Delhivery ‑ Logistics Platform
by Delhivery Pvt. Ltd. · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (73)
INSTAL THIS APP ONLY AFTER READING THIS REVIEW I am writing this review after using this app for more than a year, and I can confidently say that while the app itself may not always appear to have major technical issues, the overall service experience is absolutely the worst I have ever experienced. Pickup is a complete nightmare. The courier person never arrives during the scheduled slot. Instead, you repeatedly receive false updates claiming “we tried calling you but you were not reachable,” when in reality no call attempt is ever made. This has happened consistently, not once or twice. There is also a serious technical and system-related issue with the pickup process. You schedule a pickup through the app and assume everything is properly registered. Later, when you contact or meet the pickup agent, you may discover that the agent does not even have the AWB or pickup request showing on their end. As a result, they simply do not come to collect the shipment. You often realise this only after waiting two or three days for the scheduled pickup. At that point, there is no proper resolution—you are forced to create a completely new pickup request and start the process all over again. For an e-commerce business, wasting several days because a pickup request is not properly reflected in the courier agent's system is extremely damaging. What makes it worse is that the pickup location is a well-known warehouse address, and they have successfully picked up from the same location multiple times in the past. So the excuse of not being able to locate or contact us simply does not hold. Their warehouse operations are even more frustrating. If you visit in person, you are met with endless excuses like “shipment not manifested,” “system error,” or “we can’t find it in our system.” There always seems to be a new reason to avoid doing the actual job. In one instance, a parcel was kept in their warehouse for more than a week without even initiating shipment. This kind of delay is unacceptable for any business relying on timely deliveries. I have also used their service with Meesho, and the experience there was equally disappointing. Their agents are completely unresponsive when picking up return orders. Multiple times, fake products were accepted from fake customers without proper verification. As a result, I had to raise repeated claims, which ultimately led to the loss of my Meesho seller account. This is a serious failure in handling returns and protecting sellers. I am writing this after multiple back-and-forth trips to their warehouse just to get my last order shipped. This level of inefficiency, poor coordination, technical failure and lack of accountability is shocking. If you are a startup or an established e-commerce business, using this service can cost you your customers and your credibility. This is not just about inconvenience—it directly impacts your business reputation and your ability to fulfil orders on time. I strongly DO NOT recommend this courier service. Please stay away and choose responsible courier providers in India if you want to provide your customers with a reliable delivery experience. I have now moved away from this provider even though I still have balance left in my account. I am willing to lose that money rather than risk losing my customers and my business.
Gross Incompetence and Zero Accountability I strongly advise all business owners to avoid using this courier service. Their logistics operations and customer support are completely abysmal. They mishandled a shipment of mine worth 7,000, repeatedly changing the tracking status from "lost" to "found" and back to "lost." It has now been over a month, and the package has neither been delivered to my customer nor returned to me (RTO). Attempting to resolve this is a dead end. Their customer support relies entirely on unhelpful, automated emails with zero human intervention. To add insult to injury, they arbitrarily rejected my compensation claim despite holding onto my lost inventory. A logistics company cannot survive with such severe operational failures and a blatant disregard for its sellers. If you value your business and your customers, take your shipping volumes elsewhere.
**Worst experience with Delhivery.** At the time of generating the AWB, they show you one shipping amount, but when the final invoice comes, you are charged a completely different amount—sometimes **2X or 3X higher**. Then they give excuses like incorrect dimensions, volumetric weight, reweighment, etc., without proper transparency or proof. The worst part is their **customer support**. They simply say “raise a ticket,” and getting any meaningful resolution is almost impossible. I was even told that proper support is mainly for businesses doing **700+ orders**; otherwise, just keep raising tickets. I have been charged so much in additional costs that in some cases the logistics charges almost **eat up the entire profit from the order**. For a company of this size, this kind of billing and support is extremely disappointing. **Show the correct price while generating the AWB, charge the same amount, and if there is any adjustment, provide proper proof and transparency.** Growing businesses need reliable logistics partners, not **surprise charges and useless support.** **Very disappointing experience with Delhivery.**
Extremely poor service pickups will never happen and parcels getting lost many times, i will never recommend delhivery to any seller
Shopify email notifications are not sent to customers when Delhivery marks the order fulfilled.
READ ALL REVIEWS BEFORE ONBOARDING, Highly disappointing. There are multiple reason, few are: Unnecessary RTO without contacting customer, Each and every POD are wrong, No customer support (Even when you raise ticket - No use), RTO and reverse pickups doesn't reach you ( you have to wait till all your order get piled up, so it can be months). Because of these reasons (I haven't mentioned all, but major issues) customers are requesting us not to send by Delhivery. If you do 10 consignment atleast 2 will be facing any kind of issues. If there was negative 5 star review I would give that. I hope they will improve from their mistakes.
Extremely Disappointing Experience – Poor Support, Delivery Issues & Incorrect Charges Our experience with this courier company has been highly unsatisfactory. We have faced multiple cases where shipments were marked with delivery remarks that customers disputed. In one recent case, the customer confirmed that no delivery call was received and no genuine delivery attempt was made. Despite repeated requests, the courier company failed to provide any call logs, call recordings, GPS records, or other evidence supporting the delivery remarks entered into their system. Even after providing alternate contact numbers and confirming customer availability, the shipment remained undelivered. Numerous tickets and follow-ups were raised, but meaningful action was not taken. In addition to delivery-related concerns, we have also faced issues with weight discrepancies and additional weight charges that were difficult to verify. Obtaining proper clarification or resolution for such charges has been a frustrating process. The biggest concern is the lack of accountability and responsiveness. When businesses depend on accurate tracking, genuine delivery attempts, transparent billing, and timely support, such issues can result in financial losses, delayed deliveries, unnecessary RTOs, and dissatisfied customers. We expect a courier partner to provide clear evidence when delivery remarks are disputed, resolve complaints promptly, and maintain transparency in billing practices. Unfortunately, our experience has been the opposite. Based on our experience, we cannot recommend this courier service to businesses looking for reliable delivery operations, transparent weight management, and responsive customer support.
Tried making a account on their website multiple times, It always says the account is created but when I try to login the account does not exist. Worst ui experience. Fix it and get a option to give support to the people who dont have a account on your portal, You guys might be good in business but you are loosing customers to your weak ui and onboarding
Fake Company. Delay every Courier 4day -10 days in end Customer Not Want product. i loss my business. here is claim i'd since 50 days no update no money in my bank 51975110000604 51975110000755 51975110000615 51975110000556 51975110000114 51975110000431 51975110000405 51975110000486 51975110000081 51975110000070 51975110000184 51975110000420 they are doing fraud with customer so don't use this cheap company
Tech needs to be upgraded, Also Delhivery seller support is not supportive at all, No co-ordination. It is impossible to get in touch with them. FAKE NDR's are high.
The app is not working properly, the shipping data is not being pushed to Shopify, and we have to manually enter the details and fulfil the orders on Shopify. This is time consuming if you have to manually fulfil all orders and Shopify. I have raised multiple requests to delhivery team, but all they keep saying is uninstall and reinstall the app and it should work, but even after doing that, it is not working and there is no proper response from the Delhivery team to fix this issue, absolute trash.
on boarding promises were huge, and deliverables are not even close. Stuck in the loop of fake promises. Each day has a different reason for not picking up the parcels. fake status is posted "shipper unavailable" SIR 24x7 Guard is on duty. It is a work place and not a resident. Status post karne mein toh dimaag laga lein? Khair, Kuch Hone wala nahi hai yahan per likhne ke baad bhi. Last try!! 1 star cause our POC has lot of patience.
The app is currently not working properly and keeps showing the error “Failed to fetch shop data.” This is causing major inconvenience in daily operations. Even after trying to reinstall the app, the issue persists. Additionally, we are forced to manually enter customer details again, which is time consuming and inefficient. Kindly fix this issue at the earliest and ensure proper synchronization of shop data. A stable and reliable app experience is essential for smooth business operations.
I was constantly getting emails from delhivery that you might be facing syn issue and do the following steps to solve it. When i followed the steps and uninstalled the delhivery app from shopify, it is not getting re-installed again as saying 'unable to fetch store data' and there is no prompt response from delhivery team.
not able to install it. error is coming : Failed to fetch shop data. syncing is an issue rn.
not able to install it. error is coming : Failed to fetch shop data WORST SUPPORT BY DELHIVERY
Edit 3: not able to install app. Error : Failed to fetch shop data Edit 2: So they have an option on their website to send shipment notifications to customers, but that is Delhivery's own email that is sent and not the Shopify default shipment email template. So, once you download this app your customers would no longer receive the default shipping email template from Shopify but would rather get it from Delhivery branded email. Edit 1: Reducing it from four to two stars. The shipment email is not sent to the customer when the order is fulfilled by this App. This needs an urgent fix. Decent but needs a lot of improvement. The order status doesn't sync properly most time. For instance, an order delivered two weeks back is still showing as "Out for delivery" on Shopify orders page. Hopefully they improve the app.
Developer reply ·
Dear Nutrazee Team, We are very sorry that you had a poor experience with us initially. We are glad to share that we have improved the product experience for our channel integration and now order-syncing and updates are real-time. Thank you for your valuable feedback. Regards, Team Delhivery One
Parcel has been picked up but not dispatched. Stuck at the origin center. AWB:19041899966416
We have been shipping with Delhivery for the last 2 years. However, for the last one month or so, there have been a lot of weight discrepancies, and charges have been deducted from our wallet. Also, at the time of delivery (or whenever there is any issue), we are not able to reach the local delivery center or the executives. I have tried reaching out to customer care through tickets, but they have been constantly misleading and are in a hurry to close the tickets without providing any resolution. This has frustrated me to the point that we are planning to stop doing business with Delhivery. I have also raised a complaint on the consumer forum regarding the harassment and the way this is impacting our business.
Absolutely terrible experience with Delhivery. There is no way to speak to a real human agent. For the past week, there have been zero pickups, yet every day the system shows a false update saying “shipper not available” even though we are present at our location with shipments ready. Customer support is completely useless, offering only copy-paste replies without actually resolving the issue. The web dashboard is in a broken state — pickup requests don’t display properly, making it impossible to manage shipments. There is no escalation mechanism, no accountability, and no option to contact a supervisor or manager. For a company of this scale, this level of service is shocking and unacceptable.
worst app with no proper integration
Developer reply ·
Thanks for speaking with us earlier! We are glad we could help clarify the setup process. Just to recap for your future reference: COD needs to be enabled directly in your Shopify Admin (under Settings > Payments > Manual Payment Methods) before it becomes visible at checkout. Once that is switched on, Delhivery One will automatically detect COD orders. If you have any other questions regarding our services, you can raise a support ticket from Delhivery One.
good
Developer reply ·
We really appreciate you taking the time to leave us a 5-star review. It makes us happy, that you found our application helpful.
Developer reply ·
Thanks for taking the time to rate us. We noticed you left a 2-star rating without a review, so we aren't quite sure where we missed the mark. We aim for a 5-star experience for every client, and we would love to know what went wrong so we can fix it for you. Could you please drop a quick email to integrations@delhivery.com? We are eager to hear your feedback and resolve whatever issue you faced.
Platform is good and the rates are good. Moved onto this from Shiprocket as there were many issues there but now we are starting to face the same issues here. Our customers are receiving different products from what we sent, There are different products coming in RTO. There seems to be some scam going on within the sorting team in their Hub and we the brand are facing customer abuse and tarnishing our name because of this. Only option is to raise tickets as AM who is assigned never picks up the call and is busy all the time.
Only technology can't pickup the package. 3rd class service
There is absolutely no way to talk to a real agent at Delhivery. For the past one week, there have been no pickups at all, yet every day we receive a false update saying “shipper not available” when we are very much at our location with shipments ready. Their customer support only gives copy-paste responses without solving the actual problem. The web app is in a terrible state pickup requests don’t even show properly in the dashboard. No proper escalation, no accountability, and no way to directly connect with an agent or manager. For a company of this scale, this level of service is unacceptable.
Developer reply ·
We’re really sorry for the experience you had and understand how frustrating that must have been. Our team has been making continuous improvements to the pickup and support process. If you ever face any issue again, please raise a support ticket directly from your Delhivery One dashboard — it immediately reaches the concerned team for quick resolution.
This is for Leadership Team. We run thebakingtools.com and the past 72 hours in Amravati have damaged our brand—we’re now fielding constant customer calls about delayed parcels because pickups didn’t happen, staff said “no vehicle—self-drop”, and parcels can sit 2–3 days. Between 26–29 Aug 2025 we even cancelled ~200 orders to avoid further disappointment. There’s no fixed pickup window (11:00 AM–8:30 PM), a Hub vs Center blame loop, and no after-hours accountability. All POC are enjoyng holidays with not a single call or email to local office. This is for specially my POC Akash Nishad, Nikita Priyambada & Gauri Ganesh.
Developer reply ·
We sincerely apologize for the inconvenience caused during 26–29 Aug 2025. We understand the impact this had on your business and customers. We are taking continous steps to improve our pickup scheduling, staff accountability, and customer communication to ensure such issues don’t happen. Thank you for bringing this to our attention and helping us improve.
3rd service provide delhivery our parcel is still not receive to our customer and we create ticket but still not resolve my issue and our delhivery manager saying we cant help you so why delhivery assign dedicate manager when she dont help me i Recommend dont use delhivery courier service.
Developer reply ·
We came across your review from a while ago and sincerely apologize for the issues you faced with your parcel and our support. We are continously working on improving ticket resolution and manager accountability to prevent such situations. If you’re still experiencing any problems or would like assistance, you can raise a support ticket from Delhivery One, we’d be happy to help.
We want to share our experience with Delhivery’s pickup service, which has been quite frustrating. Although we were available throughout the scheduled day, no one from the Delhivery team contacted us or came to collect the item. We even have CCTV footage confirming that no pickup attempt was made. Delhivery’s FE reportedly attempted the pickup yesterday and marked the seller as unavailable, with geofence-verified remarks, leading to the cancellation of the pickup. However, this was not true since we were present all day and received no calls or visits. Marking the pickup as "Seller not available" without any actual contact or presence is unacceptable. We believe this situation needs to be reviewed seriously to avoid such inaccurate cancellations in the future. We hope Delhivery improves its communication and verification processes based on our experience.
Developer reply ·
We came across your review from some time ago and sincerely apologize for the frustration caused by the pickup issues. We understand how disruptive this was and take your feedback seriously. We are continously improving our pickup verification processes and communication protocols to prevent inaccurate cancellations and ensure timely collection. We truly appreciate you sharing your experience, as it helps us enhance our service for all customers. If you’re still facing any concerns, please raise a support ticket from Delhivery One and we’ll be happy to assist.
Continously receiving message pickup is cancelled as shipment was not ready. Not able to understand why you guys are rescheduling the pickup again and again as pickup was ready from 14th July (date on which i placed pickup). Need proper solution for this as i have heard lot about Delhivery so expecting quicker and faster solution.
Developer reply ·
We noticed your review from a while back and sincerely apologize for the repeated pickup issues you experienced. We understand how frustrating this must have been and regret the inconvenience caused. We are continously working on improving our pickup scheduling and communication to prevent such delays. We appreciate your feedback, as it helps us enhance our service. If you’re still facing any concerns, you can raise a support ticket from Delhivery One so we can assist you directly.
They have the pathetic most support, none of their support numbers work. No control over ground team. Ground pickup and delivery teams are filled with most ever non sense people, they do not even attempt the pickups and deliverys, and keep updating with fake status, marking either seller/shipment not available, or buyer wanted reschedule. Highly dissatisfied. Not at all recommended.
Developer reply ·
Thank you for taking the time to share this feedback. We understand how frustrating this experience must have been, and we’re sorry for the inconvenience caused earlier. Although this review is from some time ago, we still wanted to respond because your concerns were valid. Our team has worked on strengthening coordination with the ground operations team and improving the accuracy of status updates, so experiences like this don’t repeat. We truly appreciate your patience and the opportunity to make things right. If you ever need assistance again, we’re here to help and ensure you have a much smoother experience moving forward.
Good n best rates . And on time pick up and delivery as well .
Developer reply ·
We really appreciate you taking the time to leave us a 5-star review. It makes us happy, that you found our services helpful.
0 Rating Third Class Service its more than 1 month complete but one of my RTO parcel is not delivered and one guy name with vishwas.singh@delhivery.com is completely useless fellow who always asking for respect without doing any works and thretened to block account ek number ka kamchor and duducted money without any reason and wallet show nothing about that diduction and also invoice send at hald month show partially paid but my account is prepaid how could be possible seriously this is totally fraud company
Developer reply ·
We'd like to apologize for your experience and we are sorry we didn't meet your expectations. We make an effort to improve our product & services and have shared your feedback with the relevant teams.
I have had the worst experience ever with Delhivery. They have charged me for pickups but never actually do the pickups at all. They keep canceling them. Rescheduling them from our end only adds to further delays. No support provided. there is no email id or customer care number to reach out to. Now i want to close my account but they are not giving me wallet refund back to my bank account and have been delaying since 1 month now. I have tried raising support tickets but no use. My money is gone. They are cheating us of our money. I never recommend Delhivery to anyone. They are a fraud. Do not even deserve 1 star
Developer reply ·
We'd like to apologize for your experience and we are sorry we didn't meet your expectations. We make an effort to improve our product & services and have shared your feedback with the relevant teams.
we have been using Delhivery for a while now and it's smooth. The only tech enabeled logistics company in the country, better prices and smoother operations than everyone else
PATHETIC. THEY BLOCKED MY MAIN ACCOUNT FOR NO REASON AND NO ONE IS RESPONDING TO THEIR CUSTOMER CARE. PATHETIC CUSTOMER SERVICE.
Developer reply ·
Dear Team, Your account is activated, we apologize for the experience you had with our services and have shared the feedback with the concerned teams. We look forward to improve our services based on the feedbacks received from our clients.
We are able to use delivery to schedule our shipments. However, some very basic functionality is missing. 1. Delhivery does not update status of payments It has collected from customers on Shopify. 2. While Shiprocket used to send customer notifications after every shipment, Delhivery doesn’t do it. Instead, they want us to subscribe to their per WhatsApp Service.
Terrible experience with Delivery! Their support team is completely useless—unresponsive, unhelpful, and takes forever to resolve even the smallest issues. Frequent cases of fraud have been reported, and packages often go missing or are marked as delivered when they’re not. It’s impossible to trust this service for reliable shipping. Stay away if you value your time and money!
Developer reply ·
We'd like to apologize for your experience and we are sorry we didn't meet your expectations. We make an effort to improve our product & services and have shared the feedback with the relevant teams.
By FAR - THE WORST SERVICE I HAVE EVER EXPERIENCED. It's impossible to get to talk to a human, support tickets are easy to raise, but you'll be lucky to get someone to resolve them. I have a ticket open for a high value package they've lost from their warehouse for the last 5 days; they've taken 0 responsibility, they aren't giving me a number or a human I can talk to. A month ago, they lost 3 out of 14 boxes they were supposed to deliver from Delhi to Pune; they claimed that "We have opened the 14 boxes and adjusted them in the remaining 11" 1. That's not possible 2. Even if that was possible; what gives them the right to do that? 3. These items were worth over a 1,00,000/-. Till date, I haven't received a call/message from anyone and they close any ticket I open about it. They take no responsibility for lost packages, their delivery executives deliver/pickup as per their will and not as per promised timelines, which leads to a harrowing experience for the customers. I would rather spend 10-15% more than deal with Delhivery. It is genuinely terrible. PLEASE - If you have a new business; AVOID DELHIVERY LIKE THE PLAGUE. They will give you a whole other layer of headache on top of everything else you're already dealing with.
Developer reply ·
We'd like to apologize for your experience and we are sorry we didn't meet your expectations. We make an effort to improve our product & services and have shared the feedback with the relevant teams.
We are using Delhivery for our D2C shipments however with no customer care and just a bot replying to online queries it becomes extremely difficult to service our clients. Our number is registered and if we call from the registered number to to the Helpline it automatically disconnects making sure we never get in touch with a customer executive. (is there even one) ? some deliveries are delayed for days and there is no way to get in touch with the company or the person delivering. Its a black hole once your parcel has left. Most definitely shifting out to a more reliable platform that has better servicing.
Developer reply ·
We regret that your experience with us was not the best and have shared your feedback with our team. We make a continuous effort to improve our product & services. You can raise a support ticket with us from Delhivery One for a faster resolution.
Even after multiple complaints, I am unable to integrate Delhivery with my online store because the API calls are not yielding the desired results. This is impacting my store sales. Best regards, IP4U
Developer reply ·
A 2 star experience is not what we expect for our clients. We'd like to apologize for your experience and we are sorry we didn't meet your expectations.
Such poor service being provided! I registered my company a month ago and submitted the GST, yet every time I log into the panel, it asks me to activate my account. When I try, it shows 'GST already registered.' This has been happening for the past 15 days, and I still haven’t found a solution. I tried raising a support ticket, but it says 'Client Mapping not found!' I even attended a Zoom call and asked for an email ID or contact number, but the representative refused to provide one, citing company policy. He assured me someone from Delhivery would get in touch, but I haven’t received any call or email. Such poor service, and i still don’t understand why you're asking for ratings when it’s clear that you don’t even read the comments or feedback people provide. This experience has been extremely frustrating, and I’m sure my concerns are not being taken seriously
Developer reply ·
We understand your experience with Delhivery One account activation was not smooth. This feedback is shared with our team. Your account is now activated. You can raise a support ticket from Delhivery One for any other assistance.
They send automated emails promptly to ask a five star rating on Shopify store but they never bother to contact the customer why he is still unable to start shipping. They want their shop to look exclusive at front but are not willing to serve the customers.
Developer reply ·
We'd like to apologize for your experience and we are sorry we didn't meet your expectations. We make an effort to improve our product & services. For a prompt resolution, you can raise a support ticket on Delhivery One.
no customer support. delayed deliveries and no updates or contact info
Developer reply ·
We'd like to apologize for your experience and we are sorry we didn't meet your expectations. We make an effort to improve our product & services. For a prompt resolution, you can raise a support ticket on Delhivery One.
Extremely disappointed. Requested multiple times for a call with Account Manager but no response. If this is the performance of sales team/management, then really worried about their operational functioning. 17/08/24 - Further experience. I had my first pickup scheduled today between 2 to 6pm. The delivery executive's contact number provided couldn't be reached for 5 and 1/2 hours. Finally at 7:30 pm when he picked up the call he had no clue about the pickup. When asked when he is coming, he had no clue. Raised support ticket, no response. No other way to contact the support. It's just horrible. Please stay away from Delhivery if you are not looking for impacting your company's reputation.
Developer reply ·
We'd like to apologize for your experience and we are sorry we didn't meet your expectations. We make an effort to improve our product & services. For a prompt resolution, you can raise a support ticket on Delhivery One.
Amazing Deliveries done by the team, I am very happy with their services and will continue to work with them in future
Developer reply ·
We really appreciate you taking the time to leave us a 5-star review. It makes us happy, that you found our application helpful.
Positive: - Delivery One fulfills my requirements and is easy to use. - Creating shipments takes just 30 seconds, and notifications are sent via WhatsApp and SMS to buyers. - The Android and iOS apps allow buyers to track their shipments and request support for changes in mobile numbers and addresses within the city. - Customer support is quick to address queries and provide assistance. Improvement Suggestions: - Integration of a pin code checker on Shopify product pages, along with expected delivery dates and a trust shield for sellers, would enhance transparency and trust. - Merging Delhivery One B2C and B2B accounts respectively could streamline operations and improve user experience. Negative: - Delhivery B2B support is lacking, and merchant/customer support is poor. - Lack of tracking information sent to recipients, and the cost of NDR WhatsApp notifications is higher than the market rate. - NDR verification via IVR should be stopped due to recipients flagging numbers as spam, resulting in RTO instead of successful delivery. - Delhivery High-Risk RTO buyer feature is not functioning properly. Overall, while there are areas for improvement, I am currently satisfied with Delivery One for Shopify and would recommend it.
Developer reply ·
We really appreciate you taking the time to leave us a 5-star review. It makes us happy, that you found our application helpful. And it was an insightful discussion with you. We thankyou for taking out time to discuss the improvements and we shall definitely work on the feedback shared.
Tons of issues: There is no mobile app as of now. You also don't get status updates email. They don’t have any Promise app to let customers an estimated delivery date on product page. Have shipped few items via them, and delivery has been late by almost 4 days minimum in most, which leads to poor customer experience.
Developer reply ·
Dear Team Maags Design, we appreciate your feedback and would like to apologize for the experience you had while using our services. We will utilize your experience with us within our customer satisfaction process to further improve our shortcomings. As discussed, order status is auto-synced from Delhivery One to Shopify and we shall keep you updated about the rest features as and when they are released.
Single star is also high rated for this crap application. I synced my shopify website for the first time and recharged my account with Rs. 1000. I had 2 pending orders which got synced on the delhivery dashboard and they were showing as pending orders only. Once I packed the orders, I pressed the fulfill button for both the orders on shopify orders page. Both the orders disappeared from the Delhivery dashboard immediately. I could not find those orders anywhere on the Delhivery app. I waited till next day hoping that someone would come to pick the orders but nothing happened. I tried contacting the customer care but to my surprise, THERE IS NO CUSTOMER CARE PHONE NUMBER, CHAT or EMAIL through which we can reach out to Delhivery. There CEO Sahil Barua is living in his cocoon. All a customer can do is raise a ticket and wait for someone to reply back. They replied me back with a youtube link on how to connect Shopify and Delhivery which was not my issue as both the applications were already connected but the connection was still not working. At last, I called my local courier service provider who charged me less than what Delhivery was supposed to charge me. He gave me DTDC tracking which I put in the order details and it instantly generated a DTDC link which can be shared with the customer. PLEASE DONT INTEGRATE WITH DELHIVERY. THEY HAVE THE WORST CUSTOMER SERVICE ON THIS PLANET. PERIOD.
Developer reply ·
We sincerely apologize for your disappointing experience with our services. As discussed, if a Shopify order is fetched in Delhivery One but is mark as fulfilled from other platform, the order state on One is changed to 3rd party state. We have shared your feedback with our team and shall work towards further improving our services.
My Experience is very poor with Delhivery in terms of linking with Shopify. I am still not able to link for the last two weeks despite creating two tickets. Very disappointed
Developer reply ·
We are so sorry this was your experience while trying to integrate our app. Our team has identified the issue and have fixed it. Your Shopify is successfully connected to Delhivery One. We shall continue to improve our services to get a better rating the next time
Developer reply ·
We really appreciate you taking the time to leave us a 5-star review. It makes us happy, that you found our application helpful.
Pathetic service by delhivery. Pick ups are not done in time almost waited for 3 days for the pickup and not a single attempt or call was given by delhivery
Developer reply ·
We really appreciate you taking the time to leave us a 5-star review. It makes us happy, that you found our application helpful.
All your services are good. Except the below 1) Package type (plastic cover / Cardbox) shortcut option not available in MORE FILTER. We have to click each shipment to select this package type. So please enable this option in MORE FILTER soon. 2)After customer's orders received in Shopify, their shipping Addresses not synced properly with DELHIVERY Portal. Each time & for every order, we have to re-enter the customers pincode to auto-assign the State & City in your portal. Its Headache 3) Return pickup charges is TWICE the amount of normal shipping charges. 4) frequently incorrect weight has been scanned in some of my shipments. We have to monitor the Wallet transactions.
Channel integration - Unable to fetch order, Two Tickets are raised with ID 70881091 and 71076257 But no Response or any Solution provided. Customer Support is very poor.
The support team is pathetic. They reply to a critical query after 3-4 days!
integration was good,we process our order through unicommerce only.orders automatically sync.easy to use .bulk order processing with just single click.
Worst Channel Integration with absolutely no support. The team was just not able to identify why our channel integration was not working. After months of follow ups and constantly raising tickets they identified the issue. After that too the integration doesnt work. No proper responses are given to tickets raised - just copy paste responses - the feature is still not working. The old CL Panel was so much better. If you cannot run the new feature properly, just revert to the old system.
Worst support. Inspite og my one hundred plus emails no one from company called up and continued sending cut & paste answers. Avoid Delhivery Couriers.
Developer reply ·
Dear Prokare team, We are alarmed to hear this and truly don't want this to be the experience that you have. We have taken cognizance of your issue and resolved it. For any other queries, please raise a ticket from Delhivery One and our team will reach out to you within a 2 hour TAT. Regards, Team Delhivery One
There was some integration problem Initially, which was due to two account we were operating. One is for surface and the other one is for Express shipment with the same email ID login. Delhivery customer care was not able to make it out, but integration team has done commendable job. Even they have clubbed our both Id and integrated shopify also. Representative from their team Ms. Maitreyee worked for two days and completed her task late evening and sorted out all our issue. updating to 5 star for their seriousness to understand the problem and give solution to customer. God bless. Stay safe.
Developer reply ·
Dear Menthodex Team, Thank you for your kind words! We were glad to support you an wish you continued success for your growth. Regards, Team Delhivery One
Worst support , its quite months but still unable to make it work every time "channel only exists" even in one click installations . i don't know how there mapping works .
Developer reply ·
Dear Sans Classic Parts Team, We are sincerely sorry to hear this and truly don't want this to be the experience you have with us. Our customer service team will reach out to you on priority and resolve this issue. We request you to please raise a ticket and we will help you with this rightaway. Regards, Team Delhivery One
Orders are not syncing initially. But after 15 min it shows the orders in panel. So there is no problem. Just have to wait some time.