← Apps

Syncio Inventory Sync

by Syncio · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (168)

★★★★★
Shopify

The app works well for us. We've got two stores and it does a great job of keeping inventory synchronized between them. Customer service/tech support was useful when I ran into a problem.

Die Hard Dice - Wholesale · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Super responsive team and a really straight forward but robust product. A lifesaver!

American Trench Wholesale · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

App works great at syncing inventory with our expansion store and customer service has been helpful

Heat Wave Visual · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Great support! We've been using the app for years and we're super happy!

NIKIN CH · Almost 8 years using the app
★★★★★
Shopify

Fetch Your Pet Needs · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

so helpful and kind! thanks so much Isaac!

Rachel Barri Designs Toronto Flagship · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Rayman was so helpful! He spent a ton of time with me at 4:00 am his time which was definitely 5 star service!

MyCHELLE Dermaceuticals · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

This app is great, I'm able to run two Shopify stores with ease with Syncio. All of my products are able to be synced automatically which makes it an ease to keep up with inventory levels as well as website maintenance across both of my stores. The customer service is also great, anytime I've needed help they've been very attentive and friendly. Thanks to Rayman for his amazing support.

Plenty River RV · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Isaac was amazing with our team. He was extremely patient and made his schedule flexible to coordinate with ours. He was always persistent to fix our store issues! Highly Recommend working with him!!

Love All · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Rayman was really helpful today when I had a query with my biiling summary. Issue resolved really quickly and further information given on how to keep a closer eye on the app usage. Thank you so much

My Store · 12 months using the app
★★★★★
Shopify

Product is amazing, but SERVICE is even BETTER. Implementing Syncio has been a very thought out addition to our stores and has been an amazing experience onboarding. We operate two brick-and-mortar stores, which sell the same products, but unfortunately are two separate shopify stores. With Syncio, we have been able to sync all our products over from our first location to our second location, helping streamline product data inputs, saving us time and money on labor. We have over 4500 products, which so far has not been an issue with the app. Jimmy has helped us with multiple onboarding video calls with white glove service in implementing the app. 10/10 would recommend for anyone that is looking to sync product data.

Visalia - Take Over Supplies · 18 days using the app
★★★★★
Shopify

Love using the system, only ever had a few hiccups and anytime I did, their team was more than happy to help get things taken care of me. The system has been a huge help.

ZOX · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Syncio has been a great solution for keeping our wholesale and retail stores in sync, and the setup process was much smoother than expected. Isaac was incredibly helpful on our call he walked through everything clearly and made sure we were fully confident in the setup.

Merchant Guild House · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Pretty expensive as compared to the other such apps. handling an extra dashboard seems like an effort to me, features and support doesn't justify the prices. Had a higher expectation.

My Store · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

“Really solid app for syncing products across multiple Shopify stores and dropshipping. It saves a lot of manual work and makes managing products between stores much easier. The support team has also been excellent — super helpful, quick to respond, and they’ve gone above and beyond for us more than once.”

Session BMX · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

I unfortunately cannot recommend this app at all. The synchronization did not work, and even worse, the app created around 300 duplicate products during the process. These duplicates were faulty and incomplete, which made the situation even worse. As a result, I had to manually delete all of those duplicates and carefully check every single product to make sure I would not accidentally remove the wrong ones. That is an unacceptable amount of work and simply not okay. After finally cleaning up this mess myself, I wanted to resync everything. But apparently that is not really possible in bulk, because you first have to unsync everything first. However, I do not want to risk that, because I am afraid the app will once again create hundreds of duplicate products and leave me with another faulty synchronization. For that reason, I already contacted support. But even though this issue is urgent, I have now been waiting for almost two days without any response at all. That is extremely disappointing and absolutely unacceptable to me. I am demanding a prompt response and the immediate help I need with this issue. The way this is being handled right now is completely inadequate!!! Contact me under the following e-mail address: Teku.elias@web.de

My Candytown · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

The support team is highly responsive, easy to reach, and helpful.

Viva Voce Live · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

The support team has been very helpful in providing clear and timely clarification on our integration questions.

NK IMODE · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Best support Rayman! A very good app.

Mr. Branded · 26 days using the app
★★★★★
Shopify

Isaac was very helpful. Great work

London Vape wholesale · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Quick to reply and very helpful

Cph Muse.DE · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Kenz Kustomz Wholesale · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

Rayman was superhelpfull and guide me through everything I needed to syncronize the prices between stores!

Ace Padel Gear · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

GALLERY DEPT. · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Works perfectly. We can easily sync our product data and stock with our dropshipping partners and our B2B Store. The back-end is clear and intuitive, the help center and support are informative and fast. The product + inventory sync works seamless for us!

Lotuscrafts · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

It's a consistently problematic app. Prices, stocks, and product statuses are absolutely never updated. We've received many complaints. Customer service is terrible; they blame the Shopify APIs. Problems are constant. Try alternatives. We're also canceling our subscription. We're paying for it, but not receiving the service.

Developer reply ·

Dear NowShopFun team, Thank you for the honest feedback. We have sent a reply to your latest message and issued a refund for the trouble. We have found unusual bulk update spikes which could have delayed the syncing of product attributes. Also if the latest issue is also related to availability (active or draft) statuses, we can take another look. It is possible we missed something specific, since some of your source store partners are not on the latest Syncio version yet. When we mentioned that some of the problems were related to changes in the Shopify API, our intention was not to close the book on this case. Regardless, if you decide to switch to another syncing app, we would love to do a final check to ensure the transfer is smooth and issue-free. Given that some of the issues are related to API limits being reached it is possible this is universal information that can help with a future syncing integration. If you see our message please send a quick reply or email: suppport@syncio.co and we'll assist with haste. Warm regards, Rayman Syncio team

NowShopFun · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Syncio integrates well into our shopify and has been really easy to use. We reached out to their support for questions we had, and they responded within 15 minutes. They were super kind and answered all of our questions.

offe market · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

MamaToBe · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

TALOONS · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

We’ve had an excellent experience with Syncio! At one point, we ran into some issues after changing our product codes, but the support team was absolutely outstanding. They responded super quickly, even scheduled a call with us over the weekend, and walked us through every step to fix the problem. They were incredibly kind, professional, and clear in their explanations. Everything was resolved smoothly, and we couldn’t be happier. I’m very impressed with both the app and the support, and I highly recommend Syncio to anyone looking for a reliable product syncing solution!

Rojaprofessional.com · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

B Fresh Gear · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

RedWholesale · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

I love Syncio! We took our store in a different direction due to the tariff situation. However, I was always able to rely on Syncio as a reliable and trusted app partner. If you're looking to collaborate with other online retailers as a source or destination store, Syncio is the way to go!

Himelhoch's · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Excellent customer service. Rayman detailed every step to help me fully understand the platform and offered to demonstrate and conduct a test with me. At this moment, I cannot comment extensively on the platform's effectiveness. Nevertheless, the customer service is outstanding.

Essential Life · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

This is the best app that I have found to sync products between stores. It also has the most helpful staff- I am not tech savvy and they always help me figure out my issue. Rayman is the most helpful and has been able to solve any issue I encounter. Highly recommend them.

Nanaka · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

In short: the best app for syncing products between shopify stores. Tried almost all of them, but this one was the best for us. - great support - fair pricing - logical way of doing things - good syncing Thank you Syncio

Furndaily · About 3 hours using the app
★★★★★
Shopify

Claudia was amazing! Took the time to truly listen to what I was trying to accomplish and helped me step by step!

PQN Supplements · 27 days using the app
★★★★★
Shopify

What a terrible app. Just does not work properly and support is so slow. Syncing inventory works properly but everything else is a mess. Payouts are giving totally rubbish numbers. For example an order for $129 is showing on Payouts as $15,000 and $2,000 commission when it should be $129 and $10. Complained about this one month and they fixed it. Next month all the payouts are messed up again. Can't even sort out showing the correct currency symbol everything labelled in $ regardless of the actual currency. If you look on there system for work they are doing, things have been on there for months and years but nothing ever appears on the actual app. They expect the destination store to set all the commission rates... Errr hello thats for the source store to do surely. Not created by people that have actually tried to use it themselves There is clearly ZERO actual development going on. What you get is a very pretty interface with very little substance and just a load of headaches. Has the potential to be a fantastic app but it is NOT fit for purpose. I've only stuck with it so long because I can't find any alternative... But after a couple of years i've decided enough is enough. Update after reply from Syncio You say it's fixed but my June 2025 payouts are still all wrong with massive numbers??? I get that you created the app for your own needs, but as you are charging for it thats no excuse for not making it work. You have expected us to pay for it. I reiterate that things have been on your "working on log" for years without seeing changes on the app. I don't think my review is harsh - I'm just trying to put an honest review out there. I would love to discuss it with you if you want to make the effort to discuss. I've asked for a call or on-line meeting before and been ignored.

Developer reply ·

Hi, Tough feedback, but we appreciate it, as that's how we get better. What you experienced with the wrong numbers is not good enough - it seemed to be an isolated experience for your store, but nonetheless it shouldn't happen, and it shouldn't have happened again. That's totally fair. For some of the other points you made, I just want to give our side - I built Syncio initially to help a marketplace that we used to run - all the features that you see in Syncio today came from what we needed in our marketplace - that includes Payouts. From the marketplace days, it was us (the destination store) that set the commission rates, so thats why it is designed as it is. Of course, that is not how every business likes to run it, but I just wanted to clarify that - Syncio was created by Shopify merchants - we are not just app developers. The other thing I want to add is that it is not accurate that we do not improve Syncio - our universal store release, marketplace, upgraded order syncing to handle paid and unpaid orders, have all been recent upgrades. Those aren't excuses, just another side. In terms of the incorrect numbers that you encountered with Payouts - we are truly sorry about that, and need to improve on how we handle these types of issues, and get better on that. If you ever consider having a look at Syncio again, please reach out to me directly (the support team will connect you with me) and I will run through Syncio and the features and improvements that we're working on, and see if it's a fit for you. Kind regards, Jimmy

Sim Racing Machines · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

So far its working great

MJ Wholesale · 20 days using the app
★★★★★
Shopify

Veil of Faith · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

We installed Syncio a long time ago to sync with another store. But we always had issues with inventory being out of sync. Along the way, through trial and error, we discovered the reasons for inventory being out of sync depended on a range of things including the ways stock were entered back into inventory, how exchanges were processed etc at both the source and destination stores. It would drive our staff insane having to notify customers that we were in fact out of stock of an item. We put up with these things for a long time, but then when they changed their plans to include billing for source stores that was the final straw. The 'free threshold' is extremely low. They also charged us twice during the same period. We only noticed it because we were looking at the costs of Syncio vs other apps at the time. We reached out and they confirmed this and have applied a credit, but had we not have noticed we wouldn't have received anything. We have since switched to another app which does what we need it to do and is much cheaper.

Developer reply ·

Hi, Thanks for the feedback, it's greatly appreciated. We've supported your stores through the years, and despite the issues that you've encountered, we hope that overall, Syncio has played a small role in the tremendous growth you've had in this period. The double charge is absolutely a mistake on our end - that's a huge apology on us and we have credited you back. As for our price update - we had to do this in order to stay sustainable and keep improving Syncio. Amongst many price pressures, we are also based in Australia like you. I'm happy that you have found another app - if that turns out to not work out as you have expected, please give Syncio consideration - we'd love to help your business again. Kind regards, Jimmy

The Atlas Brand · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Strong support - good explanation of syncio case

Amrita Nutrition Global · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Great product. It saves so much time, and you are always confident that you don't sell anything your supplier does not have by accident. All it needs is a connection to Apple pay so you can pay your suppliers while on the move via you phone.

JustGoodKit · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Isaac was super helpful. Im operating 2 stores and needed more detail on how to properly connect ... very thorough and knowledgable with assisting the process. Thank you so much, I look forward to using this app!

★★★★★
Shopify

App works very well. Very helpful customer service when you run into issues

MeMoi-DS · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Great software flawless

VistaShops · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

We compared several inventory-syncing apps, and Syncio was the only one app that met the niche-specific requirement. The customer support team is exceptional and the responses were very fast. They even set up some customizations for us. Highly recommended!

MIKI HOUSE USA · 11 days using the app
★★★★★
Shopify

Disgusting app! It literally deleted all the product pages from the store and even tampered with the inventory of the source store, which was not supposed to be affected. Please never use this app!

Developer reply ·

Hi, We're sorry to hear about your experience. We'd love to get in contact with you to get more information as there are a couple things about Syncio in regards to your review: 1. Syncio can delete products on the destination store, one-way is when you disconnect your source store, you get a prompt to 'disconnect and delete' products from the destination store. 2. Syncio cannot change the inventory of the source store unless it came from an order from a destination store. From our records, it would seem unlikely this happened due to your stores being test stores at the moment. Our contact is support@syncio.co. We'd love to speak to you to see what happened but also importantly get your stores connected correctly. We have 10K+ Shopify merchants, including thousands of Shopify Plus merchants that are happy with Syncio. We're confident that you can too. Kind regards, Jimmy

The Ayurveda Experience USA · 25 days using the app
★★★★★
Shopify

Everything super easy to setup with your supplier. Claudia always making sure i have a quick and efficient support every time i had questions. Highly recommend

Vvög · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

Syncio is the perfect app for seamless integration between stores. We have used Syncio for years now with our drop shipping retailers and it's always been super easy to use, with great customer service if we've ever needed any assistance. Would highly recommend!

JAM the label · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

It works

Developer reply ·

Hi, Thanks for your kind words. Once set up properly Syncio is a set and forget app. If you have any questions or would like help. Don't hesitate to reach out to our friendly support team in-app. Many thanks, Syncio team

PIYOGA Wholesale · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Working great for us as! Also the support was very responsive and helpful

GermanSimRacing · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Great app, and very easy to use. The best part is to track orders and inventory with our collaborating partners.

Developer reply ·

Hi, We appreciate your ongoing support. This means a lot for our team. We hope to contribute your business' success for many years to come. If you have any questions or requests, please don't hesitate to send our friendly staff a message in-app. Warm regards, Syncio team

Our Pocket Hero · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Highly recommended App. It works smoothly, and the support staff is very helpful and responsive.

Developer reply ·

Hi, Thank you for taking the time to leave us a message. We hope to push our app to the next level to surpass your expectations and ambitions. As always, if you have any questions. We will be here to help. - Rayman

Valet Shops · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Recently installed Syncio seems easy to use and packed with features, hoping to go fully live soon. Rayman from support is an absolute legend! He goes above and beyond to help you get everything set up and running smoothly.

Developer reply ·

Hi, Thank you for the awesome words, and for considering Syncio as your syncing technology partner. We will do our best to ensure our features and support will continue to bring value to your business. Leave your repetitive work and tasks to Syncio! As always, if you have any questions or requests. We will be here to help! - Rayman

Designer Childrenswear · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Great app and great support.

Pop-Up Surf Shop · 12 months using the app
★★★★★
Shopify

Good use of the app so far. Rayman one of the developers was really helpful and supportive.

Developer reply ·

Hi, Thank you for your kind words, we are delighted to help streamline Aztec Diamond's product management. It was a great hearing about your current processes to see where we can fit in. As always, if you have any questions. We will be here to help. - Rayman

Aztec Diamond B2B · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Hi there - there wasn't any feedback left aside from the rating but we were able to find the last correspondence via customer support. The issue you noted was that it appeared that Syncio was adding stock instead of reducing stock for your secondary stock. We responded but unfortunately did not hear back from you so hopefully you find this message - we'd still love to reconnect to better understand your situation and potentially help your business again, especially as the nature of 'adding stock' is very unusual.

Sanatate Forte · 29 days using the app
★★★★★
Shopify

App works great, customer service also. Just the price is X 2 (once for source and once for the destination) = too steep

Olleke Wizarding Shop Amsterdam · 15 days using the app
★★★★★
Shopify

Isaac was great with an issue with my source store. We figured it out on a call and all was well. Thanks

Fashion Hub Club · 18 days using the app
★★★★★
Shopify

So Far, Love It!!

Developer reply ·

And we Love your review! Thanks so much. If there is anything else we can help with, please let us know! Kind regards, Jimmy

★★★★★
Shopify

Great app, it's helping us efficiently manage our wholesale and retail store inventory. It's been pretty seamless to use thus far. The customer service team is extremely helpful and attentive. They've responded to all of our inquiries. I highly recommend.

Developer reply ·

Thanks for your wonderful feedback! I've let the customer support team know, and your feedback has made their day! Cheers, Jimmy

Gwen Beloti Wholesale · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Syncio has been an absolute game-changer for our business. We’ve worked hard to create partnerships with other organizations to offer a mutual product-sharing and bundling strategy, and Syncio has been central to making this collaboration seamless. It enables us to offer enhanced bundled discounts and shared product listings, providing customers with a much broader range of options while driving increased sales for everyone involved. The app is easy to set up and makes syncing inventory across different stores effortless and incredibly efficient, saving us countless hours of manual updates while keeping our stock levels accurate and in real-time. Customer support has been top-notch, with quick responses and helpful guidance whenever we’ve had questions. A special shout-out to Claudia, who has always been quick to assist us—her dedication to customer satisfaction really stands out. It’s clear the Syncio team is focused on making a positive impact, and that resonates with us. If you're managing multiple Shopify stores or collaborating with other businesses, Syncio is a must-have for seamless product syncing, increased sales, and stronger partnerships. Highly recommend!

Developer reply ·

Thanks so much for your thoughtful review! This is the type of validation that provides so much motivation for us. I know that Claudia has worked tirelessly and to hear your shoutout means the world to her and us! Cheers, Jimmy

Advanced Muscle Mechanics · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

very easy to connect new stores

Developer reply ·

Thank you so much for your kind feedback! Cheers, Jimmy

Saywood. · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Syncio Multi Store Sync app does exactly what I need it to. This is great for people who have multiple stores that need to sync inventory, product changes, prices, etc. Support is very responsive. Great app!

Developer reply ·

Thank you for the great feedback! Looking forward to building more great features for your business. Cheers, Jimmy

RV6 Performance · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

excellent experience with the app, and with the support, 5 stars :)

Dizzy Dog Collars · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

My experience so far has been so good! The Customer Service is extremely helpful and very responsive. I've used other apps that take forever to respond to Customer Service inquiries. Syncio is prompt and in-depth.

GreenStalk Garden · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Works like a dream. Good support.

Front Trading · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

Great product to sync your products to other stores, works perfectly. Been using this app for over 5 years.

The Lighting Outlet · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

I used this app to sync inventory and product updates between my b2c and b2b store. It works seamlessly. It is very easy to use.

RV6 Wholesale · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

We have been using Syncio for a number of years to sync inventory and data between stores; it couldn't be easier to set up and it saves us so much time!

Blue Bungalow NZ · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Una app che mi ha svoltato la vita. Il servizio clienti è ottimo, hanno risposto ed effettuato modifiche custom in base alle mie richieste.

Giuuno · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

We have installed the app and found that the app will hackjack the inventory sync even if you didn't turn it on. We had turned on the product sync only but it keeps updating our store inventory. We used another multistore app for inventory sync and it makes double count. Then we have disconnected and realised that the ALL inventory has been removed after disconnection. And our live website keeps hidden our products, we missed lots of sales. Then we tried to uninstall it, the removing inventory tasks won't STOP. And we tried to contact them with email only during the Australia business hours (This company is Melbourne based and we are Sydney based). And there is no one replied us back for more than 2 hours as this critical period. They have removed 600+ SKU and keeps removing the inventory. We even tried to contacted their CEO and founder in LinkedIn but no response still.

Developer reply ·

Thanks for your review, we are really sorry about your experience with Syncio, we got into business to help great businesses such as Sage and Paige, not cause problems, so this one has been disappointing for us too. We do want to clarify a few points in the review so that hopefully this helps align our shared understanding of the experience better, but also to help others who may be considering using Syncio in the future: 1. Syncio is an inventory syncing app so by default inventory sync will be turned on, not off. If you want inventory sync to be off, you can do this by requesting with our customer support team to turn this off. 2. Syncio can zero out stock in the Destination Store when you disconnect the Source Store (either by disconnecting via Syncio or uninstalling Syncio). This is to prevent oversell as the Destination Store inventory will no longer be updated. In your case, this was obviously not the preferred approach as you had another multistore app that was syncing inventory for you already. In this situation, we can do better to understand your setup and better inform you of the consequences of using two multistore inventory apps at the same time. You can also disconnect a Source Store without zeroing stock in Syncio as well - again, we will look into better educating our users around this option in our UX and help guides. 3. There was contact made to the CEO and founder on Linkedin, and there was a response within an hour, despite Linkedin being an out-of-app channel. We take the feedback on to try and reply as soon as we can. It was unfortunate that this time around we were unable to respond as fast as we normally could.

Sage and Paige USA · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Super easy to set up and easy to manage. App is very fast and allows our users to sync up to 10k products from our inventory. Customer service answered all our questions and took out suggestions for new features. It has been very helpful to our business!

My Beauty Site · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

The app does what it should do. But more important, customer service is great! Quick contact and always a solution.

Trail.nl · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

We've been using Syncio for our activewear store https://www.beactivewear.com.au/ for quite a while and we've had a great experience using the app for store. It has significantly reduced the time spent on manually checking and updating stock levels, streamlining our processes efficiently. What's equally impressive is their exceptional customer service, always responsive and genuinely invested in our success. Syncio is a vital tool for our business, ensuring accurate inventory management and operational efficiency.

Be Activewear · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

We have been using Syncio for a number of years and it has worked consistently well. Easy to troubleshoot and decent customer support.

GROOM · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

This app does everything we need - syncs inventory across multiple websites from the parent website wwww.justjits.com. We've required assistance with a few things along the way, and the App Support is great! Thanks team!

Developer reply ·

Thank you so much for the warm feedback. Let us know if there is anything else we can help you with!

Just Jits · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

We are using this app to - you guessed it - sync inventory between 2 Shopify sites. We realized an issue with inventory not syncing for orders placed but pending payment. Reached out to Syncio, and they responded quickly, and enabled these "Pending Payment" orders to also sync inventory (not a default feature, but something they can "turn on" if needed). Now this app meets our needs perfectly. We are still early on in our use, but I've completed several tests, and the app seems to update inventory just as it should, without any crazy unexplained inventory changes that we experienced with another syncing app. Thanks Syncio!

Developer reply ·

Thank you so much for the kind feedback!

Aruna Project · 16 days using the app
★★★★★
Shopify

Needed some help syncing barcodes & Rayman was a legend sorting it out straight away & checking back in afterwards. Thank you! :)

Ruby Rabbit · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

I've been using Syncio for years, and it works very well, in different context. And their support is fast, and very good, which is very rare, nowadays!

Révolution Fermentation · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Problems: 1. It adds tax to the second store when sending the order, but tax is already included in the sale price of the first store 2. It deletes skus from both stores when you delete it from one store. But not all the time, so you have absolutley no consistency in the synchronisation or non synchronisation of deleting products. 3. The stock levles have started to no sync even though in the app it says all is successfully synced. 4. When you try to solve it they can take 24 hours to answer your question, then another 24 hours ot answer your follow-up question. And so it goes on. It's the most expensive app I have and the least robust and with the poorest support. So we are weening off it from January next year. It woud have been different if the support was live chat All problems could be resolved timely. But they are not.

Developer reply ·

Thanks for your feedback and sorry about the experience that you've had so far. Quick points to the problems you outlined but expect us to reach out to you to resolve these ASAP: 1. This is a bug which we've been working on and have the bug fix ready for implementation this week. 2. Sounds like a misunderstanding here, will get in touch with you to clear up. 3. Will also get in touch with you on this - we really want to make sure that everything is all set up properly. 4. This is pretty disappointing for us to hear, we've relayed this to the team to see how we can do better. Again will chat to you in more detail about this.

GS Moto · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

Absolutely saved my dropshipping business. The support is awesome and very helpful. If you are a dropshipping store that needs inventory reported from several brands or other websites, this is the way to go. It's not cheap, but I can understand why, with their servers having to constantly check all product inventory numbers, and the fact that there's no other service out ther like this.

Equiluxe Tack · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

I do not recommend this app for stores that need inventory sync from multiple inventory location from source shopify store to destination store. The app just dumps all inventory count from multiple locations from source store to one inventory location in destination store. There is no solutions to this according to their support. If not, great app to use. The support team have reached out to me and they have updated that the issues I am having will be fixed in a couple of months.

Developer reply ·

Hi, sorry to hear about your experience and appreciate your feedback. From what you have said, it sounds like the multi-location syncing settings may not have been set up right. Would love to catch you on a call to help you set it up and help revert things back. Really sorry again for the experience, but confident that we can turn that around!

Prior · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

We are using Syncio to enable drop-ship sales from one Shopify store (A) to another Shopify store (B). This functionality works exactly as we would like it to. Unfortunately, they cannot currently sync sales back the opposite way (a different product from store B to store A). I'm told this is on the road map. In the meantime, we are stuck searching for another app that does the exact same thing so that we can enable drop-ship sales in the other direction.

Rachio · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Does exactly what we need it to, but more importantly, when problems arise (and they do occasionally), the support staff is responsive, helpful, and thorough.

Anchoring.com · 12 months using the app
★★★★★
Shopify

Works like a charm. We use the app to sync our main store to three other stores with different pricing and languages. The detailed settings allows us to sync just the right information. Quick and helpful customer service as well!

LAKOR International Wholesale · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

This app is amazing and the Syncio staff are always lovely and willing to help. Thank you for your help Rayman! Would recommend this app to everyone.

YCL Jewels · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

We have been using this app for over 18 months and its been such a game changer. The support is awesome, every email has been responded to in less than 24 hrs and when I've made errors, the team have helped me fix them with no hesitation. Thank you for helping us seamlessly manage the inventory on our 2 shopify stores!! Team Piyama

Piyama USA · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

We use this app on all the wholesale accounts we work with, and it is awesome! The customer service is quick and super helpful! Definitely recommend!

Generous Movement Wholesale · 20 days using the app
★★★★★
Shopify

We use this app to sync inventory between a wholesale and retail store. We have high volume flash sales on our retail store that other inventory sync apps were not able to keep up with. Syncio has worked great and they have been with their customer service. Anytime we have had questions or needed help with properly setting things up, Syncio has been overly responsive.

PixieLane Retail · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

This app works very fine. We use it to synchronize 6 web stores Syncio Team is great & reactive. I recommend

Volcom France · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

We use Syncio to link our B2B and B2C Shopifys, and it works like a dream! We never have to be concerned about inventory not carrying over. We also use the orders module to push all orders from one Shopify into our main Shopify, so that we have all information in one place.

MINNA · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

I used this app to manage by stock levels between my multiple stores and it was great. Saved me from having any oversells during Cyber! Great support too!

Public Desire UK · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

This app has made it so much easier for me to sync inventory across stores. Easy to use, does what it says it does, and updates inventory in real time. The customer service is also very responsive and helpful! Definitely worth the money as it saves me so many hours of work! Highly recommended!

Faemli · 4 minutes using the app
★★★★★
Shopify

We are using Microsoft Navision and we could not sync our complete stock to all our shopify stores. Syncio helped us to sync all our stock from one shopify source store to all our shopify destination stores. The team is awesome and helps you with any question you might have.

AIM'N · 1 minute using the app
★★★★★
Shopify

Syncio has been just what we needed for our wholesale business. The customer service is absolutely outstanding. Keep it up team!

all good things the agency · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

We use the Syncio-app to synchronize products from two shops at one place (in one of this two shops). It works very well. With the app you also get a great support where you can get help quickly.

Bellton AG · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

We have a sister brand that we used to duplicate and sync inventory to our main store. I though we need to spend hours replicating the listings to our main store, but Syncio got it done with just one click! We are super happy with how the inventory get sync, and we can also add in other new suppliers' product listing easily. This helps us to sell a much bigger range in a lot less time, highly recommended this app!

Hamptons Home · 14 days using the app
★★★★★
Shopify

Finally, I got a good support and my problem with syncing 2 products was resolved through shared screen

Cetrix Technologies LLC · 30 days using the app