← Apps

Shipy ‑ Hide Shipping Rules

by Cirkle Studio LLC · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (152)

★★★★★
Shopify

exceptionally fast and great guidance and support

Madhoor Home · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Great support team. They helped me very good and fixed and custom rule for my webshop.

Shogun TCG · 12 days using the app
★★★★★
Shopify

This app has been a game changer for us, with our complex deliveries rules, Sid has made it all work without any need to compromise on our setup. Sid's response to resolving issues is outstanding and would highly recommend this app to anyone that wants a flexible shipping app with very little limitations.

Envy Bathrooms Ltd · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Great customer support! Sid always responds fast and hop in call with me if the issue is urgent.

MPR Tools & Equipment · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

We love this app!

★★★★★
Shopify

App is easy to set up, and support is helpful. It took us 10-15min and we are good to go. We can only recommend the app. For us it works to Hide B2C shipping under B2B log in.

Aspegren-denmark.com · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Really happy with Shipy! The support team is fantastic. They’re patient and genuinely helpful, especially if you’re not very confident with technology. It’s reassuring to know there’s someone available to guide you through things when you need help - even on the weekend! Highly recommend!

Bullseye Darts Australia · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

There hasn’t been a single time I’ve reached out to their support team and they haven’t helped me solve the issue. The app is easy to use, and the customer support is absolutely outstanding. Highly recommended.

Blyskt · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

I was struggling to get retail and wholesale shipping to work correctly in my blended B2B store. The developer took the time to understand what I needed and helped me set it up using the B2B company condition. It now works exactly the way I wanted and makes the checkout experience much smoother and more professional. I really appreciate the help and the app!

Fetch Blanks · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

At first, setting up all the shipping rules seemed quite complicated, but Sid immediately scheduled a Zoom meeting to go through everything with me. He took the time to understand my requirements and set everything up perfectly. After that, I needed several additional adjustments, and every time Sid responded almost immediately and helped me make the changes without any hassle. I am genuinely impressed by the level of customer service. Fast, knowledgeable, and always willing to help. I highly recommend Shipy to anyone looking for a powerful shipping solution with outstanding support.

Renault Oldtimer Parts · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

I had a great experience with this support agent Swati varshney. They were professional, patient, and responsive throughout the entire process. They took the time to understand my issue, provided clear guidance, and worked efficiently to resolve it. I really appreciate their dedication and willingness to help. Thank you for the excellent support!

Cosmetics.lk · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

the collectible store · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

great app, even better customer service. Thank you for helping us.

Stellar® · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

We have been using Shipzy plugin for our logistics operations of our online orders and it has significantly improved our workflow. The integration was straightforward, shipment tracking updates are accurate, and the automation features have reduced a lot of manual work. The support team is responsive and quick to resolve issues whenever they arise. Overall, it has helped us provide a better experience for our customers and streamline our shipping processes.

Century Wines · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

I want to give a special shoutout to Swati Varshney for her incredible support! She helped me set up the entire shipping process along with payment methods seamlessly. What stood out the most was how supportive and patient she was throughout the whole process. Truly a 5-star experience, largely thanks to Swati's dedication and expertise. Highly recommend this app!

Supplement Vault.Lk · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

Quick and efficient customer service - solved my query within 10 minutes. Thanks Dhruv!

SalonServe Hair & Beauty Supplies Ltd · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

their support staff is awesome. They really go above and beyond with their service. Ankit and Sidd are great!

Baitmasters of South Florida · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

JRshop · About 15 hours using the app
★★★★★
Shopify

Not only a flexible and necessary app but their support worths more than 5 stars

Dagiopoulos.gr · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

I had an issue (self inflicted) and reached out top support. They responded immediately. Aayushii was able to fix the problem. I'm very satisfied.

Back On Track USA B2B · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

great customer support! thanks sid.

Blupf by Kitzinger · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

It does work well

Packstore · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

I use multiple apps from Cirkle Studio and they all work perfectly as they should- and if there is ever anything that needs further changes its very easy to get support and get a customised solution very quickly. The support is second to none and when you have complicated shipping settings this makes all the difference!

The Saltiest Dog · 12 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Great service once again. I wanted to change my shipping rates and thresholds. It was done it 10 minutes. Thank You

Major Golf Direct · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Nice app, works fine and great support!

Pyzel Surfboards Europe · About 6 hours using the app
★★★★★
Shopify

Soy nueva usando esta app y no fue fácil para mi entender como configurarla, pero el equipo fue amable en acompañarme paso a paso. Mostraron interés en solucionarlo conmigo y estoy muy agradecida por ello. En especial a Swati, Manoj y Dwuret (su nombre no lo recuerdo bien) Espero que mi experiencia siga siendo positiva.

NAROSA SWEET PARTY · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

Very patient and helpful

It's Me Lisa G · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

el servicio fue muy bueno

GLOWY · About 3 hours using the app
★★★★★
Shopify

Sid from customer support, had two video calls with me and helped me fully implement the solution. Tremendous value for the price, and a very nice clean interface that I understand quite well and am able to edit and make modifications. Highly recommend not only the product but the excellent customer service from Sid.

★★★★★
Shopify

The support team is amazing and did everything i needed in a timely fashion

Ty Dye Exotics · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

This app solved our problem with visible shipments in the checkout. Had some problems setting up, but they helped straight away and got it live within an hour.

Rhodos · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Been loving the support team's service so far! So far, they've managed to identify and helped us set up the rules and customisations on the backend based on what we need. And they've been very patient and professional throughout trying and testing several times (which can get pretty frustrating - at least for me). So, kudos to the team :)

Aussie Pharma Direct · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Primabiotic.co.uk · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Very good app. Took care of my issue that I was having with customers wanting to use their own UPS account. Glad I added it to my store. Customer support helped me quickly

Green Energy Concepts · 16 days using the app
★★★★★
Shopify

The support is very helpful and nice They do exactly what I want in a short time

alamoud · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

I couldn't make the changes myself but was instantly assisted by the support team and within 2 minutes, I could make the changes I required. Thanks a million.

Big Blue · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Very good support! Highly Recommend! Very Helpful

260 Sample Sale · About 16 hours using the app
★★★★★
Shopify

Great app to customize your shipping rules. Great an quick support. 10/10 would recommend

Blumen Brommer · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Very useful for shipping customization and great customer service.

New World Mart · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

BUMBUM · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Best shipping rules app. Excellent price and awesome support, highly recommended.

Barefoot You · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Swati really help a lot. I cannot expect better customer service......Really helpful and supportive

Sunwide Bubble Tea · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

VERY HELPFUL!! thank you so much

Energy Eco · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Great service, works perfectly to adjust shipping for specified postcodes in the UK.

[   bio  space   ] · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

We reviewed a few Shopify Apps that provide the ability to display / hide shipping options and this was the most flexible and capable. Better still, it is amazing value for money. We needed some tweaks and Sid and the team at Cirkle Studio exceeded our expectations and delivered ahead of time and on budget. Highly recommened!

Earth Uniform · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Exceptional customer service—truly supportive and responsive. The app functions exactly as I hoped, making everything smooth and efficient. 100% recommended!

Balloon Superstore · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Sukkat Rachamim · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Great app and fantastic support!

The White Window Blinds · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

I’ve had a great experience using this app. What I appreciate the most is the excellent customer service.

DIMA · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

呷.Sippin 日本清酒專門店 · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Fast and amazing support that is very helpful!

Booch Organic Kombucha · About 23 hours using the app
★★★★★
Shopify

Great customer support and really helpful features for our complicated shipping business model

Freiland Bio Metzger Jäger und Sammler · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

We have to customize rules..not really automatize

Developer reply ·

Thank you for your feedback. We understand your concern — our approach is more about customizing rules to fit unique needs rather than offering a one-size-fits-all automation. If you have specific requirements or use cases, we’d be happy to help configure the setup to match your goals if possible. Please share your requirement at sid@cirklestudio.co Every review is important to us, and your input helps us improve. Looking forward to your reply!

11 Étoiles · 11 minutes using the app
★★★★★
Shopify

KRD Catering · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

Exactly what I need. It works with Shopify shipping and 3rd party shipping app such as ClickShip. Support was responsive and quick.

Kornapet.com · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

I worked with Rakshit. He went over and beyond to help setup and work through small kinks. Would heavily recommend this add on and their customer support team

International Design Center · 19 minutes using the app
★★★★★
Shopify

This app has been extremely helpful in implementing the shipping charges we needed. They’ve provided all the necessary options and solutions, with very impressive support from Sid. Each shipping rule for the respective countries is working tremendously well.

Robinsons Singapore · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

We've been using Shipping Rates & Rule ‑ Shipfy for over 2 years now, and it's been a fantastic experience. The app does exactly what we need and has become an essential part of our shipping setup. What really stands out is the support team—they're always responsive, helpful, and quick to get things done whenever we make a request. Highly recommend this app to anyone looking for reliable shipping and delivery customization!

Flowers Box London · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

The customer service is excellent, Sid set up a meeting with me and was able to get me the desired results within 30 minutes.

Blingz By Adi · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

This app has helped me set customers up as VIP Customers and automatically get free delivery which is super helpful and the live chat support is always extremely helpful!

Leland Mills · 24 minutes using the app
★★★★★
Shopify

This app is sooo handy for all of our many shipping restrictions! Also support is very prompt and helpful.

Great Garden Plants · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

The app is so versatile, and whenever I need support it is always quick and thorough. Great app and developer to work with!

Mary's Muffins Oakville · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Great people to work with, they take the time to understand you and solve everything that's happing. I would recommend working with them!

Watersportsonline.nl · 15 days using the app
★★★★★
Shopify

C'est une superbe application qui m'a aidé à mettre en avant que les moyens de livraison, en fonction de règles panier, comme la gratuité à partir d'un montant panier. Je recommande !

Parfumerie du Soleil d'Or · About 5 hours using the app
★★★★★
Shopify

Girl Code Couture · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

Works as advertised - AWESOME customer service.

LabratoryBras · 12 days using the app
★★★★★
Shopify

Super schneller und hilfreicher Support. Jetzt verstehe ich die App und sie ist so einfach zu benutzen. Ich kann sie wirklich nur empfehlen. Hilfe in unter 5 Minuten

PURE SOUL Naturkosmetik · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

The app support is efficient and swift to resolve any issues or customer new requirements. Highly recommended for your shipping solutions.

Educational Vantage · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Excellent application, solves a big drwaback of shopify's check out. You can re-arrange the shipping options and if combined with PayFy app, then it's all just perfect! Support is 10 stars, whatever problem occurs, they will definately solve it. And because people are more important than any application, we have to say that Chirag is one the best to work with! Excellent shopify knowledge, polite, very fast and patient. Simply amazing!

Greenleaf Garden Center · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Great help with a problem. Was solved in few minutes and app working great again!

Longlady Fashion · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

App works as advertised. Support was great. Process was simple.

Red Stitch Sports · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

So helpful with the setup of my shipping rules. I recommend this app :)

DiamondArt.ca · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

Perfect app with perfect customer service, Manan Joshi helped me alot!

TetőSipos · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

Great app and great team. They are one of the only ones that have the ability to use meta fields.

Simply Carbon Fiber · About 3 hours using the app
★★★★★
Shopify

Manan has been super helpful, with his expert suggestions, the integration worked perfectly! Thanks team.

MVESLW-FST · 42 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Excellent app and support is fantastic

Slam City Skates · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

The App does what it promised. The assitance was super prompt and helpful. Will keep using it. Recomended!

dishbee · 28 minutes using the app
★★★★★
Shopify

App is easy to work with and understand. After searching for sometime we were delighted to find this. Customer service 10/10 Thank you so much

Kate's Kitchen · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Swarti was a great help , thank you . I love the app

TheGreenRoom · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

I was having trouble figuring out how to apply my rule. Customer service on this app is amazing! Thank you Shipify

Payne Stewart Collection · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

It helped me do exactly what I wanted to achieve. I jumped into an all with their customer support, and they helped me set up everything according to my requirements. Really happy and would 100% recommend

Zenara Matcha & Tea · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

Excellent app and super support. Sid got an a zoom call with me to figure out the issues I had setting up my sales rules. We had a few different shipping price scenarios to figure out. My shipping prices are now perfect for sale and non sale items and a combination of both.

Aines Boutique · 30 days using the app
★★★★★
Shopify

Great customer service

Osara Australia · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

Siddharth was such a great help and dealt with my query straight away. Amazing Support. Easy to use and solved all of our shipping queries.

SWAY Hair Extensions · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Helpful, quick support. The works perfectly.

RS Electrical Supplies · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

Ad Astra · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

I've been using Shipfy: Shipping Rules for my Shopify store, significantly improving my shipping management. The app allows me to customize shipping options and rates based on location and specific conditions. The support and developer team have been exceptional. Shipfy: Shipping Rules have become essential for delivering a seamless shipping experience to my customers.

Select Beauty · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

THIS APP WILL DAMAGE YOUR SITE! DO NOT INSTALL. This app includes a known glitch that disrupts the field of view of you Shopify Admin. This can render many of your other apps unusable. This is a known glitch registered with Shopify. They app developers claimed this glitch has been resolved. They lied, it has not been resolved and my site is not damaged. AVOID!!!!!

Developer reply ·

Thank you for your review. Every review is important to us. As you can see by the standard support we never disappoint our users. Here I can see you have an issue with my app but actually this app works with the Shopify function API and that is not affect anything on your theme. This app never affect any other app. App has some limitation due to the API and we already mentioned it under the limitations in the dashboard. This app is only execute in the checkout page not on your theme so it never affect any of the app. If you still have any question or concern you can directly connect with my email sid@cirklestudio.co .

HC Orders · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

These guys are awesome. Seriously they will make your shipping rules work perfect. We have many rules for shipping base on amount spend and each one has a different price and they having it show on the cart perfect.

Huckle Bee Farms LLC · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

Easy to use and great support

Earthbound UK · 27 days using the app
★★★★★
Shopify

Very flexible app, great support and also 'developer friendly' mindset - we have a great collaboration with Sid, extending the app's feature set, for different use cases for our stores.

MCB Shopify POS · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

The app is quite flexible. The tech support was excellent and I was up and running quickly.

Honey Willow - handmade jewellery · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

Memo's Art House · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Swati was very helpful - I had a few specific things I needed assistance with when installing Shipfy and he made the whole process very easy and hassle free!

BIJOU Boudoir Ltd · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

The organization's efficiency and the exemplary support provided have been instrumental in my long-standing and highly satisfactory experience with their services.

primefooddistributor · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

Support was fast and friendly.

Team Outfitters Sarnia · 13 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Great support, always quick to help!

Hofstra & Wagner ApS · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Una app completamente funcional y de fácil uso. Lo mejor, su soporte siempre operativo y solventan cada problema que puedas tener.

Hola Princesa · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

What a magnificent app! It can help configure really specific rules to enhance a customers experience right through to shipping. It even helps manage expectations when a user has a PO box! While configuring it can be a little complicated, the support is exceptional!

Carbonio · About 4 hours using the app
★★★★★
Shopify

Excellent support from Manan Joshi! I had a very particular request... he worked it all the way to the end with me and successfully set it up. Really happy with the outcome.

Enviro Safety Products · About 2 hours using the app