacted support multiple times asking for a refund but got no reply. Overall, very disappointing experience. The product did not match the claims, and the lack of response makes it worse.

Bleather FR · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

headers doesnt work, i can't apply the cart drawner, and my header change in eatch page

iamassa · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

I installed the Bundles #2 app, but it doesn't work. The goal is for the product to appear in the shopping cart when I add it. However, it won't. I need help ASAP, please.

Velocity · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

Many of the app are not comparable with Horizon Theme and they don't give you the choice to test before buying or to get a refund.

COÑO WEAR · 26 days using the app
★★★★★
Shopify

It never works like its displayed, you will need custom coding for it to work or look anything like its displayed on the app preview, very bad and rude customer service, its will take days of back and forth for it to even work properly on site. typical app, over promise and under deliver.

FORM MEMBERS · About 24 hours using the app
★★★★★
Shopify

Free section are not editable worst experience

Saluja's Store · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

I heard such great things ab section.store so I bought a bunch of sections that should be compatible with my store and half of them are glitchy/ broken/dont show up on the page. The kicker is the support team is non existent. After trying to reach out to them over 5 times via email and contact form for the last 2 weeks to get assistance and nothing but crickets. Worst customer support ive ever experienced.

Odeza LifeScience · 22 days using the app
★★★★★
Shopify

These idiots thought it was ok turn off apps in my store without discussing with me when granted collaborator access to "Fix" their script that wasn't working. They turned off TRIPLE WHALE, shopify forms and my smart search bar. They thought their garbage app was more important triple whale or the search bar on my website or anything else. Blaming "third party apps" for their trash not working. Triple whale is like god and Sections is less then nothing. A crumb next to an ant hill. I can't believe they turned off my apps. This is completely unacceptable. Do not ever use this app. I REPEAT. DO NOT EVER USE THIS APP. They should lose collaborator privileges forever. Garbage. Trash.

Elite Male Training · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

I rarely leave reviews, but this experience was beyond frustrating. I purchased a section from this app expecting it to work out of the box—it didn’t. I followed every instruction provided, but the section simply didn’t function. When I reached out to support, instead of helping, they brushed me off and told me to "just follow the instructions"—which I had already done. No real support, no troubleshooting, no willingness to take responsibility. Absolutely unacceptable. This app doesn’t deserve even one star. Do not waste your money or time. There are far better apps out there with support that actually helps you when something goes wrong.

RelaxRiser · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

I spend a lot of money optimizing my store speed and cleaning up destructive, irrelevant code. This app will give you custom sections that will weigh your store down and cause you to pay even more. This was not worth it at all. I want a refund for the sections I purchased...

Hempire Innovations · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

The section store theme section is not working with newer updated themes. The Review Section I purchased can only be placed in the header section - which isn't helpful. I reached out to the seller for a refund, but he kept dodging it suggesting that I am using an outdated theme, which I am not. Finally giving up on it and found a more affordable, better, functional app with good support team.

OneTapNFC · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

So, I downloaded this app and decided to use it on my store for some sections. Prior to adding the sections, I spent hundreds with a developer to speed up my store and my store had been the fastest it’s ever been. Since then, I’ve compressed all my images and been super selected with the apps I’ve downloaded to not hinder my speed. I’m not a developer by nature but I followed the developer's recommendations. So I trusted this app’s claims that it would not slow down my store, unfortunately it did. My store slowed down significantly! My store speed went from a 2.42 second load time to close to 8 seconds! I reached out to the developers of this app to tell them this, I was requesting an exchange because I thought a text based section would be better since the scrolling collections sections was the issue and basically told they can’t do anything about it and it’s not their app. I was also told to reach out to a Shopify experts to help with this matter. Be careful with this app and the sections.

Tiana Bay · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Ich habe eine Comparison-App gekauft, die nicht für mobile Geräte optimiert ist. In den 90ern wäre das vielleicht noch akzeptabel gewesen – heute aber völlig wertlos da mittlerweile die Mehrheit ein Handy hat . Echt schade!

Medvind Sweden GmbH · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Habe mir was ausgesucht - kostet 9$. Drücke auf kaufen - Umleitung zu Shopify - Preis = 29$. Abzocke von Shopify oder in der App absichtliche Falschaussagen?

Developer reply ·

Hi there, The price is $9. The issue is because the name of the section is 'Product addons #2' and Shopify does not put a space between the name of the section and the price so it looks like Proudct addons #2$9 I assure you it's only $9 🙌

LilliShop24 · 17 minutes using the app
★★★★★
Shopify

The section is not working as it should and the answer that I got from customer support was “we’ve got more important customers, su go ahead and resolve the problem yourself “

Developer reply ·

Hi there, I have just read your ticket and that's definitely a misunderstanding on our end. We're able to help you with what you've requested. Sorry about that... We've reached out to you 🙌 /Daniel - CEO Founder.

Veluma · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

My store started crashing after I added several sections. I tried contacting support but haven't received a reply after about a week. I emailed Daniel separately trying to get any help and didn't get any reply after several days. I'm quite disappointed. I already recommended this app to several friends but now I'm getting back to them cause they may destroy their store AND get 0 support fixing it.

Developer reply ·

Hi there, Daniel here - founder of app. We have replied to all your emails. It might be that you're contacting us through en email that can't receive replies? Please contact me directly at help@section.store through your email client and not the contact form.

Bamboo Bay Sheets · 14 days using the app
★★★★★
Shopify

Web Devs here. Half of the sections (the embeded ones) are not working, and the support is the worst. They reply in 1-2 days with unrelevant things, they do not solve the problem. They do not care at all. You just loose 9$ every time you purchase one, with the luck that it will maybe work.

infinityeyewear · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

Functionality-wise they don't work. So don't bother to buy a section with functionality like up-sell. They don't work and also they don't answer your emails. Would not recommend this app.

Budgetisolatieshop · 9 days using the app
★★★★★
Shopify

Best app and I totally recommend! Daniel was superb with training me on how to use the section app and finding them on my theme! Hurra best addition for any Shopify webpage! Edit: I am still waiting for my free Section Theme, which I never received after leaving a review." That drops it all off from being a 5 to a 1 asap! It's been five month's.. what a joke!

Developer reply ·

Hi there, We have never heard back from you which is a shame. We of course still stand by our offer. Please reach out 🙌

Little Crafts By Evolve · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

The idea here is great, purchasable sections. Unfortunately, they're selling TONS of sections that include bugs. These are super basic sections, but of the 4 I've purchased, 3 of them have bugs that make them pretty much unusable. Be prepared to spend 30+ minutes per section fixing all of their CSS bugs. And if you don't know CSS I wouldn't even bother. It sucks because they make you buy it before you can test it then just sell you broken sections. Which is crazy because the sections I'm using are incredibly basic yet somehow they have bugs.

Developer reply ·

** SECOND UPDATE ** We've taken the feedback seriously and added more steps to insure better sections accross all sort of different themes. Further we've also implemented a way to test sections before buying ** ** UPDATE ** We take feedback like this very serious, so thanks for being honest. Since receiving the review I have rigorously tested these 4 sections and can say they work on all the themes tested on. (Any of Shopify's free themes and a couple payed from Shopify theme store). I have still not heard back from you, but hopefully you will reach out so I can make sure it works on your theme. **** Hey, Daniel here 👋 Sorry you're having troubles with some of the sections you've bought. We try our best to make the sections works for all themes. Sometimes on less used themes it might need small tweaking. We have send you an email since we haven't heard from you before you left this review. Hopefully talk soon, Daniel

Tagwear · About 2 hours using the app