Sankofa Edition™
United States
Reviews (12)
Great app! Does everything we need as described!
I want to love this app but I've run into little issues that take away from the overall experience. The UI is beautiful and we have been able to mostly get what we needed out of it. The pricing changed on us in the middle of our trial period and we were forced to pay a much higher price than anticipated to not have their logo on our website. The customer service has been mostly responsive but not always available. We've run into issues where it defaults to full page and we have had to manually code it to show our store logo etc. The user article related to this topic was out of date and not helpful. We now have a new issue where after having everything up and running and we were at a point where we thought we were finished with the implementation, customers have reported that the add to cart button hasn't been working. We tested and confirmed this issue - there is no reason why the add to cart button should have stopped working as we hadn't made any changes. This is very frustrating as we now have lost revenue, wasted ad spend and poor customer experience. This app seems to be in its early stages and I'm sure most of these issues will be fixed in 6 months, but I hate to pay all this money to function as a beta tester. update 6/27/23 After several weeks of customers saying they aren't able to checkout on our site, I discovered the app interfering with the checkout button on the website. Remove the app's code from my checkout page and the app started working again. Lost weeks of sales because of this app. Unfortunately I've deleted it as I just can't trust it.
Developer reply ·
Dear Sankofa Edition team, Thank you for taking the time to share your thoughts regarding Kickflip. We truly appreciate your honest feedback and sincerity in describing the issues you have faced while installing our app. First, we want to apologize for the inconvenience you have experienced as a result of the pricing change during your trial period. We understand how this may have caused some confusion. We are confident you will benefit from this update, aimed at making product customization as accessible as possible. We also empathize with your difficulties regarding the customizer integration with your store. As mentioned in our help article, the code snippets we provide might be slightly different from the code from your Shopify theme. Since there are thousands of different themes out there, we unfortunately can't write documentation that covers them all. As for the "Add to Cart" button issue that you are experiencing, you may find this article helpful: https://help.gokickflip.com/en/articles/5316875-why-is-the-add-to-cart-button-not-working. We will do our best to help you resolve it as soon as possible. Once again, thank you for your valuable feedback. Please continue to share your thoughts and experiences with Kickflip. Wishing you all the best, -The Kickflip Team UPDATE (6/28/23) We are truly sorry to hear about the experience you've faced and we would like to extend our sincerest apologies. Your issue has been a top priority for our technical team. Upon identifying it, we immediately set into motion rigorous actions to ensure a robust and rapid resolution. It's unfortunate that you've had to uninstall the app, and it's clear that we've let you down. Our aim is to continuously deliver a high standard of service to our customers and we regret that we didn't meet those standards in your case. We truly appreciate your feedback as it helps us to improve and better serve our customers. If you're open to discussing this further, please feel free to contact us directly. We'd appreciate the opportunity to make things right and regain your trust. Once again, please accept our sincere apologies for the inconvenience. Best regards, -The Kickflip team
Very very buggy. Used to be great. If anyone can recommend an alternative please do so. This software is a mess.
Developer reply ·
Hi there, thank you for your feedback. We are sorry to hear that our platform has missed the mark! We believe our service offers a great value to our merchants and we definitely would like to resolve any outstanding technical issues you may have. We’d love to get more details from you, our team will be reaching out to the email on your account shortly.
Terrible experience. It made all the video thumbnails the main photo image. I had to manually go in and rearrange every product image in my store to get the correct main image back. It claims you can restore images but you have to do it one by one and there is no clear place to even do so. Even worse, it reduced the visual quality of all my images. And yes it was noticeable!
Developer reply ·
To anyone reading this - If you have any kind of issue or need help with your store speed - our customer support is available on our app or through email. We will help you as much as we can! --- Old response: We were able to reach out to the customer and figured out that the quality of the images was not effected and our app optimized 320 MB from 400+ images. We also optimized the image filenames and ALT texts which will increase image search results! We explained the issue with videos being put to the front of the image gallery after optimization and the merchant gave great advice to add a warning for all merchants that this might happen. It was implemented within a hour. The merchant told us that they would reconsider the review, but started completely ignoring us after we refunded them all charges and implemented all of their suggestions.
So far so good. Great support and have everything set up. Ashley at customer support is awesome. Looking forward to more affiliates.
Developer reply ·
Thank you so much! It is a pleasure assisting you. We really appreciate you taking some time to share your feedback. We are trying our best to contribute to your success. Please feel free to reach us at support@secomapp.com in case you need a hand.
Update: There was no miscommunication in the email. I checked and verified that winback staff created coupons in my store without permission and sms prompt was on my live site. It is not acceptable to make changes to a business website without permission. —- OVERLY AGGRESSIVE!!! They turned on a feature to our live site which tells customers they will receive 10% off if they provide their phone number. Seriously! They just turned it on and sent us a message afterwards informing us. I have never seen such unprofessional and overly aggressive behavior. The app “appears” effective but didn’t do much compared to what the standard free emails do anyway. I was already on the fence about deleting it and then they had the nerve to implement a 10% sale on my site without my permission!!
Developer reply ·
We emailed you asking you for permission to turn it on, and we showed you what it would look like. We did NOT turn it on for you! All SMS apps (Postscript, SMSBump, etc) create discount codes on behalf of your store. We do the same thing since but the default is for you to use your own discount codes (or none at all).
Great app. We are using it to manually create our instagram gallery. This gives us all the benefits of an instagram gallery but now our gallery loads really fast and isn't as expensive as other instagram gallery apps.
This is exactly what we have needed. It does everything you can ask for in a CRM and best of all the customer service is awesome!
Developer reply ·
We're glad you found the perfect helpdesk and CRM platform! We remember chatting to your team a few weeks back about the unassign feature actually :) Thank you for the review and let us know if we can do more to help!
Great customer support. Very responsive team.
Great app. Works as expected. Customer service is great as well. Laura was very responsive and went above and beyond my expectations to tune the app perfectly for my store. 5 stars!
Super responsive customer service and easy to install. Thanks for everything Steve. Wish you much success!